Oud 08-03-2012, 18:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nieuwe, want vorige was vol.

Ik waardeer de 'gezelligheid' hier niet . Men, wat sfeer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 08-03-2012, 18:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik waardeer een hele boel niet, deze week.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-03-2012, 23:07
Verwijderd
Dat zal ik eens vertellen potverdorie! Ik had vandaag voor de vierde keer een telefonische afspraak met de MDL-arts en ik heb wéér geen telefoon gehad. Ik heb echt al een aantal keer met de poli gebeld, telefoonnummer laten checken en dat klopte, ze deden geen enkele moeite om op te sporen wat het probleem was; ik kreeg alleen de mededeling dat ik mijn telefoon de volgende keer maar goed in de gaten moest houden. Nou, ik heb dus steeds de middagen zo ingepland dat ik continu ergens rustig zou kunnen bellen (dus niet naar buiten gaan enz.), tijdens vergaderingen mijn telefoon aangehouden en ik heb écht geen gemiste oproep of wat dan ook gehad. Ik heb nog een mail gestuurd met andere oplossingen (dat ik desnoods wel langs wilde komen of dat ze mij zouden mailen of contact zouden zoeken met mijn huisarts of neuroloog) en ik heb (3 weken later) nog steeds geen antwoord. Ik ben het spuugzat en het ziekenhuis kan een klacht verwachten
Oud 09-03-2012, 09:18
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Jeetje 'kriebel, wat klote. Belachelijk dat ze daar zo laks mee omgaan, zeg - en dan vind ik nog dat je behoorlijk wat geduld hebt. Ik had al lang boze mails enzo gestuurd.

Miekje: bedoel je met 'hier' het forum? Want dan ben ik het er wel een beetje mee eens Verder waardeer ik het niet dat ik nog steeds in het gips zit, dat ik slecht slaap en dat m'n vriendje vervelend doet.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 09-03-2012, 11:28
Verwijderd
Geen boze mail maar een dikke officiele klacht

ik waardeer het niet dat mensen in de trein kut zijn. Rommel achterlaten, kletsen in de stiltecoupe, stinkerig zijn. Jammer dat we geen tandpastaglimlachnatie zijn op zulke gebieden
Oud 09-03-2012, 12:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje: bedoel je met 'hier' het forum? Want dan ben ik het er wel een beetje mee eens
Nee, ik bedoelde letterlijk hier, bij mij thuis .

En nu waardeer ik die verdomde pijn in mijn rug niet. Ik weet echt niet hoe ik moet zitten/liggen/staan, want het is echt niet normaal meer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-03-2012, 13:39
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Oh haha
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 09-03-2012, 14:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Geen boze mail maar een dikke officiele klacht
Ja, zoek even op de site op hoe je naar de klachtencommissie kan stappen, want dit kan natuurlijk niet. Waarschijnlijk miscommunicatie op de afdeling, maar het is niet goed dat jij daar steeds de dupe van bent
__________________
you're not my demographic
Oud 10-03-2012, 15:01
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
mijn broertje die om half 9 sochtends zn ''fantastische'' hardcore muziek aan zet terwijl ik nog lekker lig te slapen....
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 10-03-2012, 15:53
Verwijderd
Schijnbaar als je mijn naam googelt, kom je bij mijn twitteraccount uit. En dat was nu net niet de bedoeling, dáárom vermeldt ik dus nooit mijn achternaam. Zou er een manier zijn om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurt? En dan bedoel ik dus niet het verwijderen van twitter.
Oud 10-03-2012, 16:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Blijkbaar heb je je naam ergens in je twitteraccount verwerkt. Misschien heb je je emailadres op openbaar staan?
__________________
you're not my demographic
Oud 10-03-2012, 16:08
Verwijderd
Volgens mij niet, maar mijn naam zit daar sowieso niet in.
Oud 10-03-2012, 16:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gelinkt met je facebook?
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2012, 03:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kak nee! Twee nagels gescheurd bij het openen van een blikje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-03-2012, 17:25
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Advocaat Wim Anker, die Robert M. bijstaat in de Amsterdamse zedenzaak, heeft maandag de rechtbank gewraakt. Dit nadat die had besloten dat ouders van slachtoffertjes spreekrecht krijgen.

M. en zijn advocaat vinden dat de rechtbank meer kijkt naar de belangen van de slachtoffers en de ouders dan naar de belangen van de verdachte.

M. zei verder tegen de rechtbank dat hij zich afvraagt of Nederland wel een rechtsstaat is. "Hoe de beslissing van vanochtend is gegaan, heeft alleen maar mijn mening bevestigd."

__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-03-2012, 17:58
Verwijderd
Mn ochtendhumeur
Oud 12-03-2012, 18:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Advocaat Wim Anker, die Robert M. bijstaat in de Amsterdamse zedenzaak, heeft maandag de rechtbank gewraakt. Dit nadat die had besloten dat ouders van slachtoffertjes spreekrecht krijgen.

M. en zijn advocaat vinden dat de rechtbank meer kijkt naar de belangen van de slachtoffers en de ouders dan naar de belangen van de verdachte.

