Oud 30-09-2004, 13:36
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vraagstelling lijkt me duidelijk . Op welke momenten (of op wat voor manier) voel jij je het meest verleidelijk?

Voor mij zijn dat vooral de momenten van het samen douchen. Ik voel me extra verleidelijk onder de douche. Het stromende water dat de rondingen van mijn lichaam volgt, mijn lange krullen die aan mijn schouders plakken en de waterdruppels die als kristalletjes op mijn wimpers blijven liggen. Zeker als de badkamer dan heel mooi verlicht is, waardoor er mooie schaduwen ontstaan. Dat versterkt de sfeer nog meer. Heel gedempt licht, maar net genoeg om dan die gekmakende, betoverende blik van mijn partner te kunnen zien. Zo'n blik van ik-wil-je-en-wel-nu-meteen. Een blik met een mengeling van bewondering, liefde en genot. Zo'n blik laat mij me echt gewild voelen .

Of als ik hele mooie nieuwe lingerie aan heb en mijn partner daar mee kan verrassen. Dat roept vaak ook zo'n blik op als boven beschreven. En dan zelf zo'n heel lief onschuldig gezichtje trekken .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:45
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-09-2004 @ 14:36 :
Vraagstelling lijkt me duidelijk . Op welke momenten (of op wat voor manier) voel jij je het meest verleidelijk?

Voor mij zijn dat vooral de momenten van het samen douchen. Ik voel me extra verleidelijk onder de douche. Het stromende water dat de rondingen van mijn lichaam volgt, mijn lange krullen die aan mijn schouders plakken en de waterdruppels die als kristalletjes op mijn wimpers blijven liggen. Zeker als de badkamer dan heel mooie verlicht is, waardoor er mooie schaduwen ontstaan. Dat versterkt de sfeer nog meer. Heel gedempt licht, maar net genoeg om dan die gekmakende, betoverende blik van mijn partner te kunnen zien. Zo'n blik van ik-wil-je-en-wel-nu-meteen. Een blik met een mengeling van bewondering, liefde en genot. Zo'n blik laat mij me echt gewild voelen .

Of als ik hele mooie nieuwe lingerie aan heb en mijn partner daar mee kan verrassen. Dat roept vaak ook zo'n blik op als boven beschreven. En dan zelf zo'n heel lief onschuldig gezichtje trekken .
probeer je me geil te maken ofzo
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:46
Baas-J
Avatar van Baas-J
Baas-J is offline
uhh... ben de weg kwijt door die geile praat van jou
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:53
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Sorry .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 14:04
Baas-J
Avatar van Baas-J
Baas-J is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-09-2004 @ 14:53 :
Sorry .
hehe, niet erg hoor
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 14:09
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Baas-J schreef op 30-09-2004 @ 15:04 :
hehe, niet erg hoor
Nee oke, maar dit was nou net weer niet helemaal de bedoeling van mijn topic .

Hoop toch ook wel op wat meer inhoudelijke reacties .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 14:40
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Mijn situaties klinken iets minder geil, vrees ik.

In een eerste verleiderlijke pose stel ik mezelf voor op een podium. het is vrij donker, behalve een felle spot, vlak langs achter. Vooral mijn 'randen' zie je dus goed. En ik ben bezweet. Serieus bezweet. Van de warmte van dat licht natuurlijk, en van de inspanningen. Ik sta daar lichtjes met mijn benen gespreid, kijk een beetje naar beneden. Wat ik daar doe, weet ik niet. Zingen of muziek maken hoef ik niet. Waarschijnlijk klinkt op 'dit' moment nogal erg hard bang bang van Nancy Sinatra. Heel hard.

