Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2015, 07:17
Verwijderd
Advertentie
Oud 22-09-2015, 07:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
NS kan tegenwoordig ook de bussen etc. inplannen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-09-2015, 08:14
Verwijderd
Ik vind 9292 een prettiger planner meestal maar het liefst gebruik ik HAFAS.
Oud 22-09-2015, 09:07
Verwijderd
929292929292929292
Oud 22-09-2015, 09:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
In de trein!

Zonder hulp van 9292, want ik kan prima zelf onthouden hoe laat de treinen gaan die ik vaak neem
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-09-2015, 09:13
Verwijderd
Ja, leuk en aardig maar vertragingen enzo dan?
Oud 22-09-2015, 09:14
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wow, wat ben je toch slim, Eline
Oud 22-09-2015, 09:14
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
In de trein!

Zonder hulp van 9292, want ik kan prima zelf onthouden hoe laat de treinen gaan die ik vaak neem
Ach meid, wat knap van je!
Oud 22-09-2015, 09:16
Abby.
Abby. is offline
Ik ben een beetje ziekjes... En heb eigenlijk een "Office Training" vanmiddag
Oud 22-09-2015, 09:29
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ach meid, wat knap van je!
__________________
Forumdownie
Oud 22-09-2015, 09:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, leuk en aardig maar vertragingen enzo dan?
Ik zorg meestal wel voor wat speling in m'n planning, dus 10-20 min. vertraging kan ik vaak wel opvangen.
Daarnaast weet 9292 ook met enige regelmaat niets van verstoringen

Een klasgenoot waar ik in m'n eerste jaar bijna dagelijks mee reisde moest werkelijk elke dag opzoeken vanaf welk spoor zijn sprinter vertrok. Het was elke doordeweekse dag spoor 9.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-09-2015, 10:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
De topic titel inspireerde me om vandaag met de bus trees gaan ipv dat hoereneind te fietsen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-09-2015, 10:05
Verwijderd
Als ik zoef intik dan is de volgende suggestie de maar daarna komt verkeerde, trein en licentie. Wat.
Oud 22-09-2015, 11:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-09-2015, 11:15
Verwijderd
ETEN <3
Omnomnom
Oud 22-09-2015, 13:25
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Nog even over die verstandskies
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt en blijkbaar duurt het maar twintig minuten, inclusief foto's maken, verdoven en verwijderen. Dat valt me mee. Of komt de ellende pas er na?
__________________
Meetwaterkan.
Oud 22-09-2015, 13:27
Verwijderd
Ja want dan gaan wij vervelend doen.
Oud 22-09-2015, 13:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nog even over die verstandskies
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt en blijkbaar duurt het maar twintig minuten, inclusief foto's maken, verdoven en verwijderen. Dat valt me mee. Of komt de ellende pas er na?
Mijn ervaring was dus bij de kaakchirurg dat het ontzettend meeviel. Gewoon direct goed koelen en pijnstillers blijven slikken. Je krijgt als het goed is meteen en recept mee voor de apotheek in het ziekenhuis voor een icepack, pijnstilling, gaasjes en spoelmiddelen.

Ik was echt als de dood voor de pijn, omdat ik dus een paar weken ervoor onnoemelijk veel pijn had gehad door een behandeling bij de tandarts, maar die angst was in mijn geval dus totaal ongegrond.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Ads door Google
Oud 22-09-2015, 13:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was een beetje in paniek omdat ik te horen kreeg dat ik een verblijfsvergunning moet aanvragen maar het is ABSOLUUT NIET DUIDELIJK wat je daarvoor nodig hebt.

