Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 16:24
kleinedraak
Halo allemaal,
Nja mijn probleem is dus dat ik altijd op verkeerde types val: hier versta ik niet foute types onder maar eerder sulletjes.
Als ik zie wie ik de afgelopen jaren heb leuk gevonden en in mijn dagboeken heb teruggelezen denk ik bij mezelf, hoe kon je???
Ook mijn vriendjes waren niet echt geweldig, meestal beetje sulletjes die zelf nooit een vriendin hebben(gehad).
Ik denk wel dat ik weet hoe dat komt: ik vond eerst hele populaire jongens enzo leuk maar ja die lieten me altijd merken: jij bent maar nix dus ja ging ik maar opzoek naar mensen die me misschien wel leuk vonden en dat waren meestal de kneuzen.
En als ik dan hoorde dat zij mij leuk vonden d8 ik eindelijk iemand die me leuk vind en daar werd ik dan meer psychisch gek op zegmaar. Ik weet ook niet of ik echt al eens lichamelijk verliefd ben geweest, niet echt geloof ik. Vriendinnen van mij vinden/vonden mij vriendjes of jongens die ook leuk vond ook altijd maar kneuzen. Nu denk je nix van aan treklken maar achteraf hadden ze wel altijd gelijk. Mijn prbleem is nu:
Hoe kan ik mijn kneuzig verleden achter me laten en zorgen dat meer populaire jongens me wel gaan leuk vinden of iig dat ik HEN echt leuk ga vcinden. Wie herkent dit of kan me helpen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2004, 16:43
Verwijderd
Sommige dingen herken ik wel. Maarrrrr: je moet er niet op letten wie "kneus" is en wie "populair" is, je moet er ook niet al te veel op letten wat anderen van hem vinden.

Wat wel een punt is en blijft: Hoe weet je nu of iemand die wanhopig is jou echt leuk vindt, of dat ie gewoon graag een vriendin wil?

In ieder geval moet je geen relatie met iemand nemen als je niet echt verliefd op hem (aan het worden) bent. Het maakt niet uit of hij nou populair of "kneus" is, als jullie maar echt gek op elkaar zijn.

Probeer dus eerlijk tegenover jezelf te zijn over je gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:43
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Is die avatar een foto van jou?
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:44
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
O ja, status doet er niet toe!
Als je een jongen leuk vind, maakt het niet uit wat de rest van de wereld er van vind!
Ik ben ook verliefd op iemand waar mijn gehéle omgeving het niet mee eens is. Kan mij wat schelen.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:01
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Populair is popular opinion en ik betwijfel of jouw mening exact hetzelfde als die van de massa.

Ik snap je punt wel en je moet gewoon je gevoelens volgen en niet op jongens vallen omdat je niet aan iets beters kan komen dan dat wat aangeboden wordt. Het is gewoon een kwestie van tijd tot je de juiste jongen vindt die je wel leuk vindt. Je moet zoiezo niet bewust op zoek zijn want dan doe je je niet voor zoals je bent en dat doorzien mensen meestal.

Overigens wil ik toevoegen dat sullige jongens niet per se verkeerde types zijn. Je vond ze misschien niet echt leuk, maar waren ze ook echt rotzakken? Het zijn vaak de populaire jongens die de echte rotzakken zijn omdat zij veel meer aandacht en keus hebben en dus zo van het ene naar het andere meisje kunnen overgaan.

Ik wil niet alle populaire jongens over 1 kam scheren hoor
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:25
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
juist.. populair zijn is maar de mening van de massa.

ik vind het wel jammer dat je jongens op deze manier indeelt. dusja.. misschien moet je daar wat aan doen, want op deze manier leer je die jongens niet echt kennen.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:27
Verwijderd
hoi,

nou om eerlijk te zijn, ik val ook eerder op sulletjes dan op van die populaire gasten... en ik vind het helemaal niet erg en je moet niet denken dat je vriendinnen je nu dom vinden ofzo..
want populaire jongens zijn meestal players en je kunt beter een serieuze relatie hebben dan relaties van twee weken en dan weer uit en dan de volgende player aan de beurt.. het lijkt misschien wel leuk om met een hele knappe en populaire jongen door de school te lopen.. maar het is beter om met iemand te gaan die te vertrouwen is (en ik zeg niet dat alle kneuzen zo zijn .. of dat een populaire jongen niet te vertrouwen is maar zo lijkt het af en toe wel)

het enigste dat telt is dat jij de jongen leuk vindt en je wordt er echt ook niet populairder van als je heel de school al hebt gehad

