Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2007, 19:57
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hoe zou je die macht misbruiken of juist gebruiken? Zou je achter je wolkjes vandaan komen én overal vrede maken, de armoede bestrijden en dat iedereen gelijk is? Zou je een bepaald land doen vervagen?

Misschien doe je het wel op kleine schaal en tover je een strandhuis voor je eigen met een koffertje vol miljoenen? Wat zou jij doen als je god was? Wat zou je aan de aarde, de mensheid of dingen uit je omgeving veranderen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2007, 20:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ervoor zorgen dat iedereen aan het einde van zijn of haar leven kan zeggen dat hij of zij een goed leven heeft gehad. Dat lijkt me voldoende.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 20:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Zorgen dat de overbevolking stopt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 20:16
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik weet het niet... Ik zou zoveel veranderen omdat er zoveel dingen mis zijn, maar misschien is een (hele grote) mentaliteitsverandering en de tijd terug draaien wel genoeg. Dat de mensen tevreden zijn met wat ze hebben, dat ze dingen die mis zijn proberen op te lossen en ze accepteren als er geen oplossing is. Hun karakter vooral, hoe ze zijn tegenover elkaar, en hoe ze met de wereld omgaan. Ik denk dat je daar meer aanhebt dan wanneer je de omgeving verandert.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 24-08-2007 @ 20:57 :
een strandhuis voor je eigen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 21:31
Verwijderd
Ik zou een knopje omzetten zodat geen mens zich meer druk kan maken om dingen die al gebeurd zijn en dingen die eventueel gaan gebeuren. Laat iedereen zich alleen maar eens bezig houden met wat er nú is.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 21:33
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
mensen die op wilders stemmen ten toon stellen in een aparte "mensentuin"

ook alle extremisten komen daar te zitten, maar niet allemaal bij elkaar, want dan wordt het een zooitje.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 23:15
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik zou de wereld herscheppen naar mijn eigen ideaalbeeld
Daardoor zal het hier een utopia worden waar iedereen gelukkig is en waar oorlog, ziekte en ellende niet meer voorkomt.

en voordat jullie denken dat ik een of andere heilige ben: ik zou ook 1.000.000.000 miljoen euro op mijn bankrekening toveren en een gigantische villa met verwarmd zwembad en een porsche in de garage toveren. Oh ja, en een jacuzzi + prive bioscoop.
En als ik iets vergeet dan koop ik dat wel daarna.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-08-2007 @ 00:15 :
Ik zou de wereld herscheppen naar mijn eigen ideaalbeeld
Daardoor zal het hier een utopia worden waar iedereen gelukkig is en waar oorlog, ziekte en ellende niet meer voorkomt.

en voordat jullie denken dat ik een of andere heilige ben: ik zou ook 1.000.000.000 miljoen euro op mijn bankrekening toveren en een gigantische villa met verwarmd zwembad en een porsche in de garage toveren. Oh ja, en een jacuzzi + prive bioscoop.
En als ik iets vergeet dan koop ik dat wel daarna.
Je vergeet liefde!1
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 23:22
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Dan zou ik alle grote problemen in alle vakgebieden oplossen en eeuwige beroemdheid krijgen.

