Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 08:50
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 15-04-2005 @ 00:17 :
ik heb nu heel cool haar van voren zwart en daarachter bruin en het klinkt heel dom maar het is wel heel leuk.
fotoooooo!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Oud 15-04-2005, 15:34
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
Ik heb lang blond haar met krullen en slagen
dit komt 10 keer mooier uit met Gel of iets
alleen weet ik niet wat ik moet gebruiken hiervoor
en iets wat niet al te duur is...

Als ik er nix in smeer vliegt me haar alle kanten op
het pluist enorm en het ziet er gewoon niet uit.

Tips?

(ik gebruik nu van die gele A-Ha gel die er binnen 5 min uit is)
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 15-04-2005, 19:02
June bug
June bug is offline
Nieuw haar!



__________________
Shake your body like the dance//
Oud 16-04-2005, 00:27
KusjeJusje
Avatar van KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 11-04-2005 @ 23:14 :
Ha leuk zijn we samen oranjerig blond... zoals ik al zei af en toe moet je wat durf hebben nou k wou weer eens blond haar dus heb het laten blonderen bij de kapper.. kostte veel geld en ben er niet eens tevreden mee dus over 3 weken...... word het weer rood
-x-
Gezelliiiig .. Tis ondertussen al wat minder oranje, begin het zelfs leuk te vinden
Volgens m'n kapper gaan die roodpigmenten (ofzoiets) na heel vaak wassen er bijna helemaal uit..Dus heb me deze week helemaal gek gewassen en t werkt dus wel
__________________
So many stupid people, so few comets..
Oud 16-04-2005, 10:34
saturday
saturday is offline
Citaat:
Flijn schreef op 14-04-2005 @ 22:17 :
Oke ik raak in de war van al die potjes in winkels dus ik vraag hier wel eerst om advies.

Ik heb dik, redelijk lang haar. Ik wil het graag lekker luchtig ('t is nogal zwaar), maar niet dat, als ik er iets in smeer, je het van meters afstand ziet. Dus geen plakkende slierten en vettigheid, maar wel sterk genoeg om wat volume te creëren.
Hoe?
Met wat?

Help!
Zou ik ook wel eens willen weten. Alleen dat van mij krult ook nog eens een beetje.
Oud 16-04-2005, 15:30
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik moet echt een goeie shampoo hebben. ik heb dik haar, wat ook heel droog en beschadigd is. ook heb ik soort van krullen. ik heb al glad en stijl van andrelon geprobeerd. in het begin hielp die goed, maar nu (na een paar maanden) niet meer ook heb ik een shamppo van garnier fructis geprobeerd maar die werkt ook niet... iemand een goeie tip?
ik hou er iig niet van om wax of andere goedjes in mn haar te smeren smorgens.
Oud 16-04-2005, 16:28
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
dReZ schreef op 15-04-2005 @ 09:50 :
fotoooooo!
Jaaa komt eraan
__________________
qkw <3
Oud 17-04-2005, 19:49
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Pothe hema XX strong gel

En je kan gigantische spikes neerzetten
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 17-04-2005, 20:46
cornershop
cornershop is offline
Bèèèh ik heb net m'n uitgroei geverfd, en nu is het soort van oranje geworden in plaats van heel donker bruin ik snap er niks van.
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Oud 18-04-2005, 16:33
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-04-2005 @ 17:28 :
Jaaa komt eraan
uhu jaja
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 18-04-2005, 18:35
Blackgeni
Avatar van Blackgeni
Blackgeni is offline
ik heb echt slap lnag dun haar dus ik gebruik altijd haarlak om het in model te krijgen alleen daarom verlies je je wetlook binnen een paar uurtjes, weet iemand nog een lichte gel ofzo
__________________
Waar een wil is, is een weg maar op mijn weg zijn wegwerkzaamheden
Oud 18-04-2005, 22:23
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb een vraagje mensen, ik zit heel erg te twijfelen of ik nou mijn pony bij laat groeien of niet. wat vinden jullie? ik post hier even 2 foto's'


oude kapsel zonder pony


dit is mijn kapsel dat ik nu heb..

