Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Zag je hoe Jim lachte toen die gozer van de jury zei: 'Ik vind jou echt een superster'?
Nou, dat was arrogant!
Wat een onzin.. iemand mag al niet eens meer lachen en blij zijn met een supercompliment..

Ga ff lekker gigantisch lopen oordelen over mensen die je niet kent en nog nooit hebt ontmoet
Advertentie
Oud 18-01-2003, 14:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Breg schreef:
En wie gaat er vanavond uit, denken we? Ik denk zel David, omdat ie vorige keer ook al bij de 3 met de minste stemmen zat (maar ik blijf hopen dat Joel eruit vliegt).
ik denk dat David t moeilijk gaat krijgen, net als Joel en Yuli

maybe ga ik vanavond zelfs stemmen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-01-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef:
ik denk dat David t moeilijk gaat krijgen, net als Joel en Yuli

maybe ga ik vanavond zelfs stemmen
Joel heeft nog altijd geluk gehad. Misschien vanavond weer? Ikzelf vrees dat David het wordt. Natuurlijk (als vele anderen) hoop ik dat Joel eruit vliegt
Oud 18-01-2003, 15:34
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Wat een onzin.. iemand mag al niet eens meer lachen en blij zijn met een supercompliment..

Ga ff lekker gigantisch lopen oordelen over mensen die je niet kent en nog nooit hebt ontmoet
Nou, laat ik zo zeggen, het was geen bescheiden lachje. Meer dat ie erop zat te wachten ofzo.
Oud 18-01-2003, 15:40
*Rupsje*
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Nou, laat ik zo zeggen, het was geen bescheiden lachje. Meer dat ie erop zat te wachten ofzo.
dat slaat echt nergens op zeg
ik heb trouwens gehoord dattie iets met charlotte had, ook iemand die mee gedan heeft aan idols, weet iemand of dat waar is?
Oud 18-01-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Nou, laat ik zo zeggen, het was geen bescheiden lachje. Meer dat ie erop zat te wachten ofzo.
En jij bent ook zo een expert dat je dat natuurlijk helemaal zeker weet bij 1 blik dat het ook echt arrogant bedoeld was.. Jij weet natuurlijk precies, door die lach, wat er in dat hoofd gebeurd...

Ik vind het echt bullshit om dingen over karakters van die mensen te gaan zeggen, want dat kun je écht niet beoordelen als je iemand helemaal niet kent.
Oud 18-01-2003, 16:33
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Joel heeft nog altijd geluk gehad. Misschien vanavond weer? Ikzelf vrees dat David het wordt. Natuurlijk (als vele anderen) hoop ik dat Joel eruit vliegt
David moet gewoon een negernummer gaan zingen, dan doet ie weer mee. The Scorpions was een verkeerde keuze.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Oud 18-01-2003, 16:41
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
over dat zogenaamd arrogante lachje van jim.... hoe zou jij daar staan? als al die camera's op je gericht zijn, een super groot publiek je aankijkt en dan een jury je verteld dat je een superster bent... ??sorry hoor maar dan zou ik echt trots op mezelf zijn... en dan zou ik niet weten hoe ik me zou moeten gedragen... Maar goed... ieder zijn mening
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 18-01-2003, 16:50
Main
Avatar van Main
Main is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Dan zit jij dus bij mij op school?

Ik vond em wel keej.. Laat hem er iig nog maar ff inblijven. Eerst Dewi en Jim eruit . (ERUIT ja, is geen typfout)
Pleincollege bisschop bekkers?
Oud 18-01-2003, 17:10
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Goh,
men is wel fel op kritiek naar Jim toe.

Anyways,
ik zag hoe Dewi daar stond,
ze wist helemaal niet wat ze moest zeggen,
ook Hind wist het niet helemaal,
Jamai werd heel vrolijk,
maar die blik van Jim,
en hij maakte ook een soort zuchtend geluid,
BAH!

Ik wil ook tegen kunnen stemmen~!
Oud 18-01-2003, 17:30
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Tegenstemmen zou beter zijn, denk ik. Dan zat Zosja er waarschijnlijk nog in. Er mogen dan veel mensen fan van die Jim zijn, maar er zijn ook veel mensen die 'm niet moeten, en tegenstemmen zou dat dus weer rechttrekken. Misschien vonden weinig mensen Zosja echt de beste, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel waren die haar het allerslechtste vonden.

Maarja.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 18-01-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Goh,
men is wel fel op kritiek naar Jim toe.

Anyways,
ik zag hoe Dewi daar stond,
ze wist helemaal niet wat ze moest zeggen,
ook Hind wist het niet helemaal,
Jamai werd heel vrolijk,
maar die blik van Jim,
en hij maakte ook een soort zuchtend geluid,
BAH!

