Oud 10-09-2006, 16:23
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 10-09-2006 @ 13:44 :
Dingen die niet leuk zijn: uit de auto willen stappen, riem losklikken en dat dan dat riemklikding langs je piercing schiet. Dat was een fijn moment. Thank god geen scheurtjes of overige gore, maar fuck, ik kon een kwartier niet meer lopen of rechop zitten.
oh ja DE PIJN! ik had eerst een piercing onderaan m'n rug, bleef ook overal aan hangen met als hoogtepunt een ijzeren ketting waar ik onderdoor wilde en een matras toen ik me wilde omdraaien.
Advertentie
Oud 10-09-2006, 22:03
Verwijderd
Oké, morgen laat ik mijn off-center labret lippiercing zetten, ik wil hem [op deze plek]. Het wordt een 3 mm bolletje. Mijn tragus is inmiddels weer oké, volgens de piercer was hij een beetje uitgescheurd. Hij heeft mijn ringetje vervangen door een staafje en de piercing weer op de originele plek druk geduwt. Dat deed even een beetje pijn en het bloede iets, maar nu is hij weer rustig en zit hij weer mooi.

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 23:15.
Oud 10-09-2006, 23:13
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
off-center labret.

je kan ook gewoon lippiercing zeggen hoor.
__________________
hello dave.
Oud 10-09-2006, 23:15
Verwijderd
Zo goed?
Oud 10-09-2006, 23:18
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ja.
__________________
hello dave.
Oud 10-09-2006, 23:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar een labret zit toch niet in je lip maar eronder?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-09-2006, 23:33
Verwijderd
Whatever, ik ga dát op het plaatje dus laten zetten. Noem het zoals je het wil noemen.
Oud 11-09-2006, 07:51
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-09-2006 @ 00:25 :
Maar een labret zit toch niet in je lip maar eronder?
Klopt. Een labret is ook niet wat op het plaatje stond.
Dat is idd een off-center labret...
Vrije vertaling ervan is wel duidelijk denk ik.
Maar omdat die plaats geen echt naam heeft,
wordt het een off-center labret genoemd in piercing term dan
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 11-09-2006, 09:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 11-09-2006 @ 08:51 :
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 10-09-2006 @ 14:54 :

@ magic1: vet. Jij werkt bij een shop toch? Zoja: welke, en wat kost dat bij jullie?
__________________
look back and laugh
Oud 11-09-2006, 18:05
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-09-2006 @ 21:29 :
'veel groter'?
Man, straks heb je geen ongeinkte plekjes meer over en wat ga je dan doen aan je verslaving?
geen ongeinkte plekjes over? Dat zal niet gebeuren, er zijn plekken op m'n lijf waarop ik nooit een tattoo zou nemen (gezicht en hoofd, omdat ik daar nog nooit iets gezien heb wat ik echt vet vond (nek wel overigens, dus die staat in de planning). En ja, veel groter, van schouders tot kont moet ie ongeveer worden.

Citaat:
NyteWolf schreef op 09-09-2006 @ 23:22 :
Hey drezz, ik heb een idee voor wat ik wil, maar kan zelf niet tekenen. Maak jij ook vrijblijvend dingen from scratch?
Voor niets gaat de zon op. En dat bedoel ik niet lullig of arrogant, maar ik krijg 7 van die verzoeken per week, en ik moet ook gewoon m'n huur betalen!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 11-09-2006, 18:21
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
hoeveel rekenen jullie over het algemeen voor een uitwerking van een idee?

natuurlijk afhankelijk van hoe groot en/of complex hij is.

maar een ruwe schatting?
__________________
hello dave.
Oud 11-09-2006, 18:30
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
zoals je al zegt, helemaal afhankelijk van de grootte, een simpel bloemetje is een paar euro, een volledige sleeve 50/75 euro (Wat overigens wel weer van de prijs afgetrokken word als je je tattoo ook bij ons laat zetten!)
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 11-09-2006, 18:33
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ah ok.
bedankt voor de info .
__________________
hello dave.
Oud 11-09-2006, 18:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
drezzz schreef op 11-09-2006 @ 19:30 :
zoals je al zegt, helemaal afhankelijk van de grootte, een simpel bloemetje is een paar euro, een volledige sleeve 50/75 euro (Wat overigens wel weer van de prijs afgetrokken word als je je tattoo ook bij ons laat zetten!)
Ik las niet verder dan mijn neus lang in, dus ik zit hier 70 euro voor een armpje vol. Dat is zót!