Een tweede verleiderlijk moment: als ik iemand ergens over moet vertellen, of moet aanleren, waarover ik nogal gepassioneerd ben. Als ik daar op dat moment nogal heel in op kan gaan. Naar het schijnt werkt dat in de realiteit ook nogal.
Dat uitleggen gebeurt met heel wat geflirt erbij. Jep, dan ben ik onweerstaanbaar. Juiste muziek in de achtergrond maakt het weer wat beter. Licht in de omgeving is ook belangrijk. Maar dat uitleggen zie ik toch vooral in de studio gebeuren, en daar is wel heel mooi (maar niet té veel) warm licht.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 15:09
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 30-09-2004 @ 14:45 :
probeer je me geil te maken ofzo
Lukt haar aardig goed hè?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 15:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Soullar schreef op 30-09-2004 @ 16:09 :
Lukt haar aardig goed hè?
Ja, maar bij jou mag het


@ Armadillo1429: eerste beschrijving is heel mooi! .
En de tweede beschrijving vindt ik wel heel leuk eigenlijk, een enkele keer zie je dat inderdaad wel meer bij mensen. Dat enthousiasme werkt dan heel aanstekelijk .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 30-09-2004 @ 14:45 :
probeer je me geil te maken ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:14
Soullar
Soullar is offline
Ik voel mij het meest verleidelijk op de dansvloer. Wanneer ik de ander haar blik gevangen heb in de mijne, haar uitdagen en sensuele spelletjes mee spelen. Beetje paringsdans-ritueel natuurlijk. Met het nodige geplaag, want zo makkelijk ben ik niet te vangen.

Wanneer voel ik mij nog meer op mijn meest verleidelijk? Wanneer ik aan het vrijen ben. Wanneer ik haar heerlijk mag versieren, verwennen en gek maken, nog zonder over te zijn gegaan op seksuele handelingen. Gewoon er voor kunnen zorgen dat zij zich heel erg gewild voelt. Dan voel ik mij verleidelijk.

Ik kijk dus erg uit naar a.s. weekend.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:14
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
als mn haar een beetje toonbaar zit en mn lippenstift nog niet op mn kin is beland. Dus zeg maar aan het begin van de avond Of als ik iemand eerst gek maak met geile gebaren en vervolg niets doe en plagend me omdraai.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:15
saturday
saturday is offline
Citaat:
Soullar schreef op 30-09-2004 @ 17:14 :
Ik voel mij het meest verleidelijk op de dansvloer. Wanneer ik de ander haar blik gevangen heb in de mijne, haar uitdagen en sensuele spelletjes mee spelen. Beetje paringsdans-ritueel natuurlijk. Met het nodige geplaag, want zo makkelijk ben ik niet te vangen.

Wanneer voel ik mij nog meer op mijn meest verleidelijk? Wanneer ik aan het vrijen ben. Wanneer ik haar heerlijk mag versieren, verwennen en gek maken, nog zonder over te zijn gegaan op seksuele handelingen. Gewoon er voor kunnen zorgen dat zij zich heel erg gewild voelt. Dan voel ik mij verleidelijk.

Ik kijk dus erg uit naar a.s. weekend.
succes
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:31
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Soullar schreef op 30-09-2004 @ 17:14 :
Ik kijk dus erg uit naar a.s. weekend.
Hmm, dat gaat nog leuk worden . Vergeet onze deal niet hè?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:31
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
in mijn darkwingduck kostuum
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ontopic aub
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:37
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
als ik me 2 dagen niet geschoren heb...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:30
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Raven schreef op 30-09-2004 @ 18:31 :
in mijn darkwingduck kostuum
Maak-me-gek!!!

Zoals Soullar zegt: op de dansvloer als een ander laat merken dat hij mijn bewegingen best leuk vindt. Ik voel me op de dansvloer ook meestal vrij, om gek te doen, om me verleidelijk te voelen of om gewoon te doen waar ik zin in heb.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:41
Verwijderd
In mijn konijnenpak.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:51
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Raven schreef op 30-09-2004 @ 18:31 :
in mijn darkwingduck kostuum
Coole bedscêne: "Laten we lekker link gaan doen!"


Ik vond mezelf wel verleidelijk (hoewel ik arrogant genoeg ben om mezelf altijd verleidelijk te vinden, maar ik vond mezelf extra verleidelijk) laatste vakantie. Het was op een camping en dan heb je wat weinig privacy, maar door alle schaarsgeklede meiden daar ben je wel geil. Ging ik masturberen in zo'n toilethok (waar je je tanden poetst enzo). Je had daar zo'n hele grote spiegel voor die wastafel en tijdens het masturberen zie ik er zó goed uit! Bruin gebronst, spieren allemaal opgezwollen...
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 12:32
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Als ik uit ga of uit eten ga.
Dan dof ik me helemaal op voor mijn vriendin
Dan voel ik me het meest verleidelijk.

