Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-08-2007 @ 22:44 :
haha, grapjas. Ik had m'n kaartje in maart al. Had jij ook kunnen hebben.
Ik kwam er een week geleden pas achter hoe dik de line up is, maar shit wordt geregeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2007, 22:48
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-08-2007 @ 22:05 :
Nou, je hebt mijn mening meteen veranderd. Ik ga m'n tat nu maar niet op Lowlands laten zetten.
Ik wel als ik geld heb, ik wil er een van henk!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 22:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Henk is overrated. Als 'ie m'n tat gratis wil zetten denk ik er mss nog wel over na (arme bijna student he), maar veel uitgeven aan een tat omdàt 'ie van Henk is vind ik wat ver gaan.
Trouwens heb ik m'n ontwerp al, dus kan ik net zo goed naar een ander stappen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-08-2007 @ 23:56 :
maar veel uitgeven aan een tat omdàt 'ie van Henk is vind ik wat ver gaan.
Daar ben ik het mee eens, maar 'overrated'? Buh.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij heeft een behoorlijke naam en heeft tats gezet bij vele beroemdheden, maar zo bijzonder vind ik 'm niet. Z'n tats zijn wel mooi, maar ook weer niet zó mooi. En ik word ook schijtziek van dat doodshoofdje van 'm overal.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-08-2007 @ 23:56 :
Henk is overrated. Als 'ie m'n tat gratis wil zetten denk ik er mss nog wel over na (arme bijna student he), maar veel uitgeven aan een tat omdàt 'ie van Henk is vind ik wat ver gaan.
Trouwens heb ik m'n ontwerp al, dus kan ik net zo goed naar een ander stappen.
Ga je mond spoelen, overrated, wie denk je wel niet dat je bent? Deze man heeft op late leeftijd nog geleerd te tattoëren, is daarmee meermaal de beste van NL geworden, heeft naam en faam over de hele wereld en dan komt jij ff doodleuk zeggen dat hij overrated is? Dat je te pauper bent om veel geld voor een tatt neer te leggen is je eigen keus, maar je betaalt voor wat je krijgt. Ook al is Henk duur, hij is het dubbel en dwars waardt.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 00:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lezen menneke. IK VIND z'n tats niet zo bijzonder. Kan jij vinden, kunnen een heleboel mensen vinden, maar ik vind dat niet. Heeft helemaal niets met pauper zijn te maken.
En dat iemand over de hele wereld bekend is wil niet zeggen dat iemand ook daadwerkelijk geweldig ís.
En dat kom ik idd even doodleuk zeggen, want dat is mijn MENING.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 12:21
Lethe
Lethe is offline
Skincorps, wat doe je gefrustreerd? Als Trimm Trabb de tatts van Henk niet zo bijzonder vindt dan is dat haar goed recht. Dat jij ze mooi vindt wil nog niet zeggen dat ieder ander dat ook vindt!
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 08-08-2007 @ 13:21 :
Skincorps, wat doe je gefrustreerd? Als Trimm Trabb de tatts van Henk niet zo bijzonder vindt dan is dat haar goed recht. Dat jij ze mooi vindt wil nog niet zeggen dat ieder ander dat ook vindt!
Mevrouw mag vinden wat ze vindt, maar om een icoon maar ff tot 'overrated' degraderen is bullshit, als je dat soort statements maakt dan weet je duidelijk niet waar je praat en kan je verwachten dat er mensen wat van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 18:20
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
overrated is hier niet eens aan de orde imo. henk is een tattoeerder die niet voor niks de 'groten der aarde' heeft getattoeerd, hij is gewoon erg strak en supergoed en weet veel van oude gebruiken en shizzle. als je de waardering die hij terecht krijgt voor zijn werk overrated noemt, dan weet je duidelijk niet what's up in die branche. en ik vind zijn persoonlijke stijl ook niet zo heel leuk, maar ik zie toch zeker wel dat hij sterke kwaliteiten heeft. niet een of ander lullig old school-tattoomenneke wat net komt kijken, maar een man die op reis gaat om zijn kennis uit te breiden.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 18:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sorry hoor, ik zal nooit meer iets zeggen over de Almachtige Henk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 22:45
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2007 @ 19:56 :
Sorry hoor, ik zal nooit meer iets zeggen over de Almachtige Henk.
Gelukkig maar.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 07:15
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2007 @ 19:56 :
Sorry hoor, ik zal nooit meer iets zeggen over de Almachtige Henk.
For what its worth, ik ben het wel met je eens, ik heb enorm respect voor wat henk bereikt heeft, en betekend heeft (en nog betekend) voor "het wereldje" en het is een super aardige gozer met verhalen waar je mond van open vallen, en hij heeft echt wel verstand van zaken, hij weet alles van alles, maar qua tattooeertechniek is ie verre van perfect (birgit, anyone?). k zou best een stuk van hem willen, maar dan inderdaad omdat het Henk is, niet omdat z'n werk me zo aanspreekt.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 09:14
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Heeft hier iemand ervaring met het overnieuw laten zetten van piercings?

