Oud 09-12-2011, 14:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat is eigenlijk nog het nut van Contact Gezocht op dit forum? Het loopt er niet bepaald storm en inhoudelijk heeft het forum ook niet zo veel te bieden.

Zou het niet een aardig idee zijn om contactadvertenties en het msn/pm-topic over te hevelen naar Welkom & Voorstellen, en enquetes en vragenlijsten standaard naar het subforum te verwijzen met het meeste raakvlak (zoals nu al vaak gebeurt)? Nu bungelt het maar een beetje onderaan het lijstje.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2011, 16:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Zit wat in. Tien jaar geleden was zoiets misschien nuttig, nu is het wellicht een beetje uit de tijd.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 16:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh oke.

Ehm. Dus Contact Gezocht wordt opgeheven en Welkom en Voorstellen wordt Welkom, Voorstellen en Contact/Lotgenoten Gezocht (oid)?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 17:16
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat zeg ik niet, maar het is zeker iets om in overweging te nemen!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 17:43
Verwijderd
Dus 't is voorgesteld?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 20:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het viel me sowieso op dat eigenlijk vrijwel elk topic daar dichtgegooid werd met 'dat kan ook wel in het algemene topic', wat het niet bepaald nuttiger of actiever maakt... Waarom mogen mensen op een forum speciaal bedoeld om contact te leggen niet hun eigen verhaaltje / topic plaatsen waar mensen op reageren?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Het viel me sowieso op dat eigenlijk vrijwel elk topic daar dichtgegooid werd met 'dat kan ook wel in het algemene topic', wat het niet bepaald nuttiger of actiever maakt... Waarom mogen mensen op een forum speciaal bedoeld om contact te leggen niet hun eigen verhaaltje / topic plaatsen waar mensen op reageren?
ja dat vind ik ook!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 23:55
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Stel dat contact gezocht naar w&v gaat, dan zou het beter zijn om het in een subforum (zoals bij eigen muziek) te veranderen. Veel nieuwe forummers plaatsen namelijk hun eerste berichtje op w&v. Als je daar alleen maar contactverzoeken ziet staan, geeft dat een beetje een raar beeld over het forum.

Maar wat daarvan dan het nut zou zijn, weet ik niet.
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 23:56
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Het viel me sowieso op dat eigenlijk vrijwel elk topic daar dichtgegooid werd met 'dat kan ook wel in het algemene topic', wat het niet bepaald nuttiger of actiever maakt... Waarom mogen mensen op een forum speciaal bedoeld om contact te leggen niet hun eigen verhaaltje / topic plaatsen waar mensen op reageren?
Klopt helemaal! En bovendien is het een stuk overzichtelijker!
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2011, 00:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stel dat contact gezocht naar w&v gaat, dan zou het beter zijn om het in een subforum (zoals bij eigen muziek) te veranderen. Veel nieuwe forummers plaatsen namelijk hun eerste berichtje op w&v. Als je daar alleen maar contactverzoeken ziet staan, geeft dat een beetje een raar beeld over het forum.

Maar wat daarvan dan het nut zou zijn, weet ik niet.
Als je het dan een apart subforum maakt heeft het niet zo veel nut. Contact gezocht is nutteloos nu, met veelal loze oproepjes, met topics waar bijna niet in gereageerd wordt, en stomme mensen die nauwelijks verhullen dat ze op seks uit zijn.

