Oud 16-03-2018, 14:01
Lisalisa99
Lisalisa99 is offline
Hallo iedereen,
Willen jullie allemaal goed voorbereiden voor HBO of universiteit? Het verslag schrijven wordt niet (goed) uitgelegd op school (ik spreek uit ervaring), dus heb ik iemand gevonden die mij kon helpen via Skype. Het kost niet veel (via Paypal), en de lessen waren heel goed. En daardoor heb ik een voldoende gehaald. Veel studenten zijn ook blij met hem, omdat ze ook voldoende halen op school. De schrijfcoach spreekt engels, en hij legt alles goed uit. Jullie kunnen met vragen hem aanspreken op Skype alvast. Het maakt niet uit als je niet uit komt met engelse woorden. De lessen via Skype kunnen jullie vaardigheden in het engels en nederlands verbeteren. Hij laat je leren hoe precies je een verslag moet schrijven, op welke details je moet opletten.
Zijn Skype id is echt kneiters geheim, want als ik die zou noemen dan zou het echt wel reclame zijn.

Voeg hem vooral niet toe.

PS. Iedereen van alle studies kunnen van hem leskrijgen. HBO en WO studenten kunnen hem ook nodig hebben. Hij is een docent bij universiteit en heeft veel ervaring.
Advertentie
Oud 16-03-2018, 14:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dit lijkt me reclame.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.