Oud 06-11-2004, 11:30
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Amsterdam

[skateshop]
Subliminal

Nieuwendijk 134
Vanaf CS niet rechtdoor lopen naar het Damrak (straat met voornamelijk toeristenwinkeltjes), maar daarvoor naar rechts en dan de eerste zijstraat links. Dan ben je, als je die steeg uitloopt, op de Nieuwendijk en ongeveer tegenover de eerste H&M die je tegenkomt is aan de rechterkant de Subliminal. Je kan ook gewoon wel het Damrak oplopen en dan de eerste steeg naar links nemen, dan ben je ook op de Nieuwendijk. [tip van Jules]

[skateshops]
The Old Man

Damstraat 16
Op de Dam richting het monument lopen, de drukste straat daarachter inlopen, redelijk in het begin zit 'ie dan aan de rechterkant. [tip van Jules]

Tom's
Nieuwe Hoogstraat 13
Zit in dezelfde straat als The Old Man, maar je moet echt een flink stuk rechtdoor lopen en over een paar grachten heen, en dan zit 'ie aan de linkerkant. [tip van Jules]

RDLFS
Sarphatistraat 59
Pak op het Leidscheplein de tram, lijn 10 richting Azartplein of de 7 richting Flevopark en stap uit op het Weesperplein. Je bent er dan langsgekomen, dus een klein stukje teruglopen. of pak (op CS) de metro 51, 53 of 54 en stap uit bij weesperplein en neem dan de uitgang bij de sarphatiestraat en ga dan naar rechts, dan zit ie daar meteen. [tip van Jules]

RDLFS Lite
Nieuwe Voorburgwal 182
Zit helemaal bovenin in het MagnaPlaza, achter het Paleis op de Dam. [tip van Jules]

Independent Outlet
Vijzelstraat 77
Loop de Kalverstraat (of Rokin) helemaal uit tot het Muntplein, dan richting Pathe/McDonalds de Vijzelstraat inlopen. Na een tijdje zit 'ie aan de linkerkant.

[lingerie]
Stout.

Lingerie Supermooie winkel, geweldig personeel, als je een keer iets moois, kwaliteitsvol, speciaals wilt kopen moet je daar echt heen. Marlies Dekkers, Malizia- Black Label- Occhi Verdi van La Perla, D&G, etc.
Berenstraat 9, amsterdam ja
Tram 1,2,5 uitstappen bij 't spui, klein stukje terug lopen, 2e steegje in, alsmaar rechtdoor lopen.
Of tram 17 (?), uitstappen bij de Westerkerk, naar de prinsengracht lopen en daar een van de dwarsstraatjes. [tip van rodina]

Salon de lingerie
Utrechtsestraat, naast de Kinkikappers.
Mooi klein zaakje, ietwat tuttig maar wel behulpzaam personeel wat wel verstand heeft van zaken.
Marlies Dekkers, Audabe, etc. Geen La Perla.
Tram 4, 9, Uitstappen bij Rembrandtplein en de Utrstr in lopen. [tip van rodina]

[Eten]
Stacey's Pennywell brasserie.

Utrechtsestraat op de hoek met de Herengracht (?)
Tram 4, 9, 17, uitstappen bij Rembrandtplein, dan is de Utrechtsestraat langs de ABNAmro.
Lekker eten, leuk personeel. Leuk, mooi, sfeervol ingericht. Betaalbaar.
Lekkere broodjes, en voor savonds heerlijke carpaccio en warme chocolade taartjes [tip van rodina]


[Stoffenwinkeltje]
Weet niet meer precies hoe het heet... Geloof A. Boeken... Nieuwe hoogstraat, Amsterdam.
Alle soorten stof die je maar hebben wilt, echt enorm veel keuze, lakstofjes, tule, mooie collectie zijde. Veel linten, plaatjes, knoopjes etc. Wel vrij prijzig. Service is goed.
Bij de Dam links, straatje in lopen, vrijwel aan het einde, aan je linkerhand. Of de metro, eerste halte, uitgang Nieuwe Hoogstraat, dan loop je er tegen aan.[tip van rodina]

[Kralenwinkel]
Rozengracht, voorbij Kitsch&Kitchen. Tram 1,2,5 uitstappen MagnaPlaza, daarna de Rozengracht inlopen. Tram 17, stopt op de Rozengracht zelf.
Vreselijk veel kralen. Plastic. Metaal. Oude kraaltjes. Hele aparte Aziatische kralen. Glaskralen. Veel spulletjes, als klemmetjes, snoertjes, draad en noem maar op.
Vrij duur, maar ze hebben wel veel.[tip van rodina]

