Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2012, 18:26
Verwijderd
Ja. Ik ken nogal wat mensen die meerdere -grote- tattoos hebben en die hebben helemaal nergens last van.
Advertentie
Oud 30-08-2012, 22:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Juist het is slecht voor je nieren, dit heb ik geleerd bij mijn studie, geneeskunde.
de inkt komt in de bloedvaten, gaat door je hele lichaam en komt bij de nieren, deze nemen de inkt op en proberen ze vervolgens uit te scheiden, zoals bij elke andere stof. Echter, bij de inkt gaat dit niet zoals bij andere stoffen, en hoopt het zich op in de nierkanaaltjes. Wat uiteindelijk verstopping en nierfalen tot gevolg heeft.
Gelukkig ben je nog niet afgestudeerd dan! Als je had opgelet tijdens dat college of de literatuur er op had nageslagen had al lang gelezen dat de inkt in de bloedvaten komt als er gelaserd wordt, en dan is het alleen schadelijk als je te veel inkt in één sessie weglasert. Dat is dan ook een van de redenen dat tatoeages zelden in één keer worden weggehaald.

Citaat:
En wat ik met je zin dat ik poep praat moet, dat weet ik niet. Zeker niet gezien je leeftijd van 27? en dan kom je met zo'n uitspraak, haha!
Luister, slimmerik. Je bent niet de enige hier die verstand heeft van geneeskunde en/of tatoeages Trimm Trabb wijst je terecht op een fout, en daarnaast komt het nogal betweterig over.

Citaat:
Als je geneeskunde doet, dan zou je toch moeten weten dat het bijzonder onverstandig is om op eigen houtje morfine te nemen en daarna gaatjes te prikken in oren ofzo?
En dit ja. Vooral dit.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-08-2012, 00:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oculus, ik denk dat je eens wat beter moet opletten in de collegezaal en je brallerige arrogantie maar moet bewaren voor bij je verenigingsvriendjes.

Tuurlijk is het niet verboden om hier te posten, dat snapt iedereen, maar het is onnodig om hier te komen zeggen dat tatoeages dom zijn. Je loopt denk ik ook niet zomaar een tattoo-winkel binnen om dat te roepen. Geef antwoord op de vragen die mensen stellen en als je die niet kunt beantwoorden, hou dan gewoon je mond.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-09-2012, 18:58
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik wil zo graag een tongpiercing!
Maar ik heb een vrij lage pijngrens, ben best wel bang voor de pijn, doet het laten zetten van de tongpiercing pijn? Verder zul je ook wel niet mogen roken? Hoelang mag dit ong. niet? En heeft er iemand tips om mijn ouders om te praten, want ik denk niet dat ze het meteen goed vinden.
Oud 03-09-2012, 13:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, op je tong bijten, dat doet zeer. Tongpiercing voelt alleen maar raar, en nog voor je dat beseft, is het al voorbij.
Je mag gewoon roken, wel veel spoelen met verdunde listerine. Zout eten raad ik je af, sowieso kauwen eigenlijk. Je krijgt namelijk een heel lang staafje voor de zwelling en als je daar tijdens het eten op bijt, ga je door het plafond. Ik heb een paar dagen last gehad met duidelijk praten, het kost heel veel moeite om duidelijk te articuleren. Maar je hebt ook mensen die nergens last van hebben hoor.

Ja je ouders, mijn ouders boeide het niet zo. Een argument is dat het vrijwel onzichtbaar is en dat je hem er ook zo weer uit kan halen als je het zat bent, groeit heel snel dicht en je ziet er niks van. Zeg dat je van plan bent plastic balletjes te nemen ivm je gebit.

Je piercer zal je de nodige informatie geven over roken, eten en spoelen. Zorg wel dat je een goede piercer kiest, ook al kost dat misschien wat meer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-09-2012, 15:34
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Hartstikke bedankt voor je reactie!

Ik dacht dat je een paar dagen niet mocht roken, zal een hoop gestress schelen als dit wel gewoon mag dan

M'n moeder krijg ik wel snel omgepraat denk ik, wou eigenlijk een labret maar ik denk niet dat mij dit staat, en daarover een discussie beginnen zou sowieso al onbegonnen werk zijn, een tongpiercing daarentegen krijg ik bij m'n ma denk ik wel voor elkaar omdat je het niet echt snel ziet ofzo en niet in m'n gezicht zit. M'n pa gaat een groter probleem worden, maar als ik m'n ma eenmaal zover heb heeft hij zoiets van toe maar.

