Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2001, 16:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Net bij Ajax en nu misschien al weg???
Ze hebben ook belangstelling voor Chivu maar die mag niet weg van Ajax.
En terecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2001, 16:51
Verwijderd
Bron ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:52
bazzemans
bazzemans is offline
Bron...
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 16:53
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
http://www.ajaxmania.nl/index_nl.html
onder nieuws

Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:05
mario
Avatar van mario
mario is offline
je mist er niet veel aan als ze er nog veel voor vangen ook. lijkt het me niet zo moeilijk
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:27
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Vreemd van AC Milan(zal wel een gerucht zijn dan), Zlatan heeft namelijk nog helemaal niets gepresteerd, hij moet het eerst maar eens bij Ajax bewijzen. Ik zou het niet erg vinden hoor als Ajax hem verkoopt, misschien kan Ajax van het geld dan een betere spits kopen...
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dan hoop ik voor hem dat die colina (weet ik veel hoe die heet) niet fluit want met al die elboogstoten van slaatan krijgt hij vast en zeker vaak een rode kaart
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:43
Lunatix
Lunatix is offline
AS Roma wil hem ook hebben voor 35 miljoen, ze wouden hem al aan het begin van het seizoen maar toen kaapte Ajax Zlatan voor hun neus weg
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:54
M1d0
Avatar van M1d0
M1d0 is offline
Zlatan kreeg vorig jaar van elke club aanbieden. Aan zijn zaakwaarnemer vroeg hij of Ajax al een aanbieding had gedaan. Volgens mij gaat hij heus niet weg omdat hij graag bij Ajax wou spelen.

En Chivu, nee alsjeblieft niet zeg. Eén van mijn favo spelers. Net aanvoerder, nee die gaat ook niet weg.....
__________________
M1d0 All Rights Reserved 2002 ®
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:59
TN17
TN17 is offline
Tuurlijk gaan ze niet weg. Ajax is net een beetje bezig om een team op te bouwen.
Als je Zlatan en Chivu nou verkoopt kun je er net zo goed meteen mee ophouden, als club zijnde.
__________________
Ajax is mijn glorie, Ajax is mijn club
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 00:30
Lunatix
Lunatix is offline
Citaat:
the Phit schreef:
ik kreeg te horen dat het om 80 miljoen guldentjes ging bij die intresse van Roma.

dat lijkt me iets aan de hoge kant voor een speler die nog nix heeft laten zien in de Nederlandse competitie. Zoveel koste van Nistelrooij niet eens

Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 00:40
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
dat sla-dan oprot vind ik niet erg, maar laat hem dan wel gaan naar Madagaskar Utd of Forza Tadzikistan.
Zo ver mogelijk iig.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 09:37
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
op fokzine stond dat as roma belangstelling had, 35 miljoen ofzo

maar ik zie een spelersruil wel zitten, zlatan - montella ofzo

[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (25-12-2001).]
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 20:50
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Lunatix schreef:
dat lijkt me iets aan de hoge kant voor een speler die nog nix heeft laten zien in de Nederlandse competitie. Zoveel koste van Nistelrooij niet eens

tja, maar die Italiaanse clubs bieden over t algemeen veel meer geld aan dan Engelse clubs omdat Italiaanse clubs van top tot teen gesponsort worden
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 21:07
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Lunatic1908 schreef:
nou ik geloof er weinig van, die gozer heb nog nix laten zien.
hoeveel doelpunten heeftie dit seizoen???
dnek dat je ze op 1 hand ken tellen

ja maar bij malmo heeft ie genoeg laten zien alleen ajax pakte hem voor hun neus daarom willen ze hem nog denk ik.

Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 21:20
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
als ik daar voorzitter was had ik hem laten gaan en machlas ook in plaats voor goede spitsen zoals alback ofzo of Hoogendorp
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 21:30
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
annegarn14 schreef:
whehe hoogendorp een goeie spits whehe de grappenmaker

ligt dat er niet aan de verdigers

harry van der laan scoorde er ook 30 in de eerste divisie en toen hij op het hoogste niveau kwam nou toen schoot hier er een stukker minder in

zo'n zelfde voorbeeld is met el kattabi

nu hij bij een beter clup zit wordt hij gewoon beter in de gaten gehouden en blijkt het toch niet zo'n supah ster te zijn

hoogendorp is wel beter dan lachgas
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-12-2001, 22:29
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
annegarn14 schreef:
hey poepie
wel es gehoord van argumenteren??

