Oud 03-09-2006, 06:25
Verwijderd
Citaat:
BJöRN13 schreef op 02-09-2006 @ 02:01 :
klopt, maar klopt het hele pixel beeld dan nog wel. Zie het niet zitten met een tattoo rond te lopen die niet klopt (been there done that)
Je bedoelt of het hart dan nog wel technisch gezien uit een bepaalde hoeveelheid (uitvergrote) pixels kan bestaan? En dan de pixelgrootte die je ziet aan de randen, zeg maar?

Het lijkt mij dat het gewoon klopt hoor, Trimm Trabb heeft namelijk een bestaand plaatje van dat hart en een bestaand plaatje van de muzieknoot gepakt en die noot over het hart heen geplakt. Als zij jou nu het plaatje zonder de noot stuurt, dan zal 'ie er precies hetzelfde uitzien als wanneer je er zelf overheen tekent.

Als 'ie niet klopt, dan ligt het dus aan het beginontwerp en heb je ook niks aan wat zij je zou kunnen sturen.

Maar als je twijfelt zou ik 'm na het over de noot heen schilderen gewoon wat uitvergroten, uitprinten, de breedte van één pixel opmeten en dan kijken of de breedte van dat hart deelbaar is door de breedte van de pixel. Of nog makkelijker, een raster overheen leggen in een willekeurig programma waarin dat kan, waarbij één hokje van dat raster één pixel voorstelt. Als het hart dan precies in het raster past dan weet je dat 'ie klopt.
Advertentie
Oud 03-09-2006, 12:04
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline


laatst mn 2de lipp. laten zetten (de balletje is mn 2de)
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 03-09-2006, 14:06
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik heb mijn rook dus nu een dag en ik krijg 'm echt amper gedraaid, is dat normaal? Ben bang dat ik 'm nu niet goed schoon krijg (ik gebruik een blok 'groene' unicura) omdat hij dus zo vast zit.
Als ik onder de douche sta krijg ik de bovenste korstjes eraf maar aan de onderkant kan ik echt niet bij, doet veel pijn. Is dat heel erg?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 03-09-2006, 14:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Gewoon afblijven, nix forceren. Korstjes vallen er vanzelf af en hij gaat vanzelf wat losser zitten.

Eventueel de douchekop erop zetten (niet als je een spaardouche hebt, natuurlijk... ), met een wattenstaafje zoveel mogelijk weghalen en het daarbij laten.

Het kan weer kwaad om jezelf en je piercing te frustreren dan dat je de korstjes er niet af krijgt voor een paar daagjes. Zeker als hij vers is!
Over een dag of 3 kun je misschien wat meer moeite doen om hem schoon te krijgen, maar wees nog steeds voorzichtig.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 03-09-2006, 21:58
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Oke, bedankt.
Vind het nogal frustrerend dat ik gisteren totaal geen pijn had (ook niks gevoeld van het zetten) en nu dus heel de dag pijn heb. Maar dat hoort er vast allemaal bij hehe.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 03-09-2006, 22:07
saturday
saturday is offline
foto?
ik wil ook een rook gaan zetten namelijk
Oud 04-09-2006, 02:45
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
Ik heb een maandje geleden een tragus laten piercen en het genezen ging goed totdat onze puppy het vel boven mijn piercing meenam tot aan me piercing. Toen dat ging genezen ontstond er een heel vies bultje tegen mijn piercing aan. Er zit geen vocht in etc ..Maar kent iemand dit?

Ik maak het gewoon schoon met unicura..En ik heb ook in mijn andere oor een tragus en 5 helixen in mijn oortjes...dus in principe weet ik wel hoe je het moet verzorgen ..maar goed