wat vinden jullie? mijn pony bij laten groeien of toch niet?
__________________
move your body next to me
Oud 19-04-2005, 12:53
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
dReZ schreef op 18-04-2005 @ 17:33 :
uhu jaja
snol hier is ie hoor
__________________
qkw <3
Oud 19-04-2005, 13:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 19-04-2005 @ 13:53 :
snol hier is ie hoor
[afbeelding]
is toch leuk!?!
zeikerd.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 19-04-2005, 14:29
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 18-04-2005 @ 23:23 :
ik heb een vraagje mensen, ik zit heel erg te twijfelen of ik nou mijn pony bij laat groeien of niet. wat vinden jullie? ik post hier even 2 foto's'

[afbeelding]
oude kapsel zonder pony

[afbeelding]
dit is mijn kapsel dat ik nu heb..

wat vinden jullie? mijn pony bij laten groeien of toch niet?
met pony, met andere kleren
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 19-04-2005, 14:32
Verwijderd
krullen sucken...
Oud 19-04-2005, 14:37
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
dReZ schreef op 19-04-2005 @ 14:36 :
is toch leuk!?!
zeikerd.
ik zei toch ook niet dat ik het lelijk vond
__________________
qkw <3
Oud 19-04-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 12-04-2005 @ 19:45 :
Ik zou nog steeds blond haar willen, maar dan wel natuurlijk en vooral geen uitgroei. Maar heeft iemand ervaring met het oplichten via blondspray of het kleuren met een kapje (dat kan met dat merk waar ze alleen blonderen)? Ik heb gehoord dat het alleen oplicht, dus niet direct blonde plukken geeft.
ik deed dat een keer met blondspray, vorig jaar. dat werkte ook wel. in je haar spuiten, en in de zon gaan zitten. of onder de zonnebank natuurlijk.
Oud 19-04-2005, 16:48
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
net naar de kapper geweest:



__________________
...::: buy me some happy :::...

Laatst gewijzigd op 19-04-2005 om 17:32.
Oud 19-04-2005, 17:53
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 19-04-2005 @ 15:37 :
ik zei toch ook niet dat ik het lelijk vond
op msn zei je dat je haar kut zat.
maar deze foto is zeker ouder dan. pff.

kusjeee
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 19-04-2005, 22:06
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
merels schreef op 19-04-2005 @ 15:29 :
met pony, met andere kleren
oke
__________________
move your body next to me
Oud 19-04-2005, 23:19
Verwijderd
Ik heb blond haar dat ik nu iets van 1,5 jaar rood verf. Alleen nu zit ik er aan te denken om het weer blond te doen, ik ben dat constant verven nu echt zat, en mijn haar is er behoorlijk dood van geworden.
Maar daarvoor zou ik het dus eerst moeten ontkleuren en dan blond verven, wordt nog een heel gedoe.

Zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben? Hoe vaak moest je het ontkleuren voordat het echt licht werd? En heeft je haar het een beetje overleefd?

Ik kan het natuurlijk beter bij de kapper laten doen maar dat is wss belachelijk duur.. en ik heb geen zin in gezeur dat je het zou moeten laten uitgroeien enzo. Ik ga niet twee jaar voor lul lopen.
Oud 20-04-2005, 11:02
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb zwartgeverfd haar ´blond´ gemaakt, wel bij de kapper trouwens, maar het werd meer oranje-geel dus dat was niet zo´n succes. Het werd trouwens wel een stuk beter toen ik daarna veel in de zon zat.
Ook heb ik uitwasbare rode verf in mn haar gehad en het daarna weer geblondeerd, maar dat was met dreads, dus toen ik die eruit ging kammen zag het er sowieso niet zo heel gezond meer uit Maar dat bleef ook nog heel lang een raar perzikachtig kleurtje. Was na 1x verven trouwens, misschien lukt het met 2x wel..?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 23-04-2005, 18:26
Verwijderd
Oud 23-04-2005, 18:40
Verwijderd
weet iemand hoe je ervoor zorgt dat je haar minder snel breekt? want mijn haar is zo breekbaar als de pest
Oud 23-04-2005, 22:55
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
HEYHEY

een tip, als je van donker/zwart haar naar blond wil, kan je het volgende doen, ->ontkleuren en dan blonderen (ik zou asblond doen, omdat het dan beter eruit ziet). DIt is wel een shock voor je haar, maar als je het daarna goed verzorgd komt het nog altijd weer goed.


