Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2016, 19:39
Verwijderd
100
Advertentie
Oud 17-07-2016, 19:43
Verwijderd
Citaat:
https://habitica.com

Deze site schijnt fijn te zijn met to do dingen! Ik gebruik het zelf niet, ik zet dingen gewoon in m'n agenda, maar misschien heeft iemand er wat aan
Nou ja, ik heb wel een hele fijne agenda, maar als ik allesch daat in opschrijf wat ik nog moet doen, wordt het zo'n grote kliederboel En nu heb ik dus een apart a5 schrift gehaald wat ik daar voor gebruik. Als er verder weinig bijzonders aan de hand is, gaat het wel prima, maar als ik druk ben en weetikwat, dan is het zo'n chaos dat een to do lijst geen overbodige luxe is. Vanmiddag in twee minuten tijd opgekriebeld:
Badkamer poetsen
gespreksverslagen uitprinten
witte was
beddengoed L+F
Gehaktballenrecept
Boodschappenlijstje
Fruit halen
POK opzoeken
Recept voor Cecile
Oog make up
Medicijnen
Autodeur
Zeep bestellen
Tuinstoelen
Zonnebril
Elektrische draad

En zo gaat het ongeveer de hele dag door. Als ik al die shit in mijn agenda moet schrijven, hou ik geen plaats meer over. Dus nu sleep ik dat boekje maar overal mee naar toe en trek ik dat te pas en te onpas uit mijn tas.
Oud 17-07-2016, 19:58
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Oh ja, dat zijn een hoop dingen. Voor mij is het voor niks van dat soort dingen nodig om om te schrijven, ik had het meer over deadlines en afspraken
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 17-07-2016, 20:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik Plemp gewoon alles in m'n Google agenda.overzichtelijk met kleurtjes enzo, en je kan er altijd bij als je internet hebt.

In ander nieuws: ik ben schijnbaar 10 kilo afgevallen, maar ik heb niks gedaan én er is niks van te zien, dus wat is het fucking punt dan, lichaam?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2016, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat zijn een hoop dingen. Voor mij is het voor niks van dat soort dingen nodig om om te schrijven, ik had het meer over deadlines en afspraken
Oh, dat soort dingen et ik ook in mijn agenda. Bij mij zijn meer dingen die ik nog moet doen die zorgen voor een onduidelijk en overvol hoofd. Dan dus maar in een schrift.

Citaat:
Ik Plemp gewoon alles in m'n Google agenda.overzichtelijk met kleurtjes enzo, en je kan er altijd bij als je internet hebt.

In ander nieuws: ik ben schijnbaar 10 kilo afgevallen, maar ik heb niks gedaan én er is niks van te zien, dus wat is het fucking punt dan, lichaam?!
Google agenda gebruiken Jos en ik ook. Ideaal