Ik wil namelijk voor de derde keer mn tepel laten piercen. De vorige twee keer heb ik m door allerlei omstandigheden eruit moeten halen, nu vraag ik me dus af of dat meer dan normaal pijn gaat doen? (hij komt er toch wel, maar dan weet ik wat ik kan verwachten )
__________________
Krebs
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 17:30
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ook even een piercing vraagje van mij. Ik heb nu al een aantal jaar een neuspiercing, maar nou blijkt dat ik niet goed tegen het ding kan omdat hij niet van 100% zilver is. Nou heb ik een zilveren gekocht, maar die is veel dikker dan mijn oude piercing, met een verdikking die in je neus zit zodat hij er niet uit gaat. Toen ik hem in probeerde te doen deed het pijn en begon mijn neus vrolijk op te zetten en te bloeden. Met heel veel moeite heb ik nou mijn oude piercing weer in gedaan, maar dit was niet helemaal volgens plan.
Maar hoe krijg ik nou fatsoenlijk die nieuwe erin? En hoe lang moet ik eraf blijven (het is nu allemaal rood en geirriteerd)?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 18:34
Freaky JJ
Freaky JJ is offline
hey kan jij mij ook miscchien helpen met een groot probleem van mij, ik heb onlangs "geprobeerd" om een tattoo te laten zetten! je ziet het al geprobeerd, na de eerste paar sec. was ik al flauwgevallen, ik heb hier vaker last van als ik een prikje krijg, en vind het onderhands wel aardig klote worden, ik wil echt die tattoo alleen ik weet gewoon dat mijn lichaam het niet aan kan, ik zit er nu aan te denken om Oxazepam in te nemen omdat ik al van te voren erg zenuwwachtig ben en er al van uit ga dat ik flauwval, of Effortil. please laat o.a even jouw mening horen, of een eventuele oplossing
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 23:23
quida
Avatar van quida
quida is offline
Citaat:
Freaky JJ schreef op 16-08-2007 @ 19:34 :
hey kan jij mij ook miscchien helpen met een groot probleem van mij, ik heb onlangs "geprobeerd" om een tattoo te laten zetten! je ziet het al geprobeerd, na de eerste paar sec. was ik al flauwgevallen, ik heb hier vaker last van als ik een prikje krijg, en vind het onderhands wel aardig klote worden, ik wil echt die tattoo alleen ik weet gewoon dat mijn lichaam het niet aan kan, ik zit er nu aan te denken om Oxazepam in te nemen omdat ik al van te voren erg zenuwwachtig ben en er al van uit ga dat ik flauwval, of Effortil. please laat o.a even jouw mening horen, of een eventuele oplossing
hoe bedoel je geprobeerd? zelf gedaan?
__________________
Panic at the disco
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 10:20
llell
Avatar van llell
llell is offline
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 12:21
Verwijderd
Een collega van me heeft 3 van die stipjes op dat velletje tussen haar duim en wijsvinger laten tattoeren.
Toen ik aan haar vroeg wat dat nou eigenlijk betekende zei ze:
Geloof, liefde, en eh, de derde weet ik eigenlijk niet meer...

Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:34
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Freaky JJ schreef op 16-08-2007 @ 19:34 :
hey kan jij mij ook miscchien helpen met een groot probleem van mij, ik heb onlangs "geprobeerd" om een tattoo te laten zetten! je ziet het al geprobeerd, na de eerste paar sec. was ik al flauwgevallen, ik heb hier vaker last van als ik een prikje krijg, en vind het onderhands wel aardig klote worden, ik wil echt die tattoo alleen ik weet gewoon dat mijn lichaam het niet aan kan, ik zit er nu aan te denken om Oxazepam in te nemen omdat ik al van te voren erg zenuwwachtig ben en er al van uit ga dat ik flauwval, of Effortil. please laat o.a even jouw mening horen, of een eventuele oplossing
oxazepam werkt wel kalmerend... 't is wel een erg sterk middel en verslavend als de pest, dus neem 't iig niet voor langere tijd. Tandartsen werken wel eens met hypnose voor angstige patienten, misschien kan je onder hypnose getatoeeerd worden.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:35
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Sherco schreef op 11-08-2007 @ 18:30 :
Ook even een piercing vraagje van mij. Ik heb nu al een aantal jaar een neuspiercing, maar nou blijkt dat ik niet goed tegen het ding kan omdat hij niet van 100% zilver is. Nou heb ik een zilveren gekocht, maar die is veel dikker dan mijn oude piercing, met een verdikking die in je neus zit zodat hij er niet uit gaat. Toen ik hem in probeerde te doen deed het pijn en begon mijn neus vrolijk op te zetten en te bloeden. Met heel veel moeite heb ik nou mijn oude piercing weer in gedaan, maar dit was niet helemaal volgens plan.
Maar hoe krijg ik nou fatsoenlijk die nieuwe erin? En hoe lang moet ik eraf blijven (het is nu allemaal rood en geirriteerd)?
Kan je niet een andere zilvere kopen? Die niet zo gigantisch is...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 14:37
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Myuki schreef op 20-08-2007 @ 14:35 :
Kan je niet een andere zilvere kopen? Die niet zo gigantisch is...
Die heb ik helaas nog niet gevonden...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 20-08-2007 @ 15:37 :
Die heb ik helaas nog niet gevonden...
je kan beter gewoon een oorknopje van zilver kopen zonder verdikking en die ombuigen, dan valt ie ook minder snel uit. als je een lang achterkantje hebt en je buigt hem na 8mm om ofzo, kan je hem als het goed is redelijk pijnloos in- en uitdoen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 11:29
Verwijderd
Sinds gisteren:
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 15:45
EvilConduct
EvilConduct is offline
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 17:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
wow, cool. Meestal vind ik rode tatoeages 3x niks, maar deze vind ik mooi.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 24-08-2007 @ 18:08 :
wow, cool. Meestal vind ik rode tatoeages 3x niks, maar deze vind ik mooi.
Hij is eigenlijk (donker)bruin.. maar nog rood op de foto van het net zetten enzo
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 20:57
Lethe
Lethe is offline
Ik vind tattoo's niks, maar deze is wel heel stijlvol.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 21:01
Verwijderd
Vind hem 3x niets, niet mijn stijl. Orgineel is ie zeker.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 09:50
Lethe
Lethe is offline
Maar weet je dan echt zeker dat je zo'n tattoo je hele leven wilt houden? Hij is zooo groot
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 09:54
Verwijderd
kan iemand mij vertellen wat er zo stijlvol aan deze tat is ? het ziet er ook zo kaal uit
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 10:11
Lethe
Lethe is offline
Ik vind de vorm wel mooi. En juist omdat het er 'kaal' uitziet vind ik het stijlvol. De kleur vind ik wel iets minder.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 10:43
Verwijderd
Aan de achterkant komen nog sterretjes (langs de lijn zegmaar)