Zelf een vraagje

Ik heb 3 weken geleden me haar rood/zwart gekleurd, alleen ik vind het niet mooi. Is het al verstandig om 5 weken te wachten en een btje voor lul te gaan lopen of kan ik het al weer paars gaan verven en dat een groot tijdje niet meer verven?
tips???
Oud 24-04-2005, 14:15
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
koekjes schreef op 23-04-2005 @ 18:40 :
weet iemand hoe je ervoor zorgt dat je haar minder snel breekt? want mijn haar is zo breekbaar als de pest
je hebt van die hair repair dingen voor gesplijten punten maar dat maak je haar ook gladder/ zachter bijv dat je dan met borstelen niet zo snel je haar breekt.

miss is t een idee.. succes
Oud 24-04-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
TIEN schreef op 24-04-2005 @ 15:15 :
je hebt van die hair repair dingen voor gesplijten punten maar dat maak je haar ook gladder/ zachter bijv dat je dan met borstelen niet zo snel je haar breekt.

miss is t een idee.. succes
ty maar dat werkt dus nie echt
Oud 24-04-2005, 17:25
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
koekjes schreef op 24-04-2005 @ 16:31 :
ty maar dat werkt dus nie echt
mhmm dan weet ik t verder ook niet..
o wel net op reclame vna loreal d8 ik voor breekbaar haar neem aan een haarmasker of iets dergelijks, dat wel wat?
Oud 24-04-2005, 17:54
3eme sexe
Avatar van 3eme sexe
3eme sexe is offline
Citaat:
koekjes schreef op 24-04-2005 @ 17:31 :
ty maar dat werkt dus nie echt
Een vriendin van mij heeft iets van een silkserum. Werkt vooral goed bij kroeshaar, maar is wel duur.
Oud 25-04-2005, 15:52
Poesket
Poesket is offline
Krullen

Heb jij ze? Wil je ze? Van je zelf of nep? Vindt je het mooi? Hoe kun je eraan komen?


Ik heb van mezelf geen krullen. IK wil ze heel erg graag, dat worden dus neppers. Vind het heel erg mooi en speels staan. En hoe kun je eraan komen, tja permanentje, met de krultang aan de slag? Dit wil ik eigenlijk niet dus ik dacht is er iets anders ervoor? een vloestofje bij de kapper oid dat het een maandje ofzo blijft zitten. Het liefst wil ik grove of pijpen krullen hebben.... MOOI
__________________
einde
Oud 25-04-2005, 16:47
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Lily16 schreef op 15-04-2005 @ 16:34 :
Ik heb lang blond haar met krullen en slagen
dit komt 10 keer mooier uit met Gel of iets
alleen weet ik niet wat ik moet gebruiken hiervoor
en iets wat niet al te duur is...

Als ik er nix in smeer vliegt me haar alle kanten op
het pluist enorm en het ziet er gewoon niet uit.

Tips?

