Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 12:03
halilo
halilo is offline
hey hallo ik ben halil uit almelo
we moeten een brief in engels maken, maar ik begrijp de engelse brief niet dat met de alineas wat meot ik bijv in de eerste alinea vertellen en 2de, en hoeveel alinea's moet je hebben. ik moet aan een fabriek schrijven en zeggen dat hun apparat niet werkt zeggen wat ik allemaal heb gedaan om het te laten werken, maar dat het niet werkt en vragen om geld terug of dat ze iemand naar je huis sturen. ik vraag niet maak voor mij een brief, maar hoe moet ik de opbouw mkane, ik weet tot hier:

[naam]
[adres]
[postcode + plaats]
[land]
November 04th, 2001


Plastic Surgery Center of Florida (PSCF)
14 Boob Hill
90210 Florida

Dear Doctor henk

hoe moet ik dan verder hoeveel alineas en wat moet ik als laatste zeggen
aub help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 12:08
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
ten eerste is normaal nederlands geen overbodige luxe. Interpunctie doet geen pijn, hoofdletters ook niet.

In een klachten brief omschrijf je in je eerste alinea je aanleiding om te schrijven ("ik heb dat en dat apparaat daar en daar gekocht en hij doet het niet"). In je tweede alinea schrijf je dan op hoe hij kapot is gegaan en wat jij verwacht wat er nu gebeurt. Je derde alinea is de afsluiting.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.