Contactverzoekjes en eventuele lotgenotentopics kunnen prima tussen de andere topics, je kunt de titel en de beschrijving van W&V eventueel aanpassen. En er is nog altijd het msn/pm-contacttopic.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 16:33
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
De meeste mensen die echt serieus zijn en normaal contact zoeken ipv allerlei onzin posten de laatste tijd toch alleen nog maar op andere subforums, omdat contact gezocht een grote niet-serieuze zooi geworden is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 17:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het is ook veel logischer dat je een topic om lotgenoten met gehoorschade te zoeken op Lichaam en Gezondheid plaatst, en een topic met een enquete over films op F,TV&R plaatst. Zo bereik je direct de doelgroep.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 18:17
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Daar zit zeker wat in. Ik zal het idee eens op Admin gooien. Kijken wat daaruit komt.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 18:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Had M@rco dat niet al gedaan?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 18:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Contactverzoekjes en eventuele lotgenotentopics kunnen prima tussen de andere topics, je kunt de titel en de beschrijving van W&V eventueel aanpassen. En er is nog altijd het msn/pm-contacttopic.
Maar wil je Welkom & Voorstellen "vervuilen" met slecht geformuleerde contactverzoeken? Dit heeft ook iets te maken met (een van de) de eerste indrukken die (vaak jonge) nieuwe leden van het forum krijgen. Of moeten we dan alleen een groot MSN/PM-topic toestaan daar?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 19:10
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Had M@rco dat niet al gedaan?
Nop.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 00:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er is niks mis met een eigen contact forum. Het heeft uiteraard een bepaald "huhuh ik zoek vrienden op het internet" niveau, maar CG heeft altijd wel more or less gewerkt. Vroeger was het beleid "het kan ook prima in het algemene topic, maar als iemand een eigen topic met een eigen verhaaltje wil maken, vooral doen ". Nu is het vooral nog "doe maar in het algemene topic slotje doei."

Ja, als we een geheel forum gaan samenvatten in 2 algemene topics, dan blijft er weinig van over. Daar komt nog bij dat ik eerder een eigen topic zou maken / zou reageren in dat van iemand die boeiend klinkt (als ik überhaupt op zoek naar contact zou zijn ) dan een topic van 300 reacties doorspitten naar iemand die wellicht mogelijk interessant zou kunnen klinken tussen alle andere berichten. Het probleem is dan ook niet dat mensen niet reageren, maar dat die reacties in de kiem gesmoord worden zo gauw ze geplaatst worden. Er staan momenteel meer slotjes op de 1e pagina van CG dan er op DK stonden in de hoogtijdagen van het WSZ topic. Dat kan niet de bedoeling zijn, lijkt me..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 02:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar wil je Welkom & Voorstellen "vervuilen" met slecht geformuleerde contactverzoeken? Dit heeft ook iets te maken met (een van de) de eerste indrukken die (vaak jonge) nieuwe leden van het forum krijgen. Of moeten we dan alleen een groot MSN/PM-topic toestaan daar?
Nouja, heb je wel eens op CG gekeken? De topics die daar staan hebben 0 potentie. De reacties bestaan meestal uit "hey ya, leuk, pm me maar". Dan kun je net zo goed één topic maken. Een forum is eigenlijk ook geen plek voor contactadvertenties. Een forum is voor topics waar je discussies in kunt voeren, of topics die iets interessant hebben te melden. Dit hele topic heeft nu al meer inhoud dan CG gedurende dit hele jaar.

Je kunt best één groot zoekertjestopic maken, voor de mensen die op persoonlijke basis contact zoeken, via pm/msn of weetikveelwat, in plaats van 20 topics zonder nut. Makkelijk voor de fb's, kunnen ze rare berichten gelijk wegscreenen. Sowieso mag er op CG wel eens wat strenger worden opgetreden tegen vieze mensjes en mensen die duidelijk op sekscontact uit zijn, ik snap niet waarom die topics niet gelijk worden verwijderd, daar is dit forum gewoon niet voor.

Mensen die lotgenoten/ervaringsdeskundigen etc. zoeken of een enquete hebben verwijs je gewoon naar het desbetreffende subforum. Daar is zo'n topic altijd effectiever dan op CG, waar nooit een hond kijkt.
Als hun vraag écht zo algemeen is dat het op geen enkel subforum thuishoort kan het altijd tussen de andere welkomsttopics (dat zijn vaak toch nieuwe leden) of eventueel op de kantine.

