Oud 01-03-2005, 14:50
Experiment
Experiment is offline
Hallo,
Ik vroeg me af of het volgende normaal is:
Als ik seks heb met mijn vriend doet het altijd nog een beetje pijn als hij in me komt. Met de hoeveelheid vocht heeft het volgens mij niet veel te maken: als ik ontzettend nat ben is het wel minder, maar het doet nog steeds een beetje pijn. Hij moet altijd heel voorzichtig beginnen, na een halve minuut o.i.d. is de pijn al weer over en dan kan hij doen wat íe wil.
Herkenning?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:59
Verwijderd
Volgens mij komt dat gewoon doordat jen og jong bent. En de ene vrouw is wat wijder dan de ander.

Is het trouwens je eerste vriendje? Als je weinig seks hebt gehad ben je ook "minder" gewend.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb het zelf ook weleens, dan voelt het gewoon of ik even moet wennen om mijn spieren echt te ontspannen. Ik ben nu eenmaal niet zo wijd en een beetje spanning blijft altijd wel over, zelfs als ik mijn best doe.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:09
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Is denk ik wel normaal, ik heb zelf ook nog steeds dat als hij in me moet komen zegmaar dat het een beetje pijn doet maar dit gaat vrijwel meteen weg.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:15
hola
hola is offline
ja.. ik herken dit..

soms komt er inderdaad bij het begin weer eens pijn om de hoek kijken.
erg vervelend! en ik snap je helemaal, ik ben meestal ook echt doorweekt, en dan nog!

wij doen dus ook eerst even rustig aan..
__________________
8-)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 15:58
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Ja, heb ik ook.
Heeft (bij mij iig) niks te maken met natheid, waar het dan wel aan ligt weet ik ook niet.
Wel vervelend, maar hij vind het erger dan ikzelf volgens mij .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:10
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
ja heb ik ook last van.. gaat wel na halve minuut weer wg ongeveer
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Heb ik ook last van, maar is meestal na een klein minuutje wel weer over, rustig beginnen idd.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:23
altijd de mijne
altijd de mijne is offline
klinkt idd bekend. Weet ook niet waar het aan ligt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:27
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-03-2005 @ 18:21 :
Heb ik ook last van, maar is meestal na een klein minuutje wel weer over, rustig beginnen idd.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:35
Verwijderd
Jup.
Had ik ook.

Maar wij moesten ook vaak stoppen omdat ik teveel pijn had. (nou ja dat wilde hij dan)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:44
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 01-03-2005 @ 19:35 :
Jup.
Had ik ook.

Maar wij moesten ook vaak stoppen omdat ik teveel pijn had. (nou ja dat wilde hij dan)
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 01-03-2005 @ 14:50 :
Hallo,
Ik vroeg me af of het volgende normaal is:
Als ik seks heb met mijn vriend doet het altijd nog een beetje pijn als hij in me komt. Met de hoeveelheid vocht heeft het volgens mij niet veel te maken: als ik ontzettend nat ben is het wel minder, maar het doet nog steeds een beetje pijn. Hij moet altijd heel voorzichtig beginnen, na een halve minuut o.i.d. is de pijn al weer over en dan kan hij doen wat íe wil.
Herkenning?
mijn vriendin heeft precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:55
Verwijderd
Ik heb dat eigenlijk helemaal niet. De eerste keren voelde ik wel wat, maar ook niet dat hij moest stoppen van de pijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:58
Experiment
Experiment is offline
Oké, is best normaal dus bedankt!

@ Sybje: het is inderdaad mijn eerste vriendje, maar ik denk dat ik onderhand vaak genoeg seks gehad heb om te kunnen stellen dat het niet een soort gewenning is. Of dat moet héél langzaam gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:51
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik voel het idd ook wel. Komt vaker voor dat ik het wel voel dan dat ik het niet voel. Maar om nou te zeggen echt pijn... neuh... Even een beetje zeurderig zeg maar, daarna is't over idd.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:54
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-03-2005 @ 21:51 :
Ik voel het idd ook wel. Komt vaker voor dat ik het wel voel dan dat ik het niet voel. Maar om nou te zeggen echt pijn... neuh... Even een beetje zeurderig zeg maar, daarna is't over idd.
Dat dus..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 22:15
Jette
Avatar van Jette
Jette is offline
kan het heel misschien zijn dat je vriend een beetje te hard in je komt, het deed bij mij ook nog steeds wel n beetje pijn, maar nu hij langzaam in me komt, rekt het als het ware ook niet gelijk in een keer uit maar gewoon geleidelijk aan en dat scheelde echt heel erg!
__________________
recklessssss........
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 22:52
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Vrouwen, al ben je nog zo nat, die pik is grotendeels droog en ruw. Niet alleen de VROUW moet nat zijn, ook de jongen (--> spuugggggg)! Hij ging er in het begin niet eens IN, maar nadat we hier achterkwamen wel. Probeer het maar
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 00:09
mugenpower16v
Avatar van mugenpower16v
mugenpower16v is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 01-03-2005 @ 22:52 :
Vrouwen, al ben je nog zo nat, die pik is grotendeels droog en ruw. Niet alleen de VROUW moet nat zijn, ook de jongen (--> spuugggggg)! Hij ging er in het begin niet eens IN, maar nadat we hier achterkwamen wel. Probeer het maar
Heb idd ook wel verschillende meisjes gehad waar dat zo bij was.. hoe rustig en voorzichtig je ook doet. zowel van 14 tot 21, ervaren en niet ervaren. En hij is echt niet droog en ruw in aanvalspositie. ken natuurlijk alleen mijn eigen magic stick maargoed.. wat wel hielp was met de vingers wat voorwerk doen, een goede orale repetitie in combinatie met de nodige vooraf genuttigde glazen champagne.

