Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2008, 16:30
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Welk seizoen van het jaar vind jij het lekkerst? Waarom?

Ben jij voor de lente? Af en toe zon met een koel briesje en nieuw grut in de wei. Niet te warme temperaturen en af en toe een regenbui. Heeft dit ook effect op je humeur?

Of ben je meer voor de zomer? Bakken op het strand. Warm weer en veel ondernemen? Misschien ben je wel helemaal geen zon type en ben je meer in je sas in de winter of herfst?

Heeft het seizoen ook invloed op je gedrag of je dagelijks leven? Welk seizoen vind je prima en welke sla je liever over?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.

Laatst gewijzigd op 03-05-2008 om 10:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2008, 16:35
Verwijderd
Vroeger winter, omdat zon = geen jas buiten + veel mensen buiten + lang licht
Daarnaast is winter gezellig en de decemberfeestjes zijn leuk.

Mgoed, tegenwoordig hou ik ook meer van de zomer, want ik ben wat minder verlegen, minder 'bang' voor mensen :'), wat meer zelfvertrouwen, lekker weertje.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het liefst tussen de 20 en 25 graden, dus dat is meestal in de lente. Helaas zijn mei en juni verschrikkelijk qua hooikoortsperiode, dus dat verknalt het al behoorlijk voor mij. Daarom dan toch maar de zomer en dan het liefst zo'n onverwachts warme septemberdag.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:36
Verwijderd
Ik denk deze tijd van het jaar, lente. Zomer is vaak te warm, en ik heb dan altijd het idee dat ik dingen moet gaan ondernemen, zoals naar het strand enzo, en dan voel ik me alleen.
Winter is kut, en herfst ook.

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:37
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Ik vind winter en zomer echt heerlijk. Ik heb geen voorkeur.

Winter is gezellig. Het blijft de meest nostalgische periode. Vroeg donker en ik vind het altijd lekker om dik verpakt vroeg op de dag in de kou te sporten. Doet me denken aan vroeger.

Zomer is een vrolijke periode.. Het is altijd de tijd van het jaar dat hier de leukste dingen gebeuren. Vondelpark op een zonnige dag is lekker. Kleedje + kussen neerleggen; hmmmmm.

Winter wint het toch stiekem bij mij.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben echt dol op eind lente, begin zomer, als het 22 graden oid is, de zon schijnt, blauwe lucht en een beetje wind. Dan ben ik echt helemaal gelukkig. Van echt hete zomers ben ik niet zo'n fan, net als van de winter.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:39
Verwijderd
In het buitenland heb ik het liefst hele hete zomers. Want daar voel ik me vrij.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:45
Verwijderd
Zolang het niet regent en/of je van je fiets waait ben ik allang blij.
De zomer vind ik niet zo chill, een beetje wat stefenootje zegt, dan heb ik zo'n gevoel dat ik 'verplicht' buitenactiviteiten moet ondernemen terwijl ik daar bijna nooit zin in heb en het liefste altijd binnen zit.
20 graden zonder jas naar buiten-weer heeft mijn voorkeur. Dus eind lente begin zomer.

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 17:03. Reden: thnx soijamare :bloos:
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:47
Verwijderd
Zolang wat niet van je fiets waait, Pipje?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:52
Lethe
Lethe is offline
Ik ben echt fan van het voorjaar! De lente dus. Als na een lange, regenachtige en koude periode de zon doorbreekt, de lucht blauw is en het ineens lekker warm is.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:52
Verwijderd
Zomer is mijn favoriete seizoen. Ik ben het vrolijkst, er is in mijn omgeving het meest te doen en gewoon kortom het is fijn! swinters valt er geen hol te doen en ben ik ook vaak kom eind januarie behoorlijk sjaggereinig.

I love sunshine
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:09
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik prefereer de zomer. Ik kan dan lekker buiten zitten en zonder jas naar school.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De lente! Of de herfst. De winter is te koud en nat; ik vind het wel mooi, maar vooral om naar te kijken. De zomer is te warm en dan word ik bruin en blond (gadver; haar dat lichter is dan mijn huid ). In de lente kan ik wel zonder al teveel moeite mijn handschoenen en sjaal aanhouden maar ik kan ook gewoon rokjes aan en mijn jas uit. In de herfst waait het en regent het en is alles roodbruin en soms zit er al een laagje vorst op de takken. Ik vind dat echt sprookjesachtig mooi. Dat is met de lente ook wel zo; echt magisch zoals uit het niks opeens allemaal groene knopjes en sprietjes tevoorschijn komen. Ik vind denk ik vooral de verandering van seizoenen het mooistststssts.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:19
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Ik ben voor de lente en de zomer!

