Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2008, 11:30
Verwijderd
gewoon bezwaar aantekenen lijkt mij de juiste optie met een goede reden. meestal gaan bedrijven overstag en misschien lukt het alsnog om cassiere B te worden( wtf is het verschil eigenlijk tussen A en B)
Advertentie
Oud 21-07-2008, 16:53
kassamiep90
kassamiep90 is offline
als je cassiere a bent mag je alleen kassa en b mag je ook de counter doen.
(zo is dat bij ons iig)
en natuurlijk meer salaris
Oud 21-07-2008, 17:40
Verwijderd
Citaat:
als je cassiere a bent mag je alleen kassa en b mag je ook de counter doen.
(zo is dat bij ons iig)
en natuurlijk meer salaris
de counter? even uitleg
Oud 21-07-2008, 18:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je kan wel klagen voor dat jaar, maar dat geld zie je toch nooit meer terug.

Counter = informatiebalie = waar je sigaretten e.d. koopt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-07-2008, 21:07
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
gewoon bezwaar aantekenen lijkt mij de juiste optie met een goede reden. meestal gaan bedrijven overstag en misschien lukt het alsnog om cassiere B te worden( wtf is het verschil eigenlijk tussen A en B)
Het grootste verschil is voor de medewerker het uurloon
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 22-07-2008, 08:29
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Ik had hetzelfde. Ik kwam in 2004 bij de AH werken en heb eigenlijk sinds de zomer wel counter gedaan maar nooit officieel 'opgeleid' en alles zelf geleerd. Ik werd maar geen cassiere B en ineens in 2007 werd ik dat wél terwijl ik daarvoor al een tijdje counter deed en werd opgeleid tot zelfstandig openen bij de kassa. Ik kwam er achter dat mensen die er net een jaar werkten en nog geen balie kunnen en alleen kassa, automatisch B werden op hetzelfde moment dat ik dat werd. Navraag gedaan en wat bleek; ik had pech gehad omdat er een stop op B zat toen ik er voor in aanmerking kwam omdat het slecht ging met AH. Ik geloof er niet veel van want een ander meisje kon het wel worden en die zat er ook korter dan ik. Maar goed; je kan inderdaad wel aangeven dat je het niet leuk vind maar ze doen er vrij weinig mee. Ik ben wel met terugwerkende kracht B geworden want kreeg het pas in juni maar heb vanaf 1 januari herberekeningen gekregen van loonstrookjes.

Waar ik van baal is dat ik hierdoor pas laat ben begonnen met functiejaren opbouwen
Oud 22-07-2008, 18:00
Skater13
Skater13 is offline
Hmm ik ben na minder als een jaar verkoper B geworden..
Hoe zit het precies met de opbouw van functiejaren dan, ik wordt binnenkort 17, ga je dan al functiejaren opbouwen of niet?
Oud 22-07-2008, 19:29
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hmm ik ben na minder als een jaar verkoper B geworden..
Hoe zit het precies met de opbouw van functiejaren dan, ik wordt binnenkort 17, ga je dan al functiejaren opbouwen of niet?
nope vanaf je 18de en dan pas vanaf 1 jnuari van het jaar nadat je 18 word
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 22-07-2008, 20:14
tonio
tonio is offline
Citaat:
nope vanaf je 18de en dan pas vanaf 1 jnuari van het jaar nadat je 18 word
Dus als je dit jaar 18 wordt, dan bouw je pas vanaf 2009 functiejaren op of gewoon vanaf 2008?
Oud 22-07-2008, 20:28
Verwijderd
Ah heeft maar rare regels.

@skater13, wat staat er in je contract?
Oud 22-07-2008, 23:43
Skater13
Skater13 is offline
Ik heb geen contract, heb alleen een huishoudelijk regelement gehad en een papiertje over het klokken/bedrijfskleding. Verder wel het huishoudelijk reglement getekend en ook voor de bedrijfskleding etc. getekend. Maar voor zover ik me kan herrineren nooit een contract ondertekent. Werk er nu wel al bijna 1,5 jaar en prima naar me zin, en ze kunnen ook amper zonder me dus geen problemen. Dankje voor de info over functiejaren, ik dacht dat dit veranderde in de nieuwe CAO..
Oud 23-07-2008, 09:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ah heeft maar rare regels.