Oh en natuurlijk alle morele shit zoals wereldvrede en dergelijke.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 23:25
Verwijderd
Met een zwaai van m'n arm is er liefde en respect. Iedereen blijft zichzelf, maar is enorm geinteresseerd in wat de buren doen, of die mevrouw op straat. Mensen luisteren naar elkaar, doen meer dingen samen en begrijpen elkaar. Mensen hebben dingen voor elkaar over. Kinderen worden zodoende beter opgevoed; de sociale controle is groter en ouders voelen zich ook betrokkener. Dit geldt niet alleen voor mensen onderling, maar ook ten opzichte van de wereld; mensen hebben meer respect voor de natuur en doen er ook alles aan zo schoon mogelijk te leven.
En ik als mens... ik zit lekker in een fijn huisje en zie dat het goed is
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 02:46
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Trass schreef op 24-08-2007 @ 21:16 :
Ik weet het niet... Ik zou zoveel veranderen omdat er zoveel dingen mis zijn, maar misschien is een (hele grote) mentaliteitsverandering en de tijd terug draaien wel genoeg. Dat de mensen tevreden zijn met wat ze hebben, dat ze dingen die mis zijn proberen op te lossen en ze accepteren als er geen oplossing is. Hun karakter vooral, hoe ze zijn tegenover elkaar, en hoe ze met de wereld omgaan. Ik denk dat je daar meer aanhebt dan wanneer je de omgeving verandert.
Amen! Progression backwards!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 09:09
Verwijderd
Ik zou zorgen voor een betere wereld anders zou ik me daarna nog schuldig voelen dat ik dat niet gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 09:55
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vrede stichten, aids, kanker en alle andere ziekten genezen, wereldhonger oplossen en ik zou de ozonlaag en dergelijke verversen en de mentaliteit die mensen daarover hebben veranderen zodat we nog wat langer meekunnen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 09:59
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
ik zou heel veel irritante practical jokes uithalen, zoals alle rechterschoenen van de hele wereld veranderen in linkerschoenen, meubels aan het plafond lijmen of gewoon soms lokaal de zwaartekracht veranderen en hele rare dieren laten rondlopen.
verder zou ik ongeveer 99% van de Homo sapiens uitroeien en zorgen dat ik rijk was en niet hoefde te werken straks.
ook zou roken niet meer kankerverwekkend zijn en ik wil een speciale feestdag waarop iedereen verplicht als piraat over straat moet. en iedereen moet me aanspreken met een rare titel, maar welke ben ik nog niet over uit.
en ik zou even naar dawkins zwaaien
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 10:13
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
pixie schreef op 25-08-2007 @ 10:59 :
ik wil een speciale feestdag waarop iedereen verplicht als piraat over straat moet. en iedereen moet me aanspreken met een rare titel, maar welke ben ik nog niet over uit.
http://www.talklikeapirate.com/piratehome.html

zoiets bestaat dus al....ongeveer, een beetje maar niet precies helemaal met dat verkleden erbij
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 15:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Als ik vandaag God zou zijn, zou ik alle leven in het hele universum vernietigen. Eindelijk een einde aan die zinloze flauwekul.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 15:49
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Ik zou me openbaren en de slechtheid uit de mens verdrijven. ... Bleh, wat klinkt dat braaf.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2007, 15:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zou alle andere eendagsgoden hun macht ontnemen, al hun veranderingen cancellen, en dan over de wereld regeren. De mensen die in het algemeen lief vriendelijk en braaf zijn zou ik helpen, de rest zou kunnen stikken wat mij betreft

En verder een beetje m'n powers testen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 25-08-2007 @ 16:38 :
Als ik vandaag God zou zijn, zou ik alle leven in het hele universum vernietigen. Eindelijk een einde aan die zinloze flauwekul.
Pleeg liever zelfmoord. Dan heb jij er geen last meer van, en wij niet van dat universumbedreigende idee van jou
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-08-2007 @ 17:01 :
Pleeg liever zelfmoord. Dan heb jij er geen last meer van, en wij niet van dat universumbedreigende idee van jou


Maar de dood is juist een geschenk. Ik zou ervoor zorgen dat jullie allemaal naar de hemel gaan, dus who cares als er dan geen aarde enzo meer is.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:11
Verwijderd
Dat voorstellen zou blasfemisch zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:14
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-08-2007 @ 17:11 :
Dat voorstellen zou blasfemisch zijn.
Hoezo dat? Als ik God was, mag ik toch lekker een hemel maken en daar iedereen dumpen als ik dat wil?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:47
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Eerst maar eens zorgen dat mensen elkaar beter begrijpen. Je ziet zo vaak ergenis doordat mensen elkaar niet of verkeerd begrijpen