Een plastic balletje was ik sowieso al van plan, heb nl. al vrij zwakke tanden. Hoe zit het eigenlijk met die aders onder je tong ofzoiets? Als dat niet goed liep willen ze je toch niet piercen? Komt het bij veel mensen voor dat dat niet klopt?

Met m'n werk zal ik trouwens niet veel problemen krijgen, zichtbare piercings moeten uit. (Werk bij centerparcs in de snack, meestal bestellingen opnemen) maar waarschijnlijk zien ze niet eens dat ik die piercing in heb want ik wil hem ook niet te ver naar voren laten plaatsen.

Laatst gewijzigd op 03-09-2012 om 15:40.
Oud 03-09-2012, 20:48
Verwijderd
Ik weet niet hoe het zit met aders in je tong, maar ik ken iemand die graag een tongpiercing wilde maar haar tongriem (heet dat zo?) zat te ver naar voren en daarom kon het bij haar niet. Wat betreft je werk, gewoon proberen Een collega die ik had in de horeca had een tongpierving maar een doorizhctig balletje erop zitten en dus zag je t bij haar bijna niet.
Oud 03-09-2012, 21:20
Verwijderd
YESSS! Ik mag/krijg binnenkort op m'n 16e verjaardag een tattoo van m'n tante, een professioneel tatoëerster, heeft iemand suggesties?
Oud 03-09-2012, 21:24
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe het zit met aders in je tong, maar ik ken iemand die graag een tongpiercing wilde maar haar tongriem (heet dat zo?) zat te ver naar voren en daarom kon het bij haar niet. Wat betreft je werk, gewoon proberen Een collega die ik had in de horeca had een tongpierving maar een doorizhctig balletje erop zitten en dus zag je t bij haar bijna niet.
Doorzichtig balletje, heel goed idee
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook van de tongriem.

Overigens is mijn ma totaal geen probleem, maar m'n vader vindt het voor tokkies

Dat vond hij overigens ook van oorbellen, en na heel lang zeuren mocht ik die ook.
Oud 03-09-2012, 21:27
Verwijderd
Eeehh. Je gaat een tattoo laten zetten maar hebt geen idee wat? Ik heb de suggestie dat je nadenkt over wat je laat zetten en iets laat zetten wat je zelf hebt verzonnen en wat je voor altijd op je lijf wil hebben en niet van random mensen op internet iets aanneemt en dat laat zetten.
Oud 04-09-2012, 12:04
Jessuh
Jessuh is offline
Ik heb een jaar geleden zelf een tattoo gezet op m'n enkel, ik ga hem binnenkort laten rechttrekken want hij is best scheef. En binnenkort ga ik m'n eerste tattoo laten zetten in een shop, een variant van de "smile now, cry later" tattoo.
Oud 04-09-2012, 17:55
--0--
--0-- is offline
hee, ik wil al een tijdje een piercing en zat te denken aan een armpiercing, maar zie ze alleen onder op de onderarm dicht bij de pols, kunnen ze ook richting je elleboog? en al train je je armspieren en die worden dikker, maakt dat dan iets uit voor de piercing?? alvast bedankt
Oud 05-09-2012, 00:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hartstikke bedankt voor je reactie!

Ik dacht dat je een paar dagen niet mocht roken, zal een hoop gestress schelen als dit wel gewoon mag dan

M'n moeder krijg ik wel snel omgepraat denk ik, wou eigenlijk een labret maar ik denk niet dat mij dit staat, en daarover een discussie beginnen zou sowieso al onbegonnen werk zijn, een tongpiercing daarentegen krijg ik bij m'n ma denk ik wel voor elkaar omdat je het niet echt snel ziet ofzo en niet in m'n gezicht zit. M'n pa gaat een groter probleem worden, maar als ik m'n ma eenmaal zover heb heeft hij zoiets van toe maar.

Een plastic balletje was ik sowieso al van plan, heb nl. al vrij zwakke tanden. Hoe zit het eigenlijk met die aders onder je tong ofzoiets? Als dat niet goed liep willen ze je toch niet piercen? Komt het bij veel mensen voor dat dat niet klopt?