ik kan morgen nog eventueel een fotootje plaatsen
Oud 04-09-2006, 06:05
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Dith schreef op 03-09-2006 @ 22:58 :
Oke, bedankt.
Vind het nogal frustrerend dat ik gisteren totaal geen pijn had (ook niks gevoeld van het zetten) en nu dus heel de dag pijn heb. Maar dat hoort er vast allemaal bij hehe.
Wees maar gerust, de meeste pijn van een piercing komt pas na de nacht of de dag erna... is heel normaal
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 04-09-2006, 18:47
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Hmm, gelukkig. Had zo'n pijn eigenlijk niet verwacht, word er bijna gek van. Wat kan ik daartegen doen? Gewoon afwachten en niet zeuren?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 04-09-2006, 19:40
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Dith schreef op 04-09-2006 @ 19:47 :
Hmm, gelukkig. Had zo'n pijn eigenlijk niet verwacht, word er bijna gek van. Wat kan ik daartegen doen? Gewoon afwachten en niet zeuren?
Zeezout kuurtje doen, kan nooit geen kwaad. Verder idd zoals vermeld, gewoon de genezing op zijn gang laten gaan. Forceren helpt toch niet Succes in ieder geval.

Sommige pijnen verwacht je idd niet, maar meestal komen die pas een tijdje na wanneer de piercing is geplaatst Maar geen reden tot zorgen
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 04-09-2006, 21:58
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Dith schreef op 03-09-2006 @ 22:58 :
Oke, bedankt.
Vind het nogal frustrerend dat ik gisteren totaal geen pijn had (ook niks gevoeld van het zetten) en nu dus heel de dag pijn heb. Maar dat hoort er vast allemaal bij hehe.
Ik heb sinds een maand ook een rook piercing, en ik heb er echt helemaal geen last/pijn van gehad Maar draaien is helemaal niet nodig, gewoon schoonmaken met een wattenstaafje.
Oud 05-09-2006, 11:19
Verwijderd
wtf is rook?
Oud 05-09-2006, 12:01
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 05-09-2006 @ 12:19 :
wtf is rook?
__________________
pics or it didn't happen
Oud 05-09-2006, 12:07
Verwijderd
Godverdomme zo zenuwachtig.
Oud 05-09-2006, 12:31
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Waarvoor?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-09-2006, 12:35
Verwijderd
Vanmiddag gaan ze mijn inverse navelpiercing erdoorheen rossen.
Oud 05-09-2006, 15:07
Verwijderd
o ja, dus zo heet de piercing die ik wou laten zetten
ik wijs ze altijd gewoon aan

(nou zeg ik altijd alsof ik helemaal onder de piercings zit, maar ach... als jullie dat denken dan lijk ik weer stoer)
Oud 05-09-2006, 15:08
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 05-09-2006 @ 13:35 :
Vanmiddag gaan ze mijn inverse navelpiercing erdoorheen rossen.
en dat is eronder>?
__________________
.
Oud 05-09-2006, 15:09
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
ja.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 05-09-2006, 15:12
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Niet erin als je 'n outie hebt?
Dat vind ik trouwens lelijk.
Eronder is tof maard an wel in combinatie met n gewone.
__________________
.
Oud 05-09-2006, 15:19
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik ben wel benieuwd!! Ik wil foto's!!
Oud 05-09-2006, 16:00
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 05-09-2006 @ 16:12 :
Niet erin als je 'n outie hebt?
Een inverse kan volgens mij ook niet met een outie. Of lastig iig. Of je moet hem echt als surface piercing zetten. Dat dan weer wel!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 05-09-2006, 17:07
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Yellowcard schreef op 03-09-2006 @ 13:04 :
[afbeelding]

laatst mn 2de lipp. laten zetten (de balletje is mn 2de)
dude heb je daar xtc op?
Oud 05-09-2006, 17:43
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
aan zijn haar te zien was het crack.
__________________
hello dave.
Oud 05-09-2006, 19:09
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-09-2006 @ 18:07 :
dude heb je daar xtc op?
nieteens
gewoon bier
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 05-09-2006, 19:19
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline


anti-tragus zit drin!
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 05-09-2006, 21:46
Verwijderd






Zooo blij. En nee hij staat niet scheef, ik sta scheef. :')
Oud 06-09-2006, 06:07
Magic1
Magic1 is offline
Nice! staat je heel erg mooi!

