Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 10:57
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 16-03-2005 @ 20:10 :
Ik heb een vraagje over m'n tongpiercing, ik heb hem nu iets langer als een maandje en heb in totaal nu al het 4e (en het kortste staafje in) Maar is dat niet al harstikke snel , ik hoor namelijk allemaal verhalen dat je pas na 2 week - 1 maand een nieuw staafje er in mag

En voor degenen met ook een tongpiercing, hoelang is het staafje wat jullie erin hebben, mijne 14 mm, maar ik heb soms het idee dat hij wat aan de strakke kant zit. Ik heb namelijk echt geen ruimte meer over

Alvast bedankt
Beter je tong wat ruimte geven hoor.
Te klein is nogal gevaarlijk...

Ik heb een heel tijdje zelfs 20mm gehad
Ik vond het super om te dragen.
En nu heb ik een 16mm.
Dus je kiest het eigenlijk zelf, zolang het maar niet te klein is...
__________________
--> Piercing Addict <--
Advertentie
Oud 17-03-2005, 11:02
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
saturday schreef op 17-03-2005 @ 10:20 :
Bedoel je met teflon gewoon dat het staafje van plastic is?
Dan heb ik het ook. Schijnt sneller te genezen en beschadigt je tanden ook niet.
Yup, klopt
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 17-03-2005, 15:56
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ben vandaag mee naar de shop geweest, en zei vertelde mij dat de lengte goed was Maarja, ik wacht nog wel even ik heb er nu geen last van, maar als ik wel last krijg zal ik er maar even een nieuwe bij kopen

Nog een vraagje, ik wil graag een tragus (sinds mn tongpiercings vind ik piercings echt helemaal geweldig ) Maar ik heb gehoord dat het toch wel gevaarlijk is, en een behoorlijke lange genezingsperiode heeft.. En ik ben nogal bang voor de pijn ben nogal een watje, maarja er is hier vast wel iemand met een tragus, dus ik was wel benieuwd!!
Oud 17-03-2005, 16:12
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 17-03-2005 @ 16:56 :
Ben vandaag mee naar de shop geweest, en zei vertelde mij dat de lengte goed was Maarja, ik wacht nog wel even ik heb er nu geen last van, maar als ik wel last krijg zal ik er maar even een nieuwe bij kopen

Nog een vraagje, ik wil graag een tragus (sinds mn tongpiercings vind ik piercings echt helemaal geweldig ) Maar ik heb gehoord dat het toch wel gevaarlijk is, en een behoorlijke lange genezingsperiode heeft.. En ik ben nogal bang voor de pijn ben nogal een watje, maarja er is hier vast wel iemand met een tragus, dus ik was wel benieuwd!!
Vertel mij dan eens als je je tong uitsteekt, is er ruimte? Zoja, klopt het wat ze zeggen, zo niet, maken ze je iets wijs... zou niet de eerste keer zijn. En als het JOU stoort, dan vraag je gewoon een nieuw en groter staafje! Als ze slim zijn, doen ze dat dan ook en heb voel je je zekerder

En verder is een tragus minder gevaarlijk als een tong.
Dus dat zal je eerste antwoord wel beantwoorden.
Genezing klopt. Dat is tussen 4 maanden en 12 maanden.
De pijn is wel wat groter als je tong maar niet om je zorgen over te maken. En denk je toch dat dat te veel pijn doet, laat het dan piercen op een 1,2mm (als ze dat al niet doen )
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 17-03-2005, 16:19
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Als ik mn tong uitsteekt zie ik zelf niks van het staafje, bolletje zit gewoon echt op mn tong.. Vooral als ik sochtends wakker wordt lijkt mn tong dikker en de piercing lijkt er in de zitten, heb er geen last van mja *ziet er wel eng uit*

En wat betreft die tragus, het lijkt me zo pijnlijk omdat het door een best wel dik stuk kraakbeen heen moet, en ik ben niet zo'n held, maar hoelang blijf je daar echt last van houden dan??

Iig dankjewel
Oud 17-03-2005, 16:26
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 17-03-2005 @ 17:19 :
En wat betreft die tragus, het lijkt me zo pijnlijk omdat het door een best wel dik stuk kraakbeen heen moet, en ik ben niet zo'n held, maar hoelang blijf je daar echt last van houden dan??