De herfst en de winter hebben wel hun charme, maar ik vind de lente en de zomer veel leuker! Ik voel me eigenlijk vanzelf een stuk vrolijker als het lichter is buiten. Ook vind ik het leuk om alle jonge lammetjes/geitjes etc. te zien. En 's avonds nog lekker buiten zitten! De ideale temperatuur ligt voor mij tussen de 20 en 30 graden. Ook geeft het me (vooral de zomer) veel meer een gevoel van vrijheid.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:37
Verwijderd
Ik vind dit trouwens ook de 'mooiste' tijd van het jaar. Als de blaadjes nog zo lichtgroen zijn, omg! <3
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 10:02
Verwijderd
Zomer, ik merk het overal aan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 10:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
"In je sars"? Ik heb het even aangepast.

Ik hou vooral van lente, dan wordt het weer ietsje warmer,maar nog niet benauwd en zweterig. Zomer vind ik ook wel leuk ivm. de vakantie en dat het dan 's avonds ook nog warm is en dat je dan buiten kan zitten enzo. Herfst vind ik ook wel leuk als de bomen zo mooi verkleuren en alles. Maar de winter en de herfst ben ik vaak sneller zat dan de lente en de zomer.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 10:33
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Een regenvrije lente zou voor mij het ideale seizoen zijn. De herfst vind ik echt het meest nutteloze seizoen evah!!1!.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2008, 12:02
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik hou van de lente en de zomer. In de lente voel ik me altijd als een herboren lammetje alles is fris en groen, zonnetje schijnt, tis heerlijk om wat te lopen buiten. Dan bedoel ik dus als de lente al een tijdje is begonnen, niet de winter-lente eind maart wanneer het nog ijskou is.

En de zomer is heerlijk. Ik hou gewoon van warmte. ijsjes eten, lekker luchtige kleding aan, leuke dingen doen zoals bbq-en, zwemmen etc.

Winter vind ik nix aan. Herfst is ook wel leuk, maar minder omdat ik dan weet dat het alleen maar slechter word xd

Zodra de temperatuur boven de 20 graden stijgt ben ik blij
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 14:33
Verwijderd
Wat aila zegt
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 16:27
Krynn
Krynn is offline
Ik heb de pleuris aan de zomer Ja, 't is langer licht, da's wel fijn enzo, maar ik háát zonnebaden, zweten omdat ik nergens een koel plekje vinden kan, wakker liggen omdat 't 's nachts te fokking warm is, steekbeesten, mieren, luidruchtige toeristen en m'n asociale buren (= geluidsoverlast en bbqrook mijn huis in). Leuke dingen doen? Driekwart van de mensen die je kent is op vakantie, en als ze terugkomen ga je zelf weg met je vriendje. Vooruut, da's leuk. Festivalletjes en chloorvrij zwemmen ook. Maar over 't algemeen genomen ben ik blij als 't weer herfst wordt. Vallende blaadjes zijn mooi, van storm word ik vrolijk, en van regen meestal ook wel

Dan de winter. De dagen zijn kort, maar lampjes en feesten (sinterklaas, kerst, oud&nieuw, en iedereen hier is 's winters jarig) maken 't gezellig. Ja, de seizoenskwaal is een droge huid, maar daar is bodylotion voor uitgevonden, en op kou kan je je tenminste kleden. Sowieso word ik van kou lekker wakker, en van temperaturen boven de 20 graden duf.

Lente is heerlijk wat betreft geuren en kleuren in de natuur, maar op de één of andere manier associeer ik dat seizoen met stressen: examens, tentamens, eindwerkstukken. Dus nee. Gedeelde tweede plaats met de herfst.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 16:31
PV
PV is offline
zoiets als vandaag is helemaal perfect voornamelijk zon, graadje of 20, een paar wolkjes, tot lang in de avond licht

alhoewel ik ook geniet van een fikse onweerbui met regen en hagel en wind
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 16:51
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
De herfst. Wanneer alle bladeren van de bomen vallen, wanneer je door het raam van het klaslokaal staart naar de regen buiten. Waar de lucht nog grauw is, wanneer het stormt en regent en het toch niet koud is.