Ik wil ook tegen kunnen stemmen~!
zeurneus

En ik ben helemaal niet fel op kritiek van Jim, ik vind hem zeker neit de leukste, Hind, Dewi, Jamai.. vink allemaal leuker en beter.. Ik vind het gewoon belachelijk om over iemand te oordelen gebaseerd op zo een klein onbenullig iets.
Oud 18-01-2003, 20:28
Verwijderd
Ik heb het nu opstaan en wilde even zeggen dat ik Marieke wél goed vond zingen (hoewel 't wel een beetje Nederlands-achtig klonk) maar dat dansje....

David viel tegen en nu is Bas, klinkt wel ok.. (alleen die muziek d'r achter is echt vervelend...)

Hehe, sorry
Oud 18-01-2003, 20:40
Verwijderd
Net Hind en Jim gezien (man ik ben postgeil ofzo ).
Hind vond ik echt super goed!!

Maar bij Jim had ik een beetje.. mja.. hij kwam niet echt boven de muziek uit (wat overigens een kutbandje was, dat gepingel) en het ging echt wel mis. Maar ja, d'r zijn zoveel meisjes die hem echt super mooi en lief vinden, dus die gaat wel door.. Hind ook, want zij was écht goed!!!
Oud 18-01-2003, 20:47
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Hind was zooo goed
*verliefd*
ohhh

Jim ging zo mis!
wow!
Yuli was niet bepaald goed
Bas was nog redelijk goed
David was nog best wel OK, relatief gezien
Jamai was toch wel erg goed

Nu komt Joel zo,
maar eerst reclame, wat mij de kans geeft om vast de oordopjes te pakken!

Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 20:52.
Oud 18-01-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Hind was zooo goed
*verliefd*
ohhh

Jim ging zo mis!
wow!
Yuli was niet bepaald goed
Bas was nog redelijk goed
Yuli vond ik echt tegen vallen en Jamai ook eigenlijk.. ik vind hem echt een beetje te popi doen en ik vond het nummer niet goed.. Maar ok, hij zong wel ok...

Ik ben erg benieuwd naar Joël, hehe
Oud 18-01-2003, 20:52
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Yuli vond ik echt tegen vallen en Jamai ook eigenlijk.. ik vind hem echt een beetje te popi doen en ik vond het nummer niet goed.. Maar ok, hij zong wel ok...

Ja,
Wat Erik ook al zei idd,
maar hij doet het ook extra omdat hij nogal zenuwachtig is, denk ik
Oud 18-01-2003, 20:53
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Het is jammer dat we geen totaaloverzicht krijgen van alle stemmen iedere week!
Zou wel benieuwd zijn of Jim nu zakt in het aanzien der menschen!
Oud 18-01-2003, 20:54
Verwijderd
Ik vond Hind echt geweldig mooi zingen vandaag
Oud 18-01-2003, 20:55
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Maar voor veel deelnemers maakt het idd niet uit of ze het nu goed of niet goed doen,
Jim is een beetje vergelijkbaar met de Christenunie,
wat ze nu zeggen,
ze hebben altijd drie zetels. Dat aantal zetels moet je dan even relatief zien, maar David en Joël zijn toch altijd wel minder populair!
Oud 18-01-2003, 20:58
Verwijderd
Denk trouwens dat Jim niet veel te vrezen heeft.. dr zijn denk ik nog wel een heleboel meisjes die op hem blijven stemmen, ook al zingt ie een keer wat minder..
Oud 18-01-2003, 21:00
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Damn,
ik kan beter rappen man.
Pff.
Nu weet ik dat ik me nooit meer hoef te schamen.
Hahaha.

Krijg nou wat,
dat commentaar is echt belachelijk.
'Strakke timing'
Toe nou zeg.
Hartstikke goed?

Ligt het aan mij?
Oud 18-01-2003, 21:05
Verwijderd
Ik denk dat Hind, Jim, Jamai, Marieke en Dewi wel zeker kunnen zijn van hun plaats nu, bij Yuli, David, Joel en Bas twijfel ik...

Dewi is overigens ook goed nu

Wie zitten er volgens jullie straks op de drie stoelen (zo gaat het deze week toch ook weer he?)? En wie valt écht af van die drie?

Ik denk dat David en Joel weer op de stoelen zitten en dat... hmm... Bas bij hen zit.. Ik denk dat óf David óf Joël weg gaat en natuurlijk hoop ik Joël

Dus: David, Joël en Bas.. Joël gaat weg...

Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 21:08.
Oud 18-01-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:


Ligt het aan mij?
Hehe, nee, 't was afschuwelijk!

