Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2012, 15:54
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hey forummers!
Ik ben benieuwd naar jullie Eerste Kus, het hoeft niet per se jouw echte Eerste-eerste Kus te zijn, maar je Eerste Kus met bijvoorbeeld je huidig vriendje of je Eerste Kus dat awkward, awesome of awful was?

Shoot !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2012, 15:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
bij mij was het niet verwacht. ik was 15, voor het eerst op hockeytoernooi. voor het eerst ook echt een beetje doordrinken. en op de eerste avond ging het bier er goed in. leerde een meisje kennen van een andere club. en na een paar uur zoende we. de rest van het weekend ook, maar daarna nooit meer gezien.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 16:34
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ik was 15 jaar en zoende met mijn toenmalige vriendin. Was niet heel bijzonder, de relatie heeft ook niet stand gehouden.. vond haar namelijk toch niet zo leuk, Daarom was mijn 'eerste kus' ook niet echt awesome..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 17:40
Verwijderd
Toen ik 13 was, meisje van 15 dat was blijven zitten en in mijn klas terecht kwam. Had oudere vrienden die biertjes en breezers voor ons regelde en van het één kwam het ander. Ze wilde ook pik, maar dat ging me net allemaal een klein beetje te snel dus dat heb ik zoveel jaar later nog eens rechtgezet.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 17:42
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Toen ik 13 was, meisje van 15 dat was blijven zitten en in mijn klas terecht kwam. Had oudere vrienden die biertjes en breezers voor ons regelde en van het één kwam het ander. Ze wilde ook pik, maar dat ging me net allemaal een klein beetje te snel dus dat heb ik zoveel jaar later nog eens rechtgezet.
Wat kun jij toch altijd heerlijk vertellen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 19:15
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
In een diep donker verleden was mijn eerste eerste kus, maar die sla ik liever over, en had ik liever nooit gehad.
Mijn eerste echte kus was wel tof, dat was met mijn eerste min of meer 'echte' vriendinnetje. En ja, dat was awkward én awesome, omdat we beiden nogal verlegen waren.

oh ja, @Rev: Jezus, wat vertel je toch geniaal, je moet boeken schrijven joh!
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 19:21
sunnydaybeugel
sunnydaybeugel is offline
tja eerste kus moet k nog krijgen
p.s. weten jullie hoe lang het duurt om een blokbeugel in je mond te krijgen bij de orto ?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 23:21
HandDoek
Avatar van HandDoek
HandDoek is offline
Hoe lang het duurt om er een te krijgen hangt af van de snelheid van je orthodontist, en hoe lang je hem moet hebben hangt af van je tanden.

Maar OT:
Mijn eerste kus was eigenlijk wel cool. Me vriendin die ik net een paar dagen had zei dat ze verassingen leuk vond. Meteen die dag erop zei ik dat ik een leuke verassing voor der had, ik pakte der vol op de bek. Dat voelde aardig goed, + ze vond het nog leuk ook nog!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:26
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:
tja eerste kus moet k nog krijgen
p.s. weten jullie hoe lang het duurt om een blokbeugel in je mond te krijgen bij de orto ?
ik ook hoor maar ik kom niks tekort ik heb er ook nog geen behoefte aan trouwens
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:40
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik was 14 ofzo. Was niet zo spannend verder
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Eerste zoen was met vorige vriend, allebei 15. We hadden na school wat gedronken in een park en het was al donker aan het worden, eerste sterretjes zichtbaar. Hij had eerder die avond al een paar keer z'n arm om me heen geslagen en ik lekker dicht tegen hem aangekropen. Op een gegeven moment was het 6 uur en moest hij naar huis. En toen kwam dus die heerlijke eerste zoen. Weke knietjes, vuurvliegjes in m'n buik, zijn gezicht vlak bij de mijne en zijn handen op m'n lichaam. Hihi, ik word er nog steeds warm van. Het was perfect.

Eerste zoen huidige vriend was heel anders. Ik 18, hij 16. We waren aan het feesten, zat, hadden drugs op en hij begon te vertellen over dat hij bepaalde dingen deed met mij in gedachten, tja, drugs he... En toen hij dat allemaal uit de doeken had gedaan vroeg hij of hij mij mocht zoenen. Daar zei ik meteen ja op. Ook een heerlijke en geweldige zoen trouwens, weer die kriebels en vuurwerk. Gelukkig zijn zijn zoenen nog steeds geweldig, ook als we nuchter zijn

Allebei pretty awesome dus.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 11:11
Verwijderd
Eerste zoen bij ons was een beetje raar We hadden er al heel lang omheen lopen draaien, maar er hing best wel wat vanaf, omdat we wisten dat het behoorlijk wat drama ging veroorzaken met een wederzijdse vriendin als we het ook echt deden. We hadden uiteindelijk hardop uitgesproken dat we het toch wel wilden proberen, dus we waren best nog zenuwachtig Ondertussen was het 4 uur 's nachts en toen dacht ik, ja kom nou, hij kan echt niet naar huis gaan terwijl er alwéér niets is gebeurd. Dus toen heb ik hem gekust We moesten ook wel wennen aan elkaars manier van zoenen geloof ik, het was best onwennig eigenlijk de eerste momenten Ik vond het vooral heel geweldig dat ik eindelijk dat lichaam aan mocht raken waar ik al maanden over zat te kwijlen. Was een geweldige nacht
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 13:41
enjoylife
enjoylife is offline
via een smsje vroeg een jongen of ik met m wilde zoenen, toen we dat hadden gedaan zei die tegen zn vrienden dat ik een 'zesje' was. Niet geweldig dus haha
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 14:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als echte sociaal gehandicapte was ik er vroeg bij m.b.t. daten via internet. Daar heb ik ook mijn eerste vriendin ontmoet toen ik 14 was. Ze woonde ongeveer 250km weg. Toen ik weer wegging had ik genoeg moed bij elkaar gesprokkeld om haar te zoenen, net voor ik in de bus stapte.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 14:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Pfft, mijn eerste zoen was met een meisje.