Iig dankjewel
ik heb een tragus. het viel mij best mee. maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mn industrial heel pijnlijk vond en dus op alles voorbereid was. en die pijn duurt toch wel een paar weekjes, bij mij tenminste. vooral een beetje lastig om op te slapen maar het lukt wel in een bepaalde houding. ik heb hem nu bijna 5 weken geloof ik en iig geen last meer van pijn.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 17-03-2005, 16:50
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 17-03-2005 @ 17:26 :
ik heb een tragus. het viel mij best mee. maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mn industrial heel pijnlijk vond en dus op alles voorbereid was. en die pijn duurt toch wel een paar weekjes, bij mij tenminste. vooral een beetje lastig om op te slapen maar het lukt wel in een bepaalde houding. ik heb hem nu bijna 5 weken geloof ik en iig geen last meer van pijn.
kun je mij misschien iets meer vertellen over die industrial?
Oud 17-03-2005, 18:03
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 17-03-2005 @ 17:19 :
Als ik mn tong uitsteekt zie ik zelf niks van het staafje, bolletje zit gewoon echt op mn tong.. Vooral als ik sochtends wakker wordt lijkt mn tong dikker en de piercing lijkt er in de zitten, heb er geen last van mja *ziet er wel eng uit*

En wat betreft die tragus, het lijkt me zo pijnlijk omdat het door een best wel dik stuk kraakbeen heen moet, en ik ben niet zo'n held, maar hoelang blijf je daar echt last van houden dan??

Iig dankjewel
Goede tip meisje...

Ga terug naar je piercer, luister niet naar zijn woorden, maar neem een nieuw en groter staafje! Want wat jij zegt is toch echt niet goed hoor! Succes!

Neen, hoor, dat lijkt alleen maar zo. Wees maar gerust. Voor een tragus moet je geen held zijn hoor Last van hebben... 1 dagje had ik er last van. Maar algemeen, weekje ofzo
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 17-03-2005, 18:04
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
saturday schreef op 17-03-2005 @ 17:50 :
kun je mij misschien iets meer vertellen over die industrial?
Wat wil je er eigenlijk van weten?
Dan geef ik ook mijn mening.

En welke industrial wil je?
Je hebt er zoveel
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 17-03-2005, 18:21
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
saturday schreef op 17-03-2005 @ 17:50 :
kun je mij misschien iets meer vertellen over die industrial?
uhm zeg inderdaad maar wat je wil weten.
hij was iig érg pijnlijk (vond ik) en je moet hem zeker niet in je slaapoor nemen (als je die hebt) want je kunt er de eerste paar maanden nauwelijks op liggen.
bovendien is die van mij vrij 'hoog' gepierced omdat ik zo'n soort bobbel in mn oor heb, tja hoe leg je dat uit. nouja iig, als je zo'n bobbel hebt moet ie heel hoog omdat het staafje er anders tegenaan duwt waardoor je oor krom kan groeien. maar dat moet je met je piercer bespreken
bovendien had ik de eerste paar maanden last van het onderste gaatje, dr zat zo'n vies bobbeltje op maar nu issie al weer een tijdje helemaal goed. ik had hem ook niet echt verzorgd ofzo, alleen elke dag in de douche met water
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 17-03-2005, 19:09
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Meisje die ik ken heeft er nu een verfrommeld oortje door ziet er niet echt mooi uit....

Die staaf is te kort ofzo en der oor zit nu echt van links naar rechts naar elkaar toe geduwd blegh
Oud 17-03-2005, 19:43
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ghehe ik ben een zeurderd maar ik heb gehoord dat als je piercing gaat ontsteken, je listerine moet gebruiken?? Maar kun je dat gewoon bij een shop kopen of bij de apotheek?
En zijn er ook nog andere middeltjes tegen ontsteking?

Dit was mn laatste vraagje hoor
Oud 17-03-2005, 19:45
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Freggol schreef op 17-03-2005 @ 20:09 :
Meisje die ik ken heeft er nu een verfrommeld oortje door ziet er niet echt mooi uit....

Die staaf is te kort ofzo en der oor zit nu echt van links naar rechts naar elkaar toe geduwd blegh
Tjah, dat komt ervan als je niet naar de lengte van een staafje kijkt....
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 17-03-2005, 19:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 17-03-2005 @ 20:43 :
Ghehe ik ben een zeurderd maar ik heb gehoord dat als je piercing gaat ontsteken, je listerine moet gebruiken?? Maar kun je dat gewoon bij een shop kopen of bij de apotheek?
En zijn er ook nog andere middeltjes tegen ontsteking?

