Oud 04-10-2006, 17:42
Verwijderd
De nieuwe!

De oude staat hier!
Advertentie
Oud 04-10-2006, 17:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
das apart..
blackrose spamt em vol.. en iemand anders gooit de nieuwe op..
ben blij dat ik em niet vol maakte
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-10-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-10-2006 @ 18:43 :
das apart..
blackrose spamt em vol.. en iemand anders gooit de nieuwe op..
ben blij dat ik em niet vol maakte
o, mag dat niet?
Oud 04-10-2006, 17:43
Verwijderd
ooh wat ben ik toch gemeen , sorry rare kwast!
Oud 04-10-2006, 17:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 04-10-2006 @ 18:43 :
o, mag dat niet?
vast wel van mij iig wel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-10-2006, 17:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 04-10-2006 @ 18:43 :
ooh wat ben ik toch gemeen , sorry rare kwast!
niet gemeen!
ik heb je op weg geholpen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-10-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-10-2006 @ 18:44 :
vast wel van mij iig wel
Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik vond het alleen wel grappig om rare kwast een keer voor te zijn in het volspammen .
Oud 04-10-2006, 17:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 04-10-2006 @ 18:45 :
Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik vond het alleen wel grappig om rare kwast een keer voor te zijn in het volspammen .
ik was blij dat iemand me voorwas
krijg zo een naam anders..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-10-2006, 17:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
whoei nieuw konijn
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-10-2006, 17:55
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-10-2006 @ 18:47 :
ik was blij dat iemand me voorwas
krijg zo een naam anders..


ok, nu ga ik maar eens even ontopic.
Vandaag ben ik bij de huisarts geweest en ik heb een doorverwijzing naar een diëtiste gevraagd en gekregen . Nu ga ik écht iets doen aan mijn eetgedrag. Het streefgewicht dat ik in gedachten had vond hij te laag, maar 5 tot 10kg mocht er wel vanaf. Wat ik trouwens wel vreemd vond: hij vroeg naar mijn lengte en gewicht en zei toen dat ik een gezond gewicht had (nog wel), maar op de doorverwijzing staat "diagnose: overgewicht".
Oud 04-10-2006, 18:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nijntje, meisje, heel veel sterkte. (f) *knuffel geeft*

Ontopic: Jawel, ik leer Biologie en ik zeg eindelijk wat ik denk en wat ik wil. Maar misschien is dat wel niet zo goed? Ik heb zin in zaterdag en in vrijdag en in zondag en in volgend weekend en het weekend daarna en ik doe echt ongelooflijk stemmingswisselingen, is niet grappig meer. Maar nu ik het verteld heb voel ik me wel opgelucht. Ik ben echt vervelend.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-10-2006, 18:05
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Sterkte Nijn..

Ik heb fucking buikpijn.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 04-10-2006, 18:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-10-2006, 18:14
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik weet weer waarom ik zo blij ben dat ik de meeste avonden van de week gewoon zelf kan bepalen wat ik eet als avondeten. Vandaag aten we pizza . En toen probeerde ik over te geven en dat lukte niet en dat komt gewoon omdat ik te bang ben, ergens durf ik niet... en toch wíl ik het zo graag . Face your fears...

En ja. Ik weet dat het niet goed is. Maar toch vind ik de term "eetstoornis"..tja. misschien wel gewoon eng.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-10-2006, 18:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ja hoor, en hij doet het nog steeds! En ik trap er WEER in. WAarom? Wat heeft die gast toch? En ja hoor, is ie ook nog gestopt met roken...

kutzooi. Hij heeft me 2x aan het lijntje gehouden en toch wil ik hem zo graag. Wat is dat toch met vrouwen, waarom willen ze mannen die hen slecht behandelen en eikels zijn en die hen slaan? Wat maakt die mannen zo verdomd aantrekkelijk?

Maar hij heeft een vriendin. Dus. En alsof ik hem volgende keer weer spreek. Altijd wel iets, weggaan zonder iets te zeggen, negeren, laten zitten. En toch, toch elke keer trekt hij m'n aandacht. Wil ik hem aanspreken, spreek ik hem aan. En met haar gaat ie reizen. Waarom vind ik geen leuke vent die met mij wil reizen ...

en dan vergeten we dat dit al meer dan een jaar geleden is
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 04-10-2006 om 19:30.
Oud 04-10-2006, 18:49
Verwijderd
Ik voel me zo schuldig..
Oud 04-10-2006, 18:59
Verwijderd
Sterkte, Nijn...