Met m'n werk zal ik trouwens niet veel problemen krijgen, zichtbare piercings moeten uit. (Werk bij centerparcs in de snack, meestal bestellingen opnemen) maar waarschijnlijk zien ze niet eens dat ik die piercing in heb want ik wil hem ook niet te ver naar voren laten plaatsen.
Ja, maar je moet wel vaak spoelen hè! Niet overdreven, maar wel na je pauzes (wanneer je iets eet en drinkt, en dus ook rookt in jouw geval) en ja, zo vaak als je sterilon/whatever op een uitwendige piercing zou doen, zeg maar. Maar nogmaals, een goede piercer kan je hier meer info over geven. Je zou ook eerst eens langs kunnen gaan voor wat informatie voor je het besluit te doen.

Moeders zijn vaak wat makkelijker ja en voor je werk heb je inderdaad ook gewoon doorzichtige balletjes. Als je er niet de hele tijd mee loopt te spelen zoals 'tokkies' doen, is het toch prima? Ik speelde er in het begin heel veel mee, maar dat gaat vanzelf over.

Nou ja, er lopen natuurlijk een heleboel aderen en zenuwen door je tong, de piercer van mijn tattooshop durfde ze niet eens te zetten om die reden. Toen heb ik het laten zetten door de vrouw die mijn lippiercing ook heeft gezet.
Ik had op internet al opgezocht hoe het zou gaan en volgde met mijn ogen dicht de stappen. Ik zat te wachten op de klem, maar die kwam niet, in plaats daarvan voelde ik de naald er doorheen gaan. Toen ik vroeg waarom ze geen klem gebruikte, zei ze dat dat was omdat de aderen ed dan niet op hun echte plek zitten (omdat je de tong plet) en ze dat gevaarlijk vond. Ze heeft hem bij mij ook een tikje schuin gezet (hij leunt naar rechts in mijn mond, uitgestoken zie je het niet).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2012, 15:10
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Nogmaals bedankt

Ik ben ook zeker van plan om langs te gaan bij een piercer voordat ik het laat doen, maar waarschijnlijk wordt het echt nog een tijdje wachten want mijn vader is niet om te praten Heb ook al aangeboden om thuis dan ook een doorzichtig balletje te dragen maar hij wil er niks over horen...
Oud 07-09-2012, 00:16
Jessuh
Jessuh is offline
Citaat:
Nogmaals bedankt

Ik ben ook zeker van plan om langs te gaan bij een piercer voordat ik het laat doen, maar waarschijnlijk wordt het echt nog een tijdje wachten want mijn vader is niet om te praten Heb ook al aangeboden om thuis dan ook een doorzichtig balletje te dragen maar hij wil er niks over horen...
Dat is erg vervelend, heeft hij wel een goede reden ervoor? Mijn moeder vind tattoo's enorm lelijk en verbood mij dus ook een te laten zetten. Helaas was ik vijftien en kon er dus ook geen laten zetten. Heb er toen zelf een gezet, ook wel een beetje als wraak op me moeder. Ze vond het uiteindelijk helemaal niet erg. Misschien eens een goed gesprek proberen aan te gaan, dat heeft mij ook enorm geholpen! Ik heb me moeder zelfs zo ver gekregen dat ze over enkele maanden mee gaat wanneer ik een nieuwe ga laten zetten!
Oud 07-09-2012, 09:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nogmaals bedankt

Ik ben ook zeker van plan om langs te gaan bij een piercer voordat ik het laat doen, maar waarschijnlijk wordt het echt nog een tijdje wachten want mijn vader is niet om te praten Heb ook al aangeboden om thuis dan ook een doorzichtig balletje te dragen maar hij wil er niks over horen...
Mijn moeder vindt mijn lippiercing ook niet mooi, dat hoor ik al 7 jaar. Ik mocht haar in het begin ook niet meer zoenen als ik hem in had. Bij mijn eerste tattoo dreigde ze hem eraf te schaven.
Nu heb ik zelfs tatoo's die ze mooi vindt en zeurt ze de laatste tijd minder vaak over 'dat ding in je bek'.