Ik was 14, was uit samen met een vriendin (mijn moeder was aan het werk -nachtdienst- dus ik kon stiekem uit. En toen kwam ik daar een meisje tegen met een tongpiercing en ik was benieuwd hoe dat zou zoenen. Eigenlijk heel vreemd want ik wist dus niet eens hoe gewoon zoenen voelde. Maar het was wel leuk. Totaal niet romantisch natuurlijk, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 15:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn eerste zoen was toen ik 15 was, met een klasgenootje. We waren op een feest en zaten buiten bij een kampvuur. Hij kwam steeds dichterbij en we begonnen te zoenen. Ik weet niet eens meer hoe ik het toen vond.

Mijn eerste zoen met mijn huidige vriend was op onze tweede date. We gingen samen wandelen over het strand en het was overduidelijk dat we zouden gaan zoenen. Alleen moesten we even het moment afwachten, dus een beetje akward bleven we op een gegeven moment staan om zogenaamd even naar de zee te kunnen kijken. Al snel zoenden we en het was gelukkig fijn
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 15:26
Noctiluca
Noctiluca is offline
Mijn eerste echte zoen was met mijn beste vriend die ineens zijn tong in mijn mond propte. Ik vond het heel vies
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 20:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn eerste zoen was met mijn eerste vriendje, hij vond mij bijna meteen leuk toen we elkaar ontmoetten via een vriend van ons, en toen gingen we twee weken later weer uit met vrienden en hij kwam steeds naast me zitten en aaien en toen vroeg hij of ik meewilde naar buiten, en dat zag ik wel zitten. Hij hield me warm, we hadden een paraplu opgestoken want het regende een beetje en toen hebben we buiten aan de Singel van Utrecht staan zoenen, tien minuten lang ofzo. Mijn beste vriendin maakte zich 'ongerust' en belde iets van 3 keer, en ik nam maar niet op. Ik vond het erg prettig, het was een leuke en aardige jongen en hij leek mij ook erg leuk te vinden en het ging vanzelf en heel makkelijk, zonder meteen superveel te tongen enzo. Ik was 17, binnen twee of drie weken besloot hij dat ik zijn vriendin was en dat is zo een jaar of twee gebleven.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2012, 20:35
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Mijn eerste zoen was met een forummer van hier .. we hadden al een paar dagen lopen msnen nadat we elkaar op onzin hadden leren kennen. Toen hadden we gemeet en we hadden min of meer via msn al afgesproken dat we gingen zoenen. Dus bij een parkje zei hij op een gegeven moment tegen mij 'ja ik heb zin om je te zoenen' en toen zei ik 'oke doe maar'. Dus toen gingen we zoenen, en ik kan me nog herinneren dat ik tijdens het zoenen dacht, oke dus nu ben ik aan het zoenen. Had het me altijd heel anders voorgesteld en vond het maar vies .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 13:01
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Come on, peopleee

ik wil MEER
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 15:53
Verwijderd
Mijn eerste zoen was met mijn eerste vriendje. We hadden de hele avond op de garagezolder gezeten (waar een bank en matrassen en een tafeltje e.d. stonden, samen met zijn beste vriend (hij mocht niet alleen naar mij toe fietsen -.-' ) en mijn zusje. Aan het einde hebben we gezoend en ik vond het heel erg raar, eigenlijk overheerste dat. Pas na een paar keer wende ik er aan en kon ik er ook echt van genieten. Ik was vijftien, hij ook.

De eerste zoen met mijn huidige vriendje was met carnaval Aan de andere kant van de stad speelde een band die ik wilde zien en niemand van de groep wilde mee, totdat iemand zei dat Vriendje dus wel mee wilde. Onderweg begon hij te zoenen, zijn we in een steegje beland en hebben we uiteindelijk twee uur lang op een muurtje zitten zoenen/kletsen. Het heeft uiteindelijk nog anderhalf jaar geduurd voor werkelijk iets kregen, door onder andere zijn moeilijkhedn met de afstand en de leeftijd. Ik hoorde van de week pas dat hij dacht dat ik 'een band wilde zien' en dat hij dacht dat dat een smoesje was om hem te versieren, terwijl ik echt heel erg graag die band wilde zien. Tot op de dag van vandaag hebben we discussies over wie begon met zoenen, hij of ik. Uiteraard heb ik gelijk en begon hij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Langeafstandsrelatie, gay en nog meer shit
thatoneboy
4 05-03-2015 14:19
Seksualiteit Je eerste kus
kous
106 31-05-2010 12:41
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic # 70
Hawahaai
495 26-09-2006 08:29
Seksualiteit hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)?
miss kittie
37 11-08-2003 13:23
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
Liefde & Relatie ik durf nix
ongekend
9 06-03-2002 14:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.