Mijn vriendje is ook niet populair... maar wel berucht hij lijkt heel ruig enzo..maar eigenlijk is het gewoon een schatje .. en iedereen vindt het ook raar dat ik iets met hem heb, maar het kan me gewoon niks schelen..

je hoeft echt geen populaire jongen te daten wil je je beter over jezelf voelen..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:25
kleinedraak
ja ik snap wat jullie bedoelen maar onze populaire versta ik toch iets anders heb het denk ik verkeerd geformuleerd. Gewoon leuke jongens die niet geweldig zijn en steeds nieuwe vriendinnen hebben. Maar toch leuk aangekleed enzo. Maar ik heb vaak ECHT kneuzen leuk gevonden, gewoon omdat ik zoiets had: eindelijk vind iemand mij leuk of ik kan toch nix beters krijgen.
Ja die foto is van mij hoezo????
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:53
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 20-01-2004 @ 19:25:
ja ik snap wat jullie bedoelen maar onze populaire versta ik toch iets anders heb het denk ik verkeerd geformuleerd. Gewoon leuke jongens die niet geweldig zijn en steeds nieuwe vriendinnen hebben. Maar toch leuk aangekleed enzo. Maar ik heb vaak ECHT kneuzen leuk gevonden, gewoon omdat ik zoiets had: eindelijk vind iemand mij leuk of ik kan toch nix beters krijgen.
Ja die foto is van mij hoezo????
Dat vind ik dus een minpunt aan een hoop mensen. Zij denken bij voorbaat al minderwaardig over zichzelf. Maar dan vind je die 'sulletjes' dus ook niet echt leuk? Je forceert jezelf om ze leuk te vinden?
Jij bent toe aan een 'attitude adjustment'. Ten eerste moet je zo'n instelling hebben van: "Ik ben ook mooi, leuk, grappig etc.' (het is misschien heel cliché maar dat werkt wel) En het is heus niet erg om jezelf beter te voelen dan anderen, zolang het maar op een gezond niveau blijft. Arrogantie is uit den boze, daar houd niemand van.
Geheven hoofd, een 'ik kan de hele wereld aan!' instelling, glimlach en dan voel je je ook beter. En heb je hoogst waarschijnlijk ook niet meer het idee dat jij niet goed genoeg bent voor 'populaire gasten'. Want dat ben je wel.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:54
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Je word verliefd op iemand of niet, maar jij ziet dat kennelijk anders. Als je het mij vraagt ben je te wanhopig op zoek naar iemand, en dan lukt het juist niet. Ik vind ook dat je wel erg snel oordeelt en je zou mensen wat minder in hokjes moeten stoppen. Als ik je verhaal zo lees, lijk je best onzeker over jezelf (als dat zo is), misschien moet je dat probleem eerst oplossen en je daarna pas druk maken over een vriend. Want als je wat zekerder over jezelf bent, straal je dat ook uit en dan zullen er heus wel 'populaire' types op je vallen. Waarom maak je je hier zo druk over eigenlijk?
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:06
kleinedraak
Dat is juist the point: ik heb het moeilijk met mezelf en ben juist niet opzoek. Ik heb nu echt geen behoefte aan een vriendje dara is teveel voor gebeurt. Maar juist als ik iemand nodig heb voor een knuffel en er is iemand gek op me dan denk ik dat ik hem ook leuk vind. Niet om uemand te hebben maar om eindelijk ook eens iemand te hebben. Ik word nl. heel vaak afgekraakt op mijn uiterlijk jah!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:25
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 20-01-2004 @ 20:06:
Dat is juist the point: ik heb het moeilijk met mezelf en ben juist niet opzoek. Ik heb nu echt geen behoefte aan een vriendje dara is teveel voor gebeurt. Maar juist als ik iemand nodig heb voor een knuffel en er is iemand gek op me dan denk ik dat ik hem ook leuk vind. Niet om uemand te hebben maar om eindelijk ook eens iemand te hebben. Ik word nl. heel vaak afgekraakt op mijn uiterlijk jah!
Dus dat is het probleem.. je hebt een beetje een minderwaardigheidscomplex gekregen daardoor. Dat moet je echt zien te veranderen, je moet een ander zelfbeeld krijgen (een positieve), misschien zou het je helpen er met iemand over te praten, het zou kunnen helpen?
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 20:32
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Daar moet je gewoon boven staan.
Mensen die je afrekenen op je uiterlijk.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:45
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
wat een hokjesgeprop hier. Je hebt niet enkel 'kneuzen' en 'populairen' hoor. Er zit nog heel veel tussenin. Ik zie mezelf niet als kneus, misschien anderen wel, maar ik weet zeker dat er ook mensen zijn die tegen me opkijken. Zo kijkt iedereen anders tegen iemand aan, je kunt iemand daarom niet het label 'kneus' opplakken. Vind ik.
Ik begrijp heus wel dat je psychisch verliefd wordt op de jongen die gek is op jou, zou ik ook doen. Maar dan kom ik bij het punt: is het belangrijk voor jou dat je met een jongen bent die door iedereen leuk gevonden wordt? Die erg in trek is bij de meiden, veel vriendinnen heeft gehad? Want moet je dan niet denken 'waarom heeft hij zoveel vriendinnen gehad?' Vooroordeel misschien maar toch. Je moet ook naar het innerlijk kijken, niet enkel naar de status van een persoon en het uiterlijk.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:53
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Heb je gelijk in Alpha, maar het illustreert wel het punt duidelijk. Ik denk dat iedereen weet dat er in betweens zijn maar er zijn ook zoveel gevallen van mensen waarbij ze echt duidelijk (in jouw ogen) in 1 van de beide categorieen vallen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 23:32
hansjuh
Avatar van hansjuh
hansjuh is offline
Misschien moet je je afvragen of je iemand zoekt (naja ok je zoekt dan niet) waar je om geeft, of dat je iemand zoekt waarmee je goed voor de dag kan komen om zo jezelf 'op te trekken'.