Het gaat dus vanzelf wel over en als je hem echt wil en je bent oud genoeg om zonder (toestemming van) je ouders te gaan, doe dat dan gewoon. Wat wou hij doen dan?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-09-2012, 20:12
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
@Jessuh; gesprek gaat niet helpen helaas

@Little Phoebe; ik ben oud genoeg om hem zelf te laten zetten, maar dan ken je m'n vader nog niet. Ik kan dan rekenen op minstens een maand of 3/4 huisarrest en de piercing moet er metéén uit. Dan wacht ik liever een paar jaar tot ik uit huis ben
Oud 17-09-2012, 17:52
lothebig
lothebig is offline
Piercing in mn rechteroor, zijkant..
Je kan er beter geen oorbel doorjagen inverband met ontstekingen!!
Oud 07-10-2012, 23:51
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik heb begin dit jaar m'n oren gestretcht zonder me in te lezen, heel stom, ben ook met veel pijn van oorbelgaatje naar 3mm gegaan. Gelukkig geen bijwerkingen van gehad behalve de pijn tijdens het stretchen zelf. Heb al die tijd een 3mm plug erin gehad tot juli. Toen heb ik een operatie gehad, oorbellen moesten uit en de eerste twee weken ook niet meer ingehad, was toch alleen maar thuis op bed of op de bank. Toen had ik geen zin meer in m'n plugs dus weer gewone normale oorbellen ingedaan.

Nu wil ik morgen weer opnieuw gaan stretchen, eindmaat wil ik 6mm of 8mm, daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Maar mijn vraag is eigenlijk of ik weer gewoon op 3mm kan beginnen? Het gaatje is weer helemaal terug gegroeid naar oorbelgaatje namelijk.

Edit: Heb vanochtend gewoon m'n 3mm er weer doorheen gejaagd, deed een beetje pijn maar geen bloed/blowout o.i.d.

Laatst gewijzigd op 08-10-2012 om 12:06.
Oud 09-10-2012, 18:50
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Gelukkig ging het goed, maar ik raad altijd aan om zo langzaam mogelijk te stretchen..
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 10-10-2012, 21:48
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik weet ook dat dat het verstandigst is, maar had ze er al eerder ingehad en dat ging ook gewoon goed dus dacht dat het geen kwaad kon.

Wanneer kan ik m'n 4mm erdoor doen die hier liggen te wachten? Heb dus al eerder stretch gehad weet niet of dat verschil maakt.
Oud 19-10-2012, 14:08
Diamondsindasky
Diamondsindasky is offline
die 300 euro aan piercings die ik er weer uit moet doen voor me opleiding, fijn jong
Oud 19-10-2012, 16:47
Verwijderd
Misschien een stomme gedachtengang hoor, maar daar hou je toch rekening mee? Of wanneer je je piercings laat zetten, of wanneer je je opleiding kiest?
Oud 21-10-2012, 03:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet mijn piercing er eigenlijk altijd uit halen. Ik heb nu een chille baan, maar normaal gesproken heb ik ook gewoon pech. Dan haal je ze er 's ochtends uit en doe je ze er 's avonds weer in, hèhè, wat een moeite. En als je een tongpiercing hebt, doe je daar een doorzichtig balletje op en speel je er niet mee. Ik zie niet in hoe je dat zelf niet had kunnen bedenken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-10-2012, 12:00
Panorama
Panorama is offline
Als we 't hebben over eventuele 'gevaren' van tattoos door de opname van de gebruikte inktpartikels door het lichaam ... : er zijn allerlei soorten inkten, en afhankelijk van de kleur zitten daar andere chemische bestanddelen in. Het is dus best een tattoo te laten zetten door een artiest die voor elke klant een nieuwe kleurcapsule opent, en enkel inkt gebruikt van degelijke kwaliteit.

De theoretisch mogelijke problemen zijn :
- infecties na de tattooplaatsing (het zijn allemaal kleine wondjes)
- infecties tijdens de tattooplaatsing (als geen proper materiaal gebruikt wordt : hepatitis B, C, aids, ...)
- allergieën
- wildvlees (littekenweefsel, keloied)
- toxische of kankerverwekkende problemen als 't slechte inkt is
- verergering van bestaande huidproblemen
- spijt