Ik moet op leescursus
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 11-09-2006, 18:47
Verwijderd
Oké, labret piercing zetten is goed gedaan! Het deed haast geen pijn en ik ben er heel blij mee.



En sinds zaterdag een staafje in mijn tragus in plaats van een ringetje:

Oud 11-09-2006, 18:48
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-09-2006 @ 19:46 :
Ik las niet verder dan mijn neus lang in, dus ik zit hier 70 euro voor een armpje vol.
Als je tevreden bent met alleen een outline stencil!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 11-09-2006, 18:52
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
vrij onduidelijk, maar heb je ook zo'n huge rot bolletje gekregen?
__________________
hello dave.
Oud 11-09-2006, 18:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 11-09-2006 @ 19:47 :
Oké, labret piercing zetten is goed gedaan! Het deed haast geen pijn en ik ben er heel blij mee.

[afbeelding]
Wat zit ie laag. Wel leuk
__________________
look back and laugh
Oud 11-09-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 11-09-2006 @ 19:52 :
vrij onduidelijk, maar heb je ook zo'n huge rot bolletje gekregen?
Sorry, webcam kwaliteit hč? Maar het is een 3 mm bolletje, vrij klein dus.

@Eleanor Rigby: Ik wilde hem per se zo laag, ik vind dit mooier bij mijn gezicht.

Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 18:55.
Oud 11-09-2006, 19:02
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
als ie zo laag zit heeft het weer een andere naam toch?

maar beter dat je gelijk een 3 mm kreeg, dat heb ik nu ook. maar moest eerst met een golfbal rondlopen zz.
__________________
hello dave.
Oud 11-09-2006, 19:05
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
drezzz schreef op 11-09-2006 @ 19:05 :
Voor niets gaat de zon op. En dat bedoel ik niet lullig of arrogant, maar ik krijg 7 van die verzoeken per week, en ik moet ook gewoon m'n huur betalen!
Niet lullig opgevat hoor. 't Punt is meer dat ik alleen een concept in gedachten heb en totaal niet hoe ik em daadwerkelijk uitgevoerd wil hebben. En als ik het ontwerp dan niks vind wil ik em uiteraard niet .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 11-09-2006, 21:53
NRK
NRK is offline



sorry voor onduidelijke fotos. 't is met n phone gemaakt.

Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 19:07.
Oud 11-09-2006, 23:15
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
gaaf!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 12-09-2006, 04:12
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
NRK schreef op 11-09-2006 @ 22:53 :
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry voor onduidelijke fotos. 't is met n phone gemaakt.
is die onderste een roel smit design?
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 12-09-2006, 06:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
drezzz schreef op 11-09-2006 @ 19:48 :
Als je tevreden bent met alleen een outline stencil!
Haha, ja
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-09-2006, 08:15
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-09-2006 @ 20:02 :
als ie zo laag zit heeft het weer een andere naam toch?

maar beter dat je gelijk een 3 mm kreeg, dat heb ik nu ook. maar moest eerst met een golfbal rondlopen zz.
Neen, dat heeft geen andere naam

Ja, dat is eigenlijk beter zo.. een golfbal zoals je zelf noemt.
Een groter balletje is beter voor de genezing.


@Eleanor Rigby: Ikzelf werk niet bij een piercing shop.
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 12-09-2006, 10:25
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 12-09-2006 @ 09:15 :
Ja, dat is eigenlijk beter zo.. een golfbal zoals je zelf noemt.
Een groter balletje is beter voor de genezing.
weeet ik, daarom heb ik hem er ook gewoon de totale geneestijd in laten zitten.
maar mooi was anders.
__________________
hello dave.
Oud 12-09-2006, 10:38
Verwijderd
Een 3 mm bolletje was bij mij het kleinste waar ze mee piercen en volgens de piercer had het weinig negatief effect op de genezing. Ik geloof trouwens dat ze een hele lage labret ook wel eens een lowbret noemen, misschien is dat wat jij bedoelt Hailigh. Jij hebt hem toch ook wel lager, of niet?
Oud 12-09-2006, 11:13
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
lowbret klopt.
ik 'ken' iemand die er 1 heeft, dus daarom.

