Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2005, 13:47
Carrioncrow
Carrioncrow is offline
hallo ,

mss dat ik me eerst even voorstel aangezien ik hier nieuw ben .
ik ben een jonge man van 17 j en ik woon in belgie.
regio kortrijk.
mijn hobby's : eigenlijk maar 1 computers en aller er omtrend.


nu ik heb een paar probleempjes:

1- mijn ouders zijn nu ongeveer 2 j gescheiden, en dit brengt veel problemen mee voor me.
eerst en vooral mis ik een moederfiguur in mijn leven , niet mijn mama , maar gewoon iemand die mij met de zorg van een moeder kan opvangen in mijn keuzes en dergelijke; mijn papa doet dit wel zeer goed , maar tis is die moederfiguur tekort hierthuis.
maar ik kan mijn vader niet dwingen iemand te zoeken, terwijl hij dat wel doet. maar dan ben ik terug bang , enorm bang eigenlijk dat als hij iemand leer kennen dat hij niet meer naar mij zal omkijken . of als ze kinderen zal hebben dat hij meer naar heb zal omkijken dan naar mij, en dat ik al mij zelf gekocht pc materiaal ( alles van pc's eigenlijk dak heb ) zal moeten delen met hen ( dat is nieks te maken met egoisme hoor ) maar gewoon meer om dat dat van mij is , ik weet het klink belachelijk maar ik voel me nu eenmaal gewoon contstant bedreigd als hij iemand heeft waar hij goed mee kan opschieten... . wat kan ik hier aandoen ? babbelen probeer ik ... maar helpt eigenlijk niet veel

2- ik zit met een paar rare vragen in mijn hoofd
- wie ben ik
- wat wil ik
- waarom kijkt me ma niet meer naar me om
- waarom komt me beste vriend nooit meer sinds hij een relatie heeft
- waar heb ik geen vriendin en al mijn andere vrieden wel ?
- waarom ben ik dik ?
-.........

al zo een vragen die me maar niet beantwoord graken
wat kan ik hier mee doen ? iemand die dit ook heeft en wil babbelen hier over , of iemand die tips heeft of oplossingen voor mijn problemen ? laat me aub ieks weten

met vriendelijke groeten
carrioncrow
ps: dank bij voorbaat
__________________
I'm the master, And god is my butler
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2005, 14:00
Orsino*
Orsino* is offline
Wat betreft je moeder en je beste vriend, misschien kun je er met hun over praten wat je dwars zit. Misschien is er een logische verklaring voor of kunnen jullie zo samen iets oplossen.
Maar je zegt dat je wel een moederfiguur mist, maar niet je moeder. Hoezo vraag je je dan wel af waarom ze niet naar je omkijkt?
En ik denk dat op de vraag 'waarom ben ik dik?' een logisch antwoord is (medische verklaring, te veel eten/weinig bewegen). Ik denk dat het belangrijker is om je af te vragen of je er erg mee zit, en of het schadelijk is voor je gezondheid. En wat je er dan aan kan doen.

Succes in ieder geval. Ik vond het geheel trouwens wel beetje lastig te lezen door de 'typfouten'.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:23
Carrioncrow
Carrioncrow is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 17-05-2005 @ 15:00 :
Wat betreft je moeder en je beste vriend, misschien kun je er met hun over praten wat je dwars zit. Misschien is er een logische verklaring voor of kunnen jullie zo samen iets oplossen.
Maar je zegt dat je wel een moederfiguur mist, maar niet je moeder. Hoezo vraag je je dan wel af waarom ze niet naar je omkijkt?
En ik denk dat op de vraag 'waarom ben ik dik?' een logisch antwoord is (medische verklaring, te veel eten/weinig bewegen). Ik denk dat het belangrijker is om je af te vragen of je er erg mee zit, en of het schadelijk is voor je gezondheid. En wat je er dan aan kan doen.

Succes in ieder geval. Ik vond het geheel trouwens wel beetje lastig te lezen door de 'typfouten'.

1. mijn ma heeft sinds de scheiding geen contact meer gezocht nog ik nog me zus nog me pa weet waar ze woont .
2. die schrijffouten zal je moeten aanvarden want dislectie is niet plezatn voor mij ook
__________________
I'm the master, And god is my butler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd wat doen jullie buiten?
Verwijderd
46 03-07-2012 19:10
Algemene schoolzaken Slecht rapport laten zien, wat doen?
ikt
12 02-12-2011 14:23
Seksualiteit Wat doen jullie om je sexleven te verbeteren?
MaStar
40 10-10-2007 10:28
Flora & Fauna Wat doen jullie met de verjaardag van je huisdier(en)?
Verwijderd
22 31-08-2003 14:04
Liefde & Relatie Wat doen jullie??
Some
15 23-07-2003 19:58
Huiswerkvragen: Exacte vakken wat doen diepzeeduikers, poolreizigers & astronauten tegen de extreme kou?!
juliettebinoche
3 24-10-2001 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.