Wellicht een beetje overbodig maar het gaat er natuurlijk om wat jij voelt/vindt, jou mening! - en niet om de mening van anderen.

Citaat:
Maar toch leuk aangekleed enzo.
Kom op zeg hoe oppervlakkig kan je zijn!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 14:29
kleinedraak
Citaat:
drinks@myplace schreef op 20-01-2004 @ 21:32:
Daar moet je gewoon boven staan.
Mensen die je afrekenen op je uiterlijk.
En wat weet jij daar nou weer van??? Als je jaren lang gepest bent om je uiterlijk ga je jezelf niet ineens heel leuk enzo vinden mja. Jongens hebben me toch al teveel pijn gedaan dus daar heb ik echt ffe geen behoefte maar aan. Oh ja en trouwens hans wie durfde er nou niet met wie over straat? Jij schaamde je als je met mij over straat zou moeten to. je vrienden. Nou bedankt!!!
Ja ik vind het nu eenmaal belangrijk dat mijn vriendje geen afgetrapte gymen en een vale(oud gewassen vaal) spijkerbroek draagt maar een beetje hip enzo. Jullie kunnen vast allemaal knappe vriendjes enzo krijgen, nou ik dus blijkbaar niet!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 21-01-2004 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:31
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Mkay.....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2004, 15:56
Rubke18
Rubke18 is offline
Einde, en ze leefde nog lang en gelukkig,