Ik weet niet hoe ik me voel. Het kost me veel moeite om met mijn angsten en mijn frustratie om te gaan. En ik spreek het allemaal niet uit, kan er met niemand over praten. Ik wil het zo graag, maar mijn angst is sterker.

Ik weet niet waarom ik leef, God
waarom ik liefheb dit korte moment
haast al herinnering.
Troost me daarom
met de streling van de wind door mijn haar
en scheur de angsten uit mijn ziel...
Oud 04-10-2006, 19:03
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik hou van hem. Ik weet niet waarom en ik weet dat er zoveel verkeerd gaat, dat ik zovaak zoveel vragen heb en dat ik nu door mijn eigen afstandelijke gedrag hem vast nog meer van me verwijderd heb... Maar misschien moet dat dan maar. Ik heb verdomme ook gelijk dat ik kwaad ben, teleurgesteld.. dat mijn eigen vriend niet eens vraagt hoe het was bij die bijeenkomst . Jullie hebben meer interesse getoond dan hij!

Maar toch hou ik van hem. En voelt het zo kut dat het gesprek zo verliep. Kon ik nou maar eens zeggen wat ik voel, wat ik wil, wat ik denk. Kon ik nou maar voor één keer het idee hebben dat ik een maatje heb.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Ads door Google
Oud 04-10-2006, 19:04
Verwijderd
Toch fijn om zo te praten. Misschien is dat grote enge internet toch niet zo slecht.
Oud 04-10-2006, 19:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*knuffel* voor Nijnmeis. ({)(}) Wat naar voor je meissie. En voor je moeder, en je vader natuurlijk.


OT: kom weer een beetje tot rust. Verhuizing is voorbij, eerste bijeenkomst is voorbij, ik hoor volgende week of ik in aanmerking kom voor woonruimte en ik heb weer salaris dus ik ga een leuke jas kopen vrijdag die ook bij een rok kan. Komt allemaal goed.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 04-10-2006, 19:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het is aftasten. Ik bedoel, het is zo anders nu, hij is mijn vriendje niet meer, maar nog wel mijn allerbeste vriendje. Het is wennen, maar fijn. Ik - ik wil zoveel zeggen, maar dan mag ik eerst orde scheppen in de chaos. Alles netjes sorteren en op een rijtje leggen.

Echt, ik moet er eens achterkomen hoe ik over dingen denk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-10-2006, 19:26
Verwijderd
Sterkte Nijn* *Knuff* (Je weet me te vinden he?!)
@Yana: Omdat het een klein stapje dichter naar erkenning is, omdat het gewoon iets heel moedigs is.

Ot: sinds lange tijd kwam ik met een rot gevoel op therapie en ging ik met een goed gevoel weg. (Als een van de weinige.) Ik had een recept geschreven om niks te durven zeggen in een gezelschap. Het was gewoon precies zoals het bij mij gaat en precies goed. Fijn om dat helder te hebben en te kunnen vertellen. Snappen zij mij ook wat meer.
Het eten is een zooitje, maar goed. Dat zie ik wel weer. En ik ben moe en geen zin in morgen...
Oud 04-10-2006, 19:47
Verwijderd
@Nijn*, ik kom hier niet vaak, maar lees veel van wat je post. Sterkte meid!

ot: De rust die ik voor mezelf niet had, lijkt terug te komen. Ben ik blij mee. Mijn moeder heeft heel goed in de gaten wat er aan de hand is en kan er ook weer iets mee. Ik ben blij dat ze weer zichzelf is. De onzekerheid, daarentegen, die zij me in het begin gaven, is een heel stuk weggezakt. Niet zozeer van hem, maar vooral van haar.
Oud 04-10-2006, 19:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ach ja, ik vind het gewoon fijn om geen verplichtingen te hebben. Zo hoef ik niemand te sms'en als ik dat niet wil, niet rekening te houden met iemand, niet, ach ja, gewoon. Niet meer. (En even voor de duidelijkheid, dit gaat niet over mijn nietmeervriendje.)