@skater13, wat staat er in je contract?
Nope heeft niks met "AH" specefiek te maken maar met de supermarkt CAO. In je contract staat niks over doorstroming e.d.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-07-2008, 09:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik heb geen contract, heb alleen een huishoudelijk regelement gehad en een papiertje over het klokken/bedrijfskleding. Verder wel het huishoudelijk reglement getekend en ook voor de bedrijfskleding etc. getekend. Maar voor zover ik me kan herrineren nooit een contract ondertekent. Werk er nu wel al bijna 1,5 jaar en prima naar me zin, en ze kunnen ook amper zonder me dus geen problemen. Dankje voor de info over functiejaren, ik dacht dat dit veranderde in de nieuwe CAO..
Het veranderd ook in de nieuwe CAO want er word een functiejaar op je 18 en 19de toegevoegd. Moeten jullie klokken? Hoeven wij niet. Ook hoef je bij ons niet te tekenen voor bedrijfskleding en het huishoudelijk regelement, wel moet je gewoon een contract tekenen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-07-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Nope heeft niks met "AH" specefiek te maken maar met de supermarkt CAO. In je contract staat niks over doorstroming e.d.
toch wel over periodieke verhogingen?
Oud 23-07-2008, 12:41
Skater13
Skater13 is offline
Ja wij moeten klokken.. Zal binnenkort is navragen of ik een contract heb inderdaad. Heb ook nog nooit na een half jaar of jaar gehoord over het verlengen ervan, hier hoor je lijkt me toch bericht over te krijgen? Dus als ik het goed begrijp en je werkt vanaf je zestiende bij AH en je wordt 19 jaar oud, heb je pas 1 functiejaar in de nieuwe CAO? Hoe gaan ze het dan doen dat 17 jarige met ervaring meer verdienen dan 18 jarige zonder ervaring?
Oud 23-07-2008, 14:03
tonio
tonio is offline
Wat is klokken überhaupt?
Oud 23-07-2008, 21:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat is klokken überhaupt?
Stempelen oid wanneer je begint met werken en opnieuw wanneer je weer weggaat. Beetje een omstreden systeem imo, maar goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 23-07-2008, 23:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ja wij moeten klokken.. Zal binnenkort is navragen of ik een contract heb inderdaad. Heb ook nog nooit na een half jaar of jaar gehoord over het verlengen ervan, hier hoor je lijkt me toch bericht over te krijgen? Dus als ik het goed begrijp en je werkt vanaf je zestiende bij AH en je wordt 19 jaar oud, heb je pas 1 functiejaar in de nieuwe CAO? Hoe gaan ze het dan doen dat 17 jarige met ervaring meer verdienen dan 18 jarige zonder ervaring?
Hoe ze dat gaan doen geen idee og dat word per 1 januari ingevoerd ik ben er ook benieuwd naar we shale see de uitwerking komt dit najaar pas
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-07-2008, 23:32
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
toch wel over periodieke verhogingen?
periodieke verhogingen staan in de CAO
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 24-07-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Stempelen oid wanneer je begint met werken en opnieuw wanneer je weer weggaat. Beetje een omstreden systeem imo, maar goed.
Och, ik zou het wel fijn vinden als wij zouden moeten klokken.

Scheelt me toch weer een paar uur in de maand denk ik.
Oud 24-07-2008, 12:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Och, ik zou het wel fijn vinden als wij zouden moeten klokken.

Scheelt me toch weer een paar uur in de maand denk ik.
Kwestie van zelf je uren bijhouden en het doorgeven als het niet klopt, ik heb er nog nooit problemen mee gehad iig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-07-2008, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Kwestie van zelf je uren bijhouden en het doorgeven als het niet klopt, ik heb er nog nooit problemen mee gehad iig.
Als ik iedere week een kwartier bijschrijf omdat ik pas zo laat weg ben, gaan ze dat niet boeken want die tijd valt onder overdracht.