Ik denk dat het echt onnodig is om je zelf op die leeftijd al helemaal druk te gaan maken over het hebben van een relatie, het is echter wel leuk en fijn om iemand te "hebben" maar dat is ook niet altijd alles. Over je uiterlijk moet je je ook niet al te druk maken maar ik weet dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Geniet gewoon van je leven, voordat je het weet is het weer afgelopen en dan zie je maar hoe betrekkelijk alles is
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:16
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-01-2004 @ 15:29:
Pech dan, dan maar mijn hele leven single.
ook goeiemiddag! Je bent pas 16, pas aan t begin van je leven! Als je ouder wordt en gaat studeren en werken enzo komen er vast mannen / jongens die wel precies jou smaak zijn en ook jou een knappe en lieve meid vinden! Die zijn er vast genoeg en ze lopen heus niet allemaal op afgetrapte gympen en in oude vale spijkerbroeken.
Meis, maak je niet druk! Komt allemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:31
Verwijderd
Loose the geeky glasses en het Pippi Langkous-kapsel, dat scheelt al een hoop.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-01-2004 @ 15:29:
Pech dan, dan maar mijn hele leven single.
Als je zulke zinnen rondslingert moet je niet verbaasd staan als een aantal mensen je niet serieus meer nemen, je bent 16 en je klinkt nu al wanhopig?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:50
kleinedraak
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2004 @ 17:31:
Loose the geeky glasses en het Pippi Langkous-kapsel, dat scheelt al een hoop.
Je hebt het toch niet over mij he? Goh, als mensen mij niet nemen zoals ik ben dan niet! Als zij zich schamen om met mij over straat te moeten doen ze het toch lekker niet. Ik weet nu dat als ik me al voor iemand zou schamen ik er niet verliefd op moet proberen te worden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-01-2004 @ 17:50:
Je hebt het toch niet over mij he? Goh, als mensen mij niet nemen zoals ik ben dan niet! Als zij zich schamen om met mij over straat te moeten doen ze het toch lekker niet. Ik weet nu dat als ik me al voor iemand zou schamen ik er niet verliefd op moet proberen te worden.
(Mooie constructie aan het eind van de zin '...er niet verliefd op moet proberen te worden' )

Kijk, ik geef geen eigen oordeel over je uiterlijk, maar ik kan me maar zo voorstellen dat populaire jongens nu eenmaal op bepaalde meisjes vallen. Niet dat ze zich voor je schamen, maar misschien ben je hun type niet. Je kunt bepaalde mensen niet dwingen je leuk te vinden, als je niet in hun lijn ligt.

Het lijkt me dat als je verliefd op een kneusje bent, je je niet voor hem schaamt. Dat zie je immers niet. Dat je achteraf wél schaamte voelt, tsja...je kunt je ook achteraf schamen voor iemand die heel knap was, hoor
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-01-2004 @ 17:50:
Je hebt het toch niet over mij he? Goh, als mensen mij niet nemen zoals ik ben dan niet! Als zij zich schamen om met mij over straat te moeten doen ze het toch lekker niet. Ik weet nu dat als ik me al voor iemand zou schamen ik er niet verliefd op moet proberen te worden.
een taak voor fashion polici! misschien helpt een make-over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 20:18
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Nare man heeft gelijk... Daarnaast wil ik toevoegen dat het een beetje hypocriet is dat mensen jou moeten neme zoals je bent terwijl jij van je kneuzerige vrienden verwachtte dat ze wat meer tijd aan hun uiterlijk besteedden om er populair uit te zien enzo.

Jah, hup dial 911 for teh fashion police!#!@
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:20
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-01-2004 @ 15:29:
En wat weet jij daar nou weer van??? Als je jaren lang gepest bent om je uiterlijk ga je jezelf niet ineens heel leuk enzo vinden mja.
Schat, relax. Ik ben zelf ook gepest op de basisschool. En vaak in de maling genomen in de brugklas.
Ik was altijd de grootste en dikste van de klas. Reus dit, reus dat. Op een gegeven moment wilde er niemand met me spelen want, ik was veel te groot en ik paste er niet tussen.

Ik heb nog nóóit van mijn leven een serieus vriendje gehad.
Wel een aantal verkerinkjes.. Duurde nooit langer dan 3 maanden. (En zij woonden niet eens bij me in de buurt, kan je nagaan)
Hoe dan ook, om deze redenen en ook omdat personen in mijn omgeving me vaak een gevoel gaven dat ik niets waard was, begon ik dat ook te denken over mezelf.
En toen ik in de tweede klas zat, werd ik plotseling verliefd. Zomaar, helemaal vanzelf, ik had geen idee wat me overkwam! En het bizarste was, die jongen was ook verliefd op mij! Ik kon daar totáál niet mee omgaan, hoe kon iemand míj nou leuk vinden?! Dat is ook nooit wat geworden, helaas. Ik ben nog steeds verliefd op hem, vertel hem alles en ik ken hem al bijna 9 jaar.. Nou ja, hoe dan ook.. Dankzij hem heb ik toch wel een veel beter gevoel over mezelf. En doordat je zo'n boost krijgt, voel je je ook beter over jezelf. Ik zeg nu ook altijd wanneer mensen vragen of ik iets over mezelf kan vertellen dat ik