uit eten = helemaal in het zwart met een bloes en een spijkerbroek

uit gaan= strakke spuikerbroek met een tank top of een witte bloes
__________________
Spelfouten inbegrepen

Laatst gewijzigd op 01-10-2004 om 12:35.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 12:34
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 30-09-2004 @ 14:45 :
probeer je me geil te maken ofzo
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 12:36
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Als mijn ferme tampeloeris een schaduw werpt tegen de slaapkamermuur als het onweert, en ik mezelf Graaf Salami noem.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 12:37
Verwijderd
hahha meestal als ik mn beentjes enzow erer geschoren heb, lekker insmeren met een cremetje, jezelf lekke rgoed verzorgen mooie lingerie aan.

of idd als ik op de dansvloer sta waar ik lekker aant dansen ben op 70 and 80's muziek, btje dirty dance zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 14:14
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Altijd

ofterwijl nooit meer of minder dan normaal
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 14:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 01-10-2004 @ 13:32 :
uit gaan= strakke spuikerbroek met een tank top of een witte bloes
En veel bling bling natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 14:58
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-09-2004 @ 14:36 :
Vraagstelling lijkt me duidelijk . Op welke momenten (of op wat voor manier) voel jij je het meest verleidelijk?

Voor mij zijn dat vooral de momenten van het samen douchen. Ik voel me extra verleidelijk onder de douche. Het stromende water dat de rondingen van mijn lichaam volgt, mijn lange krullen die aan mijn schouders plakken en de waterdruppels die als kristalletjes op mijn wimpers blijven liggen. Zeker als de badkamer dan heel mooi verlicht is, waardoor er mooie schaduwen ontstaan. Dat versterkt de sfeer nog meer. Heel gedempt licht, maar net genoeg om dan die gekmakende, betoverende blik van mijn partner te kunnen zien. Zo'n blik van ik-wil-je-en-wel-nu-meteen. Een blik met een mengeling van bewondering, liefde en genot. Zo'n blik laat mij me echt gewild voelen .

Of als ik hele mooie nieuwe lingerie aan heb en mijn partner daar mee kan verrassen. Dat roept vaak ook zo'n blik op als boven beschreven. En dan zelf zo'n heel lief onschuldig gezichtje trekken .
]


Over zelfbewustheid gespoken..
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 15:24
Baas-J
Avatar van Baas-J
Baas-J is offline
zelfbewust is ze zeker
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 15:29
Verwijderd
Als ik blij ben met mijn lijf&met mezelf, als ik niet te moe ben, als ik mooi ondergoed aan heb en vooral als ik weet dat we zometeen geweldige seks gaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 17:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 01-10-2004 @ 13:36 :
Als mijn ferme tampeloeris een schaduw werpt tegen de slaapkamermuur als het onweert, en ik mezelf Graaf Salami noem.
hehe

Ik voel me wel verleidelijk in een sexy outfitje. Dat kan zo'n zwart doorschijnend negligeetje zijn, of kanten hotpants met een mooie BH, maar net zo goed een strakke spijkerbroek met strak truitje.

Eigenlijk voornamelijk in de schemer, daglicht stelt alles zo tentoon.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 17:41
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Slobber schreef op 30-09-2004 @ 19:51 :
tijdens het masturberen zie ik er zó goed uit! Bruin gebronst, spieren allemaal opgezwollen...
Állemaal ? Dan zul je wel niet veel bloed over hebben gehad voor je speciale spier..
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 17:53
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
....
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:12
Rêveuse
Rêveuse is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 01-10-2004 @ 18:41 :
Állemaal ? Dan zul je wel niet veel bloed over hebben gehad voor je speciale spier..



ontopic:
Als ik net gedoucht heb, me lekker fris voel, benen e.d. gladgeschoren, lekker ruikend. Mooi lingerie aan, hmm.