[Schoenen]
SeventyFive. Nieuwe Hoogstraat. Leuk winkeltje met Nike, Adidas en All Stars alleen dan hip. Geen Footlocker idee.
Bij de Dam links, straatje in lopen, vrijwel aan het einde, aan je linkerhand. Of de metro, neem metro 51, 53 of 54 en stap uit bij Nieuwmarkt (en dan uitgang Nieuwe Hoogstraat)[tip van rodina]

[knutselspul &zo]
De vlieger.
Zijdepapier, papier met frutsels, etc. Echt wat je maar kan verzinnen hebben ze. Tis nog betaalbaar ook. De verdieping erboven heeft veel teken en verfspullen. Ook dat is redelijk geprijst.
Tram 4, 9, 16, 24, 25 uitstappen bij de Munt. Vervolgens; steek de straat over, houd het water aan je linkerhand, stukje door lopen en dan vind je aan de overkant van de straat De Vlieger. [tip van rodina]

Van Beek.

Hetzelfde als de vlieger, grote collectie papier (3 verdiepingen!), studentenkorting op spullen die niet in de aanbieding zijn. Grote collectie grafische artikelen, mooie viltstiften, lichtbakken, tekenmappen noem maar op. Vrij prijzig maar tja dat zijn tekenmaterialen zowieso wel.
Weteringsschans. Tram 16, 24, 25. Uitstappen bij Weteringscircuit, dan naar links lopen en dan zie je de winkel vanzelf aan je linkerhand. [tip van rodina]

Van Beek.
Schildersspullen, doeken, penselen, verf noem maar op. Betaalbaar en ook studentenkorting.
Stadhouderskade. Tram 16, 24, 25 uitstappen bij de Stadhouderskade en dan zie je 'm vanzelf als je naar rechts loopt richting Rijksmuseum. [tip van rodina]


Arnhem

[kleding]
Gsus
Kerkstraat 3
6811 DL Arnhem

[skateshop]
Joey's Sk8paleis
Broerenstraat 18
6811EB Arnhem

Brainwash
Nieuwstad 62
6811 BM Arnhem

[Muziek]
Dollhouse
Nieuwstad 49
6811BJ Arnhem
Tel: 026 3510684
Fax: 026-3515522
Is een muziekwinkel met alle soorten metal-, punk- en rockcd's en ze hebben ook wat muziekDVD's.[tip van Miles]

Den bosch

[skateshop]
downtown

orthensstraat 37
vanaf centraal station richting de stad lopen, straat uitlopen tot je niet meer verder kan en dan naar links, dan de straat doorlopen en hij zit aan de rechterkant van je, naast de classic downtown. ze verkopen er decks (hele jaar door) en in de winter staat de bovenverdieping vol met snowboards. ze hebben er ook kleding, schoenen en spuitbussen

Donna Guy
Verkoopt merken zoals 'We Are Replay', D&G, Nolita, Burberry, Diesel, enzovoort.Burgemeester Loeffplein 1 [tip van S]

Den Haag

[style/gentleman/casual]
Maison de Bonneterie
Vanaf Centraal of HS met tram 17 richting de Gravenstraat.




Doetinchem

De Kelder
Korte Heezenstraat 5/A
7001 BN Doetinchem
Tel: 0314378828
vanuit de hamburgerstraat (grootste winkelstraat, bij de kerk) dan ga je dat weggetje met de livera en brillenzaken enzo in, dan eerste straat links, direct op de linkerhoek, trap af de kelder in...
Ze hebben voor meiden soms alleen kleinere maten, voor jongens alle maten.[tip van Miss_3488]


De Dock (of zo)
zelfde, alleen dan aan de rechterkant, iets verder de straat in... is wel weer iets ander type winkel eigenlijk. De Dock lijkt meer op de Deal, heeft veel meer schoenen dan de kelder en een ander type kleren. De Dock heeft dickies en ook meer HipHop kleding laat maar zeggen en de kelder heeft veel Overzeas[tip van Miss_3488 en belleblaasbel]

Eindhoven
[kleding]
Mensroom

Leuke trendy zaak voor de man. Alternatieve en doorbrekende maar óók de trendzettende merken zijn hier te verkrijgen. Vanaf de bijenkorf loop je in een stuk rechtdoor, voorbij de V&D, de eerste volgende afslag naar rechts pak je, daar heb je een dure winkelstraat en daar zit na ongeveer 30 meter aan de linkerkant Mensroom. [tip van dizee rascal]

Donna Guy
Hippe zaak met leuke kleren, voor mannen en vrouwen. Merken als Diesel, Armani, Burberry, Diesel, Evisu en Replay. Vanuit de bijenkorf loop je rechtdoor richting V&D, voor je bij het V&D bent ga je linksaf en loop je 100 meter door, dan kom je bij de ingang van de "Heuvel Gallerie", daar zie je vanzelf de Donna Guy. [tip van dizee rascal]

