Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 20:46
Stighting Kris
Avatar van Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Welke van deze 2 telefoon zou jij kiezen ??. Mijn abonnement loopt eind dit jaar.. en ik wil graag een nieuwe telefoon met een camera en kleurenscherm. Toen kwam ik op deze 2 uit. Of adviseren jullie misschien een andere telefoon.

Kenmerken:

merk SonyEricsson
type Z600
l-b-d 90x48x28mm
gewicht 110gr
standby 200 uur
beltijd 360 minuten
eigen-schappen alarmklok, bedieningstoets, BlueTooth, camera, chat functie, dubbel display, dynamisch geheugen, E-mail, EMS, flip model, games, geïntegreerde antenne, GPRS, HSCSD, image viewer, individualiseerbare profielen, infrarood, Java ondersteuning, kalender, kleuren beeldscherm, MMS, modem, PDA functies, polyfonische ringtones, ringtone composer, stopwatch & timer, T9, takenlijst, tri band, trilfunctie, USB, verwisselbare covers, voice command, voice dailing, voice memo,
wallpapers, WAP, WAP Push,

www.mphone.co.uk/Ericsson/z600.html

merk Samsung
type E700
l-b-d 90x45x23mm
gewicht 85gr
standby 230 uur
beltijd 180 minuten


agenda, alarmklok, bedieningstoets, camera, dual band, dubbel display, dynamisch geheugen, dynamisch lettertypeformaat, EMS, flip model, games, geïntegreerde antenne, GPRS, infrarood, Java ondersteuning, kalender, kleuren beeldscherm, MMS, modem, polyfonische ringtones, stopwatch & timer, T-mobile T-zones, T9, takenlijst, trilfunctie, wallpapers, WAP, WAP Push,

www.mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml

Alvast Bedankt
__________________
You try to tell me what to do , I'll stick my middle finger up and say f*ck you

Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 21:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 21:29
Verwijderd
Ik zou voor de z600 gaan maar het ligt eraan wat je wil. Die z600 is wel erg dik maar heeft wel meer mogelijkheden. Persoonlijk denk ik dat die e700 wat mooier is maar dat is meer een kwestie van smaak.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 23:27
miro
Avatar van miro
miro is offline
ik heb de E700 en hij bevalt me echt supergoed. Kijk hier voor mijn mening (en de nadeeltjes die ik heb ondervonden)

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=680673
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 16:35
skins
Avatar van skins
skins is offline
Ik heb ook de E700 en hij bevalt uitstekend, echt perfect (ben ook wel een beetje Samsung fan). Alleen jammer dat er geen Bluetooth opzit.

Vind trouwens die 2e display van de Z600 wel erg karig hoor, 1 regeltje tekst. Bij de E700 is het een 256kl OLED schermpje, werkt schitterend
__________________
I know, because I'm supposed to know
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 17:54
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
SE z600 heeft een fijner icoontjesmenu, bluetooth en infrarood dat je ook met PDA's enzo kan gebruiken. Synchroniseerd met Outlook. Heeft gewoon alles wat fijn is aan de T610

Samsung e700 is iets kleiner en een stuk dunner dan de Z600, heeft een strak 2e OLED 256 kleurenschermpje, véél betere camera, de VGA-resolutie is ruim 2x zo hoog als die van de SE z600. Schermpjes zijn allebei even goed, 65k TFT, die van de Samsung zelfs een tikkie beter, maar daar staat Samsung bekend om Samsung heeft ook een infraroodpoort en die werkt prima icm. met de PC en software. Hij heeft ook lekker veel geheugen, 9mb. Ook met beltonen zijn allebei even goed





Maar ik denk dat ik toch voor de e700 zou gaan als je niet extreem behoefte hebt aan bluetooth en infrarood dat ook gewoon werkt met andere telefoons en PDA's, zonder software.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:03
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Als ik vrij was om een keus te maken, elk leuk toestelletje dat op de wereld te vinden was dan nam ik natuurlijk deze, de mooie zwarte Sharp j-sh53 met 512mb memorycard, 260.000 TFT kleurenscherm, 1.3 megapixel camera, mp3-ringtones *drool*

Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:47
ice-dive
Avatar van ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 10-12-2003 @ 19:03:
Als ik vrij was om een keus te maken, elk leuk toestelletje dat op de wereld te vinden was dan nam ik natuurlijk deze, de mooie zwarte Sharp j-sh53 met 512mb memorycard, 260.000 TFT kleurenscherm, 1.3 megapixel camera, mp3-ringtones *drool*

[afbeelding]
Kost? waar te koop?
__________________
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.