Aan de zomer heb ik een gruwelhekel. Hitte, 's nachts die muggen in je kamer. Verbranden, benauwd krijgen en dan die bedwelmende geur als je tussen massa's mensen bent. Ook slechte ervaringen met de zomer, maar ja. Hier mag ik niet zeuren . Vorig jaar zomer was 't 41 graden in Servië en iets van 46 graden in Macedonië.
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:34
Verwijderd
Geef mij maar een graadje of 25 zonder dat vieze benauwde gevoel (30 graden of meer is in sommige landen ook prima vol te houden, maar in Nederland kan ik dan niet meer fatsoenlijk adem halen en kan ik alleen nog maar lui in de tuin zitten of over straat slenteren), af en toe een lekker briesje, misschien een paar wolkjes die af en toe even de zon wegnemen... 's Avonds lekkere regen zodat het 's ochtends weer heerlijk fris ruikt
Dus lente en zomer zijn prima Herfst vind ik altijd al saai, ook al zijn de kleuren mooi, het voelt voor mij gewoon te dood. Winter vind ik wel weer fijn omdat het een knusse tijd is. Maar altijd leef ik weer naar die lente toe.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 22:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De lente is schitterend, soms onwaarschijnlijk mooi, als je door Amsterdam fietst en de lichtgroene bomen langs de grachten ziet staan en de zon in het water ziet weerspiegelen. Dan denk ik, hč, is het echt zo mooi?

Het nadeel is wel dat ik de hele tijd het idee heb dat de dag verspild is als ik niet in het Vondelpark ga picknicken met wiet en witte wijn. Nu ja. Niet zeuren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2008, 22:04
Verwijderd
De lente is absoluut mijn favoriete seizoen, voornamelijk omdat het zo ontzettend welkom is na de lange winter (niet dat die tegenwoordig nog zo ontzettend winterig is, ofzo, maar goed). En ik houd van langer licht, en lekker weer (niet té warm, zoals soms in de zomer), bloesem, de eerste keer dat je weer zonder jas naar buiten kunt etc. etc. Lente <3
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 22:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, al die dingen die je weer voor de eerste keer doet zijn leuk. Dat ineens die realisatie komt, hela hola, wat loop ik hier nou in mijn dikke jas, helemaal nie nodig, hoppakee uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 22:30
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Lente

Maar ik hou ook wel van storm & sneeuw <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:09
Verwijderd
Lente! Absoluut. Ik heb echt een héle grote hekel aan winter. Ik word er zo somber van en de kou vind ik ondraaglijk. Maar zo'n dag als vandaag is echt perfect! Daar krijg ik goede zin en energie van en het brengt een heleboel gezelligheid met zich mee als je met vrienden in het gras gaat zitten met wat te eten en te drinken en een sigaretje en 's avonds fikkie stoken. Zomer vind ik ook prima, ik houd alleen niet van dat blote gedoe. In september begin ik al echt somberder te worden omdat ik dan weet dat elke zonnige dag, de laatste warme dag van het jaar kan zijn. Dan komt die verschrikkelijke winter weer waar geen eind aan lijkt te komen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lente. En herfst ook wel.
De winter vind ik te koud en grauw en je kan niet veel naar buiten want dat is niet gezellig. En in de zomer verbrand ik levend en zweet ik me een ongeluk waardoor ik nachtenlang niet slaap.
De lente vind ik heerlijk. Precies de goede temperatuur (warmer dan 24C hoeft van mij écht niet), iedereen is vrolijk omdat de kou eindelijk voorbij is, jonge beestjes overal, nieuwe liefdes etc. Ja lekker hoor. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:29
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ja, al die dingen die je weer voor de eerste keer doet zijn leuk. Dat ineens die realisatie komt, hela hola, wat loop ik hier nou in mijn dikke jas, helemaal nie nodig, hoppakee uit.
dat heb ik ook met de herfst, dan hoef ik niet mijn afgrijselijk dikke winterjas aan, waarin ik mij zelfs in barre wintertijden te pletter zweet op de fiets, maar mijn zwarte zomerjas (raar principe) en een dikke wollen sjaal helemaal knus en warm en pluizig. En dan thuis voor de televisie met een kop thee naar de regen buiten kijken, terwijl het donker wordt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vandaag was dus het perfecte weer. <3
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:21
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Vandaag was dus het perfecte weer. <3
whaha, ik wou het net typen toen ik zag dat jij het al had gezegd.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
dat heb ik ook met de herfst, dan hoef ik niet mijn afgrijselijk dikke winterjas aan, waarin ik mij zelfs in barre wintertijden te pletter zweet op de fiets, maar mijn zwarte zomerjas (raar principe) en een dikke wollen sjaal helemaal knus en warm en pluizig. En dan thuis voor de televisie met een kop thee naar de regen buiten kijken, terwijl het donker wordt.
Met dank aan het broeikaseffect heb ik überhaupt geen winterjas meer nodig en kom ik het hele jaar door met een fijne herfstjas en een sjaal.