Ik vind het wel best zo. Ik bedoel, ik gedraag me... misschien niet zo heel lief, maar soit. Zo is beter. Beter voor mij en ik moet toch ooit aan mezelf gaan denken?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-10-2006, 19:55
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kan iemand Harry Potter roepen en de achillespezen van mijn zusje langer maken? Ik wil niet dat ze geopereerd wordt, ze begrijpt het niet. Ik ben er echt bang voor.

En nu maar Latijn doen...
Advertentie
Oud 04-10-2006, 20:07
Verwijderd
gvd. Ja, ik ben chago omdat ze samen bij de mac gaan werken. Zonder mij. Want ik ben verdomme altijd degene die buitengesloten wordt. Maar ik ben ook jaloers ja. Kutzooi.

En waar zeik ik over, als ik die verhalen hier lees.. Knuf voor allemaal, enzo.
Oud 04-10-2006, 20:10
Redhair
Redhair is offline
Jezus, de hele dag vrolijk en stuiterig, alles zat mee, dat mijn vader doodziek is verdrong ik gewoon. Op school was ik maar een kwartier, iedereen leefde met me mee terwijl het mij geen reet kon boeien. J. was een beetje kortaf op msn, toen ik vroeg of ik na een bezoek aan mijn vader langs kon komen zei hij dat ik dat zelf moest weten, mijn humeur begon te dalen.

Toen kwam ik bij mijn vader. Godverdomme, hij kan nauwelijks praten, nauwelijks ademen, hij kan niets. Krijgt steeds spasmes. Dat heeft hij altijd al, maar nu veel heviger. Ik schrok zo, vond het verschrikkelijk om te zien, eindelijk drong het tot me door. Eerst ging hij naar het ziekenhuis voor niets ernstigs, nu is hij dood ziek. In de auto praatte ik met mijn moeder. Wij allemaal vinden dat hij dood beter af is, hij zelf ook.
Maar hij blijft leven voor ons, voor ons, voor mij. En ik verpest mijn hele leven. Jezus, weg goede humeur, weg alles. Ik wil dat mijn vader sterft maar ik wil niet zonder hem verder leven. Jezus.

En ik smste J. dat het echt slecht met hem ging en ik het zo verschrikkelijk vind maar krijg geen antwoord. Ik ben helemaal alleen en sterf van binnen. Godver, papa, mijn lieve papa. Ik weet het echt niet meer.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-10-2006, 20:15
Verwijderd
Ok, weer wat geleerd vandaag...
(of eigenlijk wist ik het allang, maar heb het weer even ervaren...)

-Ik laat m'n dag volledig verpesten door iets waar ik tegenop zie en dan valt het uiteindelijk reuze mee.
-Mensen bijten niet.

Dus, dingen waar ik bang voor ben aangaan is goed
Oud 04-10-2006, 20:34
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
<3333
__________________
Guitarred and feathered
Oud 04-10-2006, 20:57
George
Avatar van George
George is offline
@Redhair, heel veel sterkte. (})


Oh God, ik heb me in jaren niet zo goed gevoeld, maar het komt wel heel erg op het verkeerde moment.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 04-10-2006, 21:05
Saarah
Saarah is offline
Ook voor jou (en je familie) veel sterkte Redhair..


Chemie geleerd, en m'n taak voor vrijdag al gemaakt, én al een groot deel voor de toets van Latijn van vrijdag geleerd. Ik ben tevreden, op dat gebied. Zo dadelijk nog een paar hoofdstukken lezen in m'n boek voor Latijn.