Daarbij staat Welkom en Voorstellen bovenaan, dus daar heb je sowieso meer kans op views, dan dat het bij ontspanning staat (wat overigens ook een rare plaats is voor CG).
Dan gooi je CG op slot, of beter nog, je verwijdert het helemaal, heb je gelijk weer wat ruimte op de server voor het avatarspel.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2011, 09:48
Verwijderd
Ik ben het helemaal met bovenstaande post eens.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 10:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nouja, heb je wel eens op CG gekeken? De topics die daar staan hebben 0 potentie. De reacties bestaan meestal uit "hey ya, leuk, pm me maar". Dan kun je net zo goed één topic maken. Een forum is eigenlijk ook geen plek voor contactadvertenties. Een forum is voor topics waar je discussies in kunt voeren, of topics die iets interessant hebben te melden. Dit hele topic heeft nu al meer inhoud dan CG gedurende dit hele jaar.

Je kunt best één groot zoekertjestopic maken, voor de mensen die op persoonlijke basis contact zoeken, via pm/msn of weetikveelwat, in plaats van 20 topics zonder nut. Makkelijk voor de fb's, kunnen ze rare berichten gelijk wegscreenen. Sowieso mag er op CG wel eens wat strenger worden opgetreden tegen vieze mensjes en mensen die duidelijk op sekscontact uit zijn, ik snap niet waarom die topics niet gelijk worden verwijderd, daar is dit forum gewoon niet voor.

Mensen die lotgenoten/ervaringsdeskundigen etc. zoeken of een enquete hebben verwijs je gewoon naar het desbetreffende subforum. Daar is zo'n topic altijd effectiever dan op CG, waar nooit een hond kijkt.
Als hun vraag écht zo algemeen is dat het op geen enkel subforum thuishoort kan het altijd tussen de andere welkomsttopics (dat zijn vaak toch nieuwe leden) of eventueel op de kantine.

Daarbij staat Welkom en Voorstellen bovenaan, dus daar heb je sowieso meer kans op views, dan dat het bij ontspanning staat (wat overigens ook een rare plaats is voor CG).
Dan gooi je CG op slot, of beter nog, je verwijdert het helemaal, heb je gelijk weer wat ruimte op de server voor het avatarspel.
Ik voel dan toch meer voor wat Dark Phoenix schrijft: (bijna) niemand gaat één groot zoekertjestopic doorspitten naar een aantrekkelijke post. Wat mij betreft proberen we het volgende:
-Opheffing van de grote MSN- en PM-topics
-Iedereen heeft weer de mogelijkheid een eigen topic te openen voor contact op wat voor manier dan ook
-Enquetes en vakspecieke zaken worden zo mogelijk door de forumbazen naar een geschikt subforum verplaatst

Dat de topics/posts niet veel inhoud hebben, betekent nog niet dat er geen draakvlak voor is: met name jongere leden waarderen het. Het loopt geen storm, maar er zijn dodere subfora
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 14:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik denk niet dat jouw suggestie gaat helpen. Een andere manier van modereren gaat zeker niet helpen op CG, het subforum heeft gewoon geen forumpotentie meer, staat te laag in de lijst en is ook niet meer van deze tijd.

Het beste blijft de boel samenvoegen met W&V. Daar kijken juist ook veel jongere leden. Waar je dan nog over kunt twijfelen is een groot zoekertjestopic of losse zoekertjes tussen de andere topics op Welkom en Voorstellen (of beiden).
Losse zoekertjes kunnen wat mij betreft ook prima tussen de andere topics in, maar anderen vinden dat weer een raar beeld geven (iets wat ik eigenlijk niet zo goed snap, maargoed) vandaar mijn suggestie voor één topic.

