Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2015, 20:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb me verbrand op kamp. Mogelijk vooral omdat ik dicht bij een gloeiend heet kampvuur zat, want ik heb me wel steeds ingesmeerd als ik in de zon was.

Ik heb nu ook heeeul veel insectenbeten.
Maar kamp was wel tof
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 07-06-2015, 20:11
Verwijderd
Citaat:
DE TERING



Hai . Zo'n gevoelig huidje dat je direct verbrand? Ik geloof niet dat ik al eens verbrand ben in mijn leven
Ik ook niet. Chill.
Oud 07-06-2015, 20:11
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
ik zie dit heel erg voor me.

Mijn vader haatte het altijd om naar Sparta-Feyenoord te gaan. Ik vond dat ook altijd prachtig en snapte nooit zo goed waar hij moeilijk over deed.
Ben ik maar één keer heengeweest, toen die wedstrijd om de Zilveren Bal in januari. Weet nog dat ik het koud had, het een waardeloze wedstrijd was en dat een deel weer eens liet zien waarom we nergens welkom zijn Gelukkig had ik wiet bij me anders was het helemaal een kutavond

Maar was het altijd ellende met Sparta-Feyenoord dan? Wist ik helemaal niet. Ken wel wat Sparta supporters die principieel nooit naar De Kuip gingen omdat ze 'Feyenoord zo haten'. Vond ik altijd een beetje zielig
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-06-2015, 20:14
df
Avatar van df
df is offline
Is voetbal het nieuwe roeien? valt gelijk weer stil
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-06-2015, 20:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Kheb niks me foebal
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-06-2015, 20:17
df
Avatar van df
df is offline
macrador wil liever dat we erover appen kikaa*
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-06-2015, 20:17
df
Avatar van df
df is offline
Hoe gaan je tentamens Macrador?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-06-2015, 20:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ben ik maar één keer heengeweest, toen die wedstrijd om de Zilveren Bal in januari. Weet nog dat ik het koud had, het een waardeloze wedstrijd was en dat een deel weer eens liet zien waarom we nergens welkom zijn Gelukkig had ik wiet bij me anders was het helemaal een kutavond

Maar was het altijd ellende met Sparta-Feyenoord dan? Wist ik helemaal niet. Ken wel wat Sparta supporters die principieel nooit naar De Kuip gingen omdat ze 'Feyenoord zo haten'. Vond ik altijd een beetje zielig
Feyenoord kreeg altijd één zijde van het kasteel en dat werd altijd half afgebroken door de Feyenoorders. Stoeltjes die ze afbraken etc, agressief gedrag en weet ik veel wat allemaal. Daarnaast zaten er altijd wat Feyenoorders tussen de Spartanen. Daar heb ik geen problemen mee, maar er waren Feyenoorders die dan moedwillig de boel op stelten zetten, waardoor er tussen de Spartanen en Feyenoorders rellen uitbraken. Is niet zo chill als je daar dan als vader en kind bij zit. Het is uiteindelijk ook in het vak waar ik zat gebeurd. Toen vond ik het iets minder grappig.
Oud 07-06-2015, 20:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hoe gaan je tentamens Macrador?
De eerste was vorige week donderdag en die is goed gegaan . De volgende is woensdag, maar ik kan me echt voor geen meter concentreren.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-06-2015, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Hai . Zo'n gevoelig huidje dat je direct verbrand? Ik geloof niet dat ik al eens verbrand ben in mijn leven
Ja Tot blaren toe. Brrr. Dus gister echt elk uur gesmeerd.
Oud 07-06-2015, 20:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
En ik ben nooit verbrand maar vandaag dus wel. Had het weer een beetje onderschat en vervolgens drie uur lang in de zon bij hockey gezeten. Kwam daar ook serieus met een jas aan enzo.
Oud 07-06-2015, 20:20
Verwijderd
Daar tegenover staat dat muggen mij niet prikken.
Oud 07-06-2015, 20:21
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Daar tegenover staat dat muggen mij niet prikken.
Dat wil ik ook
Oud 07-06-2015, 20:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Daar tegenover staat dat muggen mij niet prikken.
Ik had ooit best wel heftige medicijnen en als muggen mij prikten vielen ze ter plekke dood neer.
Oud 07-06-2015, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Dat wil ik ook
Moet je in de buurt blijven.
Oud 07-06-2015, 20:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daar tegenover staat dat muggen mij niet prikken.
Ik ben jaloers! Ik ben verbrand (ondanks veelvuldig smeren) en lek gestoken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-06-2015, 20:22
df
Avatar van df
df is offline
Gister m'n hand verbrand aan de bbq. Moest snel weg maar had al betaald dus wilde ff snel een hamburger pakken. En een lol dat de rest van de rij had
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-06-2015, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik had ooit best wel heftige medicijnen en als muggen mij prikten vielen ze ter plekke dood neer.
Oud 07-06-2015, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben jaloers! Ik ben verbrand (ondanks veelvuldig smeren) en lek gestoken.
Je hebt ook altijd pech!
Oud 07-06-2015, 20:23
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Moet je in de buurt blijven.
Maar dan gaan ze juist mij prikken! Aangezien ze jou niet prikken