Strictly Men/Women
Heel erg leuke zaak(mijn favoriete in Eindhoven) met hele leuke ontwerpen en aparte combinaties.
Vanuit de bijenkorf loop je rechtdoor richting V&D, voor je bij het V&D bent ga je linksaf en loop je 100 meter door, dan kom je bij de ingang van de "Heuvel Gallerie", hier loop je naar binnen en hier loop je tot de 1e roltrap door. Vervolgens kom je bij een soort terrasje waar je in het midden door heen moet lopen, hier ga je linksaf en loop je schuin naar beneden, dan aan de rechterkant zie je de Strictly Men. [tip van dizee rascal]

Depeche Mode
Dameszaak met hele leuke kleren voor de hippe dame. Op het station pak je de bus(aan de achterkant van het station te vinden). Hier pak je lijn 114 of lijn 15 en stop je bij de 3e halte. Hier loop je voorbij de kerk rechtdoor richting een kruispunt, aan de linkerkant zie je de Depeche Mode.[tip van dizee rascal]


Groningen

[2e hands]
Recessie
Oude Kyk in 't Jatstraat
De Oude Kyk in 't Jatstraat is makkelijk te bereiken via de Folkingestraat waar de Simsalabim is. Fiets de Folkingestraat vanaf het Zuiderdiep uit en steek de Vismarkt over. De straat waar je dan in rijdt is de Oude Kyk in 't Jatstraat. Als je even doorrijdt zie je aan je rechterhand de RuG en weet je dat je goed zit. Bij de Recessie is van alles te koop en voor een zeer degelijke prijs. Allstars voor 15 euro, colbertjes, lieve rokjes, winterjassen, geweldige mutsen en shawls, jaren '70 sportbroekjes/jacks van o.a. Adidas en shirts en blouses (ook Houthakkersblouses). Het personeel en de muziek is erg goed.[Tip van Teun]

[2e hands]
Kroy
Oude Kyk in 't Jatstraat
Ook gevestigd in de Oude Kyk in 't Jatstraat is Kroy. Deze winkel is kleiner dan Recessie, maar is kwalitatief beter. De winkel is een mix van oude en nieuwere kleding. Zo kan je er nog gloednieuwe Converse Onestars kopen voor een prikje (voor foto PM me even) en ook liggen er wel eens nieuwe tassen of petten voor een goede prijs. Ook deze winkel verkoopt oldskool shirts, colberts, jassen, mutsen en jacks. De eigenaar, een Molukker, lijkt je pas te zien staan als je wat wilt kopen maar daar moet je maar even niets van aantrekken, je komt immers om kleding te scoren nietwaar? [Tip van Teun]

[Muziek]
Plato
Je loopt de Herenstraat uit, rechtdoorlopen totdat je niet verder kunt. Rechts en dan doorlopen tot je bij de v&d komt. Als je recht voor de v&d staat(hoofdingang) staat, neem je de straat ernaast. Nu doorlopen en je ziet hem vanzelf verschijnen aan de rechterkant. [tip van saturday]

[skateshop]
Stigmatic.
Aan het begin van de Herenstraat(tussen de hema en de c&a in) ga je rechtsaf. Dan kom je de volgende afslag langs een hip hop winkel, hier ga je linksaf. Dan zie je waarschijnlijk de vlag al hangen.[tip van saturday]

[kralen]
Beadies.
Zelf een ketting maken, van de kralen die er zijn.
Zwanestraat [tip van saturday]


Haarlem

[kleding]
Popshop


Ga met je neus voor de grote Sting staan (zowel mannen als vrouwen kleding), draai je om, dat straatje in. En dan links. Verkoopt alto/gothic kleding.
[tip van Kronkeltje]

Blanco

Vanaf de Grote Markt de Grote Houtstraat inlopen, aan de rechterkant. Vooral merk-kleding, ONLY, Vero Moda..
[tip van Kronkeltje]

Marlou Fashion Haarlem

Vanaf de Grote Markt, met de rug naar de kerk, rechts de Koningsstraat in (je gaat dan langs t Stadshuis). Na een paar meter, rechtsaf slaan de Jacobijnenstraat in. Doorlopen langs t Stedelijk en dan t eerste winkeltje rechts. Verkoopt Lingerie.. en een klein beetje kleding.
[tip van Kronkeltje]

[kado's/overig]
Ananda

Als je t straatje van de Popshop uitloopt, naar rechts. Aan de linkerkant, ong. tegenover de GamesWorkshop. Verkoopt Spirituele spullen: kristallen, boeken, tarotkaarten.
[tip van Kronkeltje]