Heb je je ma al dei vragenlijst onder d'r neus geduwd?
Oud 17-07-2016, 20:12
Verwijderd
Fotooooooooo
Oud 17-07-2016, 20:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heb je je ma al dei vragenlijst onder d'r neus geduwd?
Nein, ben inmiddels al weer op weg naar huis, want ik heb morgenvroeg weer een afspraak/onderzoek en daarna moet ik werken.
De sfeer was er gewoon echt niet naar.
Citaat:
Fotooooooooo
Waarvan?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2016, 20:18
Verwijderd
Kut HO! Heb je de psych uitgelegd hoe je ouders er tegen over staan of niet?
Oud 17-07-2016, 20:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kut HO! Heb je de psych uitgelegd hoe je ouders er tegen over staan of niet?
Ja, ik heb 't al aan meerdere mensen uitgelegd. Ze snapte wel dat t moeilijk is en ze geeft me ook de tijd, maar ze raad het wel aan om een goede diagnose te kunnen stellen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2016, 20:21
Verwijderd
Mijn feministenhart gingen een beetje stuk vandaag want een collega zei "Caroline de tv doet het niet en ik ben een vrouw dus ik kan dat niet."
Oud 17-07-2016, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb 't al aan meerdere mensen uitgelegd. Ze snapte wel dat t moeilijk is en ze geeft me ook de tijd, maar ze raad het wel aan om een goede diagnose te kunnen stellen.
Kusje voor jou, lijkt me kut zoiets Mijn ouders zijn echt awesome daar in en daar ben ik ze altijd heel erg dankbaar voor geweest.
Oud 17-07-2016, 20:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Thanks beeb. *Kroel*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2016, 20:26
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Analoge agenda's vind ik een stuk fijner, 1 ek bij de Hema
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 17-07-2016, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Analoge agenda's vind ik een stuk fijner, 1 ek bij de Hema
Ik heb een hele dure van Moleskine, maar hij is zo fijn
Ik vind analoge ook veek fijner, maar het is wel handig met afspraken plannen en dingen regelen en vastleggen. Jos heeft geen analoge agenda en zet zijn optredens e.d. altijd in die agenda en ik mijn werkrooster zodat we een beetje op de hoogte zijn
Oud 17-07-2016, 21:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, het is tot nu toe te druk geweest. M'n oma vroeg net watvoor medicijnen ik heb, dus ik zei 'uuuh...antistresspillen' en toen was haar antwoord 'Daar ben je toch veel te jong voor? Je moet gewoon een glas warme melk drinken ofzo'.
Dus eh, ik hou t nog effe voor me.
Oma's snappen daar sowieso niet zo veel van. Mijn oma was bang dat ik ergens een aantekening kreeg omdat ik naar de psycholoog ging en dat ik daar later bij het zoeken van een baan last van zou hebben. Sowieso, mijn oma en inlevingsvermogen "School is het belangrijkste hoor" is misschien ook niet heel tactvol richting iemand die bijna overspannen is...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-07-2016, 21:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Zoveel in de tuin gedaan dit weekend. Zo mooi jammer dat onze nieuwe tuinset pas vrijdag komt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-07-2016, 21:15
Abby.
Abby. is offline
Yaaaay nieuwe telefoon
Oud 17-07-2016, 21:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zat net heerlijk in de tuin van mijn schoonouders die op vakantie zijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2016, 21:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb dit jaar voor het eerst geen echte agenda gekocht maar nog wel een notitieboekje. Ik gebruik voor vrijwel alles mijn agenda in mijn telefoon, kan daarin ook zien wat mijn vriend voor afspraken heeft. Enige wat ik onhandig vind is telefonisch afspraken maken, dat je niet ff kan bladeren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2016, 21:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik zat net heerlijk in de tuin van mijn schoonouders die op vakantie zijn
Tuin is zo fijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-07-2016, 21:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een meisje uit de kerk kwam net langs, alvast wat spullen brengen die morgen bij mij in de auto mee moeten, en het was zo gezellig! We hebben een hele tijd zitten kletsen over haar vriendinnen en school en na een tijdje vroeg ze of ze mij een keer mocht opmaken. Zo gezegd, zo gedaan. Ik voelde me na afloop wel een beetje een drag queen (overal glitter! dikke wenkbrauwen! enorm veel mascara!) maar het was wel heel vermakelijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-07-2016, 21:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Tuin is zo fijn.
We hebben zelf wel een tuintje maar niet zo'n fijne loungeset en zoveel zon.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2016, 21:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Morgen ochtend 7uur de wekker, want door alle gezelligheid heb ik nog niks ingepakt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-07-2016, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren een hele tijd zitten praten met het vriendinnetje van mijn broertje en eigenlijk sprak ik haar nooit echt maar het was echt gezellig en zij had tegen mijn moeder (die bij hun thuis op hun hond paste) ook gezegd dat ze het leuk vond.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2016, 21:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn wekker gaat gewoon om 6.15 uur
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2016, 21:51
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik had het gisteren heel fijn, ik was bang dat mijn zusje me alleen zou laten op dat technofeestje, maar ik kon het zelf gewoon goed vinden met die lesbienne () en mijn zusje bleef juist best bij me en het was vet sellie! Ook gesproken met iemand die in de gevangenis in Leeuwarden had gezeten en allemaal kinderen heeft. Het is wat
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 17-07-2016, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Een meisje uit de kerk kwam net langs, alvast wat spullen brengen die morgen bij mij in de auto mee moeten, en het was zo gezellig! We hebben een hele tijd zitten kletsen over haar vriendinnen en school en na een tijdje vroeg ze of ze mij een keer mocht opmaken. Zo gezegd, zo gedaan. Ik voelde me na afloop wel een beetje een drag queen (overal glitter! dikke wenkbrauwen! enorm veel mascara!) maar het was wel heel vermakelijk.
Foto?
Oud 17-07-2016, 22:57
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
We hebben zelf wel een tuintje maar niet zo'n fijne loungeset en zoveel zon.
Iets is al fijn. Maar nu is het even extra genieten dus.
We hebben gisteren een loungeset gekocht. Hij komt helaas pas vrijdag (morgen kon niet en ze kunnen geen dagdeel aangeven, dus moet de hele dag thuis zijn). Lijkt me super relext.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-07-2016, 23:05
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik ben ook blij met mijn balkon
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 17-07-2016, 23:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben blij met mijn raam.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-07-2016, 03:58
Verwijderd
Groetjes uit Reno liefjes. Wat een decadente kakbende. Love it