en die van mij zit ook niet direct onder mijn lip nee.
__________________
hello dave.
Oud 12-09-2006, 12:23
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
Ik wil graag een tepelpiercing, maar twijfel nog een beetje over de gevolgen. Ik heb gehoord dat je tepel hiervan groter wordt? En zijn er nog zo'n dingen?
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Oud 12-09-2006, 13:20
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 12-09-2006 @ 11:38 :
Een 3 mm bolletje was bij mij het kleinste waar ze mee piercen en volgens de piercer had het weinig negatief effect op de genezing.
Weinig en niet weinig.. hangt van persoon tot persoon af. Maar eigenlijk is het WEL aan te raden bij de genezing... Zeker de eerste weken van de genezing!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 12-09-2006, 13:23
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Haligh schreef op 12-09-2006 @ 12:13 :
lowbret klopt.
ik 'ken' iemand die er 1 heeft, dus daarom.
Lowbret is heeeel beneden aan je nek bijna zou je zeggen:

fototje

Dit is een lowbret

Maarja, "namen" , het heeft er eigenlijk niet veel mee te maken.
Als je er maar tevreden van bent toch
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 12-09-2006, 13:26
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
flipkip schreef op 12-09-2006 @ 13:23 :
Ik wil graag een tepelpiercing, maar twijfel nog een beetje over de gevolgen. Ik heb gehoord dat je tepel hiervan groter wordt? En zijn er nog zo'n dingen?
Groter worden? Neen, hij kan stijver worden door de piercing, ook gevoeliger worden dat wel. En verder kan borstvoeding geven perfect...

Verder is het een leuke piercing voor je partner ook wel
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 12-09-2006, 13:31
Verwijderd
Volgensmij zijn die termen een beetje voor eigen interpretatie vatbaar. Een lowbret is een lage labret, maar hoe laag moet hij dan precies zijn om een lowbret te zijn.

In ieder geval, ik ben er heel blij mee en hij zit precies op de plaats waar ik hem wilde.

Komt er trouwens nog een korstje op de piercing of gaat er nog wondvocht of iets dergelijks uitkomen? Ik heb nu nog geen 24 uur en ik voel er nu al niks meer van. Geen pijn of irritatie en het is ook vrijwel niet meer opgezwollen.
Oud 12-09-2006, 15:53
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 12-09-2006 @ 14:26 :
En verder kan borstvoeding geven perfect...
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld maar ik heb helaas nog niemand met een kind en een tepelpiercing erover gehoord (en van horen zeggen telt niet mee).
__________________
.
Oud 12-09-2006, 16:30
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 12-09-2006 @ 14:31 :
Komt er trouwens nog een korstje op de piercing of gaat er nog wondvocht of iets dergelijks uitkomen? Ik heb nu nog geen 24 uur en ik voel er nu al niks meer van. Geen pijn of irritatie en het is ook vrijwel niet meer opgezwollen.
korstje lijkt me niet handig, aangezien dat zou betekenen dat hij aan het dichtgroeien is.
en als de zwelling nu al weg is heb je geluk, ik liep er 3 dagen mee rond pff.

gewoon verder afblijven en dan krijg je er lekker wit mondvocht op .
__________________
hello dave.
Oud 12-09-2006, 16:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Haligh schreef op 12-09-2006 @ 17:30 :
korstje lijkt me niet handig, aangezien dat zou betekenen dat hij aan het dichtgroeien is.


Maar je hoeft geen korstjes te krijgen. Het kan, maar hoeft niet per se. Er is iig niets mis als je geen korstjes hebt en ook niet als je ze wel hebt.

Behalve als ze dan weer geel of groen zijn, blablabla.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-09-2006, 16:50
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-09-2006 @ 17:46 :
ik neem toch aan dat als er een korst in de plaats waar je piercing doorheen zit toch echt geen goed teken is.
__________________
hello dave.
Oud 12-09-2006, 18:10
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 12-09-2006 @ 16:53 :
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld maar ik heb helaas nog niemand met een kind en een tepelpiercing erover gehoord (en van horen zeggen telt niet mee).
Zelf heb er ook geen ervaring ermee, maar je hebt meerdere melk-kanaaltjes, en door de piercing zelf, beschadig je ze niet allemaal. Vraag maar eens aan je lokale piercer na
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 12-09-2006, 18:14
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Haligh schreef op 12-09-2006 @ 17:50 :
ik neem toch aan dat als er een korst in de plaats waar je piercing doorheen zit toch echt geen goed teken is.
Het hangt ervan af wat en welke korstjes, maar het wilt zeker niet direct zeggen dat je piercing gaat dichtgroeien..

Dus je kan het ook in de positieve zin bekijken.