Ik zal er ook zeker niet slechter om slapen, ik constateerde een probleem en ik heb het hier aangegeven en bruikbare suggesties gegeven, wat jullie er mee doen is verder jullie zaak.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 19:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Het viel me sowieso op dat eigenlijk vrijwel elk topic daar dichtgegooid werd met 'dat kan ook wel in het algemene topic', wat het niet bepaald nuttiger of actiever maakt... Waarom mogen mensen op een forum speciaal bedoeld om contact te leggen niet hun eigen verhaaltje / topic plaatsen waar mensen op reageren?
Daar lopen wij ook tegen aan. Die regel is er eigenlijk langzaam ingeslopen. Maar eigenlijk zou iemand die een oproepje willen plaatsen ook gewoon een eigen topic mogen hebben. Het grote msn/pm topic, was bedoeld voor 'snelle' oproepjes. Wat vaak ook in losse topics staat, maar het is meer aan de forumer zelf te kiezen of ie dat liever in een los topic doet of het 'snel' kwijt wil in het grote topic.

Citaat:
Er is niks mis met een eigen contact forum. Het heeft uiteraard een bepaald "huhuh ik zoek vrienden op het internet" niveau, maar CG heeft altijd wel more or less gewerkt. Vroeger was het beleid "het kan ook prima in het algemene topic, maar als iemand een eigen topic met een eigen verhaaltje wil maken, vooral doen ". Nu is het vooral nog "doe maar in het algemene topic slotje doei."
Dit is eigenlijk wel goed omschreven waar ik zelf persoonlijk ook tegen aan loop (en blijbaar meerdere..). Ik denk dat kijken naar het huidige beleid, meer effect heeft dan het ergens wegstoppen.

Citaat:
Nouja, heb je wel eens op CG gekeken? De topics die daar staan hebben 0 potentie. De reacties bestaan meestal uit "hey ya, leuk, pm me maar". Dan kun je net zo goed één topic maken. Een forum is eigenlijk ook geen plek voor contactadvertenties. Een forum is voor topics waar je discussies in kunt voeren, of topics die iets interessant hebben te melden. Dit hele topic heeft nu al meer inhoud dan CG gedurende dit hele jaar.
(..)
Ja, de meeste topics op Contact Gezocht zijn van baggerniveau, maar blijkbaar is er nog wel draagvlak/animo voor, want er worden nog dagelijks topics geopend. Bovendien, staat Contact Gezocht nou niet echt in de weg.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 12:53
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
zijn dodere subfora
zit ook wat in, kijk maar naar E&D en naar F&F, al moet ik zeggen dat daar wel vaak nuttigere topics,posts etc. komen

Kunnen we contact gezocht niet opheffen en zo'n zoekertjestopic maken op T&P? aangezien de meeste bezoekers van contact gezocht toch wel van die leeftijd zijn, nu is er werkelijk geen hond die op contact gezocht kijkt, en idd de enquetes en weet ik veel wat die worden daar al bijna niet meer geplaatst omdat er toch geen hond kijkt.
Ik ben het er wel mee eens dat niemand zo''n groot topic door gaat spitten, maar dan is er tenminste een dumpplaats voor degene die het blijkbaar toch nodig vinden en opgeruimd staat netjes
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 16:22
Verwijderd
Eten en Drinken is niet zo dood hoor
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 22:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
We hebben gekozen voor een nieuw beleid.

Kort gezegd zijn msn/pm topics toegestaan, op voorwaarde dat er info in staat en het niet tegen de regels is.
(Meer info in het beleid sticky topic op CG)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2011, 16:08
Verwijderd
Ik vraag me altijd af of mensen die dingen ook daadwerkelijk lezen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 19:55
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af of mensen die dingen ook daadwerkelijk lezen.
Ik niet, denk vele andere ook niet.