Dit was mn laatste vraagje hoor
Listerine is niet zo goed voor je, heb ik laatst gehoord. Misschien kun je een zakje (dode)zeezout bij de piercer halen. Dat is veel beter.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 17-03-2005, 19:46
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 17-03-2005 @ 19:21 :
uhm zeg inderdaad maar wat je wil weten.
hij was iig érg pijnlijk (vond ik) en je moet hem zeker niet in je slaapoor nemen (als je die hebt) want je kunt er de eerste paar maanden nauwelijks op liggen.
bovendien is die van mij vrij 'hoog' gepierced omdat ik zo'n soort bobbel in mn oor heb, tja hoe leg je dat uit. nouja iig, als je zo'n bobbel hebt moet ie heel hoog omdat het staafje er anders tegenaan duwt waardoor je oor krom kan groeien. maar dat moet je met je piercer bespreken
bovendien had ik de eerste paar maanden last van het onderste gaatje, dr zat zo'n vies bobbeltje op maar nu issie al weer een tijdje helemaal goed. ik had hem ook niet echt verzorgd ofzo, alleen elke dag in de douche met water
Ze hadden je ook last kunnen besparen en niet dadelijk een staafje erin te zetten....
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 17-03-2005, 19:48
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 17-03-2005 @ 20:43 :
Ghehe ik ben een zeurderd maar ik heb gehoord dat als je piercing gaat ontsteken, je listerine moet gebruiken?? Maar kun je dat gewoon bij een shop kopen of bij de apotheek?
En zijn er ook nog andere middeltjes tegen ontsteking?

Dit was mn laatste vraagje hoor
Maakt niet uit hoeveel je vraagt

Tegen een ontsteking kan je niet echt iets doen.
Als het erg is, en niet stopt, moet je naar je piercer gaan,
Dan geven ze iets speciaals voor je...

Maar over algemeen: zeezoutwater
Dat is nog altijd het beste wat er is.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 17-03-2005, 20:14
saturday
saturday is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 17-03-2005 @ 19:04 :
Wat wil je er eigenlijk van weten?
Dan geef ik ook mijn mening.

En welke industrial wil je?
Je hebt er zoveel
Tsja, je ervaring ermee. Nadelen etc.
Ik heb al op bmezine ofzo gekeken, maar daar kon ik alleen maar een rechte in het oor vinden en een tsja, the usual. en variaties erop. Zijn er nog meer dan?


@ Ramble on: bedankt. en ojee eng
hoelang duurde het voordat hij genezen was?
Oud 17-03-2005, 20:43
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
saturday schreef op 17-03-2005 @ 21:14 :
Tsja, je ervaring ermee. Nadelen etc.
Ik heb al op bmezine ofzo gekeken, maar daar kon ik alleen maar een rechte in het oor vinden en een tsja, the usual. en variaties erop. Zijn er nog meer dan?


@ Ramble on: bedankt. en ojee eng
hoelang duurde het voordat hij genezen was?
ik heb ook n industrial, maar ik heb m laag geplaatst (t onderste gaatje zit best laag). ik wilde m zo, zie je m beter. het zetten deed wel pijn en ik heb er ook n aantal maanden niet op kunnen liggen. ik heb m nu iets meer dan 7 maanden en kan er wel op liggen, maar hij is nog vaker pijnlijk. maar....ik vind m wel supermooi
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 17-03-2005, 21:49
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
saturday schreef op 17-03-2005 @ 21:14 :
Tsja, je ervaring ermee. Nadelen etc.
Ik heb al op bmezine ofzo gekeken, maar daar kon ik alleen maar een rechte in het oor vinden en een tsja, the usual. en variaties erop. Zijn er nog meer dan?
De meeste ervaringen zijn gewoon dat de healing heel lang duurt. Dat het moeilijk is om op te slapen. Nadelen is er niet aan want ook als je je industrial uitdoet, dat je gewoon 2 staafjes erin kan doen, zodat het 2 helix's worden. Verder valt mij nu niet direct iets in buiten de lange healing van nadelen. Tjah, de pijn is verschillend. Meer zeker niet extreem

Ja, je hebt ook een navel industrial enzo.
Je hebt er ook verscheidenen in je oor.

