Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 08:16
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Wat vinden jullie van rokjes in de winter?
Heb je zelf wel eens een rokje aan? Zoja: met een maillot/panty etc.? En is dat rokje kort/lang?
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 08:38
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Ik draag nooit rokjes behalve in hoogzomer, maar nu heb ik wel een heel leuk wollen oranje rokje gezien tot de knie, die ga ik waarschijnlijk kopen. Wèl met een panty eronder uiteraard.
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 09:21
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben tegenwoordig een groot rokjesfan en was eigenlijk van plan alleen nog maar rokjes te gaan dragen. Maar ik vind het nu al redelijk koud en ik ben een pantyhater. Panties zakken altijd af en dan heb je na een uur zo'n luiergevoel . En het is zo'n gedoe met ze uit doen . En ze gaan altijd meteen kapot. Maar toch doe ik mijn best, panty aan, lange sokken en het gaat best . Jarretels zijn ook niet echt een optie want dan heb je een stuk bloot been en das nog veel kouder... Maillots zal ik ook nog wel gaan aanschaffen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 09:29
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ja ik draag wel rokjes in de winter. Qua lengte varierend van stukje onder de knie tot redelijk stukje boven de knie, meestal van die wollige stofjes in kleuren als grijs, donkerbruin, zwart.. En geruit kan ook leuk zijn > heb toevallig nu een Burberry rokje aan
Heb meestal een wat dikkere panty, dus beetje tussen panty en maillot in, vind ik mooier staan en bovendien is het minder koud.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 09:30
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik draag eigenlijk alleen maar rokjes, jurkjes..meestal tot op me knie, heb enorm veel panties (zeg 30 oid) en beenwamers en skisokken e.d. ook draag ik veel kniekousen over me panties en heb ook paar maillots. vind het erg fijn zitten eigenlijk, ook in de winter, vind het niet zo koud

miss quasi: ik doe tegen afzakken vaak een strakke boxershort of leegingbroekje aan over me panty, dat helpt goed
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:04
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik draag ook eigenlijk bijna altijd wel rokken. Heel soms korte, maar 9/10 keer lange. 3/4 rokjes houd ik niet van die staan me niet
Soms draag ik er panty's onder, soms meerdere en bijna altijd beenwarmers erbij aangezien ik het altijd koud heb
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:20
Dritty
Avatar van Dritty
Dritty is offline
Ik draag eigenlijk alleen maar mijn lange fluwelen rok..
meestal met een panty erover heen
Ik draag deze rok ook wel in de winter..
__________________
zaaaaaaaiheid..................
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:32
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
Dritty schreef:
Ik draag eigenlijk alleen maar mijn lange fluwelen rok..
meestal met een panty erover heen
Ik draag deze rok ook wel in de winter..
eroverheen
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:36
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Ik draag alleen maar rokjes/jurkjes/rokken [anti-broeken]
Dus ook in de winter..
het meest draag ik korte rokjes, met streepjespanty/beenwarmers/overknees ...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik draag alleen mini rokjes of 3kwart rokken,lange rokken staan mij niet
Altijd met een maillot of panty eronder,ik heb een hekel aan blote benen,mijn benen whatever.
Kniekouzen zijn een must,beenwarmers ook.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:39
SuuS
Avatar van SuuS
SuuS is offline
mjaaah ik heb wel 's een rokje aan, niet naar school maar zaterdags als ik uitga Dan hebbik zo'n kort rokje, naja kort net iets boven de knie, en dan een panty/maillot eronder. Ligt er maar net aan waar ik dan zin in heb, of als het koud is of niet. En dan laarzen eronder net onder de knie Enne tsjah volgens m'n vriendje is het zo'n 'kakkerrokje' met van die ruiten... ik vind et
__________________
[ Laat de rologen rijk'lijk vloeien. ]
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:22
Verwijderd
ik hou meer van sportieve rokjes boven me knieen, vind ik ook t beste staan bij mij. Zitten meestal wel strak. Daaronder meestal netpanty en kniekousen/beenwarmers erover en daaroner skeetschoenen.
heb sinds kort echt mini rokje maar die ben ik neit van plan vaak aan te doen, heb beetje dikke dije hehe
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
In de winter draag ik nauwelijks rokjes. Het is wel leuk, maar niet erg praktisch (denk aan hagelbuien op de fiets) en het lijkt me koud.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:28
kleine wicca
kleine wicca is offline
ja over een broek ja........

