Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2005, 14:15
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Al enige tijd besteed ik behoorlijk veel tijd in beleggen, met name in opties waar erg veel geld mee te verdienen (en te verliezen) is. Zijn hier meer mensen die actief zijn op de beurs?
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2005, 20:06
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
nope.. mijn idee daarbij is altijd dat mijn inleg-mogelijkheden te laag zijn om er ECHT profijt van te hebben. en als ik dan die rampverhalen over verliezen hoor...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 20:11
Verwijderd
Nee. Ik hou me wel intensief bezig met effectenrecht, fusies en overnames, markttoezicht en financieringsinstrumenten maar ik vind beleggen niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 11:53
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Kheb het even gedaan met 300 euro, was binnen no time 1800 en daarna binnen no time 0.

Heb daarna veel onderzoek (nu al een jaar of 7 zo af en toe is) gedaan naar de beurs en aantal conclusies kan ik hier wel delen:

De kans op stijgen of dalen de volgende dag is altijd 50% en is op geen enkele manier gerelateerd aan voorgaande koersen, net als bij een willekeurige reeks.

Een strategie kan jarenlang werken en ineens waardeloos blijken.

Een stratiegie moet daarom trendonafhankelijk zijn of je moet werken met 3 strategieen, 1 voor omhoog en 1 voor omlaag en 1 voor gelijkblijvende koersen.

Ik heb verschillende stategiën ontwikkelt welke ook werken in een willekeurige reeks. Enige probleem is nog steeds dat ik het mogelijke maximale verlies niet kan dragen. Voor dat ik een strategie heb ontwikkelt waarmee dat wel kan ga ik er dus niet meer aan beginnen.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Beurstopic
Verwijderd
118 26-03-2010 19:15
De Kantine Stel dat jij €47,21,- had, wat ging je dan kopen?
drukknoopje
59 06-10-2009 17:12
Werk, Geld & Recht Centrale Aandelen/Beurstopic
Mobius
10 11-09-2009 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.