* Mooi
* Leuk
* Grappig
* Intelligent

ben. Want, niks is onaantrekkelijker dan negativiteit. Dus des te eerder je positief over jezelf gaat denken, hoe meer je gaat stralen. Des te eerder val je op bij jongens. En vroeg of laat zit er eentje bij die jij leuk vind en die jou ook leuk vind.

Eén ding snap ik nog steeds niet eigenlijk. Als jij zelf gepest bent om je uiterlijk, waarom is het uiterlijk dan het eerste waar jij op let? En daar reken jij ook mensen op af?
Als jij gepest bent om je uiterlijk, zou je toch weten dat innerlijk drie keer zo hard telt? En ik zeg altijd maar zo, als je innerlijk straalt, straalt je uiterlijk mee.
Je kan niet iemand leuk vinden zonder zijn/haar innerlijk te kennen. Punt.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:24
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hutz, die zit
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:43
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Hulde drinks@myplace!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:47
Auryon
Auryon is offline
Als je je gaat kleden als een slet, dan komen die jongens die elke week een ander meisje hebt wel tegen....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:39
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 20-01-2004 @ 19:25:

Ja die foto is van mij hoezo????
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:47
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
hummz.. misschien niet zo'n goed idee... maar mijn advies: wacht totdat je verliefd word op iemand, niet omdat HIJ jou toevallig leuk vind, maar omdat JIJ hem leuk vind... wie weet is het wel een kneus, wat maakt het uit? als ie maar lief is en je respecteert toch?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:38
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Nog ff over dat pesten enzow...

Op de basisschool werd ik oowk 2 tot 3 jaar lang gepest omdat ik toen met een jongen wou. Ze vlogen met 3 jongens tegelijk tegen me in en elke dag zat ik gewoon weer te janken van wat ik gedaan had. Nou zit hij weer bij mij op school, maar doen alsof we elkaar niet kennen. In het begin van de middelbare school dacht ik dat het wel goed zou komen, want we gingen met een hele club meefietsen, ook hij was erbij. Totdat hij er weer over begon van de basisschool ben ik kwaad naar huis gefietst.

Toen ik in de 1e zat was er niks aan de hand! iedereen nam me zoals ik was. Ze waren heel aardig, totdat ik weer eens in de 2e kwam waren er paar van die pipo's die het leuk vonden om mensen meppen te geven. Ik hield er elke dag wel blauwe plekken aan over. Ik geef toe niet iedereen kan elkaar leuk vinden, maar je kunt toch wel even normaal en aardig doen.?

De zomer van 2003 was ook een ramp! een jongen die ik kende van mn zus haar werk stapte naar me toe en vroeg om verkering... maar omdat hij op vakantie ging en daar een ander meisje kende en daarmee vreemd was gegaan kon ik het niet meer aan. Tot nu toe wil ik absoluut geen vriend weer, want ik ben dat jongensgezeik gewoon zat!
Maar het is jou leven en je moet doen wat je wilt meid, een fout maken is niet erg, je steekt er wat van op.
Nou weet ik dat zelfs je vriend soms niet te vertrouwen is.

Sterkte
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:47
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Het gaat er toch niet om of hij populair is of niet, en ook niet of je vriendinnen hem geweldig vinden of niet..
JIJ moet het leuk vinden, JIJ moet verliefd op hem zijn en JIJ moet hem geweldig vinden.
Ook al is hij dan niet zo mega-populair en is hij niet de knapste van de school, dat maakt toch niet uit zolang jij verliefd op hem bent..