is fijn
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:31
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
jaaaaaah!
korte rokjes en daaronder gekleurde/gestreepte panty's & maillots etc.
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:35
Verwijderd
ik heb regelmatig rokjes aan, ook in de winter. Meestal net boven of onder de knie. Ik heb er dan gewoon een panty onderaan, als het echt heel koud is een dikke panty (nooit maillots)...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:39
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik heb eigenlijk maar 2 rokjes (tot de knie) maar ga binnenkort een zwarte wijduitlopende 3/4e rok maken... als dat lukt

Ik vind rokjes heel erg leuk staan, vooral met een leuke panty of maillot eronder, en uiteraard kniekousen erbij
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:53
a new noise
a new noise is offline
veel te weinig meiden dragen rokjes
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2002, 12:17
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
kheb inmiddels ook een hele verzameling rokjes en lange rokken, en maar 1 broek die ik echt draag
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 12:45
~Frederique~
Avatar van ~Frederique~
~Frederique~ is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ja ik draag wel rokjes in de winter. Qua lengte varierend van stukje onder de knie tot redelijk stukje boven de knie, meestal van die wollige stofjes in kleuren als grijs, donkerbruin, zwart.. En geruit kan ook leuk zijn > heb toevallig nu een Burberry rokje aan
Heb meestal een wat dikkere panty, dus beetje tussen panty en maillot in, vind ik mooier staan en bovendien is het minder koud.
That makes two
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:46
feline
feline is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
eroverheen
*stikt in dropje*

Ik draag eigenlijk haast nooit rokjes. Ik heb 1 rokje en die draag ik alleen als het een bruiloftsfeestje is , en als het niet al te koud is en als ik eruit ben welke schoenen ik erbij aankan zonder dat ik een hoertje of een tuthola word.

Zelden dus.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:53
Verwijderd
en waar blijven de mannen? ik zie regelmatig ook mannen in rok...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:56
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
maria schreef:
en waar blijven de mannen? ik zie regelmatig ook mannen in rok...
mja, kan heeeel mooi staan, maar moet er wel t type voor zijn en t lichaam ervoor hebben (als in; geen witte luciferstokjes eronder :\
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:05
snotikjuh
Avatar van snotikjuh
snotikjuh is offline
rokjes = bah kan wel leuk zijn als je er van houd, lijkt me wat koud alleen? maar wel bruut als je er streepsokken onder doet
Kizz Malou
__________________
We're all in this together — by ourselves.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:04
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
feline schreef:
*stikt in dropje*

Ik draag eigenlijk haast nooit rokjes. Ik heb 1 rokje en die draag ik alleen als het een bruiloftsfeestje is , en als het niet al te koud is en als ik eruit ben welke schoenen ik erbij aankan zonder dat ik een hoertje of een tuthola word.

Zelden dus.

dus een beetje sexy is hoerig of tutholaig?
ik dacht gewoon mooi, mja
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 15:05
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik vind rokjes altijd wel als jongen zijnde
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
liever zwarte jurkjes
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:57
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik vind rokjes heel erg leuk! heb zelf ook 2, en ook 2 jurkjes nog...maar mij lijkt t zo koud in de winter eigenlijk...en ik ben niet iemand die met kniekousen gaat lopen en allerlei dikke grappige panty's...vind ik wel leuk, maar ik zou t nie aandurven

dus is een gewone panty warm genoeg voor in de winter?? want ik ben nogal een koukleum zegmaar
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:00
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Ik heb nooit rokjes aan.. het staat me echt niet.. blegh..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:10
shanli
shanli is offline
Ik ben vastbesloten deze winter veeeel rokjes te gaan dragen
aangezien mijn lange broeken mij niet echt(meer) aanstaan
Vooral ribrokjes vind ik koel,tot net iets boven de knie,in de H&M heb ik er een heel mooie gezien