Witte Lotus

Als je t straatje van de Popshop uitloopt, naar links. Aan de rechterkant. Rechts staan 5 vitrines met de mooiste sieraden. Er zit nog een leuk winkeltje naast met allemaal vrolijke dingetjes, beetje Expo-achtig, maar dan leuker. Leuk winkeltje voor kadootjes
[tip van Kronkeltje]


Extreme

Vanaf de Hema naar de Grote Markt lopen (Barteljorisstraat). Naast de Xenos aan de rechtse kant. Ook een kado-winkeltje, maar dan meer aparte sieraden, tasjes, piercings, kaarten, etc.
[tip van Kronkeltje]


Heerlen

Amazone

Vanaf station Heerlen, bij uitgng tunnel naar links, niet winkelstraat in maar 1 straat links ervan. Doorlopen en dan de 1e straat rechts. Amazone ligt aan de rechterkant op ong 10 meter.[Tip van JJ13]

Harlingen
[kleding]
Fifty Six

Grote Bredeplaats 21
Hippe merken, fijn personeel
tip van Pyr0nity


Hilversum

[boetiek]
't Oortje

skate,goth,alto en weetkveel wat voor troep nogmeer.
www.boutiek-het-oortje.nl

Köln

[style/gentleman/player/casual/hip]
Wormland
Schildergasse 51, in het centrum van Keulen. Vanaf Koln Hbf naar het plein van de Domtoren lopen en dan het zijstraatje aan de rechterkant van de Louis Vuitton winkel nemen. De Schildersgasse rechts in lopen.
Je kunt ze ook een mailtje sturen (time@wormland.de) voor een individuele afspraak met een "Fasion Advisor" die je vervolgens helemaal gaat aankleden volgens de nieuwste trends. Handig als je niet zelf kunt kiezen.

Nijmegen
[kleding]
Blue Moon

Vanaf station Nijmegen rechtdoor naar centrum lopen, Blue Moon ligt iets voor t echte centrum aan de linkerkant op n hoek.[Tip van JJ13]

Rotterdam
[kleding]
Lucky Lenn

Kustom Kulture Store
(white trash, rockabilly, psychobilly kleding. en low rider bikes, pin striping. huis tatoeëerder.)

Nieuwe Binnenweg 44
3015 BA Rotterdam

www.luckylenn.nl [tip van chaos]


Black Widow
alto, goffik, punk kleding en accesoires en troep.

Nieuwe Binnenweg 13
Rotterdam, 3014 GA

www.blackwidow.nl [tip van chaos]

Left
juh, skatekleding, decks, boards, hete wijven en andere zooi

Hartmanstraat 22 a
3012 VA ROTTERDAM [tip van chaos]


Terschelling
[kleding]
Willems Winkel

Torenstraat 18-19, West

Uberhippe winkel.. G-star, Mexx, Indian Rose, Miss Sixty, Indian Rags, G-sus.. ze draaien er hippe muziek.. trouwens ook leuke woonspulletjes en sieraden
tip van Pyr0nity

Utrecht

E-Zone

Donkere Gaard 2
3511KW Utrecht
Tel: 030-2369298

en die snowboard shop daar tegen over! (cellblock geloof ik)
en de white noise (cd zaak) in de choorstraat, voor al je underground en bovenground cd's

Zwolle

[skateshop]
Sparke

Luttekestraat 3
Loop vanaf het station naar het centrum, dan loop je meteen de Luttekestraat in en de Sparke zit dan aan de rechterkant.

[altowinkel]
Visions

Diezerstraat
De Diezerstraat is de enige 'hoofdwinkelstraat' in Zwolle, de Visions zit (vanaf het station gezien) helemaal aan het einde aan de rechterkant.


Webwinkels
[shirts]
een kleine "redelijk onbekende" webwinkel. www.shirt.je Hebben wat anders dan anders zal ik maar zeggen.

---

Mensen vul aan!
__________________
qkw <3

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 12:37.
Advertentie
Oud 04-01-2005, 17:26
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Lilith (Ravings of a bad woman) in Utrecht! (Ergens aan de oude gracht..)