mss is het beter een nieuw opvallend topic te maken met de nieuwe regels dan het oude aan te passen, dan wordt het mss wel wat meer gelezen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 23:40
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af of mensen die dingen ook daadwerkelijk lezen.
Het centrale topic wordt nauwelijks doorgelezen, maar ik denk dat de andere topics wel wat meer kans hebben.
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 18:54
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het centrale topic wordt nauwelijks doorgelezen, maar ik denk dat de andere topics wel wat meer kans hebben.
het msn topic heeft 112 posts en bijna 7000 views, en het pm-topic heeft er zelfs 26.000. dat noem ik niet nauwelijks doorlezen. dat JIJ het niet leest wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 19:32
Verwijderd
En is het toevallig ook bekend wie er allemaal contact met elkaar hebben? Ik denk zomaar dat dat getal er laag ligt!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 21:40
Verwijderd
Ik ben het hier eens met Pluis, die topics worden vaak genoeg doorgelezen. Dat jij/jullie ze niet lezen betekent niet dat niemand dat doet. En nee, uiteraard weten wij niet hoeveel mensen daadwerkelijk contact met elkaar opnemen, maar dat lijkt me ook niet aan ons om te gaan bijhouden. Dat het wordt gelezen lijkt me toch reden genoeg om het topic te laten bestaan.

Wij hebben besloten dat het we het op deze manier te willen proberen. Mocht dat niet werken, dan kijken we wel weer verder.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 00:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
26000 views op 3 jaar is natuurlijk niets. Refreshen en van de ene naar de andere pagina springen is ook al een view, veel andere fora subhalen makkelijk meer dan 26000 views per dag.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 00:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
26000 views op 3 jaar is natuurlijk niets. Refreshen en van de ene naar de andere pagina springen is ook al een view, veel andere fora subhalen makkelijk meer dan 26000 views per dag.
+ het zegt niks over hoeveel het daadwerkelijk gelézen wordt, enkel dat het topic geopend / gerefreshed wordt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 00:56
Verwijderd
Ach jongens. Zullen we dan meteen het hele forum maar opheffen in plaats van alleen contact gezocht?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 08:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Inderdaad zeg. Zit niet zo te haten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 10:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Inderdaad zeg. Zit niet zo te haten.
Of anders snap je even niet waar het om gaat. Pluis zegt dat zoveel views betekent dat het massaal gelezen wordt, terwijl dat (ongeacht of men het wel of niet leest) niet veel met elkaar te maken hoeft te hebben (en het überhaupt niet zoveel is). Maar ik geloof je meteen als je zegt dat het msn topic het meest populaire topic op het forum is, hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ach jongens. Zullen we dan meteen het hele forum maar opheffen in plaats van alleen contact gezocht?
En dan als enige subforum mystiek zetten
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 14:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik geloof trouwens best dat de vaste forumers weinig op CG komen. als ik zo kijk wie er allemaal posten zijn het voornamelijk nieuwe (jonge) users. en laat het forum daar nou nét een tekort aan hebben, dus dan is CG toch een mooie ingang voor nieuwe forumers?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 02:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Of anders snap je even niet waar het om gaat. Pluis zegt dat zoveel views betekent dat het massaal gelezen wordt, terwijl dat (ongeacht of men het wel of niet leest) niet veel met elkaar te maken hoeft te hebben (en het überhaupt niet zoveel is). Maar ik geloof je meteen als je zegt dat het msn topic het meest populaire topic op het forum is, hoor.
Ik snap prima waar het om gaat. Maar dat CG misschien niet zo actief is of omdat het msn topic niet het populairste topic op het forum is, wil niet zeggen dat we het allemaal maar moeten schrappen. Dan zijn er wel meer topics/subfora die we kunnen schrappen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 15:58
Verwijderd
@Little Phoebe: Dat klopt, maar ik denk meer dat er wordt bedoeld dat CG uit de tijd is. Het is met Facebook, twitter, hyves en google+, msn etc echt niet meer nodig om hier een CG te hebben..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 16:04
Verwijderd
Dat vind jij, wij vinden dat niet. Daarom blijft het voorlopig nog bestaan.

Met alle respect, wat hebben jullie er op het moment nou voor last van
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 16:07
Verwijderd
Mijn scrollbalk is zo lang En het forum is tergend traag op mn mobiel -> hoe minder erop staat > hoe minder om te laden!