[edit]ik ben wel een koukleum, maar ach,beenwarmers en kniekousjes bestaan ook [/edit]
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:19
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Rokjes zijn meestal leuk, of ze nou in de winter of zomer worden gedragen. In de winter draag ik er een panty, maillot bijv. onder. Beenwarmers of kniekousjes zijn ook wel leuk onder een (kort) rokje. Mijn rokjes komen meestal wel tot boven de knie, heel soms eronder.
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:55
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
ja ik heb een aantal rokken tot mijn knie voor deze winter gekocht. Nu kan ik ze nog aan zonder maillot of panty, maar als het echt koud wordt doe ik die natuurlijk wel aan!
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:59
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
ja ik heb een aantal rokken tot mijn knie voor deze winter gekocht. Nu kan ik ze nog aan zonder maillot of panty, maar als het echt koud wordt doe ik die natuurlijk wel aan!
Respect! Ik bevries nu al in een lange broek, laat staan in een rok!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:37
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
jahw.. alle soorten en maten rokjes.. meestal met streepjespanties.. soms nog netpanties en beenwarmers over de streepjespanties heen..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
mja, kan heeeel mooi staan, maar moet er wel t type voor zijn en t lichaam ervoor hebben (als in; geen witte luciferstokjes eronder :\
*proest* *denkt aan ons aller meneer Oester*

..ik draag nu bijna alleen maar rokjes. Ik weet ook niet waarom eigenlijk, maar ik vind broeken de laatste tijd zo.. Mja. Niet mooi, in elk geval. Ik ben dan ook, koopziek als ik ben, sinds een maand alweer vijf rokjes rijker.

Over het algemeen zijn 't redelijk korte (tien/twintig cm. boven de knie, en dat is langer dan het klinkt) rokjes, hoewel ik ook wel lange rokken heb.

Qua model, hm.. Ik ben een groot aanhanger van plooirokjes. Plooirokjes zijn geweldig.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze zo weinig verkocht worden, ik heb echt waanzinnig lopen zoeken voordat ik eindelijk een plek had gevonden waar je ze soms hebt. Ja, nu niet meer dus, want ik heb ze allemaal opgekocht. *grin*
Verder zijn wikkelrokken leuk, en van die indiase wijde rare rokken. Ik heb drie wikkelrokken en een indiase rokdinges, die ik allevier alleen in de zomer aandoe omdat ze van hele dunne stof gemaakt zijn en dus absoluut niet kunnen in de winter. Ik ben nu bezig zelf een 'ploef'-rok te maken, zo'n lange met een heeeeleboel tule zodat je er fijn over kan struikelen als je een willekeurige trap op wil. De bedoeling is dat ie met zwarte en roze (of paarse, of helblauwe, ik ben nog aan het twijfelen) lagen gemaakt wordt.

Mh, wat doe ik aan onder een rokje.. Panty's, ja. Ik heb geen beenwarmers, want ik ben nog altijd niet uit mijn zoektocht naar die dingen geraakt - ik zie er iedereen mee lopen maar iets waar ze ze verkopen zie ik niet, heel frustrerend. Dan maar panty's en maillots dus. Ik heb laatst nog een heeeele lieve zwarte panty met zilveren glitters gekocht.

..Volgens mij begin ik er een gewoonte van te maken om lange reply's te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik ben dan ook, koopziek als ik ben, sinds een maand alweer vijf rokjes rijker.

damn, masj.. ik heb daar t geld niet eens voor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2002, 18:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
rokjes zijn btw helemaal geweldig

van die lange waar aan de onderkant stukken tussen zijn gezet zodat ze vanboven strak zijn en vanonder wijd vind ik mooj, en van die mini-rokjes-gevallen met tule enzo dr aan, of van die chearleader-style mini-rokjes (zeg maar gewoon een rokje met aan de voorkant een aantal losse lappen erop genaaid die rondflapperen, en plooien aan de achterkant.. *duidelijkheid* )
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:47
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
damn, masj.. ik heb daar t geld niet eens voor
..ik ook niet.
Ik heb nou niet eens geld meer voor sigaretten dus ik ben genoodzaakt sigaretten te jatten van mijn lieve paps. Ik bedoel, hoe triest is dat?