Dat klinkt allemaal griezelig, maar als de tattoo geplaatst wordt door een professional in een propere shop, met goede producten, bij iemand zonder neiging tot allergieën of littekenweefselvorming, en die persoon verzorgt de tattoo goed tijdens de genezing, dan zijn er heel weinig problemen te verwachten. Zoals altijd : nadenken voor je begint, en 't serieus nemen.
Oud 30-10-2012, 14:56
lovelyroses
Avatar van lovelyroses
lovelyroses is offline

the clock tikes life away.
linkin park - in the end
Oud 31-10-2012, 13:07
lollylover
lollylover is offline
ik had een lippiercing maar paar maanden geleden heb ik zelf een navelpiercing gezet het deed niet zoveel zeer maar paar weken later kreeg ik een fikse ontsteking heb hem er ook uit moeten halen dus schiet hem niet meer zelf dat weet ik nu ook
Oud 04-11-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Misschien een stomme gedachtengang hoor, maar daar hou je toch rekening mee? Of wanneer je je piercings laat zetten, of wanneer je je opleiding kiest?
Tja, ik doe het zelfde als LP zegt eigenlijk. Ik heb er rekening mee gehouden in de zin van dat ik de genezingstijd tactisch uitkoos zodat ze er uit konden op het moment dat het echt moest.
En dan is het inderdaad gewoon ff 's avonds er in en 's ochtends eruit
Oud 04-11-2012, 17:53
Verwijderd
Ja, maar ik vond het commentaar van diamondsindasky geïrriteerd overkomen. En daar verbaas ik me een beetje iver want imo kun je goed bedenken dat je Je piercings er misschien uit moet halen als je gaat werken. Ik zie dan geen reden om geïrriteerd te zijn, maar dat kan ook aan mijn interpretatie liggen. Persoonlijk zou in inderdaad hetzelfde doen als LP en jij, en ik ken inderdaad een aantal mensen die dat op die manier doen. Mijn werk is de reden dat ik geen lippiercing heb, of een tattoo op mijn onderarm. Ik pas me daarin dus wel echt aan.
Oud 06-11-2012, 22:23
Verwijderd
Haha ja daar heb je gelijk in hoor. Ik kan ook helaas geen tattoo op mijn arm zetten, maar ja that's life!
Oud 06-11-2012, 23:05
Verwijderd
Juh. Ik vind het soms echt wel echt heel erg jammer want ik vind het wel echt heel erg mooi, maar aan de andere kant vind ik een tattoo op mijn arm niet passen bij het werk dat ik doe - iig niet bij wie ik wens te zijn in mijn werk. Er zijn collega's die wel een tattoo hebben en bij wie ik het echt heel mooi vind, maar bij mij in het werk dat ik doe, niet. Maargoed.
Oud 07-11-2012, 11:40
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Iemand hier ervaring met dermal anchors (in het gezicht)?
__________________
kak
Oud 07-11-2012, 20:32
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
Iemand hier ervaring met dermal anchors (in het gezicht)?
'n Kennis van me had er twee in den boezemgleuf maar was heel vervelend met aankleden/uitkleden en ze groeiden heel snel uit
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 24-11-2012, 21:10
quinny
quinny is offline
Ik ben 16 jaar en ik wil al heel lang een tattoo laten zetten. Ik ken heel veel mensen die ook tattoos hebben en vind het supergaaf. De bedoeling is een tijger tattoo aan de rechterkant van mijn lichaam. Die vanaf mijn borstkast begint tot over mijn billen. Ik heb een foto hier van hoe het er ongeveer moet uitzien. Ik ga hem hier niet posten, omdat het misschien iets te pikant is voor de thread. Dus hierbij een link: http://www.killerhotgirls.com/hotgir...e-tattoo?.html

Het gaat om de middelste. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het zo gaaf en denk ook niet dat ik er spijt van zal krijgen. Maar veel mensen om me heen raden het af. Ik ben van plan om het te laten zetten als ik 18 ben.

En voor de mensen die al een tattoo hebben, wat doen jullie om de pijn te verzachten tijdens het tattooeren?
Oud 24-11-2012, 23:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, nee, afschuwelijk! Vind ik. Als jij het (over 2 jaar nog) mooi vindt, moet je het vooral doen, jouw lichaam Het is wel een grote, zeker om mee te beginnen.