Maargoed, ik ga vandaag ontslag nemen, na 6,5 jaar AH.
Ik kan het niet meer combineren met mijn (andere) werk en school.
Oud 25-07-2008, 20:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als ik iedere week een kwartier bijschrijf omdat ik pas zo laat weg ben, gaan ze dat niet boeken want die tijd valt onder overdracht.

Maargoed, ik ga vandaag ontslag nemen, na 6,5 jaar AH.
Ik kan het niet meer combineren met mijn (andere) werk en school.
Nouja, dat ook, maar ook gewoon thuis op een blaadje of op je computer ofzo, dan kan je wel laten zien dat je een x aantal uur tekort komt etc.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-07-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
periodieke verhogingen staan in de CAO
wel vreemd, normaal hoort zoiets in een contract te staan?

Laatst gewijzigd op 25-07-2008 om 21:52. Reden: nu ben ik echt weg. ben fris en fruitig nu
Oud 26-07-2008, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dat ook, maar ook gewoon thuis op een blaadje of op je computer ofzo, dan kan je wel laten zien dat je een x aantal uur tekort komt etc.
Ik heb (had) een vast contract dus kreeg toch maar een bepaald aantal uren uitbetaald. Wat ik extra werkte, ging direct naar mijn vakantieuren toe.
Oud 26-07-2008, 10:50
Verwijderd
Citaat:
wel vreemd, normaal hoort zoiets in een contract te staan?
Dus bij het contract wat ik een x aantal jaren geleden getekend heb, zou al moeten staan dat we nu loonsverhoging krijgen? Niet echt mogelijk eah.
Oud 26-07-2008, 12:07
mikeys
mikeys is offline
even een vraagje, bij ons op het werk hebben we vaste ploegen die van 17:00 t/m 22:00 (en soms 23:00) werken (vakkenvullen).
volgens de teamleiders hebben wij dan geen recht op een maaltijd van hun maar wel op een halfuur pauze.
maar in de overeenkomst die ik heb getekend staat duidelijk dat we een betaalde maaltijd van hen krijgen wanneer we langer dan 4,5 uur in de avond werken.
weet iemand hoe dit zit??
alvast bedankt, mike
Oud 26-07-2008, 12:09
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
even een vraagje, bij ons op het werk hebben we vaste ploegen die van 17:00 t/m 22:00 (en soms 23:00) werken (vakkenvullen).
volgens de teamleiders hebben wij dan geen recht op een maaltijd van hun maar wel op een halfuur pauze.
maar in de overeenkomst die ik heb getekend staat duidelijk dat we een betaalde maaltijd van hen krijgen wanneer we langer dan 4,5 uur in de avond werken.
weet iemand hoe dit zit??
alvast bedankt, mike
Ik heb geen verstand van de AH specifiek, maar is dat niet pas als je ook in de middag al werkt? Nu begin je om 17:00u pas. Ik meende dat bij vijf uur werk zelfs een half uur pauze niet verplicht is, dus dat de warme maaltijd in dit geval ook niet hoeft.

Maar goed, ik ben de CAO van mijn eigen winkelketen gewend, niet die van de AH.
Oud 26-07-2008, 12:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Bij de AH is het geloof ik gebruikelijk dat je als je vanaf 4 uur werkt een maaltijd mag, bij later niet. Dat is bij ons in ieder geval zo.

Er zijn wel afspraken over te maken, soms. Als je verstandig bent (en de tijd hebt) probeer je te regelen dat je 1 of 2 uurtjes eerder kan beginnen die dagen, een maaltijd scheelt imo namelijk behoorlijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-07-2008, 13:29
mikeys
mikeys is offline
ik citeer: "indien je op een dag meer dan 4,5 uur werkt en na 19.00 dient door te werken, heb je recht op een verstrekking van een maaltijd."
als ik van 17:00 tot 22:00 werk val ik hieronder als ik bovenstaande goed interpreteer..?
maar dit staat in het boekje regels en afspraken met je winkel.
want gisteren waren ze nogal boos geworden nadat ik 3 dagen achter elkaar op hun kosten had gedineert, en mag zo weer om 5 uur, dus is het wel ff handig om het te weten voor ik voor aap sta bij de teamleiding daar.