dus ik de Nederlandse ambassade bellen
nou is dit geen officiele declaratie van de ambassade maar de mevrouw aan de telefoon zei dat de regering hier wel wat beters te doen heeft dan boetes uitdelen aan eu-burgers en dat het niet zoveel uitmaakt of ik me inschrijf
Oud 22-09-2015, 15:08
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik was laatst bang dat ik illegaal in Belgie was omdat ik hier al meer dan een jaar woon en me nooit bij de bevolkingsdienst heb gemeld Gelukkig bleek mijn inschrijving bij de uni voldoende te zijn.
Oud 22-09-2015, 15:20
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Verdorie, ik blijf maar twijfelen over welke vakkan ik moet kiezen. Een vak lijkt me heel interessant, maar dan gaat mijn Master uiteindelijk meer 60 studiepunten zijn, dus dan maak ik het me mezelf misschien onnodig moeilijker. In prindipe kan het wel, want ik heb nu een relatief rustig eerste semester. MOEILIJK
Oud 22-09-2015, 15:22
Verwijderd
We hebben nog steeds geen digitale boeken
Oud 22-09-2015, 15:24
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Maar je hebt toch ook de NS Reisplanner?
Oud 22-09-2015, 15:25
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik was laatst bang dat ik illegaal in Belgie was omdat ik hier al meer dan een jaar woon en me nooit bij de bevolkingsdienst heb gemeld Gelukkig bleek mijn inschrijving bij de uni voldoende te zijn.
De Dienst Vreemdelingenzaken in België schrijft wel op zijn website dat studenten uit andere EU-landen die zich niet inschrijven bij de gemeente kunnen worden uitgewezen, maar zo'n vaart zal het dus in de praktijk wel niet lopen

Waar degenen die jou dit antwoord gaven misschien niet aan hebben gedacht is dat hoe langer je in België bent ingeschreven, hoe meer rechten je opbouwt. En dat kan wel van belang zijn als je als buitenlander besluit na je studie in België te blijven
Oud 22-09-2015, 15:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
De Dienst Vreemdelingenzaken in België schrijft wel op zijn website dat studenten uit andere EU-landen die zich niet inschrijven bij de gemeente kunnen worden uitgewezen, maar zo'n vaart zal het dus in de praktijk wel niet lopen