Erg leuk zaakje, nét wat aparter dan de meeste kleding winkels, ook veel leuke accesoires.
__________________
xxx
Oud 03-02-2005, 20:03
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
weet iemand goede skate en alto winkels in tilburg...ik ken de yankee en de bont en blauw en de great britian..maar zijn er meer en waar dan?
Oud 07-02-2005, 20:37
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Citaat:
Devilsdaughter schreef op 03-02-2005 @ 20:03 :
weet iemand goede skate en alto winkels in tilburg...ik ken de yankee en de bont en blauw en de great britian..maar zijn er meer en waar dan?
Niet dat ik weet... de malle heks is meer gothic... misschien in Tilburg zuid of zo?
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Oud 08-02-2005, 10:21
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
hhmmm ja dat zou kunnen, maar daar kom ik nooit, ik woon in noord dus ik weet niet of daar winkels zijn....als iemand anders het wel weet.....
Oud 14-02-2005, 16:34
*4
*4 is offline
ik heb erg lange benen en het is dus lastig een broek te zoeken, waar kan ik hiermee terecht?
Oud 14-02-2005, 16:40
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
*4 schreef op 14-02-2005 @ 16:34 :
ik heb erg lange benen en het is dus lastig een broek te zoeken, waar kan ik hiermee terecht?
only/ vero moda hebben best lange broeken
en verder indian rose ook wel. en nog wel meer maar die weet ik niet want ik zoek ze zelf ook
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 16-02-2005, 20:58
Nothing=Real
Nothing=Real is offline
zijn er nog leuke skate/punk winkeltjes in Den Haag?
Oud 17-02-2005, 17:09
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
En weet iemand of er nog leuke alternatieve winkels zijn in nijmegen (zoals de blue moon, meer ken ik niet )?
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Oud 23-02-2005, 23:19
11568
11568 is offline
Citaat:
*4 schreef op 14-02-2005 @ 16:34 :
ik heb erg lange benen en het is dus lastig een broek te zoeken, waar kan ik hiermee terecht?
WE heeft extra long broeken
Oud 24-02-2005, 00:54
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Crystall Girl schreef op 17-02-2005 @ 17:09 :
En weet iemand of er nog leuke alternatieve winkels zijn in nijmegen (zoals de blue moon, meer ken ik niet )?
Je hebt ook nog zo'n tweedehands winkeltje, als je vanaf de grote markt naar beneden loopt zit ie op een gegeven moment aan de rechterkant. Je kan ook nog kijken bij de powerhouse, ook in dezelfde straat maar bijna bij het kronenburger park.
Verder zit er niks. Dat ik weet dan.

En de blue moon zit ook in Leiden, dacht ik.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 26-02-2005, 15:35
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
*4 schreef op 14-02-2005 @ 16:34 :
ik heb erg lange benen en het is dus lastig een broek te zoeken, waar kan ik hiermee terecht?
Zara & Mango
Oud 02-03-2005, 13:52
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Utrecht
Prods & Primes (oid)
vrolijk je kamer op spulletjes, in kitch kitchen stijl
Lijnmarkt, vanaf het stadhuis straatje in bij de broese, doorlopen tot ná de twee IMAGE 'n en dan zit ie ongeveer tegenover de fair trade shop

Fair Trade Shop
Voor alternatieve cadeautjes, maar ook: wierook, aardewerk
Lijnmarkt (zie hierboven)

Yves Rocher
vrij goedkope beautyproducten
Hoog Catharijne, ongeveer tegenover V&D naast de Miss Etam

Ria's fournituren
bandjes, lintjes, knoopjes, stofjes, etc
Zakkendragersteeg

Laura Ashley oude gracht

Over Gothic like gesproken; dr zit ook een beetje gothic getinte winkel in de zakkendragersteeg, ben alleen ff de naam kwijt. Vredenburg, Na de WE Men de eerste steeg links

Ow en de'Netjes' natuurlijk, zit wel vier keer in Utrecht, oa op de steenstraat en in dat straatje dat onder de dom doorloopt.
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Oud 11-03-2005, 19:51
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Groningen:
Zuiderdiep
vlak naast coffeeshop de vliegende hollander.

Cd&T (Voorheen Diskorent)

Hele mooie oude originele posters. Goedkope oude cd's voor inkoopprijs. Wat commerciele bandshirts.
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Oud 17-03-2005, 11:36
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik zit met de Paas in Barcelona. Welke winkels moet ik echt niet missen?
Oud 30-03-2005, 21:37
@kie
Avatar van @kie
@kie is offline
Citaat:
bloemetje18 schreef op 29-01-2005 @ 20:17 :
In welke stad kun je leuk winkelen? En is het een beetje op loopafstand van het station?
Anvers!! Oftewel Antwerpen, je zit er zo, althans ga nu even van de randstad uit en er zijn veel leuke en goedkope winkels. Voornamelijk 2nd hand!! Neem op een doordeweekse dag de trein en je hoeft met je OV pas vanaf R'daal te betalen dus meer dan een paar eurootjes ben je niet kwijt.
Hieronder de allerleukste 2de hands kleding winkels op een rijtje, kijk voor meer info op: http://www.use-it.be/antwerpen/ned/2ndkleren.php

"Interbooks"
Lange Koepoortstraat 54, 2000 Antwerpen
Open van maandag tot zaterdag van 10u30 tot 18u. Gesloten op zon- en feestdagen.