Maar de meeste hadden daar toch niet echt last van.. tenzij je natuurlijk als een TGV naar binnen komt denderen, dan kan spuug idd erg helpen
__________________
Subaru Impreza GTT. complete Scoobysport exhaust and chipped.. 280PK / 0-100 5,8sec (H)

Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 00:26.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 23:33
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
mugenpower16v schreef op 02-03-2005 @ 00:09 :
Heb idd ook wel verschillende meisjes gehad waar dat zo bij was.. hoe rustig en voorzichtig je ook doet. zowel van 14 tot 21, ervaren en niet ervaren. En hij is echt niet droog en ruw in aanvalspositie. ken natuurlijk alleen mijn eigen magic stick maargoed.. wat wel hielp was met de vingers wat voorwerk doen, een goede orale repetitie in combinatie met de nodige vooraf genuttigde glazen champagne.

Maar de meeste hadden daar toch niet echt last van.. tenzij je natuurlijk als een TGV naar binnen komt denderen, dan kan spuug idd erg helpen
Het topje is wel lekker vochtig, maar dat is het probleem ook niet. Dat gaat er sowieso wel in. De rest is ruw!

Een TGV ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 02-03-2005 @ 23:33 :
Het topje is wel lekker vochtig, maar dat is het probleem ook niet. Dat gaat er sowieso wel in. De rest is ruw!

Een TGV ?
ik wil niet weten of jan een vochtige top heeft
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 00:09
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-03-2005 @ 23:35 :
ik wil niet weten of jan een vochtige top heeft
He, wie heeft het over Jan. In het algemeen, bedoel ik.
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:25
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 01-03-2005 @ 22:52 :
Vrouwen, al ben je nog zo nat, die pik is grotendeels droog en ruw. Niet alleen de VROUW moet nat zijn, ook de jongen (--> spuugggggg)! Hij ging er in het begin niet eens IN, maar nadat we hier achterkwamen wel. Probeer het maar

He ja dat lijkt me best wel logisch idd. Want na een tijdje is die natuurlijk ook nat.... en dan gaat het heel makkelijk
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
PS: misschien ook nog wel een leuke tip, een beetje alcohol drinken als meid werkt ook wel, met name wodka. Vraag me niet waarom, maar ik heb dan nergens meer last van en dat hoor ik vaker van vriendinnen dat als ze en glas wodka op hebben, het een stuk makkelijker gaat.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:39
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Experiment schreef op 01-03-2005 @ 14:50 :
Hallo,
Ik vroeg me af of het volgende normaal is:
Als ik seks heb met mijn vriend doet het altijd nog een beetje pijn als hij in me komt. Met de hoeveelheid vocht heeft het volgens mij niet veel te maken: als ik ontzettend nat ben is het wel minder, maar het doet nog steeds een beetje pijn. Hij moet altijd heel voorzichtig beginnen, na een halve minuut o.i.d. is de pijn al weer over en dan kan hij doen wat íe wil.
Herkenning?

Ohhh dat heb ik ook hoor Ik ben gewoon wat nauw van mezelf denk ik en dan moet het weer ff wijder gemaakt worden, dus het is niet raar hoor
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 03-03-2005 @ 19:39 :
Ohhh dat heb ik ook hoor Ik ben gewoon wat nauw van mezelf denk ik en dan moet het weer ff wijder gemaakt worden, dus het is niet raar hoor
hahaha ligt eerder aan sjakie denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 03-03-2005 @ 19:20 :
PS: misschien ook nog wel een leuke tip, een beetje alcohol drinken als meid werkt ook wel, met name wodka. Vraag me niet waarom, maar ik heb dan nergens meer last van en dat hoor ik vaker van vriendinnen dat als ze en glas wodka op hebben, het een stuk makkelijker gaat.
Alcohol helpt wel idd. Want dat heb ik ook wel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 07:40
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Heb al jaren sex, en ook al jaren last van pijn de eerste paar seconden... de boel moet gewoon "doorgesmeerd" worden bij de eerste paar stoten denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 23:36
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 04-03-2005 @ 07:40 :
Heb al jaren sex, en ook al jaren last van pijn de eerste paar seconden... de boel moet gewoon "doorgesmeerd" worden bij de eerste paar stoten denk ik.
Het is juist de bedoeling die pijn te ontwijken, dus smeer je het van te voren goed door...
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 02-03-2005 @ 23:33 :
Het topje is wel lekker vochtig, maar dat is het probleem ook niet. Dat gaat er sowieso wel in. De rest is ruw!

Een TGV ?
Ruw? Misschien moet je vriendje 'm even laten nakijken
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:14
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 03-03-2005 @ 20:47 :
hahaha ligt eerder aan sjakie denk ik

hou je mond Penri
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #165
Heksjuh
487 24-09-2011 17:40
Verhalen & Gedichten omdat je het zocht een verhaal te schrijven
Visjeblieb
2 27-02-2006 14:32
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Verhalen & Gedichten Roalds belofte
joes
3 13-08-2005 16:32
Liefde & Relatie Nog altijd gevoelens...???
apresskier
4 15-10-2002 19:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.