Laatst gewijzigd op 26-07-2008 om 13:57.
Oud 26-07-2008, 14:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik citeer: "indien je op een dag meer dan 4,5 uur werkt en na 19.00 dient door te werken, heb je recht op een verstrekking van een maaltijd."
als ik van 17:00 tot 22:00 werk val ik hieronder als ik bovenstaande goed interpreteer..?
maar dit staat in het boekje regels en afspraken met je winkel.
want gisteren waren ze nogal boos geworden nadat ik 3 dagen achter elkaar op hun kosten had gedineert, en mag zo weer om 5 uur, dus is het wel ff handig om het te weten voor ik voor aap sta bij de teamleiding daar.
True, maar ze gaan uit van de ingeplande tijd, niet van de eindtijd. Dus, tot hoe laat sta je volgens je rooster ingepland?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-07-2008, 14:34
mikeys
mikeys is offline
10 uur
Oud 26-07-2008, 14:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dan zou je er dus in principe recht op moeten hebben. Kwestie van praten met je leidinggevende.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-07-2008, 23:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik ben van mening dat je er inderdaad recht op hebt. Je werkt 4,5 uur en na 19:00 en bent op of voor 17:00 begonnen. Laat je teamleider eens het kopje maaltijdvergoeding lezen op winkelweb bij handboeken.

Overigens hanteren wij dat als je een avondpauze hebt van een half uur je zowiezo mg eten. .
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 26-07-2008, 23:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben van mening dat je er inderdaad recht op hebt. Je werkt 4,5 uur en na 19:00 en bent op of voor 17:00 begonnen. Laat je teamleider eens het kopje maaltijdvergoeding lezen op winkelweb bij handboeken.

Overigens hanteren wij dat als je een avondpauze hebt van een half uur je zowiezo mg eten. .
Ik ben persoonlijk van mening dat het onzin is dat het overdag niet mag.

Als ik van 9 tot 6 werk krijg ik op een gegeven moment ook honger, maar dan mag ik het mooi zelf betalen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-07-2008, 10:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik ben persoonlijk van mening dat het onzin is dat het overdag niet mag.

Als ik van 9 tot 6 werk krijg ik op een gegeven moment ook honger, maar dan mag ik het mooi zelf betalen.
Ik snap je redenatie echter word over de lunch gezegt dat men die in bijna ieder bedrijf zelf moet betalen en dat je deze zelf van huis mee kan nemen.

Een avondmaaltijd is iets anders die kan je vaak niet van thuis meenemen en tevens zijn de kosten voor 1 persooon hier meestal hoger van. Dat is volgens mij onder andere de redenatie geweest om de avondmaaltijd wel te vergoeden. Verder komt er natuurlijk bij dat werken na 19:00 volgens Nederlandse begrippen nog altijd niet onder "normale" arbeidstijden valt.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-07-2008, 11:46
Verwijderd
Is het bij een avondmaaltijd niet zo dat je er alleen recht op hebt als je voor/om 16u begint? Ik dacht dat als je om 17u begint, dat je er dan buiten valt.
Oud 27-07-2008, 12:13
mikeys
mikeys is offline
gisteren moest ik zoals vermeld van 17:00 - 22:00 werken, en van de teamleider die er was mocht ik gewoon eten.
alleen om 18:00 kwam er een andere teamleider aanzetten en printte gelijk een pagina uit het handboek uit:
"wanneer men 4,5 uur werkt, voor 17:00 begint en na 19:00 doorwerkt, heeft men recht op een warme maaltijd van redelijke kwaliteit".
oftewel geen maaltijdvergoeding voor mij dus als ik van 17:00 tot 22:00 werk..
een andere teamleider die de planning had gemaakt had expres mensen om 17:00 laten beginnen zodat ze bij de AH mochten eten, maar dit gaat dus niet door, lekker handig gedaan.