En ik wist helemaal niet dat Dewi een kindje van twee heeft.. tjonge...
Oud 18-01-2003, 21:07
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik vind Dewi nu ook wel leuk eigenlijk. Ze praatte wel sterk eigenlijk voor het zingen. Ze komt wel goed uit haar woorden, leek me.
En het zingen was bij haar goed!
Oud 18-01-2003, 21:09
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Dus: David, Joël en Bas.. Joël gaat weg...
Denk ik ook. Maar van Bas...ben ik niet zeker. Misschien Yuli.
Oud 18-01-2003, 21:09
Verwijderd
Ik vond Joel echt nix.. Dewi vond ik wel erg goed!
Ik ben het wel met Andijvie eens: David, Joel en Bas op de stoelen en Joel gaat weg..

Uit welke film kwam het nummer dat David zong?
Oud 18-01-2003, 21:14
Verwijderd
wat zong jim nou? kan er ff niet meer opkomen


hind was super dewi overigens ook
Oud 18-01-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
wat zong jim nou? kan er ff niet meer opkomen


hind was super dewi overigens ook
Jim zong toch dat liedje van The Lion King? Hmm.. En wat David zong weet ik ook niet meer...
Oud 18-01-2003, 21:21
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Even mijn overzichtje! Whoehoe.

David: Ik vond niets bijzonder aan zijn optreden. Geen warme stem, klonk niet speciaal. Ook niet zuiver zoals de jury zei.
Marieke: Die benen van haar! Leuke muziekkeuze, stem was wel okee, klonk prettig.
Bas: Prettige stem vond ik, het was wel een aardig optrden, niet vals ofzo.
Hind: Goed preformance, goede stem. Pocahontas was een goede keuze.
Jim: Haha, die opmerking dat hij Reinout's haar nog even had gedaan. Misschine juichen al die meiden voor niets (jaaa das een groot vooroordeel )
Zat er wel wat naast ja, zijn optrden was niet speciaal, heb hem beter gezien. Had te veel spanning in zijn stem.
Yuli: Souldiva! Goed nummer, En Voque, pastte bij haar. Begon goed, eindigde iets minder maar alsnog prima...
Jamai: Hee Titanic is okee jah Hij's echt de nieuwe Gordon Zn keuze van WetWetWet is gruwelijk natuurlijk, maar hij zong okee.
Yoel: Hij has lef om te gaan rappen maar hij zong meer dan dat ie rapte!! Kritiek was vaag maar goed... Ik vind zijn stem niet echt aantrekkelijk, net als zijn uiterlijk...
Dewi: Goede muziekkeuze wat haar stem betreft. Ze moet oppassen dat ze niet de nieuwe Christina wordt ...


de dames waren de beste vanavond, David moet eruit
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 18-01-2003, 21:21
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Bas zong toch uit de Lion King.
Jim deed Phil Collins.
Oud 18-01-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Jim zong toch dat liedje van The Lion King? Hmm.. En wat David zong weet ik ook niet meer...

he? da was toch bas? circle of life
Oud 18-01-2003, 21:29
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Wat ik jammer vind van Marieke is dat ze zo'n moeite lijkt te moeten doen. Daardoor heeft ze ook een lelijk accent.
Hind daarentegen.
Oud 18-01-2003, 21:31
Verwijderd
Ik twijfel overigens wel een beetje... Ik hoop dat Joel er uit gaat, want ik vind hem echt bagger.. Maar David maakt ook een grote kans... Hmm... dilemma

Maar laat ik het zo zeggen, David en Joel gaan er sowieso wel uit, deze week of volgende week.. *evilsmile*
Ik vind het deze week overigens leuker dan vorige week, omdat het nu wat vaker mis ging

Ennem, @Mortischa -> zie GTST-Beers reply.. Ik was eventjes in de war

En nog @GTST-Beer -> ik vind ook dat Marieke te veel haar best doet, zou ze íets minder haar best doen en dus iets losser zijn, dan zou het een stuk beter gaan... Geen gekke dansjes meer, en góed zingen (want dat kan ze best).

Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 21:33.
Oud 18-01-2003, 21:38
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Hind was duidelijk de beste... Dewi was ook wel goed

Jim was echt slecht zeg... en Joel mag er van mij uit, loser!