Scoutreport van Kirk22:

Hoogendorp heeft meer inzet, beter schot, betere conditie, is kopsterk (Machlas heb ik nog nooit een bal zien koppen), Machlas is een spits en niet geschikt als mid-voor.

Hoogendorp - meen ik uit mijn hoofd te zeggen - is jonger en Hoogendorp is een Nederlander.

Verder heeft Hoogendorp een betere vrije trap, minder last van blessures en kennen ze hem in Spanje (met het oog op de toekomst).
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 22:59
walter
Avatar van walter
walter is offline
zlatan moet zn kans en vertrouwen (terug)krijgen
komt wel
hij heeft een paar keer laten zien dat ie een klasse beter is dan de meesten in de kpn eredivisie ('fluwelen' passes, bewegingen)

en het kutste voor een spits is niet altijd in de spits staan en droog staan vooral
gewoon kwestie van tijd
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 22:59
walter
Avatar van walter
walter is offline
en machlas heeft (helaas) zn beste tijd gehad
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 23:11
Il Capitano
Il Capitano is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
heel veel onzin
hou jij het maar bij Am.Football, want volgens mij heb je dr niet zo heel veel verstand van

[Dit bericht is aangepast door Il Capitano (26-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 23:47
Lunatix
Lunatix is offline
Citaat:
the Phit schreef:
Ik zie dat het om 35 miljoen gaat, maar volgens mij is dat in Euro's

Nee, op onefootball.com staat 10 miljoen pond, dus ongeveer 35 miljoen gulden
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 09:09
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Il Capitano schreef:
hou jij het maar bij Am.Football, want volgens mij heb je dr niet zo heel veel verstand van

[Dit bericht is aangepast door Il Capitano (26-12-2001).]
jij zal wel gelijk hebben he. Wel eens gehoord van 'meerdere sporten erg leuk vinden'?
Dat ik am football cool vind houdt niet in dat ik geen verstand van voetbal heb.
ff serieus, wat was er niet waar aan mijn verhaal?

__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 14:28
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik denk ook niet dat hij weg gaat. Waarom zouden ze eigenlijk geintereseert zijn in een speler die bijna nog niet in actie is gekomen.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2001, 20:11
Hypnotize
Hypnotize is offline
Zlatan misschien naar Milan, ik zet er zo mijn twijfels bij omdat ik werkelijk geen enkele reden kan bedenken waarom Milan die man uberhaupt zou willen hebben.
Hij heeft dit seizoen albsoluut nog nix gepresteerd bij Ajax. Als Zlatan er dan een X instaat doet hij nix anders dan ellebogen uitdelen, elke wedstrijd. Hij is dan een X 5 vijf wedstrijden geschorst ofzo,maar dat vind ik nog te weinig. Als ik trainer was van ajax had ik hem zelf een schorsing opgelegd tot ie zich een beetje kan gedragen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 20:20
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
zucht....hij heeft niets gepresteerd hij heeft niets gepresteerd bla bla
Bij AJAX niet nee, maar bij MALMO zeker wel. En nogmaals toen wilde ac milan enz hem ook al maar pakte ajax hem weg voor de neus van die clubs. Dat is denk ik de grootste reden. En ten tweede hij is jong, lang, technisch dus dat is goed genoeg voor een topclub zoals ac milan ofzo.

En nee, bij AJAX heeft hij niets laten zien.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 23:50
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
hoogendorp is wel beter dan lachgas

hhmm...deed Matglas het ook niet beter bij Vitesse dan dat hij t nu doet bij Ajax?
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 23:53
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
zucht....hij heeft niets gepresteerd hij heeft niets gepresteerd bla bla
Bij AJAX niet nee, maar bij MALMO zeker wel. En nogmaals toen wilde ac milan enz hem ook al maar pakte ajax hem weg voor de neus van die clubs. Dat is denk ik de grootste reden. En ten tweede hij is jong, lang, technisch dus dat is goed genoeg voor een topclub zoals ac milan ofzo.

