Oud 27-07-2014, 00:47
AutistBoy
AutistBoy is offline
Hoi, ik heb al een aantal keer lingerie van mijn moeder aangedaan als niemand thuis was. Ik ben heteroseksueel en vraag me eigenlijk af hoeveel meisjes een relatie hebben of het niks uitmaakt een relatie te hebben met een crossdresser.
Ik wil namelijk gewoon een jongen blijven.
En ik vraag me ook af of ik het zou moeten vertellen tegen een meisje waar ik verliefd op ben later. Sorry voor het onduidelijke verhaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2014, 00:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat dit beter past op l&r.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 01:33
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Er zullen ongetwijfeld wel meer hetero jongens zijn die dit (graag zouden) doen. Als je een meisje leert kennen hoef je dit niet meteen te gaan vertellen, wel als het al langere tijd serieus is.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 10:28
AutistBoy
AutistBoy is offline
Bedankt bloodyb.
Ik zal je advies opvolgen als ik ooit nog een meisje ontmoet waar ik verliefd op word, maar ik geloof niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 10:49
Verwijderd
Ik werk in de prostitutie en het zal je verbazen hoeveel mannen graag lingerie dragen of hierover fantaseren. Deze mannen zijn allemaal hetero. Ze komen naar mij om zich uit te leven en soms ook mijn kleding te dragen.
Er heerst een taboe op, geen van allen durven het tegen hun vrouw/vriendinnen te zeggen uit angst voor afwijzing. Er is er eentje bij die zijn lingerie en kousen bij mij achterlaat omdat ie bang is dat iemand het vindt. Dat raakt me wel, vind het sneu dat ze zelfs bij hun loved ones niet helemaal zichzelf durven zijn.
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als de persoon met wie ik een relatie zou hebben dit zou doen en ik weet zeker dat meer vrouwen er zo over denken. Er zullen ongetwijfeld ook vrouwen zijn die het niks vinden. Maar dat is met alles zo, je kunt elkaars hobbies en voorkeuren niet altijd delen of leuk vinden maar er een probleem mee hebben is wat anders.
Ik zou het zeker vertellen als je een vriendin krijgt. Dat hoeft niet op de eerste dag maar ook niet na jaren.
Net als met alle fetisjen en voorkeuren is het namelijk iets dat niet "over" gaat maar blijft bestaan, dus zal er altijd een behoefte blijven. Als je dat soort dingen gaat verzwijgen denk ik dat je het moeilijk krijgt en dat je in twee verschillende werelden gaat leven. Bovendien is dat een vorm van zelfverloochening en daar word je heel ongelukkig van.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 10:52
Verwijderd
Oh, ik zou het trouwens niet echt fijn vinden als mn kinderen met hun tengels aan mn delicate lingerie zouden zitten. Wellicht kun je je eigen setje(s) kopen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 11:23
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Bedankt bloodyb.
Ik zal je advies opvolgen als ik ooit nog een meisje ontmoet waar ik verliefd op word, maar ik geloof niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.
Waarom denk je dat?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 11:24
AutistBoy
AutistBoy is offline
Bedankt.
Ik durf het echt niet zelf te kopen en ik ben ook best bang dat iemand een keer op mijn kamer is en het dan vind.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 11:26
AutistBoy
AutistBoy is offline
@bloodyb,
Ik denk dat omdat het eerste meisje waar ik verliefd op ben geworden niks voor mij voelt en ik heb met mijn vreemde logica haar en haar ouders boos gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 11:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als ze niks voor je voelt houdt het al gauw op maar dat betekent nog niet dat andere meisjes niet verliefd op je kunnen worden. En komt die vreemde logica door je autisme? Een heleboel mensen zijn daar niet bekend mee en moeten leren daar mee om te gaan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 11:38
AutistBoy
AutistBoy is offline
Ze heeft zelf ook ass(autisme), maar mijn vreemde logica komt door verkeerd interpreteren en omdat ik mensen geloof als ze een algemeen iets zeggen over meisjes.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 11:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kan je daar eens een voorbeeld van geven?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 11:56
AutistBoy
AutistBoy is offline
Van het algemene iets?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 14:32
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Gewoon doen man, so what? Privé ziet niemand het dus is dat geen probleem toch? En als je een keer een meisje hebt en je wilt het vertellen.. Adviseer ik je om eerst even te kijken hoe open-minded ze is, mischien wat sneaky grap-vraagjes stellen. Dan heb je in ieder geval meer een idee wat haar reactie zal zijn denk ik.. Succes
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 14:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Van het algemene iets?
Ja
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 14:40
AutistBoy
AutistBoy is offline
Dat meisjes veel aandacht willen en mijn logica denkt dan dat stalken veel aandacht geven is. Daardoor is zij nu boos en haar ouders ook.
Ik zei toch dat ik een vreemde logica heb, of niet?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 02:43
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
heb ik met badkleding en al mijn vriendinnen (exxen enz) wisten dit en vonden het niet zo'n probleem
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 12:54
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn vriend heeft ook mijn lingerie gedragen. Zolang hij het niet sloopt vind ik het geen probleem. Het doet niks af aan mannelijkheid of heteroseksualiteit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2014, 12:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Dat meisjes veel aandacht willen en mijn logica denkt dan dat stalken veel aandacht geven is. Daardoor is zij nu boos en haar ouders ook.
Ik zei toch dat ik een vreemde logica heb, of niet?
Ja ok, maar als ze weten toch dat dat door je autisme komt kunnen ze daar toch wel begrip voor hebben? En kan jij dat stalkgedrag wat in de hand houden?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 18:32
PiettePeter
PiettePeter is offline
Ik dacht altijd hier aan in theorie, en mijn theorie over crossdressende hetero's is waar