Maar ik denk dat je de standaart bedoeld, dus daar is ook mijn verhaal op gebaseerd
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 18-03-2005, 22:32
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 17-03-2005 @ 20:46 :
Ze hadden je ook last kunnen besparen en niet dadelijk een staafje erin te zetten....
Dat hebben ze mij niet verteld. En besides, daar ben ik veel te ongeduldig voor, ik wilde meteen een staafje

Bij mij letten ze heel erg op de lengte van het staafje trouwens, mijne steekt dan ook een beetje uit, maar dat vind ik juist wel cooler staan dan een precies passende. En beter te lang dan te kort ivm kromtrekkende oren dus.

@ Saturday: bij mij duurde het 4 maanden ongeveer..eerst was het onderste gaatje ontstoken en echt opeens was dat weg zonder dat ik er iets aan gedaan had
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 19-03-2005, 08:52
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 18-03-2005 @ 23:32 :
Dat hebben ze mij niet verteld. En besides, daar ben ik veel te ongeduldig voor, ik wilde meteen een staafje

Bij mij letten ze heel erg op de lengte van het staafje trouwens, mijne steekt dan ook een beetje uit, maar dat vind ik juist wel cooler staan dan een precies passende. En beter te lang dan te kort ivm kromtrekkende oren dus.
Ja, soms vertellen ze het niet idd. Ik wel en laat de persoon dan kiezen. En als je te ongeduldig bent, tja, dan is het ook leuker voor meteen een staafje

De lengte is ook super belangrijk bij een industrial. Ik vind dit het belangrijkste En waarom, idd, voor je oren te misvormen. Ze moeten ook rekening houden met als je oor gaat ontsteken enzo, dus ietsje groter is altijd beter. Sommige nemen juist passend en dat vind ik dan minder goed. Ik heb alleen staafjes in mijn oren en ik heb ook allemaal een groter maat als juist passend. Niet omdat het cooler is maar voor mijn oor zelf
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 19-03-2005, 12:02
-(L)-
Hier ben ik weer met een paar vragen
Ik heb donderdag eindelijk die surfacepiercing (onder m'n navel) laten zetten, die ik al zo lang wilde

Nu een aantal vragen:
-Is het normaal dat er maar een staafje van 12 mm in zit? Of is dat bij iedere piercing anders? Een meisje op school had er namelijk eentje die veel groter was (ik gok op zo'n 2 cm)! Maar ik vind dit mooier, dus ik neem niet aan dat 't dan een probleem is.
-Ook zit er zit maar heel weinig vel doorheen. Ik neem aan dat ook dit de bedoeling is (aangezien het een 'surface' piercing is)?!
-Hij is rood aan beide kanten. Het vel ziet er nog al geirriteerd uit, terwijl ik dat bij vorige piercings nooit had. Heeft het ermee te maken dat het een staafje is ofzo? Bij eerdere piercings nam ik altijd eerst een ringetje en had ik er nooit last van. Ook voel ik het meteen als er kleding overheen 'wrijft', terwijl ik niet eens strakke kleding aan heb. Ook dit had ik niet bij bv m'n (gewone) navelpiercing. Moet ik er een grote pleister opplakken? Of kan ik dat net beter niet doen?
-Tenslotte vind ik het schoonmaken nogal lastig. Ik kan bijna niet met het staafje bewegen, ik heb ongeveer 1mm speling. Ik doe er nu maar gewoon (uni cura) zeep op, en probeer een beetje heen en weer te gaan ermee, daarna goed uitspoelen. Ik neem aan dat dat de bedoeling is?
Verder heb ik er zeezout bijgekregen, moet ik dat gewoon over een week beginnen te gebruiken? En dan 1x per week?
Oud 19-03-2005, 13:02
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
woehoe heb eindelijk zwarte tunnels van 7 mm gekocht en ze staan
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 19-03-2005, 13:08
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
fotoooo!

oh, en als ik weer geld heb maandag ga ik ook nieuwe kopen. zo'n zwarte gedraaide
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 20-03-2005, 11:59
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 19-03-2005 @ 13:02 :
Hier ben ik weer met een paar vragen
Ik heb donderdag eindelijk die surfacepiercing (onder m'n navel) laten zetten, die ik al zo lang wilde