En de portemonnee is reeds 289 euro gevulder dan voor ik in Nevada aankwam. Fuck yeah.
Oud 18-07-2016, 06:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Foto?
Op de selfie die ik na afloop maakte zag het er allemaal nog best oké uit In de badkamerspiegel was ik een glitterbal met te veel mascara Mijn ogen zijn nog een beetje geïrriteerd ook al heb ik zoveel mogelijk verwijderd gisteren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-07-2016, 08:34
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Studiebegeleiding door middel van billenkoek/spanking

De vakantie is net begonnen, de Universiteiten, Hogescholen MBO's enz. zijn dicht maar voor je het weet zijn ze weer begonnen aan een nieuw jaar. Met dit beginnen is voor ons studenten helaas ook weer de tijd aangebroken dat we onze hersenen moeten gebruiken. Alleen het er toe zetten is altijd zo moeilijk, tenminste dat vind ik wel en ik merk het ook bij mijn medestudenten. De motivatie opbrengen om weer volledig aan de slag te gaan, te gaan leren en braaf naar college te gaan. Deze discipline is bij velen ver te zoeken. Iedereen probeert op een andere manier toch het voor elkaar te krijgen om zich te motiveren en zo toch vakken te halen. Maar wat als dit nou echt niet lukt? Wat als je alles heb geprobeerd om jezelf er toe te zetten je voor je studie in te zetten, maar er nog geen resultaat te zien is? In dat geval geef ik je nog een alternatief waar je misschien niet als eerste aan gedacht had: Spanking oftewel billenkoek.

Billenkoek is natuurlijk al eeuwen een methode om mensen discipline bij te brengen. En hoewel ik het ten zeerste afkeur bij kinderen is het bij volwassen vrouwen natuurlijk wel geoorloofd. Door billenkoek te krijgen en daarbij te focussen op hetgeen wat je graag wil verbeteren, je motivatie om te leren bijvoorbeeld, wordt je er aan herinnerd dat je het wel moet doen, omdat er anders een flink pak voor je billen te wachten staat.
Mijn naam is Mark Janssen. 24 jaar en zelf 4e jaars student aan de Universiteit in Utrecht. Ik ben bij het geven van billenkoek gekomen doordat een vriendin van mij hulp zocht in haar studiebegeleiding. Na vaak met haar er over te hebben gepraat vertelde ze mij dat ze daarmee de discipline bedoelde van een straf als ze zich niet motiveerde. Hierdoor ben ik haar langzaam maar zeker billenkoek gaan geven. Ik begeleid haar nu gedurende 2 jaar op deze manier in haar studieleven en sinds de billenkoek voelt ze zich meer gemotiveerd in haar studie en ook in de resultaten is dit flink te merken. Zij heeft mij gemotiveerd om deze advertentie te plaatsen, omdat ze denkt dat er wel meer studentes zijn die op deze manier meer uit hun studie kunnen halen en verlangen naar wat discipline op deze manier. Dus vandaar deze advertentie.
Sommige studentes hebben net dit extra motivatie puntje en net deze extra discipline nodig om wel door te zetten met hetgeen wat ze willen bereiken. Billenkoek zal zo tot je doordringen dat iedere keer als je jezelf moet motiveren voor hetgeen waar je moeite mee hebt, je zal denken aan je rode billen en je weet wat er gebeurt als je niet doet wat er is afgesproken. Hierdoor is het een topmiddel om dingen te leren of af te leren. Voel jij je horen tot deze groep van studentes en heb jij deze extra discipline denk je nodig voor de motivatie voor wat dan ook. Dan kan je contact met mij opnemen door een mailtje te sturen naar studiediscipline@hotmail.com. Door middel van het geven van billenkoek op de momenten dat jij dat nodig hebt of verdient zal ik je je persoonlijk doel laten bereiken. Het belangrijkste is dat dit in geen geval gaat om seks of seksuele handelingen of bondage of bdsm in elke vorm maar om discipline bij te brengen in de vorm van billenkoek!!
Voor het komt tot de uiteindelijke billenkoek gaan we natuurlijk in goed overleg en er zal niks gebeuren wat jij zelf niet wilt. Jij bepaalt ten alle tijden wat je nodig hebt. Vooraf is er een goede kennismaking en worden er goede afspraken gemaakt. Er gebeurt niks voordat jij dat zelf bepaald hebt. Als het uiteindelijk tot een afspraak voor discipline komt zal dat nog steeds gaan op de manier zoals jij het wilt. Ik zal de afspraken die dan gemaakt zijn nakomen. Ik zal ten alle tijden meelevend zijn, maar ook streng als de billenkoek aan de orde moet komen. In dat geval heb je namelijk de billenkoek blijkbaar verdiend. De manier waarop ik hoofdzakelijk billenkoek geef is over de knie met mijn handen. Op deze manier zal ik eerst een afgesproken aantal keer op de billen op de broek slaan, daarna op op de onderbroek of in ieder geval met ondergoed aan en als laatste op de blote billen. In overleg en op verzoek kan ik deze vorm van billenkoek ook aanpassen, door bijvoorbeeld een haarborstel te gebruiken of de billenkoek over een bureau of tafel geven in plaats van over de knie. Dit zijn slechts voorbeelden maar in overleg zijn er meerder vormen mogelijk, maar nogmaals geen seks of bdsm. Billenkoek is een goede manier om af te komen van de slechte gewoontes, dus ben jij op zoek naar deze vorm van motivatie neem dan contact met me op.
Voor verder informatie stuur gerust een mailtje naar studiediscipline@hotmail.com en dan probeer ik deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes, Mark
Oud 18-07-2016, 08:40
Verwijderd
Wanne lap tekst...
Oud 18-07-2016, 08:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Meh, door nalatigheid van mijn studie-adviseur en onwetendheid van mij kan mijn studievertraging pas vanaf 1 september geregistreerd worden (dit had al zeker een jaar geleden gebeurd moeten zijn, omdat ik al eerder vertraging opliep) en kan ik ook pas vanaf dan mogelijk recht hebben op een tegemoetkoming
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-07-2016, 09:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh wat kak Eline.
De komende 2 maanden dus geen moniez?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-07-2016, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Oh wat kak Eline.
De komende 2 maanden dus geen moniez?
Dat lijkt me bijzonder sterk als ik haar voorgeschiedenis meeneem maar naar is het natuurlijk wel.
Oud 18-07-2016, 09:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wanne lap tekst...
Zeg da wel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-07-2016, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Wat de fak
Oud 18-07-2016, 10:29
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Bij de buren wordt er verbouwd, maar het klinkt net alsof ze in de kamer van m'n huisgenoot bezig zijn. Ik wil rust
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 18-07-2016, 10:37
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ELLLOOOOO
__________________
Forumdownie
Oud 18-07-2016, 10:38
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Meh, door nalatigheid van mijn studie-adviseur en onwetendheid van mij kan mijn studievertraging pas vanaf 1 september geregistreerd worden (dit had al zeker een jaar geleden gebeurd moeten zijn, omdat ik al eerder vertraging opliep) en kan ik ook pas vanaf dan mogelijk recht hebben op een tegemoetkoming
Bah
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-07-2016, 11:05
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
ELLLOOOOO
Leuke avond gehad mop?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 18-07-2016, 11:07
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Leuke avond gehad mop?
Hele weekend was top echt mooie shizzle.