een tweede probleem waar ik tegenaan liep gisteren was dat ik een 1 literfles uit de schappen pakte omdat er gewoon geen halve liter flesje was van dit soort, werd mn teamleider helemaal gek dat dit niet mocht en ik moest een halve liter flesje pakken, klanten stonden dr gek aan te kijken aangezien ze dit tegen me schreeuwde op 1 meter afstand midden in de winkel waar klanten bijstonden.
ben naar de andere teamleider gegaan of het nou wel of niet mocht, en van die teamleider mocht het weer wel, maar toen werd de andere teamleider weer boos op me dat ik het aan de andere teamleider had gevraagd.

beetje gekke situatie dus, en al helemaal dat ze op mij boos worden terwijl ze zelf niet op 1 lijn zitten..
en het nog gekkere was dat ze er geen moeite meehadden dat ze zelf wel een literpak dronken bij het avondeten "zucht"...
Oud 27-07-2008, 13:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, ja, ze hebben de regels voor de maaltijden behoorlijk verscherpt. Je mag geloof ik geen ijs meer, geen liter drinken of meer, geen snoep / gebak / ander zoets, je mag niet meer dan 1 product avondeten, 1 product drinken en 1 product toetje, etc.

De helft van de mensen houdt zich er niet aan, though.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-07-2008, 20:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ze hebben de regels inderdaad verscherpt, maar ook daarvoor geld dat de helft van de mensen zich er inderdaad niet aan houd. Voor 17:00 moet wat mij betreft als om 17:00 worden uitgelegd.
Volgens mij is er overigens geen eis wat betreft een liter, half liter of 1,5 liter. Maar daar zou ik het reglement op na moeten lezen ik heb zelf altijd 1,5 liter dubbelfrissss light omdat ze dat dus niet klein hebben en ik altijd light drink (een blikje red-bull is bijna net zo duur btw).

Wat betreft je teamleiders, zeg eens tegn ze dat ze zelf eens op 1 lijn moeten zitten.
Ik haat trouwens teamleiders (en die zijn er bij ons ook) die mensen iets verbieden maar het vervolgens zelf wel doen. Dan kan je het ook niet verbieden eigelijk he.
Vraag desnoods je SM/ASM eens wat die vinden, en vertel ook dat de TL's niet op 1 lijn zitten dan kunnen ze misschien eens in een overleg op 1 lijn komen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!

Laatst gewijzigd op 27-07-2008 om 20:39. Reden: alinea toegevoegd
Oud 27-07-2008, 20:38
Verwijderd
Je krijgt toch een bepaald geldbedrag en daar moet je het toch mee doen of bijleggen als het iets duurder is? althans, dat herriner ik mij toen ik ooit in de supermarktwereld werkte(gestopt wegens dat ik ergens het dubbele kon verdienen)
Oud 27-07-2008, 20:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Je krijgt toch een bepaald geldbedrag en daar moet je het toch mee doen of bijleggen als het iets duurder is? althans, dat herriner ik mij toen ik ooit in de supermarktwereld werkte(gestopt wegens dat ik ergens het dubbele kon verdienen)
Je mag voor 7 euro producten uit de winkel zoeken (uit 3 product groepen (drinken, avondmaaltijd en toetje), hier houden weinig filialen zich aan) met een aantal eisen. Ik zeg altijd hou je aan de eis wat betreft sigaretten, alcohol en snoep en houd je aan de 7 euro grens. Dan vind ik dat daar omheen veel moet kunnen.

GRTZ
Ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-07-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Je mag voor 7 euro producten uit de winkel zoeken (uit 3 product groepen (drinken, avondmaaltijd en toetje), hier houden weinig filialen zich aan) met een aantal eisen. Ik zeg altijd hou je aan de eis wat betreft sigaretten, alcohol en snoep en houd je aan de 7 euro grens. Dan vind ik dat daar omheen veel moet kunnen.