Happy healing!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 06-09-2006, 12:37
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 05-09-2006 @ 22:46 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zooo blij. En nee hij staat niet scheef, ik sta scheef. :')
Ooh zo ik dacht eronder.
Tof hoor ik wil t ook nog maar alles ontsteekt heel snel bij mij.
__________________
.
Oud 06-09-2006, 12:48
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 06-09-2006 @ 13:37 :
Ooh zo ik dacht eronder.
Eronder is een surface piercing. Of horizontale navelpiercing. Dit is nog meer een gewone piercing. Ook genaamd, inverse navel piercing. Net hetzelfde als de boven navel, alleen is het nu onder je navel.
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 06-09-2006, 13:17
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 05-09-2006 @ 22:46 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zooo blij. En nee hij staat niet scheef, ik sta scheef. :')
heel mooi!
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 06-09-2006, 14:15
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 05-09-2006 @ 22:46 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zooo blij. En nee hij staat niet scheef, ik sta scheef. :')
Mooi zeg.


Vraag:
Mijn neuspiercing pust. 't Is niet veel, 't is ook niet constant, maar aan het eind van de dag kan ik meestal wel wat verwijderen. Ik maak 'm regelmatig onder de douche even schoon.
Nu kan ik wel een zoutoplossing maken en er een weekje mee bezig zijn, maar is dat een defintieve oplossing?

Echt erge last heb ik er zelf niet van, de piercing doet ook geen pijn. Ik heb 'm nu vijf maanden. 't Kan niet komen door stoten of er veelvuldig uithalen, want dat doe ik helemaal niet eigenlijk. Het is een zweerknopje dat er al vrij lang in zit. Kan het zijn dat het knopje vies is en het daarom gaat pussen?
Oud 06-09-2006, 14:37
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik heb net dode zee-zout gehaald omdat ik niet zo heel erg gek ben op zeep in dat gaatje en omdat mijn oor echt enórm dik is. Zout kan natuurlijk nooit kwaad maarrr, in welke verhouding moet ik het erop doen? 1 op 4?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 06-09-2006, 17:22
Verwijderd
Dank u allen! Ik lijk vandaag trouwens wel hoogzwanger. Ik ga heel krakkemikkig en piepend zitten en sta zo ook weer op. Klasgenoten keken me aan alsof ik niet helemaal spoorde.
Oud 06-09-2006, 17:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Adore schreef op 06-09-2006 @ 15:15 :

Vraag:
Mijn neuspiercing pust. 't Is niet veel, 't is ook niet constant, maar aan het eind van de dag kan ik meestal wel wat verwijderen. Ik maak 'm regelmatig onder de douche even schoon.
Nu kan ik wel een zoutoplossing maken en er een weekje mee bezig zijn, maar is dat een defintieve oplossing?

Echt erge last heb ik er zelf niet van, de piercing doet ook geen pijn. Ik heb 'm nu vijf maanden. 't Kan niet komen door stoten of er veelvuldig uithalen, want dat doe ik helemaal niet eigenlijk. Het is een zweerknopje dat er al vrij lang in zit. Kan het zijn dat het knopje vies is en het daarom gaat pussen?
Heb je pus, dus geel/groen dik spul of gewoon uitscheiding, doorzichtig vloeibaar?

In het geval van het eerste; een echt sieraad laten zetten bij een piercingboer. Vaak zetten ze het gratis voor je in als je die zooi daar ook koopt. En anders is het ook echt niet meer dan 10 euro. En daarna zeezoutbadjes doen.

In het geval van het laatste; een echt sieraad laten zetten.

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 06-09-2006, 21:20
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-09-2006 @ 18:29 :
Heb je pus, dus geel/groen dik spul of gewoon uitscheiding, doorzichtig vloeibaar?

In het geval van het eerste; een echt sieraad laten zetten bij een piercingboer. Vaak zetten ze het gratis voor je in als je die zooi daar ook koopt. En anders is het ook echt niet meer dan 10 euro. En daarna zeezoutbadjes doen.

In het geval van het laatste; een echt sieraad laten zetten.

Ik zie nooit iets vochtigs eigenlijk, maar eenmaal opgedroogd is het een gelig nog redelijk zacht korstje. Ik neem aan dat het pus is.