Episode
Steenhouwersvest 34a, 2000 Antwerpen
tel: +32 (0)3 234 34 14
Open van maandag tot vrijdag van 11 tot 19 u en op zaterdag van 11 tot 18 u. Op zondag gesloten.


FRANCIS
Steenhouwersvest 14
2000 Antwerpen
Tel 32(0)3 288 94 33
Open: van woensdag tot zaterdag tussen 12.00 en 18.00 en op zondag en maandag tussen 15.00 en 19.00 / op dinsdag gesloten
info@francis.be
www.francis.be


Labels Inc.
Allmoezenierstraat 4
2000 Antwerpen
T: +32 (0)3 232 60 56
open: van maandag tot zaterdag van 11:00 tot 18:00. Op woensdag van 14:00 tot 18:00
www.labelsinc.be


Naughty I
Kammenstraat 65 –67, 2000 Antwerpen
tel: +32 (0)3 213 35 90
Open van maandag tot vrijdag van 11u tot 18u30 en op zaterdag van 11u tot 19u. Gesloten op zondag.


Oxfam Solidariteit
Kleine Markt 7, 2000 Antwerpen
tel: +32 (0)3 233 51 18
Open van maandag tot vrijdag van 10u tot 17u en op zaterdag van 13u tot 17u. Gesloten op zondag.

www.oxfamsol.be/shops

Pardaf
Gemeentestraat 8 , 2060 Antwerpen
tel: +32 (0)3 232 60 40
Open van maandag tot zaterdag van 11u tot 18u. Gesloten op zon- en feestdagen.

www.pardaf.be


Re-wear
Steenbergstraat 10, 2000 Antwerpen
Open van dinsdag tot zaterdag van 10u tot 18u. Gesloten op zondag en maandag.


Spullenhulp
Volksstraat 52, 2000 Antwerpen
tel: +32 (0)3 238 86 86
Open van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 13u tot 16u15. Gesloten op zaterdag en zondag.


Tipi’s
Nationalestraat 160, 2000 Antwerpen
tel: +32 (0)3 237 42 41
Open op van dinsdag tot vrijdag van 10u tot 13u en van 14u tot 18u. Op zaterdag van 11u tot 13u en van 14u tot 18u. Gesloten op zondag en maandag.
Oud 12-04-2005, 17:54
saturday
saturday is offline
Hey ik zoek een winkel die verkleedkleren verkoopt. Ik ga samen met een jongen als buikdanseres voor de laatste schooldag. thema: het oosten. Weten jullie nog zo'n winkel te vinden in de omg. van Groningen? Leeuwarden kan ook nog wel. Doei!
Oud 13-04-2005, 00:56
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
In groningen zelf heb je er iig een paar, eentje in de folkingestr. en eentje op het zuiderdiep en in lwd op de voorstreek, weet even de naam niet meer.
__________________
I love mittens made out of kittens
Ads door Google
Oud 13-04-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 13-04-2005 @ 00:56 :
In groningen zelf heb je er iig een paar, eentje in de folkingestr. en eentje op het zuiderdiep en in lwd op de voorstreek, weet even de naam niet meer.
in de folkingestraat is confetti
op het zuiderdiep is mulder oid
Oud 13-04-2005, 15:40
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
weet iemand nog relaxte winkels in nijmegen voor skate/streatwear?

alvast bedankt
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Oud 21-04-2005, 20:24
Verwijderd
leuke winkels in rotterdam?
Oud 28-04-2005, 12:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Weer een aantal toegevoegd. Op pagina 1 staan een aantal tips waarvan niet duidelijk is waar ze zitten, willen die mensen even precies posten hoe en wat? Anders kan ik ze moeilijk toevoegen.
Nu kap ik er ff mee, dit is echt een kutwerkje kan ik je vertellen Straks verder.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 28-04-2005, 12:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
PS: het wordt een beetje onoverzichtelijk zo, ik gooi er even een paar reacties uit, alleen tips en vragen graag. Anders wordt het echt onoverzichtelijk voor ons om bij te houden.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 28-04-2005, 13:54
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
mhm.. dan maar opnieuw mijn vraag
waar kun je skates kopen voor op de have-pipe?
Oud 28-04-2005, 14:13
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
saturday schreef op 12-04-2005 @ 17:54 :
Hey ik zoek een winkel die verkleedkleren verkoopt. Ik ga samen met een jongen als buikdanseres voor de laatste schooldag. thema: het oosten. Weten jullie nog zo'n winkel te vinden in de omg. van Groningen? Leeuwarden kan ook nog wel. Doei!