En nee, bij AJAX heeft hij niets laten zien.

ben t er helemaal mee eens, bij Ajax zuigt ie ja, maar bij Malmo heeft hij idd t 1 en ander laten zien, hijwerd geloof ik nog topscorer daar in Zweden voorsat ie naar Ajax toekwam, maar ja...dan begin je weer met dat niveau-kwestie...blablabla...

mocht Milan m iig halen hebben ze hun handen vol aan hem, laten we eerst maar afwachten wat hier überhaupt waar van is, dan zien we later wel verder
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 11:24
15 Enrique
15 Enrique is offline
nou laakt die kakker daar in Zweden een paar goede wedstrijden hebben gespeelt. Moldo-AC Milaan. Dat is toch wel een heel groot verschil. Molmo-Ajax is al een enorm gat. Geen wonder dat hij daar in Amsterdam geen basis plaats heeft. Hij is niet eens gewond om op normaal niveau te spelen, laat staan bij een topper. En stel het zou wel waar zijn, daar in Milaan zal tij echt geen basis plaats kunnen afdingen. Dis shefshenko is echt 10 keer zo goed als deze arrogante kakker.
__________________
B.B.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 13:12
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
15 Enrique schreef:
nou laakt die kakker daar in Zweden een paar goede wedstrijden hebben gespeelt. Moldo-AC Milaan. Dat is toch wel een heel groot verschil. Molmo-Ajax is al een enorm gat. Geen wonder dat hij daar in Amsterdam geen basis plaats heeft. Hij is niet eens gewond om op normaal niveau te spelen, laat staan bij een topper. En stel het zou wel waar zijn, daar in Milaan zal tij echt geen basis plaats kunnen afdingen. Dis shefshenko is echt 10 keer zo goed als deze arrogante kakker.
tja..Shevchenko-Zlatan...daar maak je ook wel een vergelijking ook, bovendien...hoe oud is Zlatan nu? 19?? 20??

Shevchenko was toen hij 20 was nog nauwelijks bekend van Dinamo Kiëv, dus je vergelijking klopt ook niet echt, wacht dan eerst tot Zlatan ook 25 is (zo oud is Shevchenko nu) of ga Zlatan vergelijken met de 20-jarige Shevchenko en geef dan pas een oordeel.

ok...Shevchenko roelt nu, maar goed...hoe erg zal Zlatan roelen als hij 25 is?
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 14:31
TN17
TN17 is offline
Echte voetbalkenners zien gewoon dat Zlatan voetbaltalent in z'n poten heeft.

Hij schoot ze er eerst lekker in bij thuisbasis Malmo, maar het is toch niet gek dat hij even moet wennen bij Ajax?

Zlatan besliste de uitwedstrijd tegen Feyenoord met een doelpunt en een assist, en hij scoorde tegen Apollon, FC Twente, Roda JC en twee keer tegen Fortuna Sittard. Terwijl hij bijna nooit in de basis staat en al een aantal wedstrijden geschorst is geweest!

Zlatan heeft gewoon te maken met een te hoog verwachtingspatroon, opgelegd door de media.
Zlatan is een ruwe diamant waar nog wat aan geslepen moet worden, maar hij komt er heus wel!
__________________
Ajax is mijn glorie, Ajax is mijn club
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 14:41
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Ben het helemaal eens met TN17, stuur die machlas maar met de eerste de beste boot richting Kreta, dan kan hij daar zijn leven verder afbouwen.
__________________
Werk hard voor je dromen en ze zullen uitkomen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 17:38
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Mateja_Kezman schreef:
Ben het helemaal eens met TN17, stuur die machlas maar met de eerste de beste boot richting Kreta, dan kan hij daar zijn leven verder afbouwen.
mwah, of terug naar Vitesse, daar scoorde hij tenminste wel vaker als dat ik van huis wissel...

