Oud 18-05-2018, 19:04
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Hallo,
Ik zit met een probleempje, ik wil heel graag gedisciplineerd gaan sporten om mijn doelen te bereiken en 3x per week aanhouden. Ik vind het niet erg om 1x of 2x over te slaan voor school. Maar wil graag wel blijven gaan, in combinatie met mijn eigen voedingsschema. T probleem is dat ik uiteraard bij mn ouders woon, dus eet in principe wat de pot schaft en dat botst nogal met mn voedingsschema. En ze willen zich niet aanpassen. Maar ik wil nu een goede basis aanleggen en niet te lang wachten. Iemand een oplossing hoe ik hier een beetje omheen kan werken/eten?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 19:19
Verwijderd
Kan je wat meer vertellen? Wat voor sport doe je? Of met welke sporten heb je ervaring? Wat zijn je doelen precies? Hoe lang sport je al? Koken je ouders gezond? Hoe is je slaap? Gebruik je drugs/alcohol? Etc?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 19:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat dacht je van zelf koken?
Of in ieder geval zorgen dat je ontbijt, lunch en tussendoortjes wel voldoen aan je eisen? Je avondeten zal dan niet meer enorm roet in het eten kunnen gooien als het gewoon een gezonde maaltijd is
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je van zelf koken?
Of in ieder geval zorgen dat je ontbijt, lunch en tussendoortjes wel voldoen aan je eisen? Je avondeten zal dan niet meer enorm roet in het eten kunnen gooien als het gewoon een gezonde maaltijd is
Ik vermoed dat dat wel het geval is bij TS
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 18:36
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Kan je wat meer vertellen? Wat voor sport doe je? Of met welke sporten heb je ervaring? Wat zijn je doelen precies? Hoe lang sport je al? Koken je ouders gezond? Hoe is je slaap? Gebruik je drugs/alcohol? Etc?
Sorry voor late reactie, maar ik zal even omschrijven;
Ik probeer 3x per week te sporten in de sportschool met 1x conditie 1x half conditie, half gewichten en 1x gewichten helemaal.
Heb ervaring met veel sporten, maar vooral voetbal en ben 2 jaar geleden gestopt. Merk wel dat mn benen er profijt van hebben, maar wil mijn bovenlichaam vooral trainen en benen bijhouden voor een mooie gespierde verhouding.
Sport momenteel denk ik een half jaartje echt gericht, waarbij veel sportmomenten ten koste gaan voor school, zit namelijk op 5 vwo.
Mijn ouders koken in principe gewoon gezond, met 1x frietdag per week.
Mijn slaap is prima, slaap gemiddeld 7 a 8 uur in school dagen en weekend 8 tot 9 uur.
Gebruik geen drugs en alcohol alleen bij uitgaansgelegenheden.
Mijn ouders zeggen dat ik ontbijt en lunch gewoon zelf kan bepalen, maar ze willen niet voor mij elke dag kip met rijst maken bij wijze van spreken. En koken dus gewoon normaal groente aardappelen en vlees.
Wil wel thuis oefeningen doen kort voor elke dag erbij, omdat ik niet elke dag haal naar de sportschool te gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 18:37
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Wat dacht je van zelf koken?
Of in ieder geval zorgen dat je ontbijt, lunch en tussendoortjes wel voldoen aan je eisen? Je avondeten zal dan niet meer enorm roet in het eten kunnen gooien als het gewoon een gezonde maaltijd is
Zelf koken zou kunnen, maar ik redt het niet om elke dag zelf te koken en zelf dus boodschappen extra te doen, aangezien mn ouders niet speciaal voor mij extra boodschappen doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 19:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zelf koken zou kunnen, maar ik redt het niet om elke dag zelf te koken en zelf dus boodschappen extra te doen, aangezien mn ouders niet speciaal voor mij extra boodschappen doen.
Hoe veel tijd denk je daar voor nodig te hebben?
Als je vooraf al bedenkt wat je moet hebben kan je makkelijk onderweg van school naar huis even langs de supermarkt. Dan heb je zo binnen 10 minuten boodschappen voor een paar dagen of de hele week. Kipfilet kan je prima groot inkopen en invriezen bijvoorbeeld en 's ochtends voor schooltijd uit de vriezer halen zodat het kan ontdooien. Er zijn ook mensen die in het weekend een dagdeel maaltijden maken voor de rest van de week, zodat ze daar de rest van de week bijna geen tijd meer aan kwijt zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 20:47
Verwijderd
Meal preppen! Gewoon elke zaterdag of zondag gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 14:29
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Oke ja dat is slim. Bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht onbetaalde 'training'
roosjemarijn
11 22-08-2008 22:32
Vrije tijd hoe ga jij om met training?
gewoonmax
7 16-10-2006 12:57
Lichaam & Gezondheid Spieren trainen
Tijdschrift
7 09-05-2006 12:12
Games Train Simulator 2
tommiegun
1 29-03-2004 10:19
Vrije tijd Alleen wedstrijden, niet trainen.
The Senna Fan
34 27-05-2003 17:39
Flora & Fauna Hoe trainen jullie je paard/pony??
flapje
77 08-04-2003 12:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.