(ik gebruik nu van die gele A-Ha gel die er binnen 5 min uit is)
Crystal'wax van Loreal FX Studio werkt bij mij heel goed
Oud 25-04-2005, 16:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Eerised schreef op 25-04-2005 @ 16:52 :
Krullen

Heb jij ze? Wil je ze? Van je zelf of nep? Vindt je het mooi? Hoe kun je eraan komen?


ik heb ze van mezelf. Ben er blij mee, ze horen bij me
Oud 25-04-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
3eme sexe schreef op 24-04-2005 @ 18:54 :
Een vriendin van mij heeft iets van een silkserum. Werkt vooral goed bij kroeshaar, maar is wel duur.
hoe duur?
Oud 26-04-2005, 12:08
Paarlemoeren
Avatar van Paarlemoeren
Paarlemoeren is offline
Nieuw kapsel...........!
Ik heb nu al sinds ik 10 ben mijn haar kort en sinds mijn 13e ofzo heb ik het een beetje warrig achterin en mijn pony netjes naar de zijkant...in mijn fotoboek staan 2 foto's waarop het redelijk te zien is..soms krul ik mijn pony een beetje naar buiten zeg maar (de foto met "je ne sais pas" erop)...maar dat wordt ook een beetje saai.

Vorig jaar had ik een puntpony...een symmetrische pony die uitloopt in één punt. Dat vond ik heel erg leuk alleen was ik bang dat mijn hoofd er heel bol door leek............


Iemand tips of foto's van hoe ik het kan doen? Ik ben niet echt bang om met m'n haar te experimenteren, heb het ook al in tig kleuren geverfd...
__________________
zo hé!
Oud 26-04-2005, 15:57
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Hey,

Ik laat mijn haar groeien na het heel extreem kort gehad te hebben en allerlei soorten kapsels....ik verander graag, vind ik leuk!

Laat het nu dan ook groeien, niet te lang...maar je moet denken aan een lengte van 3 cm over de ogen heen, die lengte!

Dit punt bereik ik al bijna, alleen lukt het me niet echt super het leuk in model te brengen met een beetje een soort beachlook zeg maar....iemand tips voor producten wellicht?
Oud 26-04-2005, 19:03
*Finding*Niki*
Avatar van *Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Hee Mensen
ik ga zaterdag naar de kapper en heb haar tot op mn schouders(en wil het nog wat langer laten groeien)
(heb bruin/niet al te dik haar)
en wil het graag "Hip"laten knippen...wat zijn de trends spring 2005? alvast bedankt! liefs xXx
Oud 27-04-2005, 11:40
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
*Finding*Niki* schreef op 26-04-2005 @ 20:03 :
Hee Mensen
ik ga zaterdag naar de kapper en heb haar tot op mn schouders(en wil het nog wat langer laten groeien)
(heb bruin/niet al te dik haar)
en wil het graag "Hip"laten knippen...wat zijn de trends spring 2005? alvast bedankt! liefs xXx
www.trendystyle.nl
__________________
einde

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 14:35.
Oud 27-04-2005, 21:49
knir
Avatar van knir
knir is offline
ga vrijdag naar de kapper en ik schijt em nu al
ik krijg kort haar muuuu
__________________
i am not a nugget
Oud 28-04-2005, 14:33
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
knir schreef op 27-04-2005 @ 22:49 :
ga vrijdag naar de kapper en ik schijt em nu al
ik krijg kort haar muuuu
Heb ik ook gedaan, dus kan jij het ook! Moet je het wel even showen, he
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 28-04-2005, 15:46
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 25-04-2005 @ 17:47 :
Crystal'wax van Loreal FX Studio werkt bij mij heel goed
Prijs?
__________________
your gonna kill yourself believing in these beautiful lies
Oud 28-04-2005, 15:48
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
bij mij vlieg de gel er nl. weer uit tijdens het fietsen
__________________
your gonna kill yourself believing in these beautiful lies
Oud 28-04-2005, 22:14
mwja
mwja is offline
Ik heb rood haar, maar dat rode word echt fkn snel faal + uitgroei. Blijf dus aan t verven en wil daarom m'n haar wel gewoon bruin.

Heb 't dus zelf een keer ontkleurd, (slimme) ik d8 dan doe ik er donkerblond overheen en dan zie ik wel wat het word. Had geel/oranje/groen haar waarna ik er panisch maar weer rood overheen heb gedaan. Dat groene bleef nog een tijdje, maar is nu wel weer weg gelukkig.