M. zei verder tegen de rechtbank dat hij zich afvraagt of Nederland wel een rechtsstaat is. "Hoe de beslissing van vanochtend is gegaan, heeft alleen maar mijn mening bevestigd."

Might come as a shock, maar in Nederland is een verdachte pas schuldig als hij veroordeeld is, en ook verdachten hebben hun rechten.

Als je als rechter de verklaring van de aanklager meer gewicht geeft dan de verklaring van de verdachte, ben je verkeerd bezig. Of ze gelijk hebben weet ik niet, maar dat zeggen is nog geen facepalm waard.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2012, 20:57
Verwijderd
Dat ik mezelf af en toe zó irritant vind. Maar dan weet ik alleen niet echt wát me precies irriteert.
Ads door Google
Oud 12-03-2012, 22:54
Verwijderd
Dat mijn hand telkens tintelt. Of nou ja, mijn pink en ringvinger. En dat ik daarmee naar de huisarts moet, want eigenlijk heb ik daar geen zin in
Oud 12-03-2012, 23:11
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik had dat toen ik (blijkbaar) heel veel op m'n elleboog steunde tijdens het computeren (lekker goede houding ja :')) en toen is dat na een paar weken weer weggegaan.. Heb je t al lang?

Ik waardeer m'n rug niet.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 12-03-2012, 23:17
Verwijderd
Nee, niet zo lang. Maar het is echt 2 keer per dag ofzo ten minste, overdag. Eigenlijk vandaag drie keer, ook nog bij het wakker worden, maar toen lag ik op mijn arm dus dan is het logisch dat ie zo slaapt . Maar nee, ik steun er niet op. Juist niet, het gebeurt gewoon helemaal spontaan en dat is dus het stomme
Oud 13-03-2012, 00:13
Verwijderd
Ik heb soms dat m'n duim uit zichzelf beweegt.
Oud 13-03-2012, 02:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Might come as a shock, maar in Nederland is een verdachte pas schuldig als hij veroordeeld is, en ook verdachten hebben hun rechten.

Als je als rechter de verklaring van de aanklager meer gewicht geeft dan de verklaring van de verdachte, ben je verkeerd bezig. Of ze gelijk hebben weet ik niet, maar dat zeggen is nog geen facepalm waard.
Nee, de rechter geeft de verklaring van de aanklager niet meer gewicht, maar het gaat hier om het spreekrecht van de ouders van de slachtoffers. En het lijkt mij dat die mensen (+ slachtoffers) centraal staan in deze zaak, en niet wat de verdachte al dan niet heeft te willen.
Het zou godbetert eens wat zijn, als er eens omgekeken wordt naar de slachtoffers (en aanverwanten) ipv alleen maar naar de verdachte en wat ZIJN rechten zijn.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-03-2012, 02:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
De rechten van de verdachte zijn niet ondergeschikt aan de rechten van de slachtoffers. En het is de taak van de advocaat om die rechten te waarborgen, dus ze doen alleen maar hun werk. De advocaat claimt dat de rechter de slachtoffers bevoordeelt door extra verklaringen van de ouders toe te staan, blijkbaar iets unieks in de rechtsgang (waar de Hoge Raad zich schijnbaar negatief over uit heeft gelaten las ik), dan is het de taak (en plicht) van de verdediging om de rechtbank hierop aan te spreken. Ze moeten immers toezien dat de rechtszaak eerlijk verloopt. Dat wil niet zeggen dat er niet naar de slachtoffers wordt gekeken, maar dat de regels worden gevolgd zoals ze in de wet zijn vastgelegd.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-03-2012, 21:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Haagse wegpiraten!
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Oud 14-03-2012, 17:45
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Haagse wegpiraten!
was het een witte jeep?
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 14-03-2012, 22:49
Verwijderd
Dat ik een moedervlek er zo goed als af heb gesneden.
Oud 15-03-2012, 12:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit op school op de enige computer met een duisentgroot breedbeeldscherm. En nu heb ik het gevoel dat iedereen mee kan lezen .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2012, 08:22
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Wederom mijn aids-laptop.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 16-03-2012, 13:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Traag of niet werkend internet
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-03-2012, 13:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het reis/inpak-gezemel van mijn moeder.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-03-2012, 17:05
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
nog meer laptop gezeur:

de mijne had na 2 jaar ineens een kapot moederbord, en nu heb ik deze fantastische oude laptop van papa te leen, met een toetsenbord waar je een hamer voor nodig hebt zo hard moet je die dingen indrukken, en word 2003
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 18-03-2012, 20:55
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mensen die vragen tijdens mijn werk met rondleiden of ik ook langzamer kan praten. Ik weet ook wel dat ik snel praat en dat mensen me soms niet goed verstaan, maar het is gewoon hoe ik praat. Ik probeer in elk geval goed te articuleren en wat rustiger te praten, maar dat kost zo veel energie. Het is net of ze vragen of ik misschien in een Limburgs accent wil praten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 19-03-2012, 17:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
André Hazes jr schaamt zich er niet voor dat hij af en toe naar de hoeren gaat. Dat verklapte de zoon van volkszanger Hazes in het BNN-programma Spuiten en Slikken. Ook zei hij dat hij met ruim 50 vrouwen het bed deelde.