Nu een aantal vragen:
-Is het normaal dat er maar een staafje van 12 mm in zit? Of is dat bij iedere piercing anders? Een meisje op school had er namelijk eentje die veel groter was (ik gok op zo'n 2 cm)! Maar ik vind dit mooier, dus ik neem niet aan dat 't dan een probleem is.
-Ook zit er zit maar heel weinig vel doorheen. Ik neem aan dat ook dit de bedoeling is (aangezien het een 'surface' piercing is)?!
-Hij is rood aan beide kanten. Het vel ziet er nog al geirriteerd uit, terwijl ik dat bij vorige piercings nooit had. Heeft het ermee te maken dat het een staafje is ofzo? Bij eerdere piercings nam ik altijd eerst een ringetje en had ik er nooit last van. Ook voel ik het meteen als er kleding overheen 'wrijft', terwijl ik niet eens strakke kleding aan heb. Ook dit had ik niet bij bv m'n (gewone) navelpiercing. Moet ik er een grote pleister opplakken? Of kan ik dat net beter niet doen?
-Tenslotte vind ik het schoonmaken nogal lastig. Ik kan bijna niet met het staafje bewegen, ik heb ongeveer 1mm speling. Ik doe er nu maar gewoon (uni cura) zeep op, en probeer een beetje heen en weer te gaan ermee, daarna goed uitspoelen. Ik neem aan dat dat de bedoeling is?
Verder heb ik er zeezout bijgekregen, moet ik dat gewoon over een week beginnen te gebruiken? En dan 1x per week?
1. Dat had je best bij je piercer moeten bespreken. Jij bepaald namelijk de lengte van je piercing. Maar als je tevreden bent met jou lengte moet je je zeker geen zorgen maken omdat andere een andere lengte hebben

2. Dat hangt af van je lengte. Ik heb ook surface piercings gehad en dan verschilt het vaak van de hoeveelheid vel Vel bepaald ook de pijn en diepte enzo

3. Neen, geen pleister. Dat is normaal. Dat is het nadeel van een surface piercing. Gewoon goed verzorgen en dan gaan het rood weg. Het wilt gewoon zeggen dat je piercing nog niet genezen is, en ja, het is ook normaal dat hij snel geirriteerd wordt door iets. Effe goed opletten de komende dagen. En heb heeft niks te maken met een ringetje. Een surface piercing is altijd snel en soms lang ontstoken de eerste dagen/weken.

4. Verzorging doe je goed hoor En het is normaal dat je er niet aan kunt draaien enzo. Goed volhouden met de verzorging en toch ook zeker het zeezout water gebruiken. Best 1 x per dag de eerste week


Succccces!!!!!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 20-03-2005, 14:12
watermuis
watermuis is offline
wat is de normale prijs voor een tattoo? (van ongeveer 20x15 cm)
of verschilt dat per shop?
Oud 20-03-2005, 16:10
*Supergirlll*
Avatar van *Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Yeaah heb nu een 16 mm staafje in mn tong en het voelt zooooooo veeeel beter De pijn is echt weer helemaal weg dus ik weer helemaal blij
Oud 20-03-2005, 16:11
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Ik heb me oor inmiddels opgerekt naar 5mm in een weekje ehrm maar ik wil dus tot 6mm gaan want ik wil ze er ooit weer eens uithalen en de gaten dan wel dicht laten groeien.

Maar ik wil dus zwarte tunnels kopen moet ik dan gewoon 6mm tunnels kopen? voor een 6mm gaatje want ik hoorde weer wat over de dikte van het metaal
Oud 20-03-2005, 16:45
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
watermuis schreef op 20-03-2005 @ 15:12 :
wat is de normale prijs voor een tattoo? (van ongeveer 20x15 cm)
of verschilt dat per shop?
Je bedoeld mm veronderstel ik?
Ofwel ga je dadelijk naar het groot toe...

Verschilt per shop, maar meestal worden ze per uur betaald.
Gemiddeld is 100 euro per uur.

Maar als je veel details en shaduw en soort, dan lopen de minuten wel op

Maar ik zal een gokje wagen: 150-200 euro voor jou tattoo....
__________________
--> Piercing Addict <--

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 21:42.
Oud 20-03-2005, 16:46
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 20-03-2005 @ 17:10 :
Yeaah heb nu een 16 mm staafje in mn tong en het voelt zooooooo veeeel beter De pijn is echt weer helemaal weg dus ik weer helemaal blij
Ik heb het je toch gezegd meis...