Het sieraad dat er nu in zit is het zweerknopje dat is gezet door een piercer, titanium. Hij heeft gewoon goed werk gedaan (geen schieten dus e.d.).
Omdat ik zelf zo kriegelig ben met verwisselen (ik kan tegen naalden, ik kan tegen piercen, maar ik word gek als ik moet verwisselen ) zit het sieraad er dus gewoon nog altijd in, zonder uitgeweest te zijn.. Dus het zeezoutbadje blijft over?
Oud 06-09-2006, 22:31
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 05-09-2006 @ 22:46 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zooo blij. En nee hij staat niet scheef, ik sta scheef. :')
ah die heb ik ook, leuk
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 07-09-2006, 03:02
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Adore schreef op 06-09-2006 @ 22:20 :
Ik zie nooit iets vochtigs eigenlijk, maar eenmaal opgedroogd is het een gelig nog redelijk zacht korstje. Ik neem aan dat het pus is.

Het sieraad dat er nu in zit is het zweerknopje dat is gezet door een piercer, titanium. Hij heeft gewoon goed werk gedaan (geen schieten dus e.d.).
Omdat ik zelf zo kriegelig ben met verwisselen (ik kan tegen naalden, ik kan tegen piercen, maar ik word gek als ik moet verwisselen ) zit het sieraad er dus gewoon nog altijd in, zonder uitgeweest te zijn.. Dus het zeezoutbadje blijft over?
Als je piercing genezen is doet verwisselen echt nul pijn. Dus ik zou het echt doen.Bovendien is een zweerknopje toch ook zo'n lelijk groot knopje? Staat toch veel vetter als je n ander haalt!
__________________
.
Oud 07-09-2006, 03:10
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Hoe zit dat nou met kraakbeen, bloemkooloren en ontstekingen?
Ik wil echt graag een piercing in mijn oor (tragus, rook) maar over het algemeen ontsteken piercings heel snel in mijn huid. Nu is dit natuurlijk kraakbeen maar dat ontsteekt geloof ik nog sneller. En ik was bij Alies' d'r industrial zetten en dat zag er echt vreselijk pijnlijk uit, alsof die naald door driedubbele lagen denim gestouwd moest worden. En wanneer maak je kans op 'n bloemkooloor?
__________________
.
Oud 07-09-2006, 06:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Adore schreef op 06-09-2006 @ 22:20 :
Ik zie nooit iets vochtigs eigenlijk, maar eenmaal opgedroogd is het een gelig nog redelijk zacht korstje. Ik neem aan dat het pus is.

Het sieraad dat er nu in zit is het zweerknopje dat is gezet door een piercer, titanium. Hij heeft gewoon goed werk gedaan (geen schieten dus e.d.).
Omdat ik zelf zo kriegelig ben met verwisselen (ik kan tegen naalden, ik kan tegen piercen, maar ik word gek als ik moet verwisselen ) zit het sieraad er dus gewoon nog altijd in, zonder uitgeweest te zijn.. Dus het zeezoutbadje blijft over?
Nou weet ik nog niet wat je bedoelt met een zweerknopje. Is dat een zweerknopje waar mee wordt geschoten, met zo'n vlindertje achterop?

Of bedoel je gewoon het sieraad waar je mee gepierced bent?

In het eerste geval; vervangen. In het tweede geval; misschien een ringetje proberen?