En daarna zou ik ergens het leven opnieuw laten beginnen en de ontwikkeling volgen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 17:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik zou mijn eigen borsten liften, en die van mijn beste vriendin vergroten (daar zeikt ze altijd zo over )
en verder zou ik het ziekenhuis in huppelen in een heidi-jurkje en met witte kostschoolkousjes en allemaal willekeurige mensen op onverklaarbare wijze genezen. Dan zou ik mezelf een mooi handschrift geven en mijn moeder fijne collega's en een mooi salaris, en dan ga ik slapen (In mijn op magische wijze niet meer krakende bed)

en dan ben ik de gelukkigste mens op aarde denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2007, 18:35
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Een ongeneeslijke, snel overdraagbare ziekte verspreiden die mensen die bepaalde "eigenschappen" missen (eerlijkheid, openheid, vriendelijkheid b.v. maar nog veel meer) binnen 3 dagen dood maakt en omzet in zuurstof en iedereen die al die eigenschappen wel bezit sterker maakt.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
trophus schreef op 25-08-2007 @ 19:35 :
Een ongeneeslijke, snel overdraagbare ziekte verspreiden die mensen die bepaalde "eigenschappen" missen (eerlijkheid, openheid, vriendelijkheid b.v. maar nog veel meer) binnen 3 dagen dood maakt en omzet in zuurstof en iedereen die al die eigenschappen wel bezit sterker maakt.
Lullig als je wel eerlijk maar niet open bent, zeg.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:38
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 25-08-2007 @ 19:36 :
Lullig als je wel eerlijk maar niet open bent, zeg.
Such is teh will of God ;x
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:43
Verwijderd
ik zal iedereen doodlaten gaan behalve milo Ventimiglia, zodat hij wel kindjes met mij moet maken
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-08-2007 @ 19:43 :
ik zal iedereen doodlaten gaan behalve milo Ventimiglia, zodat hij wel kindjes met mij moet maken
Dat vind ik altijd zo'n raar idee. Echt niet dat ik kinderen ga maken met een willekeurige chick als alle andere mensen dood zijn, hoor. Wat kan mij het voortbestaan van het menselijk ras nou schelen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:48
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-08-2007 @ 19:43 :
ik zal iedereen doodlaten gaan behalve milo Ventimiglia, zodat hij wel kindjes met mij moet maken
Denk je echt dat milo Ventimiglia sex met je wil als hij weet dat je het hele menselijk ras hebt uitgemoord? ;x

Daarbij, hoe wil je bij hem komen als iedereen dood is? Kun je een vliegtuig tanken en besturen en landen?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:49
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
ik ga ff een kijkje nemen op aarde

en mn hoofd'ns laten zien
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Sowieso, wat een omslachtige manier om seks met die gozer te krijgen. Je bent God, waarom zorg je er niet gewoon voor dat hij je wil?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:51
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-08-2007 @ 19:49 :
Sowieso, wat een omslachtige manier om seks met die gozer te krijgen. Je bent God, waarom zorg je er niet gewoon voor dat hij je wil?
omslachtig? mwa, het geeft me wel een idee

Ik zou ook kunnen zeggen:
Plan B:
alle mannen (m.u.v. mezelf) en minder mooie vrouwen naar een andere planeet verplaatsen waar ze verder kunnen leven
Zodat men op deze planeet denkt dat ik de enige mogelijkheid ben voor het voortbestaan van het menselijk ras.

*evil laughter*

Maar ik vind mijn eerste plan beter I don't need plan B ;x
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 25-08-2007 @ 19:48 :
Denk je echt dat milo Ventimiglia sex met je wil als hij weet dat je het hele menselijk ras hebt uitgemoord? ;x

Daarbij, hoe wil je bij hem komen als iedereen dood is? Kun je een vliegtuig tanken en besturen en landen?
god kan alles
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-08-2007 @ 19:49 :
Sowieso, wat een omslachtige manier om seks met die gozer te krijgen. Je bent God, waarom zorg je er niet gewoon voor dat hij je wil?
oja, nouja ik bedenk wel iets anders. dit is niet echt mijn droom
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2007, 18:53
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-08-2007 @ 19:52 :
god kan alles
Waarom doet ie dan niets?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 25-08-2007 @ 19:53 :
Waarom doet ie dan niets?
hij heeft ook slaap nodig
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:56
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-08-2007 @ 19:56 :
hij heeft ook slaap nodig
Hij slaapt dan wel erg lang hoor
Heel heel heel erg lang

