Oud 08-01-2018, 13:39
makeba
makeba is offline
Heey,
In september van 2018 wil ik weer beginnen met een studie (op het moment een tussenjaar). Ik weet al wel zeker dat ik CMD wil gaan doen, maar waar? Er zijn aardig wat steden waar je deze studie kunt volgen en ben sowieso wel van plan om open dagen te gaan volgen.
Arnhem, Groningen of Leeuwarden zijn de steden waar ik over twijfel. Zijn er hier mensen die deze studie op één van deze locaties volgen? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2018, 14:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga een dag meelopen bij studies in de verschillende steden, zo kan je ze het beste vergelijken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-01-2018, 18:51
Verwijderd
Ga naar Groningen. Arnhem en Leeuwarden zijn gewoon geen leuke studentensteden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Ga naar Groningen. Arnhem en Leeuwarden zijn gewoon geen leuke studentensteden.
Dit dacht ik ook meteen toen ik het las. Leeuwarden kan ik niet eerlijk over oordelen, Arnhem wel, als je leuke studententijd wilt hebben: niet doen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Dit dacht ik ook meteen toen ik het las. Leeuwarden kan ik niet eerlijk over oordelen, Arnhem wel, als je leuke studententijd wilt hebben: niet doen.
Ik kan wel over Leeuwarden oordelen. Het heeft zeker potentie en als je goed zoekt vind je echt hele leuke plekken maar het is gewoon nog geen 10% van de studentenstad Groningen!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 13:56
makeba
makeba is offline
Ik had al wel verwacht dat Groningen de leukste studentenstad zou zijn, maar is de opleiding cmd qua inhoud hier ook het best geregeld? Heb gehoord dat deze opleiding heel veel verschilt per stad.. Dus in Arnhem heb je bijvoorbeeld meer creatieve lessen en in groningen (?) gaan ze ook meer de technische kant op. Heeft hier iemand antwoord op?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 14:08
Verwijderd
Sorry helaas. Maar misschien is het handiger dat je daarvoor even informeert bij de desbetreffende opleiding zelf.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 14:13
makeba
makeba is offline
Citaat:
Sorry helaas. Maar misschien is het handiger dat je daarvoor even informeert bij de desbetreffende opleiding zelf.
Dat is waar, moet ook wel zeker nog wat open dagen gaan volgen. Maar ik dacht, probeer het eerst even hier.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 15:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is waar, moet ook wel zeker nog wat open dagen gaan volgen. Maar ik dacht, probeer het eerst even hier.
Open dagen bezoeken is i.m.o. waardevoller dan het advies van vreemden op een forum. Ik kan het bijvoorbeeld heel fijn vinden dat een opleiding klein is en dat de lesmethode heel creatief is, terwijl een ander dat juist helemaal niet prettig vindt. De één heeft veel behoefte aan het studentenleven, de ander zal thuis bij zijn ouders blijven wonen en zal minder met het studentenleven te maken hebben. Ga de open dagen bezoeken of ga een dag meelopen, en praat met de studenten daar. Kijk of je jezelf daar ziet studeren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-01-2018, 15:42
makeba
makeba is offline
Citaat:
Open dagen bezoeken is i.m.o. waardevoller dan het advies van vreemden op een forum. Ik kan het bijvoorbeeld heel fijn vinden dat een opleiding klein is en dat de lesmethode heel creatief is, terwijl een ander dat juist helemaal niet prettig vindt. De één heeft veel behoefte aan het studentenleven, de ander zal thuis bij zijn ouders blijven wonen en zal minder met het studentenleven te maken hebben. Ga de open dagen bezoeken of ga een dag meelopen, en praat met de studenten daar. Kijk of je jezelf daar ziet studeren.
Daar heeft u zeker een punt. Bedankt in ieder geval voor het meedenken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Informatica
Elselien
1 13-05-2004 02:01
ARTistiek De panda
Verwijderd
4 30-11-2001 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.