Weet niet of je het nog nodig hebt, maar in Assen heb je vlakbij Theather de Kolk een kostuumverhuurwinkeltje. Die hebben echt heel veel oosterse spullen. Als je van de Hema komt, gewoon door, Kolk voorbij, zie je em vanzelf aan de rechterkant. Zuidercingel is dat nog geloof ik.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Advertentie
Oud 06-05-2005, 21:43
Verwijderd
Tilburg

Superfly
kledingwinkel met skate/hiphopkleding met merken als o.a. g-sus. Hippe truitjes en mooie broeken..
wel prijzig

station uit: oversteken en rechtdoor de spoorlaan in. Bij het kruispunt met het fietspad is superfly links op de hoek.
(tegenover café de Langeboom)

Intermezzo
Hele goede ijssalon met ontzettend veel keuze, gezellige sfeer, niet duur.
Vanuit het station naar links de spoorlaan uitlopen (richting de Heuvel). Bij het grote kruispunt rechts op de hoek zit intermezzo. (vlakbij het centrum)
Oud 06-05-2005, 22:19
snuggles
Avatar van snuggles
snuggles is offline
Citaat:
TIEN schreef op 28-04-2005 @ 13:54 :
mhm.. dan maar opnieuw mijn vraag
waar kun je skates kopen voor op de have-pipe?
any random skateshop?
__________________
zz
Oud 06-05-2005, 23:17
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
daqmn, waar kan ik nog een 4de hands avatar van lepra vinden?
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-05-2005, 16:24
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik zoek voor mijn ned. PO(lang verhaal) winkeltjes die zelf ontworpen kleding verkopen. Dus van die winkeltjes die je ook wel eens bij MTV en de Box tegenkomt. Ik had er al een paar gezien maar weten jullie nog meer van zulke winkeltjes?
Oud 07-05-2005, 16:41
Verwijderd
weet iemand hoe ik bij de volgende winkels kom?

Joey's Sk8paleis
Broerenstraat 18
6811EB Arnhem

Brainwash
Nieuwstad 62
6811 BM Arnhem

want ze staan er wel zo leuk maar er staat geen routebeschrijving bij.

en weet iemand nog skatewinkels in nijmegen?
Oud 09-05-2005, 22:53
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-05-2005 @ 16:41 :
weet iemand hoe ik bij de volgende winkels kom?

Joey's Sk8paleis
Broerenstraat 18
6811EB Arnhem

Brainwash
Nieuwstad 62
6811 BM Arnhem

want ze staan er wel zo leuk maar er staat geen routebeschrijving bij.

en weet iemand nog skatewinkels in nijmegen?
Gewoon kijken op bv www.anwb.nl bij de routeplanner en dan vanaf een punt wat je wel kent, bv het station ofzo.
__________________
Reina de la Calle
Oud 10-05-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 09-05-2005 @ 22:53 :
Gewoon kijken op bv www.anwb.nl bij de routeplanner en dan vanaf een punt wat je wel kent, bv het station ofzo.
ik ken die straten daar niet en heb dus niks aan een plattegrond, uitleg is makkelijker enzo
Oud 10-05-2005, 17:40
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
koekjes schreef op 10-05-2005 @ 17:12 :
ik ken die straten daar niet en heb dus niks aan een plattegrond, uitleg is makkelijker enzo
Op die site hebben ze ook een routebeschrijving (wel voor de auto, neem ik aan, maar dat verschilt meestal niet zoveel als je kiest voor 'kortste route' ipv 'snelste route') en je kunt altijd nog op straatnaambordjes kijken
__________________
Reina de la Calle
Oud 11-05-2005, 15:16
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Depeche Mode
Dameszaak met hele leuke kleren voor de hippe dame. Op het station pak je de bus(aan de achterkant van het station te vinden). Hier pak je lijn 114 of lijn 15 en stop je bij de 3e halte. Hier loop je voorbij de kerk rechtdoor richting een kruispunt, aan de linkerkant zie je de Depeche Mode.[tip van dizee rascal]
heet volgens mij de depeche toi En is ook makkelijk heen te lopen, gewoon vanaf de bijenkorf alsmaar rechtdoor lopen, tot je de kerk tegenkomt, straat oversteken en het zit aan de rechterkant. (is max. 10 minuutjes lopen denk ik, naar het busstation lopen en de bus pakken is meer moeite iig )

Oh ja, en de second floor is ook een van mijn favorieten;
Citaat:
Second Floor is één van de leukste tweede hands winkels van Eindhoven. Regelmatig worden er rest collecties van de grote kleding huizen gedumpt, maar daarnaast kun je er hele goede tweede hands spullen vinden, een echte aanrader.
Ligt wel buiten het 'winkelgebied', aan de hoogstraat, nr. 36.
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 16-05-2005, 03:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Waarom mis ik Maastricht?

Btw, Joey Skatepaleis, heeft een nieuw adres, weet het alleen niet meer . Ze zijn ongeveer 10 meter verder opgegaan, groter pand, in een iets drukkere winkelstraat.