HOE WAS JOUW WEEKEND?!
__________________
Forumdownie
Oud 18-07-2016, 11:12
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
mijn weekend ook! Vandaag weer eens naar Friesland toe
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 18-07-2016, 17:21
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
hmmm daar moet ik ook nog eens komen in mijn leven, een hele provincie binnen Nederland vol buitenlanders
__________________
Forumdownie
Oud 18-07-2016, 17:32
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Het Limburg van het noorden
__________________
Forumdownie
Oud 18-07-2016, 17:41
Verwijderd
Dat is wel een flinke belediging
Oud 18-07-2016, 18:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dat lijkt me bijzonder sterk als ik haar voorgeschiedenis meeneem maar naar is het natuurlijk wel.
Okee, geen éxtra moniez dan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-07-2016, 18:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou jeetjemedeetje, vandaag was me het dagje wel. Om half 11 een afspraak bij 't ggz en 2 uur lang vragenlijsten in zitten vullen, daarna gewerkt tot half 6 en daarna nog een stuk gewandeld en gepraat met een vaste gast/soort van vriendin. Ze is autistisch en heeft ook d'r fair share aan drama meegemaakt in d'r leven en we kunnen bij elkaar ons hart uitstorten. Morgen wordt ze geopereerd aan d'r hand en ze wil daarna alleen met de bus naar huis (want ze heeft verder niemand), maar ik heb gezegd dat ze me maar gewoon moet bellen als ze weg mag en dan kom ik 'r halen. Zou toch te gek voor woorden zijn als ze helemaal wappie van de pijnstillers alleen in de bus moet.

Oh en net kreeg ik een mail van de examencommissie dat ik een 2ejaars vak dat ik ooit heb gehaald met een 9.5 opnieuw mag doen, maar dan als 3ejaars, want dan heb ik 5 punten extra.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.