Heel erg bedankt!


En doe vooral wat jij wilt, da's het mooiste wat je kunt doen!
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 18:40
Jonas16
Avatar van Jonas16
Jonas16 is offline
transgender en crossdressing heeft niets te maken met je geaardheid. het is iets wat wel meer mensen doen maar ik zou het niet aan de grote klok hangen. Als je een relatie hebt, ga het ook niet onmiddellijk vertellen aan hem/haar want het kan sommigen afschrikken.
__________________
I'm a mothafucking unicorn.. so I don't date humans!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 18:40
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Dat meisjes veel aandacht willen en mijn logica denkt dan dat stalken veel aandacht geven is. Daardoor is zij nu boos en haar ouders ook.
Ik zei toch dat ik een vreemde logica heb, of niet?
Misschien moet je leren om rustig en kalm te blijven bij elke beslissing.
Ik heb autisme en dat helpt mij veel om helder(der) te blijven bij elke beslissing of gedragingen die ik heb...

Kijk is op deze site voor iets wat je kunt helpen: http://bit.ly/1pISiEc

Zoek hulp om beter in de maatschappij te functioneren, dat helpt echt!

Peter
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 18:42
PiettePeter
PiettePeter is offline
Probeer ook eens deze gedachten te leren herkennen en ze als onlogisch te bestempelen!
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 18:43
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
transgender en crossdressing heeft niets te maken met je geaardheid. het is iets wat wel meer mensen doen maar ik zou het niet aan de grote klok hangen. Als je een relatie hebt, ga het ook niet onmiddellijk vertellen aan hem/haar want het kan sommigen afschrikken.
Ik zeg ook niet dat dat wat met elkaar te maken heeft, maar het is de eerste persoon waarvan ik gelezen heeft dat hij hetero is en aan crossdressing doet.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 01-08-2014, 00:10
AutistBoy
AutistBoy is offline
@Piettepeter,
Mag ik je theorie over crossdressende heteros weten?

@bloodyb,
Maar misschien komt het niet door mijn autisme.
Ik kan haar al bijna niet meer stalken, want ik deed het alleen via Facebook en ze heeft mij geblokkeerd en sinds ik weet dat ze het op school heeft verteld zorg ik er ook voor dat het nog moeilijker voor mij word.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2020, 12:41
Mark188
Mark188 is offline
Ik draag ook regelmatig body's en badpakken. Heb er zelf een paar maar haal ook wel eens wat van mijn zus uit de wasmand.
Doe tegenwoordig wel een condoom om zodat ik het niet te vies maak.
Een keer per ongelijk in een badpak van mijn zus klaargekomen. Was toen een heel gedoe om alle sperma eruit te krijgen.

Verder ben ik gewoon hetero.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2020, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik draag ook regelmatig body's en badpakken. Heb er zelf een paar maar haal ook wel eens wat van mijn zus uit de wasmand.
Doe tegenwoordig wel een condoom om zodat ik het niet te vies maak.
Een keer per ongelijk in een badpak van mijn zus klaargekomen. Was toen een heel gedoe om alle sperma eruit te krijgen.

Verder ben ik gewoon hetero.
Gast, waarom moet je dit in letterlijk elk bericht delen? We weten t nu wel....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.