En als ik alles vijf keer moet vragen voor je antwoord, waarom zeg je dan in godsnaam dat je me op de hoogte gaat houden?
Ik ben zo verliefd op hem, terwijl hij me tegelijk zo kan frustreren. En dat alles kan hij dan met één smsje terug goedmaken, of met één aanraking, met één kus. En dat terwijl ik niet eens een relatie met hem heb. Dat terwijl ik niet eens de enige ben voor hem. Toch, hij doet dit alles voor mij. Voor MIJ. En ik geloof hem.
Oud 04-10-2006, 21:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en we brengen onszelf weer naar de klote
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-10-2006, 21:32
Verwijderd
begeleiding - internet
kusje voor lis
gefeliciteerd met nieuw beestje
mobiel is aan binnenkort hopelijk nieuw nummer
geen email. soms beetje internet.
*kusjes*
voor de mensen die zich aangesproken voelen
Oud 04-10-2006, 21:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 04-10-2006 @ 22:32 :
begeleiding - internet
kusje voor lis
gefeliciteerd met nieuw beestje
mobiel is aan binnenkort hopelijk nieuw nummer
geen email. soms beetje internet.
*kusjes*
voor de mensen die zich aangesproken voelen
*kusje terug* beestje is lief
gaat het een beetje¿
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-10-2006, 21:37
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
mag ik me aangesproken voelen? ik wil ook kusjes...

en ik word gek hier in nederland...ik wil zooo graag weg uit dit land, naar een warm land, hier komt de herfst weer en de winter en ik voel me zo down, de dagen duren nu zo vreselijk lang en het wordt alleen maar erger. Wat een plat kutland zonder schoonheid, met ongepassioneerde mensen. En mn studie suckt. En sinds ik sinds een jaar op mezelf woon zie ik familie nauwelijks meer en worden we steeds minder close. Het is net alsof alle fundamenten van mijn leven langzaam onder me uit zakken en het wachten is tot het hele zootje instort.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 04-10-2006, 21:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Stiekem heb ik toch nog best wat gedaan vandaag. Morgen weer een dag orientatiestage, ben benieuwd. Ook benieuwd hoe die kids op mijn aanwezigheid-voor-een-dagje reageren. En ik hoop dat ik alles kan bespreken wat ik wil. En dan morgenavond naar school en o.a. mijn voorleesbeurt. Ik begin er nu al zenuwachtig voor te worden, terwijl ik het juist leuk vind om maandag voor mijn stageklas voor te lezen...
En ik wou dat Vriendje thuiskwam...
Ads door Google
Oud 04-10-2006, 22:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ja zeg, sorry hoor, je hoeft je niet zo aan te stellen.

Edit: Oooh, c'mon! Ik ga maar lekker slapen in mijn warme bedje en lief doen voor mijn schouders. Rosalinde, waar ben je? Kom jij het even overnemen?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 04-10-2006 om 22:12.
Oud 04-10-2006, 23:42
Verwijderd
Ben vandaag toch gegaan, ondanks mijn angst, ondanks dat zij niet terug-sms'te (en er ook niet was). Ik ben gewoon gegaan, ja, en het was leuk. Half-verdronken, dat wel, maar dat geeft niet. Morgen ga ik leren hoe ik een fatsoenlijke borstcrawl doe zonder te verdrinken.

En nu ben ik thuis en voel ik me nog steeds loom en gelukkig en ben ik lekker aardbeien aan het snoepen. <3 Nu nog even een lastig emailtje schrijven dat al veel eerder verstuurd had moeten worden, en dan lekker slapen.

Edit: En ik heb het emailtje verstuurd en nu is het afwachten. Ik weet niet of ik het antwoord wel wil weten, maar what's done is done.

Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 00:12.
Oud 05-10-2006, 07:23
laura
Avatar van laura
laura is offline
Leuk hoor zo'n uitwisseling...maar zo vermoeiend..maargoed morgen efteling!
__________________
..ja..
Oud 05-10-2006, 07:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Straks mn tentamen psychofysiologie. En ik heb er geen zin in. Waarom ben ik nou niet eerder begonnen met leren? Zucht. Altijd weer datzelfde passieve en ontwijkende gedrag.
Oud 05-10-2006, 08:48
Redhair
Redhair is offline
George en Saarah, dank je.

Helemaal geen reactie op mijn smsje gehad. Godverdomme J., dat valt me echt zwaar van je tegen. De rest van de avond gejankt, weer gebrand, geslapen. Nog meer nieuwe wonden, dit keer op mijn been.