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met:
Citaat:
En als ik dan hoorde dat zij mij leuk vonden d8 ik eindelijk iemand die me leuk vind en daar werd ik dan meer psychisch gek op zegmaar.
Je merkt dat iemand je leuk vindt, je gaat daar meer op letten.. blabla en het eindigt ermee dat jij denkt dat je ook verliefd bent terwijl je dat helemaal niet bent.. je hebt het jezelf aangepraat.


Ik denk dat je iets bij jezelf zult moeten veranderen.. Je moet jezelf niet blijven zien als een sulletje, jij bent ook een leuke meid! Verander je attitude.. Zorg dat je niet onzeker oogt..
Geloof me, dat werkt!
Verander misschien iets aan je uiterlijk, ander kapsel ofzo.. Zorg dat je jezelf lekker voelt zoals je bent.

En je moet niet zo zeer gefocust zijn op het hebben of krijgen van een vriendje.. Dat overkomt je vanzelf een keer.. Je kunt er wel koortsachtig achteraan gaan en wanhopig op zoek gaan, maar dan kom je denk ik alleen maar triest, wanhopig en maf over en ik denk niet dat "populaire" jongens daarop wachten...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:51
kleinedraak
Bedankt voor de wel fijne reacties vooral van die meiden
Jullie begrijpen het tenminste die jongens willen altijd maar stoer over komen met hun sex sex sex. Oke ik heb het misschien lullig gezegd van die nerds maar ik bedoel met nerds niet perse lelijkerds maar meer mensen die gewoon echt geen tijd aan hun uiterlijk besteden. ik weet al te goed dat niet iedereen even mooi is en evenveel geld heeft. Maar je ziet gewoon aan mensen als ze niets aan hin uiterlijk doen of juist veels te veel(zoals van die jongens die menen dat ze veel zijn en dan met poeder op hun gezicht rondlopen ) Maargoed, ik heb ervan geleerd en weet dat ik op mijn echte gevoel moet afgaan en niet moet nadenken bij diegene die ik zie
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:02
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Je moet, denk ik, inderdaad je gevoel laten spreken en niet jezelf 'verliefd praten'.
Laat je niet leiden door het feit dat een jongen jou leuk vindt.. Voor verkering of een relatie (hoe je het noemen wilt) moet je allebei verliefd zijn..

Maar ik vraag me wel af waarom je zelf zo 'hard' bent wat die 'kneuzen' betreft, terwijl je zelf ook gepest bent vanwege je uiterlijk? (tenminste dat begrijp ik een beetje uit dit topic..?)
Dan juist zou je toch moeten weten dat het niet leuk is als mensen je vanwege die reden niet als vriendin willen?

maarja uiterlijk blijft toch een belangrijk punt, wat mensen ook beweren...

Citaat:
Theo Maasen zei ongeveer dit :
"van een mooi bord kun je niet eten" Nou van een mooi bord kun je héél goed eten! Als het eten op is, heb je tenminste nog wat moois om naar te kijken. Allemaal spreekwoorden bedacht door lelijke mensen.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2004, 21:10
Verwijderd
Hoe kan je nu serieus genomen worden als je langs de ene kant loopt te roepen dat je aanvaardt moet worden zoals je bent en je langs de andere kant 'nerds' zit af te kraken.
Waarom moeten zij iets aan hun uiterlijk doen als zij er geen zin in hebben en jij niet?
offtopic: nare en bertbart
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:21
kleinedraak
Lees dan mijn vorige topic en zie wat ik onder kneuzen enzo versta, en ja ik weet dat die sul van een bertbart mij niet mag!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:34
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
en al n vriendje gevonden?????
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 30-01-2004 @ 15:21:
Lees dan mijn vorige topic en zie wat ik onder kneuzen enzo versta, en ja ik weet dat die sul van een bertbart mij niet mag!
volgens mij heb je een hele aparte definitie van het woord kneus en een hele aparte definitie van het woord sul
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:42
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-01-2004 @ 15:41:
volgens mij heb je een hele aparte definitie van het woord kneus en een hele aparte definitie van het woord sul
Bart je hebt dr fotoboek toch al gezien
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 30-01-2004 @ 15:42:
Bart je hebt dr fotoboek toch al gezien
was zij ook al weer die pot?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:52
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-01-2004 @ 15:47:
was zij ook al weer die pot?
scouting
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:54
Susanne
Susanne is offline
soort zoekt soort misschien?