Citaat:
Ik had ooit best wel heftige medicijnen en als muggen mij prikten vielen ze ter plekke dood neer.
Oud 07-06-2015, 20:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dat wil ik ook
Slapen naast iemand die ze liever prikken. Zo doet Koekje het ook.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-06-2015, 20:24
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
. Daarnaast zaten er altijd wat Feyenoorders tussen de Spartanen. Daar heb ik geen problemen mee, maar er waren Feyenoorders die dan moedwillig de boel op stelten zetten
Dit gebeurt volgens mij bij zo goed als elke uitwedstrijd Gedraag je gewoon als je in het thuispubliek gaat zitten, vind ik ook idd. Juich zelf ook nooit uitbundig als ik ertussen ga zitten (ook beter voor m'n gezondheid, ben niet zo'n vechtersbaas)
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-06-2015, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik had ooit best wel heftige medicijnen en als muggen mij prikten vielen ze ter plekke dood neer.
Oud 07-06-2015, 20:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hebt ook altijd pech!
Nee hoor
Het rijden met aanhanger viel me echt reuze mee en ik ben wel weer een klein beetje ontspannen op kamp
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-06-2015, 20:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dit gebeurt volgens mij bij zo goed als elke uitwedstrijd Gedraag je gewoon als je in het thuispubliek gaat zitten, vind ik ook idd. Juich zelf ook nooit uitbundig als ik ertussen ga zitten (ook beter voor m'n gezondheid, ben niet zo'n vechtersbaas)
Ja precies. Ik heb ooit met mijn ouders en broertje bij het Heracles stadion gestaan. Sparta speelde daar en we waren in de buurt. Ik vond het helemaal geweldig, sparta shirt aan, sjaaltje mee, pet op. Toen konden we geen kaartjes voor het uitvak krijgen. Toen kwamen wat Heracles supporters naar ons toe en die wilden wel een kaartje voor ons regelen, moesten we wel tussen de meest fanatieke Heracles supporters gaan zitten. Mijn vade rheeft toen even vriendelijk bedankt omdat hij niet wilde dat ik daar in mijn sparta shirt tussen die supporters zou zitten. Ik boos en teleurgesteld, vooral omdat we toen maar naar de radio gingen luisteren en ze wonnen.
Oud 07-06-2015, 20:28
df
Avatar van df
df is offline
werkte dat ook bij wespen kikaa?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-06-2015, 20:34
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
werkte dat ook bij wespen kikaa?
Geen flauw idee! Ben nog nooit door een wesp gestoken.
Oud 07-06-2015, 20:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Geen flauw idee! Ben nog nooit door een wesp gestoken.
Moet je ook niet willen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-06-2015, 20:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Kut beesten dat het zijn. Ik ben maar 1 keer gestoken. Ik wandelde gewoon naar de bushalte en vliegt er één tegen mijn nek en steekt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-06-2015, 20:38
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Moet je ook niet willen.
Het lijkt me ook niet fijn nee!
Oud 07-06-2015, 20:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben ooit eens door een bij of zo in mijn mond gestoken.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-06-2015, 20:43
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik was als klein jochie een krentenbol aan het eten in het zwembad en toen vloog zo'n beest mee naar binnen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-06-2015, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Het is super lekker weer!
Ik heb het gedaan

Citaat:
Het lijkt me ook niet fijn nee!
Hossels ook niet. Daar ben ik een keer doorgestoken in m'n nek en toen kon in een halve week nauwelijks naar rechts draaien met mijn nek.
Oud 07-06-2015, 20:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Wally, ben je Wout?
Oud 07-06-2015, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Maar dan gaan ze juist mij prikken! Aangezien ze jou niet prikken
Neehoor! Dan blijven ze gewoon ver weg
Oud 07-06-2015, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Wally, ben je Wout?
Misschien!
Oud 07-06-2015, 20:55
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Misschien!
Oke!
Oud 07-06-2015, 21:01
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ja toch ?
Oud 07-06-2015, 21:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja ik wilde wat vertellen dan! Maar dan niet he.
Oud 07-06-2015, 21:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Die misschien is toch duidelijk genoeg.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-06-2015, 21:16
Verwijderd
Ik ben mij er eentje.
Oud 07-06-2015, 21:16
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Fietsen nu is echt levensgevaarlijk Ik hield mijn mond dicht om geen vliegjes in te slikken, maar ik kreeg er zojuist wel een paar in mijn ogen en toen knalde ik bijna tegen een paal
Oud 07-06-2015, 21:23
Verwijderd
Goed voor de calorieën.
Oud 07-06-2015, 21:24
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Fietsen nu is echt levensgevaarlijk Ik hield mijn mond dicht om geen vliegjes in te slikken, maar ik kreeg er zojuist wel een paar in mijn ogen en toen knalde ik bijna tegen een paal
Gewoon mond openhouden. Dagelijkse dosis eiwitten ook weer binnen!
__________________
Time is Illmatic
Oud 07-06-2015, 21:26
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Gewoon mond openhouden. Dagelijkse dosis eiwitten ook weer binnen!
Eiwitten kom ik niet te kort.

Durian, bij jouw naam moet ik steeds aan die stinkvrucht denken
Oud 07-06-2015, 21:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Goed voor de calorieën.
Ze krijgt al genoeg proteïnen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-06-2015, 22:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Gewoon mond openhouden. Dagelijkse dosis eiwitten ook weer binnen!
Citaat:
Eiwitten kom ik niet te kort.
Citaat:
Ze krijgt al genoeg proteïnen.
Oud 07-06-2015, 22:21
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Fietsen nu is echt levensgevaarlijk Ik hield mijn mond dicht om geen vliegjes in te slikken, maar ik kreeg er zojuist wel een paar in mijn ogen en toen knalde ik bijna tegen een paal
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-06-2015, 22:49
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Met Breaking Bad ben ik wel gestopt ergens midden in het derde seizoen, en ik ben ook niet van plan om dat verder te gaan kijken.
Dat is dan vrij dom, want het wordt juist vanaf daar een stuk beter.
Oud 07-06-2015, 22:50
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Je moet er wel even door ja. 5de seizoen was het waar vond ik.
Nee, ik vond het 3e en vooral het 4e seizoen beter. Maar 5 was ook prima ja.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.