Vandaag ben ik trouwens bij mijn ouders en die hebben een tuin aan het water met daarachter een beschermd natuurgebied. Een moedereend plus kuiken zwom voorbij. Dus dat zat wel goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Voor mij zijn het voornamelijk de winter en de lente. De winter, vooral in december, heeft dat gezellige sfeertje van lekker knus bij elkaar zitten en feesten. Vrieskou ben ik niet zo'n fan van, maar de gezelligheid maakt het allemaal goed. In de lente is de temperatuur ideaal (10 tot 20 graden vind ik het lekkerst) en is het weer vaak erg rustig. De zomer is vaak erg heet en dat is ook niet echt m'n ding, vooral omdat ik vaak pas laat in juli vakantie heb. Studeren terwijl het buiten 35 graden is, is ook niet echt m'n ding, al heb ik al aardig idee over hoe ik dit probleem kan omzeilen. In de herfst is het weer gewoon waardeloos.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 13:16
Verwijderd
Ik zou willen dat het overdag het soort weer is als dat het nu is en dat het 's nachts regent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2008, 15:36
Verwijderd
Van de zomer val je iig af. ;x
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En nu vind ik het eigenlijk te warm.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:40
Verwijderd
Mijn haar is vanmiddag geknipt dus ik kan weer veilig over straat.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:45
Verwijderd
Lente en herfst hebben meestal het beste weer. Niet te warm, niet te koud. Ik heb het het liefst tussen de 15 en 20 graden met wat bewolking.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:50
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
vandaag was het weer heerlijk weer. Mag zo blijven van mij
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:58
Verwijderd
Ik ga echt voor de zomer want dan heb ik geen last van mijn hooikoorts, nu wel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het nu wel lekker, nog niet te benauwd maar wel een lekker zonnetje.

Alleen 's winters slaap ik veel beter en dan is het ook lekker koel als je slaapt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 20:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Lente en herfst hebben meestal het beste weer. Niet te warm, niet te koud. Ik heb het het liefst tussen de 15 en 20 graden met wat bewolking.
Oh oh oh oh oh oh oh Kazet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Oh oh oh oh oh oh oh Kazet.
Hmm?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 21:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Echt weer zo'n Kazetantwoord, terwijl het juist vet is als er geen wolkje aan de lucht hangt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 21:25
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Lente en dan vooral vlak na een lentebui buiten gaan wandelen. <3
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Echt weer zo'n Kazetantwoord, terwijl het juist vet is als er geen wolkje aan de lucht hangt.
Nee, dat is irritant. Ik hou niet van felle zon.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 21:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Daarover gesproken, ik moet eens een vette zonnebril.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 22:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ook.

Ik heb wel een hekel aan al die insecten in de zomer. Dat je niet kan fietsen zonder allemaal beestjes op je kleren te krijgen. En in je ogen, dat ook.
Maar inderdaad, na een lentebuitje ben ik helemaal gelukkig. <3
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Verbruik electriciteit / gas in de winter vs zomer
dwight88
5 13-01-2010 10:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Iran - VS
Supersuri
440 23-04-2007 11:19
Vrije tijd Voetbalnamen
Mr.Oizo
7 24-06-2004 17:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Links
Verwijderd
142 14-05-2004 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.