Waar degenen die jou dit antwoord gaven misschien niet aan hebben gedacht is dat hoe langer je in België bent ingeschreven, hoe meer rechten je opbouwt. En dat kan wel van belang zijn als je als buitenlander besluit na je studie in België te blijven
Ik heb een maand geleden met de gemeente gebeld en toen werd mij ook verteld dat ze het wel aanraden om me bij de gemeente in te schrijven om precies de redenen die jij noemt. Dit ga ik binnenkort dus ook doen
Advertentie
Oud 22-09-2015, 15:31
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Oud 22-09-2015, 15:33
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
En ze doen trouwens een stuk minder moeilijk met studenten die uit aangrenzende landen afkomstig zijn.
Oud 22-09-2015, 15:34
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
En oja, ik moet mijn huisbaas gaan lastigvallen want hij heeft mij onterecht belastig laten betalen. Bij de gemeente werd mij gezegd dat de ''studententaks'' alleen voor Belgische studenten geldt. Wat een lul
Oud 22-09-2015, 15:43
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als je als buitenlandse student een Bijlage 33-verklaring hebt idd.
Oud 22-09-2015, 16:40
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Hoi
Oud 22-09-2015, 17:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn inschrijving in Leuven was best veel gedoe
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-09-2015, 17:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
En oja, ik moet mijn huisbaas gaan lastigvallen want hij heeft mij onterecht belastig laten betalen. Bij de gemeente werd mij gezegd dat de ''studententaks'' alleen voor Belgische studenten geldt. Wat een lul
Jouw huisbaas is er ook één volgens mij. Of was dat gezeik met blijven slapen en fietsen enzo bij Macrador?
Oud 22-09-2015, 17:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jouw huisbaas is er ook één volgens mij. Of was dat gezeik met blijven slapen en fietsen enzo bij Macrador?
Dat was bij mij
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-09-2015, 17:42
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Als ik zoef intik dan is de volgende suggestie de maar daarna komt verkeerde, trein en licentie. Wat.
Deze zin is grammaticaal enigszins verwarrend, maar ik ben er ondertussen toch uit!
Citaat:
Nog even over die verstandskies
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt en blijkbaar duurt het maar twintig minuten, inclusief foto's maken, verdoven en verwijderen. Dat valt me mee. Of komt de ellende pas er na?
Bij mij was het nog geen tien minuten en nul ellende. Maar mijn vriendin had erna nog twee weken ellende, dus tsja
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-09-2015, 17:45
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat was bij mij
Oh oeps!
Oud 22-09-2015, 18:26
Verwijderd
Hallo
Ads door Google
Oud 22-09-2015, 18:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik mag morgen op een laboratorium komen praten om een project bij hun uit te voeren en onder begeleiding onderzoek te doen naar de ziekte van Lyme. Ontzettend tof. Hoooopelijk kan het doorgaan!
Oud 22-09-2015, 18:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik heb zo een deadlock op m'n bank.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-09-2015, 18:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik mag morgen op een laboratorium komen praten om een project bij hun uit te voeren en onder begeleiding onderzoek te doen naar de ziekte van Lyme. Ontzettend tof. Hoooopelijk kan het doorgaan!
Tof waar is dat en is dat dan chemisch?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-09-2015, 19:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Tof waar is dat en is dat dan chemisch?
Op een lab in Leiden in het sciencepark! En ja, ik moet zelf op school een onderzoek uitvoeren en toen vroeg een docent aan me of het mij niet leuk leek om onderzoek te doen naar Lyme. Dus ik aangegeven dat het me wel leuk lijkt, maar dat ik natuurlijk geen biologie doe en ik dan voor microbiologie had moeten kiezen. Maar met behulp van een bepaalde soort massaspectrometrie kan je onderzoek doen naar bacteriën. Dat wist ik niet! Docent heeft toen een kennis gecontacteerd en ik kan morgen op gesprek komen.
Oud 22-09-2015, 19:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gaaf kika!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-09-2015, 19:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tof vriend van me is gepromoveerd op een methode om bacteriën te identificeren met behulp van licht dus er zijn wel meer methoden (in opkomst) idd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-09-2015, 19:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Tof vriend van me is gepromoveerd op een methode om bacteriën te identificeren met behulp van licht dus er zijn wel meer methoden (in opkomst) idd.
Tof! Ik had geen idee dat dat allemaal kon joh. Ik heb ruim twee maanden lang microbiologie gehad, en ik dacht dat dat alleen maar rijnstrijken maken was.
Oud 22-09-2015, 19:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij heeft technische natuurkunde gestudeerd dus wel vanuit een hele andere hoek. Moleculaire diagnostiek is heel erg in opkomst (diagnostiseren door het DNA van het beestje op te sporen). De virologie en weefselkweek zijn bij ons al helemaal opgedoekt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-09-2015, 19:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Scholen lopen over het algemeen ook wel achter qua technieken, die leer je vooral in je stages.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-09-2015, 19:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat cool, Kika Hopelijk is het wat!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-09-2015, 19:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hij heeft technische natuurkunde gestudeerd dus wel vanuit een hele andere hoek. Moleculaire diagnostiek is heel erg in opkomst (diagnostiseren door het DNA van het beestje op te sporen). De virologie en weefselkweek zijn bij ons al helemaal opgedoekt.
Oh wow oke! Dat wist ik niet. Opzich enorm chill, want het merendeel vond ik vreselijk werk.
Oud 22-09-2015, 20:11
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Hoi
hey
__________________
Time is Illmatic
Oud 22-09-2015, 20:34
Verwijderd
Wat tof Kika
Oud 23-09-2015, 07:27
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oh oeps!
Mijn huisbaas doet niet zo moeilijk. Hij is echter wel een beetje traag met dingen repareren/vervangen. Ik moet hem alles meerdere malen vragen anders gebeurt het gewoon niet
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.