Wat een luilak, geen discipline
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:57
Verwijderd
nee god is homo
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
trophus schreef op 25-08-2007 @ 19:51 :
omslachtig? mwa, het geeft me wel een idee

Ik zou ook kunnen zeggen:
Plan B:
alle mannen (m.u.v. mezelf) en minder mooie vrouwen naar een andere planeet verplaatsen waar ze verder kunnen leven
Zodat men op deze planeet denkt dat ik de enige mogelijkheid ben voor het voortbestaan van het menselijk ras.
Ook weer zo omslachtig. Mensen hebben vaak de drang hun wensen heel omslachtig te verwoorden. Zoals iemand die zegt 'ik wou dat ik in de toekomst kon kijken, zodat ik nu al wist wie de wedstrijd gaat winnen en dan daarop inzetten en duizend euro winnen.' Onzin, je bedoelt: ik wil duizend euro. Of in jouw geval: ik wil chicks neuken. Zeg dat dan gewoon.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:59
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-08-2007 @ 19:57 :
nee god is homo
Wat God ook is (<-hoofdletter he ;x), hij heeft even een weekje werk verricht en gaat dan voor langer dan een paar miljoen jaar slapen, sorry hoor, maar iemand die zo lui is ga ik niet aanbidden ;x
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:00
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 25-08-2007 @ 19:59 :
Wat God ook is (<-hoofdletter he ;x), hij heeft even een weekje werk verricht en gaat dan voor langer dan een paar miljoen jaar slapen, sorry hoor, maar iemand die zo lui is ga ik niet aanbidden ;x
ach, het is allemaal bullshit.
dat weet jij, dat weet ik... maar dat weet de baas niet
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:02
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-08-2007 @ 19:58 :
Ook weer zo omslachtig. Mensen hebben vaak de drang hun wensen heel omslachtig te verwoorden. Zoals iemand die zegt 'ik wou dat ik in de toekomst kon kijken, zodat ik nu al wist wie de wedstrijd gaat winnen en dan daarop inzetten en duizend euro winnen.' Onzin, je bedoelt: ik wil duizend euro. Of in jouw geval: ik wil chicks neuken. Zeg dat dan gewoon.
Ik zei ook dat ik mijn eerste plan beter vond, beter lezen

Afgezien daarvan, mensen hebben te weinig geduld
Onderzoeken hebben uitgewezen dat als je iemand vraagt op straat: Wil je nu 100 euro of over een week 110 euro? dat het merendeel kiest voor nu 100 euro

Tevens bekende test met kinderen en marshmallows. Kind word op een stoel gezet met een bel. Als het kind wacht tot de wetenschapper terugkomt krijg ie 2 marshmallows, als het kind niet wil wachten kan ie t belletje rinkelen en krijgt ie 1 meteen marshmallow (zonder te hoeven wachten).
Merendeel v/d kinderen rinkelde t belletje i.p.v. te wachten
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:03
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-08-2007 @ 20:00 :
ach, het is allemaal bullshit.
dat weet jij, dat weet ik... maar dat weet de baas niet
Ik sluit niets uit
Maar ik verwacht wel dat t bullshit is Ik vind de wetenschappelijke verklaringen een stuk overtuigender
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:06
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 25-08-2007 @ 20:03 :
Ik sluit niets uit
Maar ik verwacht wel dat t bullshit is Ik vind de wetenschappelijke verklaringen een stuk overtuigender
ik ook, maar nu gaat deze onderdaan van god even een slaapje doen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:08
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-08-2007 @ 20:06 :
ik ook, maar nu gaat deze onderdaan van god even een slaapje doen.
k truste.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:25
Verwijderd
ohnee he ik ben er nog
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 25-08-2007 @ 11:13 :
http://www.talklikeapirate.com/piratehome.html

zoiets bestaat dus al....ongeveer, een beetje maar niet precies helemaal met dat verkleden erbij
weet ik inderdaad, maar ik vind dat iedereen verplicht moet zijn mee te doen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 20:15
Verwijderd
Mezelf afschaffen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Ik heb zojuist de bijbel verbannen uit mijn leven
Verwijderd
266 25-07-2015 00:25
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.