@AllureV:
Tuurlijk heb ik er over nagedacht, en weet ik zeker dat ik het voor de rest van me leven wil. Kom ik er halverwege me leven achter dat het toch niets is, heb ik dikke pech.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 11:59
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vinnem nice ^_^.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:34
Lethe
Lethe is offline
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 03:54
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 25-08-2007 @ 19:34 :
[afbeelding]
hehe nee niet zo
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 13:29
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
schijnt dat er ook een 'danger zone' piercingshop is in de v&d in hoog catherijne, utrecht.
is iemand hier ooit geweest, en hoe is het bevallen?

ik wil een rook piercing laten zetten in m'n oor en bij de v&d is t goedkoper dan in een piercingshop.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 14:02
EvilConduct
EvilConduct is offline
Goedkoop is duurkoop.

Ik hoor van alle kanten dat die Danger Zones een stel pipo's zijn die geen idee hebben hoe ze fatsoenlijk een piercing moeten zetten.

Als je het echt goedkoop wil, dan wil ik het wel doen. Ik heb wel naalden en zo tot mijn beschikking.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 16:52
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
.KV schreef op 24-08-2007 @ 12:29 :
Sinds gisteren:
[afbeelding]
is dat een photoshop brush?
ik had ooit hetzelfde idee, ook bruin/rood en dan als uitgangspunt een PS brush, maar omdat ik dit te karig vind ben ik nog aan het doorzoeken.

__________________
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 18:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 26-08-2007 @ 14:29 :
schijnt dat er ook een 'danger zone' piercingshop is in de v&d in hoog catherijne, utrecht.
is iemand hier ooit geweest, en hoe is het bevallen?

ik wil een rook piercing laten zetten in m'n oor en bij de v&d is t goedkoper dan in een piercingshop.

Ik vind die wijven die daar werken echt ZO achterlijk, niet normaal.. ben er een paar x geweest voor sieraden en zelfs dat ging al mis zou daar zelf nooit wat laten zetten. Als je in Utreg naar een goede shop wil, ga dan naar Remi (twijnstraat).
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 02:01
Verwijderd
Citaat:
lievelieze schreef op 26-08-2007 @ 17:52 :
is dat een photoshop brush?
ik had ooit hetzelfde idee, ook bruin/rood en dan als uitgangspunt een PS brush, maar omdat ik dit te karig vind ben ik nog aan het doorzoeken.
Nee volgens mij niet...
Chris van Queen of Rings in R'dam heeft hem voor me getekend, misschien heeft hij het gebaseerd op een PSB.
De kleur heb ik zelf gekozen, omdat ik zo wit ben vind ik zwart niet mooi staan.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 12:07
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
.KV schreef op 27-08-2007 @ 03:01 :
Nee volgens mij niet...
Chris van Queen of Rings in R'dam heeft hem voor me getekend, misschien heeft hij het gebaseerd op een PSB.
De kleur heb ik zelf gekozen, omdat ik zo wit ben vind ik zwart niet mooi staan.
ah nou wie weet
ik vind hem erg mooi, en die kleur is idd super. om dezelfde reden zou ik hem tzt ook in henna-achtig bruin willen. in mijn oor heb ik zwart en dat vind ik te zwart. de volgende wil ik op mijn pols (binnenkant), en aangezien ik volop besproet ben, lijkt bruinig me daar veel mooier bij staan (of wit, maar dat is lastig).
is deze kleur voor je gemengd of is het "uit een potje"?
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 12:08
Verwijderd
hoelang duurt het voordat een het gat van een plug van ongeveer 8 mm weer volledig dichtgegroeid is?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 12:43
Verwijderd
Citaat:
lievelieze schreef op 27-08-2007 @ 13:07 :
ah nou wie weet
ik vind hem erg mooi, en die kleur is idd super. om dezelfde reden zou ik hem tzt ook in henna-achtig bruin willen. in mijn oor heb ik zwart en dat vind ik te zwart. de volgende wil ik op mijn pols (binnenkant), en aangezien ik volop besproet ben, lijkt bruinig me daar veel mooier bij staan (of wit, maar dat is lastig).
is deze kleur voor je gemengd of is het "uit een potje"?
Nee dit is gewoon uit een potje
IN je oor??? FOTO
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 12:57
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
.KV schreef op 27-08-2007 @ 13:43 :
Nee dit is gewoon uit een potje
IN je oor??? FOTO
ah potje, das handig (sprak laatst een tattoo artist die niet wou mengen > dat doen ze bij de gamma wel voor je, maar ik niet . hij is dus voor mij nu afgeschreven maar met bijwerken is een potje-kleur wel makkelijker denk ik.
ja in mijn oor (schelp ):