wat weet ik ervan, zelf nooit problemen mee gehad ofzo
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:42
kleinedraak
Nee ik ben niet opzoek naar een vriendje. Ik vind wel een jongen heel erg leuk enzo en dit keer vinden mijn vriendinnen hem ook leuk, hij vind mij ook wel leuk mja eerst maar eens wachten totdat we elkaar wat beter kenne. Carnaval misschien...........
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:07
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 30-01-2004 @ 16:42:
Nee ik ben niet opzoek naar een vriendje. Ik vind wel een jongen heel erg leuk enzo en dit keer vinden mijn vriendinnen hem ook leuk, hij vind mij ook wel leuk mja eerst maar eens wachten totdat we elkaar wat beter kenne. Carnaval misschien...........
PALUH!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:14
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 30-01-2004 @ 16:42:
Nee ik ben niet opzoek naar een vriendje. Ik vind wel een jongen heel erg leuk enzo en dit keer vinden mijn vriendinnen hem ook leuk, hij vind mij ook wel leuk mja eerst maar eens wachten totdat we elkaar wat beter kenne. Carnaval misschien...........
Ten eerste hebben je vriendinnen en andere mensen niets met jou en je liefdesrelatie te maken. Het is leuk als ze je steunen, maar uiteindelijk moet je het met 'hem' zelf zien te redden.
Denk je gewoon iedere keer in dat het niemand wat aangaat behalve jij en hem. En dus draait het er niet om of het een 'sukkel' is. Al helemaal omdat je nu nog 'jong' bent en deze 'sukkel' misschien later juist succesvol zou zijn.
Tja, sorry, maar je hebt gewoon nog een wat jeugdige visie op je liefdesleven. (En dat mag, want je bént jong.)
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:18
Verwijderd
waar zoek je die ventjes uit? op school toevallig? (ik ben ook 16, heb daar slechte ervaringen mee..) geloof me, in kroegjes enz lopen veel meer leuke gasten rond, anyway.. ga gewoon met iemand die je écht leuk vind en niet alleen omdat hij iets met jóu wil
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:57
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben op de middelbare school ook flink gepest. Nouja, niet gepest, eerder genegeerd. En ik heb er alleen maar van geleerd. Ik was ook niet de mooiste, maar nu voel ik me beter in mn vel en heb ik gewoon een uitstraling. Die maakt heel wat goed. Ik heb er veel voor moeten huilen, veel voor moeten praten, maar nu is het toch best goed gekomen. En dat komt het met jou ook, echt waar.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 22:22
elledc
elledc is offline
Is niet persoonlijk bedoeld hoor (als ik zo eens naar je foto kijk in je avatar) maar wat ik ervan denk is 'soort zoekt soort'. Ben je nou knul, sul, kneus, lelijk, mooi of populair... iedereen (met uitzonderingen na) zoekt iemand die op eenzelfde golflengte is, en die qua uiterlijk een beetje dezelfde stijl heeft. Ik zie vaak in mijn vriendenkring en daarbuiten ook dat iets lelijkere mensen een lelijkere vriend/in hebben en omgekeerd. Ik denk dat je dat eist van jezelf bijvoorbeeld als je weet van jezelf dat je er best mag zijn, zoek je automatisch iemand die er ook mag zijn en omgekeerd, als je jezelf wat minder mooi vindt en je wordt zo 'getypeerd' door anderen dan kàn je gewoonweg geen poplulair mooi vriendje hebben. No offence, is een persoonlijke mening!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Niet iemands type zijn
Scratch
34 20-11-2012 23:20
Liefde & Relatie seks na 1 of 2 dates
Mr.Hypert€xt
37 30-07-2006 12:59
Liefde & Relatie als een relatie of een date altijd misloopt..wie herkent dit ook?
meisje833
39 16-01-2005 17:47
Liefde & Relatie Intimiteits- en bindingsangst
Tooley
14 26-09-2004 13:21
Liefde & Relatie Waarom hebben sommige mensen nou noooit vriendjes of vriendinnetjes..?
juliettebinoche
126 17-05-2003 10:32
Liefde & Relatie niet de verkering die ik wilde
sientjuh
56 09-07-2002 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.