Hij is namelijk een neef van mij .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-05-2005, 00:44
LostInTime
LostInTime is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-05-2005 @ 16:41 :
Brainwash
Nieuwstad 62
6811 BM Arnhem
Uhm vanaf het Station...je loopt het station uit en gaat linksaf om de bouwput heen, dan kom je op het willemsplein en daar steek je over, je loopt door tot de burger king en daar ga je rechtsaf, je loopt door tot de mac donalds en daar ga je linksaf (grote kruising met ook de hema, h&m en de bakker bart), je loopt door tot de 5-sprong (land van de markt) en neemt de 2e rechts (zijn ze ook links aan het bouwen), 1e links, oversteken, en dan aan de rechterkant.

Joey's Sk8paleis zou je nog even moeten vragen lees ik net hierboven
Ads door Google
Oud 20-05-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
LostInTime schreef op 18-05-2005 @ 00:44 :
Uhm vanaf het Station...je loopt het station uit en gaat linksaf om de bouwput heen, dan kom je op het willemsplein en daar steek je over, je loopt door tot de burger king en daar ga je rechtsaf, je loopt door tot de mac donalds en daar ga je linksaf (grote kruising met ook de hema, h&m en de bakker bart), je loopt door tot de 5-sprong (land van de markt) en neemt de 2e rechts (zijn ze ook links aan het bouwen), 1e links, oversteken, en dan aan de rechterkant.

Joey's Sk8paleis zou je nog even moeten vragen lees ik net hierboven
ty ^^
Oud 23-05-2005, 17:34
maha
Avatar van maha
maha is offline
Citaat:
Lotte schreef op 07-05-2005 @ 16:24 :
Ik zoek voor mijn ned. PO(lang verhaal) winkeltjes die zelf ontworpen kleding verkopen. Dus van die winkeltjes die je ook wel eens bij MTV en de Box tegenkomt. Ik had er al een paar gezien maar weten jullie nog meer van zulke winkeltjes?


Ik weet niet of je er nog iets aan hebt...maar Bess in Groningen en Flairlines in Groningen hebben een eigen label naast de kleding die ze verkopen in de winkel.
Oud 25-05-2005, 19:47
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
k ga morge naar den haag,

iemand tips voor leuke winkels?

( tweede hands, la bonneterie, etc. )
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 30-05-2005, 22:02
ikbenLINDA
Avatar van ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
als je ooit op terschelling bent moet je echt naar een winkeltje gaan die "woodstock" heet. hebben ze hele coole kleding, veel handgemaakt en uit het buitenland. heb er ooit van die lapland-achtige beenwarmers gekocht en een rok met heel veel borduursels en spiegeltjes enzo. beetje prijzig maar je kan er dingen kopen die niemand anders heeft.
__________________
can you really choose life?
Oud 01-06-2005, 01:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Weet iemand nog een leuke winkel in Maaseik?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 22:02
Verwijderd
In Leiden heb je een nieuwe (bést leuke) winkel
Oud 12-06-2005, 19:58
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
Neeske schreef op 08-06-2005 @ 22:02 :
In Leiden heb je een nieuwe (bést leuke) winkel
wat voor een dan
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 12-06-2005, 20:27
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
in welke steden zit de zara/mango??
Oud 12-06-2005, 20:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
TIEN schreef op 12-06-2005 @ 20:27 :
in welke steden zit de zara/mango??
Groningen mango
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 12-06-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
TIEN schreef op 12-06-2005 @ 20:27 :
in welke steden zit de zara/mango??
waar niet?
Oud 12-06-2005, 20:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-06-2005 @ 20:51 :
waar niet?
Leeuwarden
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 12-06-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 12-06-2005 @ 20:52 :
Leeuwarden
oh jee
Oud 12-06-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 24-02-2005 @ 00:54 :
Je hebt ook nog zo'n tweedehands winkeltje, als je vanaf de grote markt naar beneden loopt zit ie op een gegeven moment aan de rechterkant. Je kan ook nog kijken bij de powerhouse, ook in dezelfde straat maar bijna bij het kronenburger park.
Verder zit er niks. Dat ik weet dan.

En de blue moon zit ook in Leiden, dacht ik.
Blue Moon zit niet meer in Leiden.
Oud 12-06-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
justakid schreef op 12-06-2005 @ 19:58 :
wat voor een dan
Uh, London heet het geloof ik. Je hebt er wel van alles eigenlijk en niet eens áchterlijk duur. In de Haarlemmerstraat.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle winkels utrecht
supernova
1 11-09-2005 19:09
Lifestyle Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2
Verwijderd
500 04-05-2005 12:21
Lifestyle Een smoking....waar kan ik dit in Rotterdam of Den Haag kopen?
G.T.C.
3 13-04-2005 10:09
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.