Klinkt meer als irritatie wat jij hebt, maar kweenie.
En zeezout doet het altijd goed
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 07-09-2006, 07:26
Anoniem
Teveel zeezout is btw niet goed (ja ik zit met hetzelfde probleem als jij Adore, ben gister ff langs de piercer geweest), want dan droog je je huid uit. Waardoor het weer sneller geïrriteerd raakt enz. Doe zeezout bv om de 2 dagen ofzo, en smeer 1x per dag wat Calendulan-zalf erop. Bij mij is het nu bijna over!
Oud 07-09-2006, 08:11
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 05-09-2006 @ 22:46 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zooo blij. En nee hij staat niet scheef, ik sta scheef. :')
leuk, heb ik ook. ik wilde eigenlijk nog n "normale" navelpiercing erboven maar ik heb gehoord dat deze eruit moet vanwege uitgroeien
__________________
bonnie and clyde
Oud 07-09-2006, 08:31
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 07-09-2006 @ 09:11 :
leuk, heb ik ook. ik wilde eigenlijk nog n "normale" navelpiercing erboven maar ik heb gehoord dat deze eruit moet vanwege uitgroeien
Jammer... inverse navel en gewone navelpiercing is een heel erg mooie combinatie! Mijn zus heeft die, en zijn haar mooiste piercings
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 07-09-2006, 08:35
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Zepp schreef op 07-09-2006 @ 08:26 :
Teveel zeezout is btw niet goed (ja ik zit met hetzelfde probleem als jij Adore, ben gister ff langs de piercer geweest), want dan droog je je huid uit. Waardoor het weer sneller geïrriteerd raakt enz. Doe zeezout bv om de 2 dagen ofzo, en smeer 1x per dag wat Calendulan-zalf erop. Bij mij is het nu bijna over!
TE VEEL is nooit niet goed. Dat klopt idd, maar dat geld voor alles qua verzorging. OVERDAAD SCHAAD Je kan soms beter je piercing gewoon gerust laten, en zelf laten genezen. Maar natuurlijk is het wel handig om toch af en toe toch een zeezout oplossing te gebruiken voor verzorging. Soms kan het idd wel helpen...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 07-09-2006, 10:02
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 07-09-2006 @ 04:02 :
Als je piercing genezen is doet verwisselen echt nul pijn. Dus ik zou het echt doen.Bovendien is een zweerknopje toch ook zo'n lelijk groot knopje? Staat toch veel vetter als je n ander haalt!
Nee pijn is het niet, ik heb het ook met oorbellen gehad en die doen ook geen pijn. Het is psychisch denk ik, maar ik kan het ook gewoon voor mezelf niet uitleggen.
Nee, 't is een klein steentje, het knopje is ook plat. Dus geen oorbel-zweerknop zeg maar. Heb ook grotendeels de reactie gehad of ik soms al ontzettend lang een piercing had en dat gewoon niet was opgevallen.
Dus ook door het knopje dat er gewoon normaal uitziet ben ik een beetje 'gemakkelijk' ook vrees ik.
Oud 07-09-2006, 10:07
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-09-2006 @ 07:31 :
Nou weet ik nog niet wat je bedoelt met een zweerknopje. Is dat een zweerknopje waar mee wordt geschoten, met zo'n vlindertje achterop?

Of bedoel je gewoon het sieraad waar je mee gepierced bent?

In het eerste geval; vervangen. In het tweede geval; misschien een ringetje proberen?

Klinkt meer als irritatie wat jij hebt, maar kweenie.
En zeezout doet het altijd goed
Klein knopje dat aan de achterkant gedraaid is. Dus echt eentje die voor je neus bedoeld is, die eigenlijk ook gewoon verkocht wordt om voor de sier te dragen. Ziet er dus gewoon uit..
Met dit knopje ben ik dus gepierced, ik heb het weken schoongemaakt (met unicura en een zalf), daarna bouwde ik dat af. Toen nog schoonmaken onder de douche met water. Ging een tijd lang goed, nu doet 'ie dus ietwat onrustig zonder pijn te doen.

Ringetje wordt lastig denk ik, de piercing zit vrij hoog. Maar ik ga gewoon met zeezout aan de slag voor een weekje en daarna anders terug voor een ander sieraad.

Dankjewel.
Oud 07-09-2006, 13:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Das geen zweerknopje, maar een nose screw

Hmm, klinkt allemaal normaal. Niet te veel aan doen. Je hoeft niet te doen alsof hij net is gepierced, dat kan meer kwaad dan goed. Eens per dag een milde zeezoutoplossing, voor een korte periode.

Should do it.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 07-09-2006, 15:59
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
backpiece in aanbouw:

__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 07-09-2006, 19:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
All hail drezzz!

Kick ding man :9
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 07-09-2006, 22:52
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-09-2006 @ 14:03 :
Das geen zweerknopje, maar een nose screw

Hmm, klinkt allemaal normaal. Niet te veel aan doen. Je hoeft niet te doen alsof hij net is gepierced, dat kan meer kwaad dan goed. Eens per dag een milde zeezoutoplossing, voor een korte periode.

Should do it.
Oh, haha leer ik ook weer wat.

Ga ik dat doen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.