GRTZ
Ivo
haha, ja, maar mag niet meer bijv een pizza bestellen of dergelijke?
Oud 27-07-2008, 21:22
mikeys
mikeys is offline
haha dat lijkt me ook overdreven om een pizza te gaan bestellen
heb het toen ook gelijk tegen de teamleiders gezegd dat ze niet op mij moeten boos worden als de 1 iets zegt wat van de ander niet mag, aangezien ik dan niet weet naar wie ik moet luisteren.
maargoed onze sm is echt zo'n snitch waarmee niet te overleggen valt (heb het wel geprobeerd maar het resultaat was 0).
aangezien ik komende vakantie nog 8x van 17:00 t/m 22:00 of 23:00 werk ik geen trek heb om 1,5 uur te werken, halfuurtje dinerpauze en dan zelf voor het verdiende bedrag van die dag tussen 17:00 en 18:30 wat te eten te halen uit de winkel voel ik daar weinig voor.
dus mijn vraag, is er iets dan boven de sm staat (vast wel) maar die het ook zwart op wit kan vertellen?
of is het slechts een kwestie dat het per filiaal verschilt.. want in dat geval maak ik dus geen kans
Oud 27-07-2008, 21:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Onze SM is momenteel zwáár relaxed

Er is wel iemand die boven de SM staat (vele mensen in feite) maar daar zul jij eigenlijk niks mee te maken hebben, omdat die zelden of nooit in de winkel komen. Ik heb de persoon in kwestie voor ons filiaal in 2,5 jaar tijd in ieder geval nog nooit gezien. Maar het is niet filiaalafhankelijk, dus je hebt wel een kans.

@ivo, ben ik het mee eens, ik vind sommige regels een beetje overdreven imo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-07-2008, 05:23
mikeys
mikeys is offline
pff, uiteindelijke oplossing, ze hebben werktijden voor in de toekomst verandert van half 6 tot 10 uur zodat we er definitief buitenvallen..
Oud 29-07-2008, 06:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
pff, uiteindelijke oplossing, ze hebben werktijden voor in de toekomst verandert van half 6 tot 10 uur zodat we er definitief buitenvallen..
Slimme oplossing maar vind het allemaal beetje geneuzel.
Let wel op dat je nu dan recht hebt op 10 minuten betaalde pauze.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 29-07-2008, 13:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Slimme oplossing maar vind het allemaal beetje geneuzel.
Let wel op dat je nu dan recht hebt op 10 minuten betaalde pauze.
Slim? Eerder een gemene oplossing. Ik zou dan persoonlijk als ik hem was regelen dat ik voortaan vanaf 4 werk oid.

Als de leiding zo met mij omgaat zou het van mij in ieder geval niet meer hoeven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-07-2008, 14:13
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Slim? Eerder een gemene oplossing. Ik zou dan persoonlijk als ik hem was regelen dat ik voortaan vanaf 4 werk oid.

Als de leiding zo met mij omgaat zou het van mij in ieder geval niet meer hoeven.
Kijk of ik het er mee eens ben is iets anders, ik vind het nog altijd geneuzel om niks. Ze willen de avondeetkosten op deze manier gewoon drukken, ben ik het totaal mee oneens. Om half 5 is ook al voldoende ;-).

Ik vind het een slechte manier van management maar dat is mijn mening.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 29-07-2008, 16:51
mikeys
mikeys is offline
ben vandaag weer geweest, alleen op maandag en donderdag mag ik vanaf 5 uur werken + halfuur maaltijd die door hun vergoedt word, op andere dagen vanaf half 6 werken met idd schipper, 10 minuten betaald pauze.
waarom? omdat op maandag en donderdag de supermarktmanager er niet is maar alleen de assistent-supermarktmanager.
vind het triest dat ze het zo doen maar ik heb als kleine pion weinig daar te zeggen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic Deel 6
ikbenschipper1
369 03-02-2020 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.