In principe waren 't niet eens dure dingen hoor, 't maximum wat ik had betaald was 7 pleuro voor een plooirokje.. Het gaat gewoon om de hoeveelheid.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:33
trustfire
Avatar van trustfire
trustfire is offline
rokken zijn gaaf.....
ik draag vooral lange...
Ik heb nu twee zwarte, en mijn mammie is een felpaarse voor me aan het maken, woei

In de winter draag ik er meestal een panty en een maillot overelkaar

Ik heb ook nog een blauwe wikkelrok met mooie wazige figuurtjes erop die doek alleen in de zomer aan....
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 20:32
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
ik heb er maar 1, die ik soms over een broek heentrek (oh..wat ben ik toch passé..)
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 21:34
Q3
Avatar van Q3
Q3 is offline
lang, kort, niet bij lang of kort horend, paars, zwart, bruin, geel, oranje, groen, wit, gestreept, gestippelt, geruit
zonder/met majot/panty/broek eronder/hakken/gympen

alleen prefer toch wel gewoon een simpele spijkerbroek
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 21:42
the tourist
the tourist is offline
Ik heb net besloten dat ik ook maar eens op zoek ga naar leuke rokjes Ik heb op dit moment nog maar 3 broeken (die ik aantrek dan), en ik kan echt nergens leuke vinden, of ze zijn er niet in mijn maat. En rokjes zijn eigenlijk heel leuk....
In de winter draag ik dus nooit rokjes (alleen met kerst), in de zomer wel veel.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:28
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik draag best vaak rokken ja
In de winter lange, vind een kort rokje
dan te koud..
In de zomer draag ik weleens korte
rokjes, maar dan is het kortste
ook wel tot mn knie..
In de winter een panty eronder,
zomers niet, haaaat die dingen
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:36
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Soms ben ik echt in de mood om een rokje te dragen, en dan maakt het me eigenlijk niet uit hoe koud het is.
Het liefst draag ik of korte of knielange rokjes en dan met een panty, kniekousen of beenwarmers.
Ik vind het alleen altijd zo moeilijk om te bepalen wat ik er boven aan moet.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 17:49
Mysterons
Mysterons is offline
ik vind rokjes heel mooi. heb zelf ehmmm.. een rokje net boven mn knie, 3 3/4 rokjes zegmaar, en 1 lange. bij de korte draag ik er wel pantys of gekleurde kniekousen ofzo onder, aangezien ik erg van voetkleding [nieuw ontwikkeld woord ] houd. alleen voel ik me heel vaak onzeker in een rokje op de een of andere manier. in de winter ga ik de niet te zomerse rokjes wel dragen, en ook over een broek heen denk ik.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 19:33
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik zie meisjes liever in een broek. Meer geëmancipeerd, we leven niet meer in de middeleeuwen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 19:42
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
*proest* *denkt aan ons aller meneer Oester*
Ik heb geen beenwarmers, want ik ben nog altijd niet uit mijn zoektocht naar die dingen geraakt - ik zie er iedereen mee lopen maar iets waar ze ze verkopen zie ik niet, heel frustrerend.
hmz, heb je al een geschikt persoon gevonden ?

en waterloopplein hebben ze er heeeeeeeeel veel, 5 euro per paar, das minder positief (maar maar maar ze haden wel hele mooie lange wijde donkerblauwe met lichtblauwe streepjes waar k spontaan verliefd op werd maar toch maar niet besloot te kopen )
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 20:36
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik heb best veel rokjes: gebleekte spijkerrok, zwarte (lang), beige rokje, enzo. In de zomer draag ik meestal zonder panty.
In de winter of met laarzen of met streepjes of zilveren maillot (=geinig) .
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 22:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik ben nog op zoek naar een leuke (spijker)rok. Heb al hele leuke kniekousen gezien voor eronder (heel veel kleurtjes). Moet binnenkort maar even naar H&M ofzo voor een rok. Maar ik doe er dan denk ik een panty (huidkleurig of zwart) en mn felgekleurde sokken onder.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 17:38
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
ik draag echt noooooit rokjuhs omdat het me ook echttttt nie staat!!!!
maar opzich vind ik rokjuhs wel leuk!! in de winter dus ook maar dan vind ik het vooral leuk als je er een maillot onder doet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Uniform met rok op school, hoe leuker maken?
mirte22
12 28-05-2013 17:58
Lifestyle mannen in rokjes
snowboarder944
43 24-07-2006 00:32
Lifestyle Rokjes!!
dierentuin-girl
96 11-01-2005 18:08
Lifestyle Rokken dragen
take me as I am
71 05-07-2004 11:41
Lifestyle Rokjes
rodina
86 12-04-2003 23:29
Lifestyle Rokjes
Black Sugar
70 15-04-2002 17:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.