Uitgroeiing kan ontstaan uit meerdere dingen...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 12-09-2006, 18:44
NRK
NRK is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 12-09-2006 @ 00:15 :
gaaf!
Thanks

Citaat:
Craig Rogen schreef op 12-09-2006 @ 05:12 :
is die onderste een roel smit design?
Yep!
Oud 12-09-2006, 19:43
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 12-09-2006 @ 19:14 :
Het hangt ervan af wat en welke korstjes, maar het wilt zeker niet direct zeggen dat je piercing gaat dichtgroeien..
ik nam het aan dat ze van binnenuit bedoelde.
__________________
hello dave.
Oud 12-09-2006, 19:45
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 12-09-2006 @ 19:10 :
Zelf heb er ook geen ervaring ermee, maar je hebt meerdere melk-kanaaltjes, en door de piercing zelf, beschadig je ze niet allemaal. Vraag maar eens aan je lokale piercer na
Hear-say is dat die enkele beschadigde melkkanaaltjes kunnen gaan ontsteken en dat is not pretty.
Huisartsen zijn tegen en zullen het je altijd afraden; piercers zijn voor en vinden de risico's verwaarloosbaar. And so you'll never know.
Ik wil ze heel graag maar dan wel in beide tepels, dus wil ik echt uitsluitsel hebben over die borstvoedingshite. Of over kids.
__________________
.
Oud 13-09-2006, 06:10
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 12-09-2006 @ 20:45 :
Hear-say is dat die enkele beschadigde melkkanaaltjes kunnen gaan ontsteken en dat is not pretty.
Huisartsen zijn tegen en zullen het je altijd afraden; piercers zijn voor en vinden de risico's verwaarloosbaar. And so you'll never know.
Ik wil ze heel graag maar dan wel in beide tepels, dus wil ik echt uitsluitsel hebben over die borstvoedingshite. Of over kids.
Ik heb met mensen gepraat die borstvoeding geven die tepelpiercings hebben, vandaar dat ik het ook steun. (in mijn ogen, ken ik niemand die het niet kan met tepelpiercings) Mss moet je eens op bme kijken bij de verhalen ofzo.. soms staan er ook ervaringen ervan bij...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 13-09-2006, 18:12
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
De tepelpiercing zit erin!!

(kleine noot: .. auw)
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Oud 13-09-2006, 18:46
Verwijderd
Oké, mijn labret is vandaag, de 3e dag dus wel gaan opzwellen en er komt ook af en toe een klein beetje wit wondvocht uit. Het doet verder niet echt pijn en dat wondvocht is normaal heb ik me laten vertellen. Er is wel een ding dat ik een beetje raar vind. Door de zwelling zit het bolletje nu echt óp de tijd en het drukt er een beetje tegenaan. Kan dit kwaad? Ik heb er nu een 10 mm lang staafje in.
Oud 14-09-2006, 00:46
Heroďn Chique
Avatar van Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
Ja
__________________
bonnie and clyde
Oud 14-09-2006, 06:05
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 13-09-2006 @ 19:46 :
Oké, mijn labret is vandaag, de 3e dag dus wel gaan opzwellen en er komt ook af en toe een klein beetje wit wondvocht uit. Het doet verder niet echt pijn en dat wondvocht is normaal heb ik me laten vertellen. Er is wel een ding dat ik een beetje raar vind. Door de zwelling zit het bolletje nu echt óp de tijd en het drukt er een beetje tegenaan. Kan dit kwaad? Ik heb er nu een 10 mm lang staafje in.
10mm maar, dat is wel erg klein voor een pas gepiercte lippiercing. Maar ik kan dan wel niet zien of je huid van je lip dun is, maar het is wel erg klein, 10mm. Komt je huid erg tegen je bolletje, heb je er geen ruimte meer tussen?
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 14-09-2006, 07:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 13-09-2006 @ 19:46 :
Oké, mijn labret is vandaag, de 3e dag dus wel gaan opzwellen en er komt ook af en toe een klein beetje wit wondvocht uit. Het doet verder niet echt pijn en dat wondvocht is normaal heb ik me laten vertellen. Er is wel een ding dat ik een beetje raar vind. Door de zwelling zit het bolletje nu echt óp de tijd en het drukt er een beetje tegenaan. Kan dit kwaad? Ik heb er nu een 10 mm lang staafje in.
Op tijd?!

Zolang die zooi niet ÍN je huid gaat zitten is er geen probleem.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 14-09-2006, 10:26
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
Is het voor de genezing van je piercing het beste als er lucht aan kan komen, of juist als ie afgedekt is (zodat er niks aan kan komen) ?
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.