Ben het voor de rest ook eens met TN17, daarom vond ik die vergelijking met Shevchenko ook nog niet echt een vergelijking
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:51
Bram
Bram is offline
Ik ben een hevige Milan-sup en laat me opmerken dat daar niks van aan is,Ibrahimovic werd zelfs nog niet gevolgd door Milan-scouts.In Chivu is men wel geïnteresseerd maar er circuleren wekelijks wel 20 namen die bij Milan zouden gaan spelen.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:39
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
oh ja echte ac milan fan, waarom schrijven ze het dan???
En waarom zal jij meer weten als 'ac-milan-fan' dan andere die ook gewoon op de website kunnen lezen ofzo. Of bezoek jij je clubbie in Italie??
Maar je kan gelijk hebben hoor. Denk het niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2001, 16:44
Bram
Bram is offline
Excuseer me hoor maar ik ben lid van een officiele Milan-fanclub,ik ga elke dag naar de officiele Milan-website, daar zegt men ook niks erover,en volgens een Italiaanse maat van me zelfs niks id Gazetto Dello Sport.Nu goed?
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 18:36
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Geruchten gingen ook al dat Kezman naar Milan gaat na dit seizoen. Als opvolger van Shevchenko die voor 200 miljoen naar Real zou gaan.
Lijken me allemaal niet meer dan geruchten...
__________________
Geen sig mogelijk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:26
RUUDY
RUUDY is offline
[QUOTE]bartje518 schreef:
[B]Ik heb wel eens mijn twijfels gehad bij het aankoopbeleid van Milan, maar als dit waar is dan zijn ze wel heel stom.. Wat moeten ze nu met Ibrahimovic?? Die man heeft nu werkelijk nog niets gepresteerd. Tot nog toe vond ik hem van alle aankopen van ajax de grootste miskoop. En die leuke verhaaltjes van dat hij zo graag naar ajax wilde, daar is natuurlijk helemaal niks van jaar. De enige reden dat hij naar ajax gaat is dat hij daar aan spelen toe komt, en bij al die andere clubs niet. Laat die zlatan of hie dan dan ook heten mag eerst maar eens een béétje fatsoenlijk bij ajax spelen, want dat heeft hij nog niet gedaan..


[QUOTE][B]

hey volgens mij vergeet je dat Kinkladze de grootste miskoop is in de history van Ajax!
en laat Zlatan eerst maar ff dit jaar wennen aan ajax, en dan zie je volgend jaar een hele andere zlatan weer, dan komt ie weer op de nummer 1 positie van de topscorelijst van de KNP-comp. als van de vaart, tenmiste niet 1e word.
__________________
Ajax, roeld!!! SUST helemaal!!! RUPERT is tof! en ruudy!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 22:24
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Het Sportforum schreef:
als je alle miskopen van Ajax wilt opstellen, dan heb je zo een eerste en tweede elftal bij elkaar: ik noem een gabrich, een kinkladze, een juan, een wamberto, een machlas, een galasek, een maxwell, een ....
allemaal prusters die het niet hebben waar gemaakt bij Ajax.
inderdaad ik noem een rudy een babangida een Bergdolmo een Arveladze een oliseh een sier een winter teon ie terug kwam een vierklau een Dani enz
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:00
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
lul niet man, bergdolmo is nu echt wel goed bezig.
Wamberto is onmisbaar, Maxwell kan je niet beoordelen over 4 a 5 wedstrijdjes en hij is nog jong.
Machlas oke daar ben ik het mee eens, maar de rest NIET (paar misschien nog na)

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:01
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
arveladze??
Topscoorder vorig jaar... en bovendien naar Celtic. Dus zo'n miskoop is het niet.

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:10
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
inderdaad ik noem een rudy een babangida een Bergdolmo een Arveladze een oliseh een sier een winter teon ie terug kwam een vierklau een Dani enz
en Babangida is gewoon een goede speler, hij werd gewoon nooit door Adriaanse opgesteld, doodzonde naar mijn idee
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:11
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
lul niet man, bergdolmo is nu echt wel goed bezig.
Wamberto is onmisbaar, Maxwell kan je niet beoordelen over 4 a 5 wedstrijdjes en hij is nog jong.
Machlas oke daar ben ik het mee eens, maar de rest NIET (paar misschien nog na)

idd, Galasek is ook goed, hij heeft alleen last gehad van een blessure, of hij heeft alweer een blessure...
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en geruchten.
EmilioFCG
500 02-02-2004 23:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.