Marieke was ook wel goed, misschien een beetje te actief
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 18-01-2003, 21:40
Verwijderd
Ik hoorde net Jim weer even voorbij komen, maar er kwam ineens een hele toeter van de muziekband af... echt afschuwelijk... Lag dat aan Jim of was die muziek gewoon afschuwelijk?
Oud 18-01-2003, 21:40
the tourist
the tourist is offline
Ik ben echt blij dat Jim slecht commentaar kreeg
Ik vond Hind en Dewi erg goed. Jamai vond ik ook goed, maar ik heb het gevoel dat alles hem een beetje naar het hoofd is gestegen, maarja.
Oud 18-01-2003, 21:42
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Kweet niet,
maar al was de muziek afschuwelijk,
dan kan dat geen excuus zijn!
Hij kiest dat liedje uit, en doet zijn eigen ding daarbij,
bovendien zong hij gewoon niet zuiver
Oud 18-01-2003, 21:57
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Henk-Jan had nog best een koele stem eigenlijk [wat betreft zijn zingen]. Eigenlijk is het best een toffe gast.
Oud 18-01-2003, 22:19
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
!!
Oud 18-01-2003, 22:19
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Joel dooor!!!
neeeeee
Oud 18-01-2003, 22:23
Verwijderd
OMFG... Echt níet wat ik had verwacht! Joël door, David niet eens op een van de drie stoelen en Marieke wel... En Yuli weg, tjonge... Ik vond David en Joël toch écht een stuk slechter... Tjonge...
Oud 18-01-2003, 22:25
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik begrijp niet hoe die jury al kan voorspellen dat Marieke daar op die stoel moest zitten en niet Joël!
Raaarrrr
Dat was namelijk onvoorstelbaar en onvoorspelbaar
Oud 18-01-2003, 22:28
Verwijderd
IK had echt gedacht dat Joel daar wel zou zitten.. en David ook wel.. nja, dan moet Joel er volgende keer maar uit

Ik vond dat optredentje van Jerney en Henk-Jan erg lachwekkend btw
Oud 18-01-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik vond dat optredentje van Jerney en Henk-Jan erg lachwekkend btw
Ik ook, vond het echt wel geinig
Oud 18-01-2003, 22:41
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Het is echt manipulatie ofzo,
de vorige keer was Joël 'helemaal top' terwijl hij ontzettend vals zong,
nu was hij 'erg goed' terwijl hij waardeloos was!
Oud 18-01-2003, 22:49
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Dat gerap van Joel was echt NIKS, hij zet zichzelf alleen maar voor lul als hij zo doet. Dat marieke laag scoorde had ik echt niet verwacht Volgende keer hoop ik dan maar dat Joel, Bas of David eruit gaat. Vooral Joel of Bas, want die waren echt SLECHT. Maar Jim was ook heel erg slecht, zijn stem klinkt echt..VAAG net alsof het heel erg trilt Beetje moeilijk uit te leggen (idd zo'n brom-stem zoals in de voorgaande posts ergens staat) Maar Jim gaat de volgende rondes gewoon door, ze blijven op hem stemmen, of hij nou goed of slecht zingt
Oud 18-01-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Het is echt manipulatie ofzo,
de vorige keer was Joël 'helemaal top' terwijl hij ontzettend vals zong,
nu was hij 'erg goed' terwijl hij waardeloos was!
Mijn zus en ik grapten al, omdat Joël ook die wildcard kreeg, dat hij een neefje van Henk-Jan is. Dus ook al krijg hij de minste stemmen, hij blijft erin.... Hij is gewoon écht oerslecht, ik snapte die wildcard al niet..
Of misschien heeft Joël een geheim wapen in de strijd gegooid, achter de schermen, even stiekem bij Henk-Jan in de kleedkamer (Hij mag Henk-Jan ook 'HJ' noemen, wist je dat? )..

Mja, het is inderdaad érg raar dat Joël er nog in zit, vorige keer was hij waardeloos, deze keer weer... maar ja.. misschien zitten er rare Nederlanders op hem te stemmen...
Oud 18-01-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
DarkRaven schreef:
Dat gerap van Joel was echt NIKS, hij zet zichzelf alleen maar voor lul als hij zo doet. Dat marieke laag scoorde had ik echt niet verwacht Volgende keer hoop ik dan maar dat Joel, Bas of David eruit gaat. Vooral Joel of Bas, want die waren echt SLECHT. Maar Jim was ook heel erg slecht, zijn stem klinkt echt..VAAG net alsof het heel erg trilt Beetje moeilijk uit te leggen (idd zo'n brom-stem zoals in de voorgaande posts ergens staat) Maar Jim gaat de volgende rondes gewoon door, ze blijven op hem stemmen, of hij nou goed of slecht zingt
Idd, ze vinden Jim gewoon érg leuk.. Veel jonge meisjes vinden dat hij een knap koppie heeft en stemmen daar dus op... Echt goed zingen kan hij niet, vind ik.. (Hij heeft overigens zo'n BSB koppie... )
Oud 18-01-2003, 22:54
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Mja, het is inderdaad érg raar dat Joël er nog in zit, vorige keer was hij waardeloos, deze keer weer... maar ja.. misschien zitten er rare Nederlanders op hem te stemmen...
Joel heeft ook vrouwelijke fans hoor
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.