Je moet niet altijd naar die mannen luisteren...
Zij weten niet hoe je lichaam reageert op zo dingen!

En onthoud die tip maar goed, kan je nog van pas komen!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 20-03-2005, 16:48
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Freggol schreef op 20-03-2005 @ 17:11 :
Ik heb me oor inmiddels opgerekt naar 5mm in een weekje ehrm maar ik wil dus tot 6mm gaan want ik wil ze er ooit weer eens uithalen en de gaten dan wel dicht laten groeien.

Maar ik wil dus zwarte tunnels kopen moet ik dan gewoon 6mm tunnels kopen? voor een 6mm gaatje want ik hoorde weer wat over de dikte van het metaal
Ik zal dit maar effe editen

Wat bedoel je met dikte?
__________________
--> Piercing Addict <--

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 16:51.
Oud 20-03-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Freggol schreef op 20-03-2005 @ 17:11 :
Ik heb me oor inmiddels opgerekt naar 5mm in een weekje ehrm maar ik wil dus tot 6mm gaan want ik wil ze er ooit weer eens uithalen en de gaten dan wel dicht laten groeien.

Maar ik wil dus zwarte tunnels kopen moet ik dan gewoon 6mm tunnels kopen? voor een 6mm gaatje want ik hoorde weer wat over de dikte van het metaal
6mm is de diameter gemeten vanaf de buitenkant dus ja, je moet gewoon 6 mm kopen. het gat zelf zal alleen geen 6mm zijn als je er 1 met schroefdraad koopt want dat is wat dikker materiaal idd maar de buitenste maat moet je aanhouden.


ik wil ook nog zwarte met schroefdraad (8mm) maar bij de v&d hier hebben ze die maat niet meer
(als iemand die voor mij kan kopen in een v&d waar ze die wel nog hebben zou dat zeer cool zijn. ik betaal je dan gewoon het geld (15 euro voor 2 stuks en 39 ct verzend (sorry geen fooi, moet alle centen omdraaien op het moment )
Oud 20-03-2005, 17:31
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Wtf 15 euro voor 2 tunnels ? bij de v&d? dan ga ik ze morgen gelijk halen als ik op school ben (rotterdam) zadkine (zat btw eerst op het glr daar zag ik jouw altijd )
Oud 20-03-2005, 18:36
killahlinda
killahlinda is offline
tunneltjes zijn VET
zelf ben ik ook bezig met die gaatjes oprekken en ik vind ze onwijs cool
__________________
destination:anywhere but here
Oud 20-03-2005, 19:59
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
killahlinda schreef op 20-03-2005 @ 19:36 :
tunneltjes zijn VET
zelf ben ik ook bezig met die gaatjes oprekken en ik vind ze onwijs cool
Aan welke mm zit je?
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 20-03-2005, 20:11
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Ik ga morgen naar de v&d in rotterdam maar het klint als p00p dat ze daar tunnels zouden verkopen en dan nog es 2 voor 15 euro
Oud 20-03-2005, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Freggol schreef op 20-03-2005 @ 21:11 :
Ik ga morgen naar de v&d in rotterdam maar het klint als p00p dat ze daar tunnels zouden verkopen en dan nog es 2 voor 15 euro
waarom it het zo ongeloofwaardig? ze zijn 7,50 per stuk ja en onderin de V&D zit het. Het is de v&d, die koopt die dingen massaal in natuurlijk en kan ze daarom goedkoop verkopen.
Oud 20-03-2005, 20:43
saturday
saturday is offline
Bedankt voor de reacties
Oud 20-03-2005, 20:53
watermuis
watermuis is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 20-03-2005 @ 17:45 :
Je bedoeld mm veronderstel ik?
Ofwel ga je dadelijk naar het groot toe...

Verschilt per shop, maar meestal worden ze per uur betaald.
Gemiddeld is 25 euro per uur.