Of als ik bijvoorbeeld iets aan het vertellen ben/doen ben en iemand écht geinteresseerd lijkt, precies kijkt hoe ik alles doe, met bewondering in de ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:20
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Als ik heeel veel gezopen heb.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 01-10-2004 @ 15:45 :
En veel bling bling natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 12:21
Notorious P.I.S
Avatar van Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 01-10-2004 @ 13:36 :
Als mijn ferme tampeloeris een schaduw werpt tegen de slaapkamermuur als het onweert, en ik mezelf Graaf Salami noem.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
__________________
maaswater/veenlijk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 01:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Op het podium zoals vandaag.
Tijdens een optreden wanneer ik mezelf niet meer hoef te verbergen. En niet bang hoef te zijn
Gewoon heerlijk rustig muziek maken en mezelf zijn. Dan voel ik me op mijn meest verleidelijk.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 09:16
Verwijderd
op hoge hakken

wanneer ik mooie lingerie draag (ook als ik daar nog kleren over aan heb ), of hold-up-panties

of onder de douche



voel me wel vaker verleidelijk, maar ik heb momenteel zo'n vreselijke last van allergieën dat ik geen zin heb om die situaties te beschrijven
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:15
biggetje1985
Avatar van biggetje1985
biggetje1985 is offline
Als ik me heerlijk gedoucht, geschoren, ingesmeerd heb. Mooie lingerie aantrek, leuke nieuwe kleding daarboven en dan heerlijk de dansvloer op.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
biggetje1985 schreef op 03-10-2004 @ 13:15 :
Als ik me heerlijk gedoucht, geschoren, ingesmeerd heb. Mooie lingerie aantrek, leuke nieuwe kleding daarboven en dan heerlijk de dansvloer op.
Waar je lekker bezweet raakt, er bier over je kleren en in je haar komt, je kapsel uitzakt, er een brandplek van een sigaret in je mooie truitje komt en je adem die heerlijke dranklucht verspreidt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 20:12
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 01-10-2004 @ 18:41 :
Állemaal ? Dan zul je wel niet veel bloed over hebben gehad voor je speciale spier..
Volgens mij zit er eigenlijk helemaal geen spier in mn lul (of je bedoelt natuurlijk een andere speciale spier...mn hart ofzo..)
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:05
Verwijderd
als ik onder de douche uitwandel, een witte handdoek om en denk aan notorious pis
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 08:00
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-10-2004 @ 19:50 :
Waar je lekker bezweet raakt, er bier over je kleren en in je haar komt, je kapsel uitzakt, er een brandplek van een sigaret in je mooie truitje komt en je adem die heerlijke dranklucht verspreidt.
CYnisme is een schone zaak
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 08:04
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Als ik me net helemaal mooi heb opgemaakt, en mn kortste rokje aan heb, met een strak truitje erboven op.
En mn vriend echt kijkt met zo'n blik van "ik wil je"

Of als ik hééél erg geil ben, dan voel ik me ook super aantrekkelijk en verleidelijk.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:32
Dr.Martenmeisje
Avatar van Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
iig niet als ik net wakker ben ;-)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 16:50
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Als we samen in bed liggen, en als ik dan op mijn rug lig want dan heb ik niet zo'n dikke buik en dan met een beetje deken over ons heen want dan lig je niet zo in het zicht.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:11
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Citaat:
Fragezeichen schreef op 04-10-2004 @ 17:50 :
Als we samen in bed liggen, en als ik dan op mijn rug lig want dan heb ik niet zo'n dikke buik en dan met een beetje deken over ons heen want dan lig je niet zo in het zicht.
hahaha ben je zo leluk dan, nee toch niet anders lag je niet samen in bed
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 14:50
Verwijderd
Als ik met mijn vriend in bed lig, idd half onder de dekens en hij tegen me aan ligt.

En onder de douche.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 17:00
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 04-10-2004 @ 20:11 :
hahaha ben je zo leluk dan, nee toch niet anders lag je niet samen in bed
Nee, dat niet hoor en mijn vriend vindt me iig mooi en daar gaat het dan toch om maar ik vind het gewoon niet fijn om zo open en bloot te liggen en ik krijg het er ook koud van.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 17:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Fragezeichen schreef op 05-10-2004 @ 18:00 :
ik krijg het er ook koud van.
Ja.. Dat probleem kennen we inderdaad allemaal wel. Hoevaak ik niet als warm dekentje heb mogen fungeren.. En de winter moet er nog aan komen ook. Wel zin in!
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.