Nou nee, mij maakt 't eerlijk gezegd niks uit. Ik vind 't wel leuk om die hopeloze contactoproepjes te lezen als ik me verveel!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 14:17
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik snap prima waar het om gaat. Maar dat CG misschien niet zo actief is of omdat het msn topic niet het populairste topic op het forum is, wil niet zeggen dat we het allemaal maar moeten schrappen. Dan zijn er wel meer topics/subfora die we kunnen schrappen.
Volgens mij ging het hier ook helemaal niet over schrappen, maar eventueel een andere plek geven.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 14:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Inderdaad. En naar mijn mening kun je W&V en CG prima combineren.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 14:55
Verwijderd
Wij hebben het erover gehad, en wij vinden dus van niet. We proberen het eerst op deze manier.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 16:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Daar heb ik het ook niet over, het lijkt alleen of bij sommige mensen (waaronder de forumbaas van CG) het beeld leeft dat werd gesuggereerd dat CG in zijn geheel, inclusief functie, wordt geschrapt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 16:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Daar heb ik het ook niet over, het lijkt alleen of bij sommige mensen (waaronder de forumbaas van CG) het beeld leeft dat werd gesuggereerd dat CG in zijn geheel, inclusief functie, wordt geschrapt.
En dan krijg je allemaal loze contactverzoeken, om even jouw woorden te gebruiken, in W&V(&CG)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 23:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat alles hierover wel gezegd is.

Verplaatsen/samenvoegen is (nog) geen optie, we willen het eerst op deze manier proberen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe je het voor je ziet, W&V en CG samen. Ik denk namelijk ook dat het sommige nieuwe forumers afschrikt, die komen zich voorstellen en zien allerlei contactadvertenties. En dan kunnen we er wel een sub-sub forum van maken, zoals Muziek/Eigen Muziek, maar dan verplaats je slechts het forum.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 21:22
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
We zijn nu weer dik een maand verder, 't is één grote troep van topics van jongens die een 'mijsje' zoeken om mee te sms'en, en is contact gezocht nog steeds het wormvormigaanhangseltje van het forum

Als je dat forum perse wil houden, zorg dat in elk geval dat het niveau van de topics er omhoog gaat. Stel bijvoorbeeld een minimum van 250 tekens per opening-post in, zodat geile jongetjes wel iets over zichzelf MOETEN vertellen, en iedereen weet waar die aan toe is.

Zoals het er nu uit ziet lijkt me het plan van Martino om contact gezocht gewoon over te hevelen naar Welkom en voorstellen echter het beste.

Jonge nieuwe leden te kort kan wel zijn, maar doe dan gewoon eens een toffe marketingcampagne doen, ledenaanwas zal nauwelijks met dat forum te maken hebben.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 21:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ten eerste, zoals al vaker is aangegeven in dit topic, wordt er regelmatig gepost op Contact Gezocht: er is behoefte aan een dergelijk subforum. Sommige andere subfora zijn doder. Dat jij er de waarde niet van inziet, betekent nog niet dat we het moeten opheffen.

Ten tweede posten vooral jonge leden op Contact Gezocht: dat zijn juist de leden waarvan we er al zo weinig hebben. Als enkelen daarvan blijven hangen of na enkele maanden/jaren terugkeren als actief lid, zijn we daar heel blij mee.

Ten derde: juist dat jonge leden hier posten (gecombineerd met de aard van het subforum), brengt wellicht met zich mee dat de topics/posts in de ogen van sommige andere (oudere) leden weinig inhoud hebben. We zijn in de eerste plaats echter wel een forum voor de middelbare scholier, ook die van 12 of 13 jaar oud!

Ten vierde: je vindt het een "grote troep". Als je je eraan ergert, raad ik je aan Contact Gezocht niet meer te bezoeken.

Ten vijfde: overhevelen naar Welkom en Voorstellen is ongewenst, omdat daar dan de boel "vervuild" wordt met contactverzoeken.

Ten zesde: een mogelijke reactie hier over een vereiste minimuminhoud van topics laat ik even over aan de forumbazen van Contact Gezocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Homoseksuelen op contact gezocht
Patataap
10 29-06-2013 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.