Pijn verzachten is er niet, je voelt het toch wel. Ik ouwehoer altijd gewoon met de beste man die mij tatoeëert, of met zijn vrouw. Het neemt de pijn absoluut niet weg en het wordt er ook niet minder van. Ik heb tattoo's die helemaal geen zeer deden, zelfs lekker voelden, ik heb er ook een aantal waarbij de tranen in mijn ogen stonden. Tja, niks aan te doen, doorbijten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2012, 21:59
quinny
quinny is offline
Citaat:
Omg, nee, afschuwelijk! Vind ik. Als jij het (over 2 jaar nog) mooi vindt, moet je het vooral doen, jouw lichaam Het is wel een grote, zeker om mee te beginnen.

Pijn verzachten is er niet, je voelt het toch wel. Ik ouwehoer altijd gewoon met de beste man die mij tatoeëert, of met zijn vrouw. Het neemt de pijn absoluut niet weg en het wordt er ook niet minder van. Ik heb tattoo's die helemaal geen zeer deden, zelfs lekker voelden, ik heb er ook een aantal waarbij de tranen in mijn ogen stonden. Tja, niks aan te doen, doorbijten.
Ok het is wel groot...misschien mede daardoor dat sommige mensen het niks vinden? Persoonlijk vind ik het een hele mooie tattoo. Ik denk er ook over om het iets kleiner te laten doen. Of misschien een gedeelte...en niet alles in 1 keer. Ik kan het nog altijd uitbreiden als ik het wil.

Bedankt voor je reactie, ik las ergens op een forum over mensen die een verdovende zalfje gebruiken tijdens het tattooeren. Het was een engelse site, dus ben er benieuwd naar of we dat ook in nederland hebben en of t ook werkt.
Het is niet dat ik er niet tegen kan...ik heb een vrij hoge pijngrens. De angst voor de pijn weerhoudt mij er ook niet van om er een te laten zetten. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden toch...
Oud 25-11-2012, 23:00
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
hhmppf , heb nu 2 weken geleden een tongpiercing laten steken , maar het egint irritant teworden omdat mijn tong zijn zwelling weg gaat dus het staafje word te groot , weten jullie soms wanneer je mag wisselen van staafje? zou immers graag een kleiner staafje in doen
x jenni
Oud 26-11-2012, 10:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Toen ik mijn tongpiercing liet zetten moest ik elke week terugkomen voor een korter staafje, drie weken achter elkaar. Ik zou gewoon naar je piercer gaan en vertellen wat er aan de hand is.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-11-2012, 16:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ok het is wel groot...misschien mede daardoor dat sommige mensen het niks vinden? Persoonlijk vind ik het een hele mooie tattoo. Ik denk er ook over om het iets kleiner te laten doen. Of misschien een gedeelte...en niet alles in 1 keer. Ik kan het nog altijd uitbreiden als ik het wil.

Bedankt voor je reactie, ik las ergens op een forum over mensen die een verdovende zalfje gebruiken tijdens het tattooeren. Het was een engelse site, dus ben er benieuwd naar of we dat ook in nederland hebben en of t ook werkt.
Het is niet dat ik er niet tegen kan...ik heb een vrij hoge pijngrens. De angst voor de pijn weerhoudt mij er ook niet van om er een te laten zetten. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden toch...
Nou, ik ben niet vies van grote tattoo's, ik vind deze gewoon heel lelijk. Maar ik ben niet degene die hem op mijn lichaam wil dragen, en andere mensen ook niet, dus dat zou niet uit moeten maken.

Ik heb dat nog nooit gehoord. Wel met een tepelpiercing, maar niet met tattoo's. Suck it up, zou ik zeggen.
Citaat:
hhmppf , heb nu 2 weken geleden een tongpiercing laten steken , maar het egint irritant teworden omdat mijn tong zijn zwelling weg gaat dus het staafje word te groot , weten jullie soms wanneer je mag wisselen van staafje? zou immers graag een kleiner staafje in doen
x jenni
Ik ben na 1 of 2 weken ook terug gegaan, ik bleef er tijdens het eten op bijten. Toen kreeg ik een kortere en sindsdien heb ik een aantal gekocht en wissel ik eens in de zoveel tijd. Gewoon terug gaan en vragen stellen dus
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-01-2013, 08:19
Verwijderd
Dit topic gaat op slot, losse topics over piercings en tatoeages zijn nu ook welkom. De laatste posts over schieten/piercen heb ik naar een apart topic verplaatst.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.