erg ieniemienie en pijnloos, dus die tweede moet er nog komen
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 26-08-2007 @ 14:29 :
schijnt dat er ook een 'danger zone' piercingshop is in de v&d in hoog catherijne, utrecht.
is iemand hier ooit geweest, en hoe is het bevallen?
Ik heb daar mijn tragus laten schieten en dat ding zat dus echt enorm scheef en te ver bij mijn gezicht vandaan. Kortom: ik heb er alleen maar gezeik mee gehad. Nu heb er eentje laten piercen (bij een shop) en dat gaat prima. Dus beter laat je je piercing ergens anders zetten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
lievelieze schreef op 27-08-2007 @ 13:57 :
ah potje, das handig (sprak laatst een tattoo artist die niet wou mengen > dat doen ze bij de gamma wel voor je, maar ik niet . hij is dus voor mij nu afgeschreven maar met bijwerken is een potje-kleur wel makkelijker denk ik.
ja in mijn oor (schelp ):
[afbeelding] [afbeelding]
erg ieniemienie en pijnloos, dus die tweede moet er nog komen
Oeh dat vind ik wel erg mooi
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 09:28
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
moya. schreef op 27-08-2007 @ 13:08 :
hoelang duurt het voordat een het gat van een plug van ongeveer 8 mm weer volledig dichtgegroeid is?
Dat ligt er een beetje aan of je oorlel is gaan 'flapperen', dan doet ie er volgens mij langer over en groeit het mss wel niet helemaal meer dicht.

Ben nu zelf aan het proberen terug van 9 naar 6 te gaan. Heb mn plug 2 a 3 dagen uitgehad en toen werd het gat een beetje korstig, daarna kreeg ik 7 er met moeite in.
Het kan dus best snel zijn, maar het ligt ook aan de persoon en hoelang je hem al hebt etc.
__________________
Krebs
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:21
wup
wup is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 28-08-2007 @ 10:28 :
Dat ligt er een beetje aan of je oorlel is gaan 'flapperen', dan doet ie er volgens mij langer over en groeit het mss wel niet helemaal meer dicht.

Ben nu zelf aan het proberen terug van 9 naar 6 te gaan. Heb mn plug 2 a 3 dagen uitgehad en toen werd het gat een beetje korstig, daarna kreeg ik 7 er met moeite in.
Het kan dus best snel zijn, maar het ligt ook aan de persoon en hoelang je hem al hebt etc.
Ik dacht altijd dat het tot 10mm weer normaal dicht groeit.
Heb ooit zelf volgens mij 7mm gehad en dat was vrij snel weer dicht. Nu is het weer zo groot als een normaal gaatje.Weet alleen nog dat het echt snel ging, niet meer precies hóe snel..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:29
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 26-08-2007 @ 19:48 :
Ik vind die wijven die daar werken echt ZO achterlijk, niet normaal.. ben er een paar x geweest voor sieraden en zelfs dat ging al mis zou daar zelf nooit wat laten zetten. Als je in Utreg naar een goede shop wil, ga dan naar Remi (twijnstraat).
Een van die meisjes is wel aardig, maar ze doen geen goede dingen. Remi dan weer wel.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.