Ik ga zo naar therapie, moet vandaag de voor- en nadelen van gebruik en de voor- en nadelen van stoppen gaan benoemen. Het kan me geen reet boeien, ik stop niet. Vanaf morgen mag ik weer gebruiken, jammer dan, ik ben een junk en wil mijn drugs.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 05-10-2006, 09:04
Verwijderd
@ Redhair, misschien helpt het voor je als je in Breda op de Slingerweg (of Spinveld, weet ff niet welk van de 2) gaat kijken bij de daklozenopvang. Wat je daar ziet is geen pretje, maar bittere realiteit van wat er met je kan gebeuren als je niet stopt. Meisjes van in de 20 met putten, puisten en zweren en andere huidaandoeningen die voor 7.50 hun lichaam verkopen om maar drugs te kunnen kopen.
Ik weet niet of je hier wel op zit te wachten, waarschijnlijk niet, maar toch.
Oud 05-10-2006, 09:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vandaag vrij. Althans, geen colleges. Moet toch wel eens wat gaan doen. Deze week alleen maar uitgeslapen enz, omdat ik zo moe was, maar ik moet niet m'n studie laten versloffen... dus dat ga ik zo maar eens doen.

De hele avond aan hem gedacht. Natuurlijk, ik was weer verliefd, voelde me heerlijk. Alle herinneringen aan hem, de goede dan, kwamen weer boven. En dat gesprek heeft hem alleen maar leuker gemaakt. Want hij bleek jonger dan hij zei, rookte niet meer en hij beantwoordde m'n gevoelens ook nog. Hij vond mij ook leuk en had spijt van toen, het mocht niet, maar hij had het best gewild. ZEG DAT NOU NIET! Je hebt verdomme een vriendin en je hebt me 2x laten zitten. Waarom toch elke keer weer? Maar ja, dat vraag ik natuurlijk niet, nee ik ben allang blij dat ik weer lekker met hem kon kletsen... Wat nu. Weer wachten, wachten dat hij online komt he . En hij heeft een vriendin, waarom doe ik dit? Lekker blokken en verwijderen, maar dat wil ik niet. *zucht*

En ik doe mijn best m'n ogen open te houden, maar ik ga bijna genoegen nemen met minder. Er zijn wel andere jongens waar interesse in is, maar ja. Of het echt iets is of dat het gewoon de aandacht is? Of gewoon verlangen naar iets? Pff ik heb het veel te druk. M'n vorige vriend had ik al niet eens tijd voor, nu heb ik 2 baantjes en een nieuwe studie erbij, what am I thinking?

Ok nu dus niet meer denken, maar doen. Studeren. M'n plekje bij de beste 10% behouden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 05-10-2006, 09:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ehw, nog vier uur les en vanmiddag posters ophangen. Geen zin in.

Maar wel in morgen, want paardrijden. <3 Ik ga het echt steeds leuker vinden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-10-2006, 10:03
Verwijderd
Ik ben lekker illegaal op internet. Oke niet helemaal. Moest even wat van mn e-mail halen, maar mag niet gaan forummen in stagetijd natuurlijk...
*knuff* voor iederen
*Schopt zichzelf weer aan het werk*
Oud 05-10-2006, 11:12
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 05-10-2006 @ 10:04 :
@ Redhair, misschien helpt het voor je als je in Breda op de Slingerweg (of Spinveld, weet ff niet welk van de 2) gaat kijken bij de daklozenopvang. Wat je daar ziet is geen pretje, maar bittere realiteit van wat er met je kan gebeuren als je niet stopt. Meisjes van in de 20 met putten, puisten en zweren en andere huidaandoeningen die voor 7.50 hun lichaam verkopen om maar drugs te kunnen kopen.
Ik weet niet of je hier wel op zit te wachten, waarschijnlijk niet, maar toch.
Ik weet waar drugs je kan brengen, ik weet het allemaal. Ik ken bijna alle jonge junks bij mij in de stad, jongens die geen huis hebben, wat rondzwerven, jatten voor drugs. Ik weet hoe kansloos je wordt van drugs, echt.