Zit nu te denken 't bij de kapper te laten doen, maar heb dus een soort van trauma. Komt t wel goed bij de kapper en hoe doen ze dat dan? Op dezelfde manier als ik heb geprobeerd of kan het ook nog anders? (niet dat ik strax groen en dood haar heb )

Ze hebben bij de kapper toch ook verf wat niet slecht is voor je haar? Iemand hier info over?
Oud 29-04-2005, 00:20
KusjeJusje
Avatar van KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Ik zou sowieso naar de kapper gaan.. Die kan er vast wel wat aan doen. Ik heb mn haar ook een keer ontkleurd, kreeg felgeel haar, dus ben heeeeeeeel snel naar de kapper gegaan en het daar opnieuw laten verven. Gelukkig was het daarna weer helemaal goed
__________________
So many stupid people, so few comets..
Oud 29-04-2005, 10:22
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Joan schreef op 28-04-2005 @ 16:46 :
Prijs?
niet goedkoop maar de exacte prijs zou ik zo niet weten
Oud 29-04-2005, 16:55
Magnificent
Avatar van Magnificent
Magnificent is offline
Ik heb blond haar van mezelf, kleurde het ook rood en wilde ook van het rode af..Aangezien het bijna zomer is en eht zonnetje al schijnt:..Als je je haar niet wil laten ontkleuren dan moet je het gewoon wassen met agressieve shampoo zoals head&sh..hierdoor word je rode haar kleur faal..en dan super veel in de zon zitten..dan ist zo weer blond..tenminste dat had ik
__________________
Do what I want cause I can and if I don't because I wanna
Oud 30-04-2005, 08:31
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Ik heb een half jaar geleden ongeveer.. ja, mn haar helemaal draf geknipt, nouja, ik was niet kaal ofzo, maar veel was er niet meer van over.
Toen heb ik dr zwart ingegooid.
En toen kwam er geldcrisis dus heb die zwart niet meer bijgewerkt.

Nu heb ik zwart haar als ik uit de douche kom en bruin haar als ik in de zon zit verder een uitgroei van minstens een decimeter ofzo.
Maar ik heb vanavond met een vriendin afgesproken om naar de stad te gaan, en heb besloten dat zij dan al het zwart eraf gaat knippen dan heb ik weer stekels.

en die ga ik dan weer rood verven . met groen dan is het kerstmis
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Oud 30-04-2005, 19:39
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
George schreef op 09-04-2005 @ 23:03 :

Ik dig het haar van Tara Elders, met zo'n beetje schuine pony. Nu wil ik het best zo laten knippen, maar ik heb van mezelf al een rond hoofd. Krijg ik daar dan niet een enorm bolle kop van, vroeg ik me af?
krijg je van een schuine pony een boller hoofd?

dat zou heel goed uitkomen
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 01-05-2005, 18:27
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Dark_Princess schreef op 30-04-2005 @ 09:31 :
Ik heb een half jaar geleden ongeveer.. ja, mn haar helemaal draf geknipt, nouja, ik was niet kaal ofzo, maar veel was er niet meer van over.
Toen heb ik dr zwart ingegooid.
En toen kwam er geldcrisis dus heb die zwart niet meer bijgewerkt.

Nu heb ik zwart haar als ik uit de douche kom en bruin haar als ik in de zon zit verder een uitgroei van minstens een decimeter ofzo.
Maar ik heb vanavond met een vriendin afgesproken om naar de stad te gaan, en heb besloten dat zij dan al het zwart eraf gaat knippen dan heb ik weer stekels.

en die ga ik dan weer rood verven . met groen dan is het kerstmis
fotooooo
__________________
Oud 02-05-2005, 10:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 30-04-2005 @ 20:39 :
krijg je van een schuine pony een boller hoofd?

dat zou heel goed uitkomen
Daarom heb ik ook lang getwijfeld over een pony, op een gegeven moment gewoon gedaan en het stond leuk.
Ook met een bolle toet.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.