Nicolette Kluijver, die het programma presenteert, vroeg in de studio applaus voor Dreetje Hazes omdat ze het wel stoer vond dat Dré met meer dan 50 vrouwen neukte.


__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-03-2012, 17:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-03-2012, 17:45
Verwijderd
Dré!? Maar hij was altijd zo... zo schattig enzo.
Ads door Google
Oud 19-03-2012, 18:07
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik waardeer de duitstoets die moet leren niet .
__________________
It's a minor!
Oud 19-03-2012, 18:09
Verwijderd
Citaat:
André Hazes jr schaamt zich er niet voor dat hij af en toe naar de hoeren gaat. Dat verklapte de zoon van volkszanger Hazes in het BNN-programma Spuiten en Slikken. Ook zei hij dat hij met ruim 50 vrouwen het bed deelde.

Nicolette Kluijver, die het programma presenteert, vroeg in de studio applaus voor Dreetje Hazes omdat ze het wel stoer vond dat Dré met meer dan 50 vrouwen neukte.


wutterdewut.
Oud 19-03-2012, 18:12
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ja, hij met 50 vrouwen? She males zullen ze bedoelen
__________________
It's a minor!
Oud 19-03-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, hij met 50 vrouwen? She males zullen ze bedoelen
Nee, HOEREN.
Oud 19-03-2012, 22:09
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Nee, HOEREN.
Das triest jonge :lol:. Als ge wijven wil moet ge ze versiere. Niet betale jong.
__________________
It's a minor!
Oud 19-03-2012, 22:54
Verwijderd
Dat ik waarschijnlijk geen paraplumeisje meer ben het volgende seizoen
Oud 19-03-2012, 23:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
André Hazes jr schaamt zich er niet voor dat hij af en toe naar de hoeren gaat. Dat verklapte de zoon van volkszanger Hazes in het BNN-programma Spuiten en Slikken. Ook zei hij dat hij met ruim 50 vrouwen het bed deelde.

Nicolette Kluijver, die het programma presenteert, vroeg in de studio applaus voor Dreetje Hazes omdat ze het wel stoer vond dat Dré met meer dan 50 vrouwen neukte.


wtffff
__________________
you're not my demographic
Oud 20-03-2012, 11:36
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
André Hazes jr schaamt zich er niet voor dat hij af en toe naar de hoeren gaat. Dat verklapte de zoon van volkszanger Hazes in het BNN-programma Spuiten en Slikken. Ook zei hij dat hij met ruim 50 vrouwen het bed deelde.

Nicolette Kluijver, die het programma presenteert, vroeg in de studio applaus voor Dreetje Hazes omdat ze het wel stoer vond dat Dré met meer dan 50 vrouwen neukte.


Ik ging de aflevering kijken en ik word er heel ongelukkig van.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-03-2012, 12:11
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Is het Jordy van Loon 2.0 qua terging?

ont : mijn slaapritme
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 20-03-2012, 12:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is het Jordy van Loon 2.0 qua terging?

ont : mijn slaapritme
Ik heb het fragment gezien en Dré doet geen domme of genante uitspraken, alleen vind ik Nicolette hier wel kinderlijk dom reageren. En het publiek maar enthousiast klappen :')

Toen Jeroen Pauw in een gesprek met Rick Nieman zei dat hij zo'n 200 vrouwen heeft gebatst, begon Rick hem te 'aanbidden', ook zoiets stompzinnigs :')
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-03-2012, 07:48
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Is het Jordy van Loon 2.0 qua terging?

ont : mijn slaapritme

__________________
It's a minor!
Oud 21-03-2012, 09:55
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ja, dat is jordy van loon maar ik heb het hier over een fragment van hem uit het programma Doe Maar Normaal waarin hij hele vieze puberale praatjes zit te houden.

Het was inderdaad helemaal geen jordy 2.0. Die Dreetjuh is wel een beetje een machopikkie, maar ik vind het wel leuk/goed dat hij open is over dat hij naar de hoeren is geweest, daar rust toch altijd zo'n taboesfeertje op. In ieder geval beweren alle mannen die ik het tot nu toe heb gevraagd daar nog nooit te zijn geweest.
Maar dat Nicolette om applaus vraagt als hij zegt dat hij met 50 sletjes en teefjes heeft lopen palen, dat is inderdaad nogal mongolisch.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 21-03-2012, 15:42
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Haha, ja hij likt alleen maar toverballen idd.
__________________
It's a minor!
Oud 21-03-2012, 20:09
xfollowme
Avatar van xfollowme
xfollowme is offline
Citaat:
Haha, ja hij likt alleen maar toverballen idd.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Feel good-topic
Verwijderd
37 05-01-2014 23:08
De Kantine Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd?
Verwijderd
499 26-04-2012 20:29
De Kantine Weerwolfspel #50²
Verwijderd
146 26-08-2008 08:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 01:05
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 15:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.