Maar als je veel details en shaduw en soort, dan lopen de minuten wel op

Maar ik zal een gokje wagen: 150-200 euro voor jou tattoo....
nee, ik bedoel cm (ik heb al een kleine, een sterretje op mijn onderbeen (niet in de shop gezet))

dankje
Oud 20-03-2005, 21:05
saturday
saturday is offline
ik wil meer fotoooos zien
Oud 20-03-2005, 21:42
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
watermuis schreef op 20-03-2005 @ 21:53 :
nee, ik bedoel cm (ik heb al een kleine, een sterretje op mijn onderbeen (niet in de shop gezet))

dankje
Zal dan zeker zo'n 150 euro tot 250 euro zijn.

Ohja, het moest 100 euro per uur zijn en 25 euro per kwartier
Was effe een foutje van mij
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 20-03-2005, 21:44
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 20-03-2005 @ 21:29 :
waarom it het zo ongeloofwaardig? ze zijn 7,50 per stuk ja en onderin de V&D zit het. Het is de v&d, die koopt die dingen massaal in natuurlijk en kan ze daarom goedkoop verkopen.
Heeft niet echt iets te maken met dat ze massaal inkopen.
In piercingshops doen ze het ook en toch vragen ze meer
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 20-03-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 19-03-2005 @ 14:02 :
woehoe heb eindelijk zwarte tunnels van 7 mm gekocht en ze staan
Jij hebt toch zelf gestretched (of hoe je dat dan ook noemt), toch? *nieuwsgierig*
Oud 20-03-2005, 23:21
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
hey
ik heb een vraagje..
ik ga deze week een tragus en een industrial laten zetten, en misschien meer...(als het niet te duur is, weet nog niet wat het kost)..
maar ik zag iets staan, dan moet je vragen of zij die tragus willen piercen op 1,2 mm...
Is dit normaal dan ofzo...vragen ze het?
en een andere vraag...krijg je een staafje of een ringetje..
Misschien domme vraagjes hoor, maar k weet er gewoon niet zoveel over
Oud 21-03-2005, 06:20
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 20-03-2005 @ 23:33 :
Jij hebt toch zelf gestretched (of hoe je dat dan ook noemt), toch? *nieuwsgierig*
Ja, dat heeft ze idd gedaan
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 21-03-2005, 06:24
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 21-03-2005 @ 00:21 :
hey
ik heb een vraagje..
ik ga deze week een tragus en een industrial laten zetten, en misschien meer...(als het niet te duur is, weet nog niet wat het kost)..
maar ik zag iets staan, dan moet je vragen of zij die tragus willen piercen op 1,2 mm...
Is dit normaal dan ofzo...vragen ze het?
en een andere vraag...krijg je een staafje of een ringetje..
Misschien domme vraagjes hoor, maar k weet er gewoon niet zoveel over
Goede tip, ik zou ze niet in 1 x allemaal laten piercen.
Zeker niet als het je eerste piercings zijn

Industrial zal wel veel meer kosten als je tragus normaal gezien.

Neen, niet iedereen vraagt op welke maat ze je piercen...
De meeste piercers doen het automatisch. (1,2mm)
Maar ik heb mijn speciaal gevraagd op 1,6mm omdat ik dat mooier vind. En omdat het beter bij mijn oor project ging zal ik maar zeggen. En meestal gebruiken ze een ringetje. Maar staafje ook wel. Maakt niet echt zoveel uit.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 21-03-2005, 11:48
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
nou..ik ben nog maar een week in NLD. En ik ben gewoon van plan een tragus te doen, en dan 2 ringetjes boven, kan altijd een industrial doen later. Ik heb verder al 5 gaatjes in me oren, maar dat zijn geen piercings he
Oud 21-03-2005, 13:01
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 21-03-2005 @ 07:20 :
Ja, dat heeft ze idd gedaan
Ja heb ik inderdaad gedaan ik maak straks wel ff foto van mn nieuwe tunnels. ben er echt blij mee dat ze nu allebei even groot zijn en ik heb alweer andere tunnels gezien die ik ook wil maar ze zijn duur
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 21-03-2005, 13:12
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
In de v&d geen tunnels hoor, ik ging er vanmiddag nog eventjes kijken.....
Oud 21-03-2005, 13:13
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Freggol schreef op 21-03-2005 @ 14:12 :
In de v&d geen tunnels hoor, ik ging er vanmiddag nog eventjes kijken.....
hebben ze allang niet meer
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
Verwijderd
500 07-07-2005 15:53
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
saturday
500 17-05-2005 23:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.