Mijn therapeute weet het ook niet meer met mij. Ze zegt dat ze mijn dillema helemaal snapt. Met die vrienden breken, het uitmaken met mijn vriend, om uit die wereld te stappen is geen optie. Gebruiken is zo makkelijk, als je er met je neus boven op zit. Gebruiken is zo makkelijk, als je weet hoe goed het voelt, als je je examens erop gehaalt hebt, als je dan tenminste naar school gaat, als je dan niet hoeft te eten. Godverdomme, het is bijna weekend, bijna tijd voor drugs. Ik wil niet meer gebruiken, maar ik wil het ook juist wel zo graag. Ik wil niet leven zonder drugs maar ik wil die verrotte junk niet meer zijn.

Na gisteravond zit ik er serieus aan te denken om het uit te maken met J., ik had hem zo nodig, maar hij liet niets van zich horen. Maar daarvoor steunde hij me wel altijd, gister sliep hij misschien, of is het smsje helemaal niet aangekomen. Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil dood, ik wil rust, ik wil drugs, ik wil gelukkig zijn. De afgelopen dagen voelde ik me zo geweldig, tot ik mijn vader zag. Morgen heb ik op school een presentatie, maar ik heb het helemaal niet af. Ga zo maar even naar school, maar ik wil niet. Godverdomme godverdomme godverdomme.

Ik voel me niet zo lekker want ik weet niet wat ik wil
ik weet niet eens meer of ik wel wil dat ik iets wil
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 05-10-2006, 11:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ja ik heb hem weer gesproken. Hij is voorlopig in Nederland, dus ik kom hem misschien nog wel vaker tegen. Constant complimentjes over en weer. Het is ook zo'n lekker ding. Schiet niet op zo. Weer herinneringen ophalen, foto's kijken, ik moet niet naar zijn foto's kijken... dat moet ik ook niet doen. Ik weet het allemaal, maar toch. Het gevoel is er nog, komt terug. Moet weer weg, maar dat werkt natuurlijk alleen met contact verbreken. De laatste keer had m'n verstand het afgekapt, na die laatste keer, het moest, ik moest mezelf beschermen. Maar ja. Nu. Ik wil zien waar dit heengaat. Maar ja. Hij heeft een vriendin. Dus zolang dat niet uit is, schiet dit niet op. Beetje flirten, beetje kletsen, gewoon gezellig. Tuurlijk vind ik je ook gewoon gezellig. Maar het liefste, echt het liefste, zou ik natuurlijk meer willen...

Ach, ik geniet gewoon van het gevoel. Toch? Kan toch best? Hoop houden de gekste. Al is er geen hoop. Wel gemakkelijk hoe ik bezig ben. Mensen leuk vinden die bezet zijn of niet bereikbaar. Lekker veilig, maar het scheelt een hoop tijd. Want ooit zal er iemand wel bereikbaar zijn en dan begint alles opnieuw... Voorlopig maar even teren hierop en genieten van m'n vrije tijd/heid. Mag zoveel mensen leuk vinden als ik wil ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 05-10-2006, 12:45
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
vandaag komt mijn beste vriend hier gaan pannenkoeken bakken voor morgen,
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 05-10-2006, 14:01
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Redhair: heel veel dikke knuffels voor jou. Sterkte meis!

ot: wow, ik ben echt boos! Het is voor het eerst dat ik het ook echt niet kan laten om hem dat even flink te laten voelen. En al gaat het me dan nog onhandig en stuntellig af, hij kijkt maar wat hij er mee doet en er van denkt. Ik ben boos, en dat mag hij weten ook. God, wat ben ik die jongen zat! Kan wel kotsen van het feit dat hij zich weer aan mij opgedrongen heeft. Ik heb echt geen goed woord meer voor hem over. Kan hij niet verdwijnen uit mijn leven? kan ik niet zo'n harteloze bitch worden dat ik nou eens niet in ga op zijn zielige gedrag en het gewoon uitmaak? bah man, ik baal hiervan. Ik voel me verdomd alleen nu ook, zij kon er gister niet voor me zijn, haar dochter had liefdesverdriet. En de klas is ook stom en...alles is stom! En ik ben boos en ik voel me zo alleen...bwuh, gaat niet goed
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 05-10-2006, 14:40
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
ohw.. ik wil het niet meer,, maar ik kan er niet mee stoppen.. Het ziet er lelijk uit, maar dat kan me niets schelen..
__________________
leave me met rust
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.