Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2007, 21:51
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Runco zal nu wel in de DLP's zitten ja, maar vroeger verkochten ze CRT's.
Ik had een tijdje geleden ook zo'n Barco CRT staan, alleen die was voor video. Uit 1983 ofzo, maar ergens sloeg er hoogspanning over. Die heb ik dus maar uit elkaar laten halen door iemand die met alle onderdelen wel iets nuttigs kon doen.


Ah, dat wist ik niet, dacht dat ze nog wel duurder zouden zijn. Ik vraag me wel af wat ik zou doen, niet-zoom lenzen die lekker lichtsterk zijn en lenzen wisselen of een zoomlens die 1:2.8 haalt.


Je kan er inderdaad een HTPC gebruiken, of een scaler. Je moet wel iets hebben dat RGBHV (of RGBs) uit kan sturen. Voor een 808 Graphics is 960p @ 75 Hz wel de sweetspot.

Als je naar veilingen kijkt, let dan ook op de staat van de buizen, en de runtime. De buizen van een Graphics 808s zijn Sony buizen, die vind je niet echt meer. Voor een Data 808s en van de Data en Graphics 808 gebruiken ze MEC/Matsushita buizen.
Die kan je dus nog wel voorzien van nieuwe buizen, maar da's ook een aardige klus.
En anders eens op www.htforum.nl kijken, op eBay.de staan ook wel eens leuke CRT's, maar verzenden is niet echt een optie. In een stationkar past het wel, maar een normale wagen.. eh, nee.

Mijn Graphics 808 komt binnenkort in de verkoop, ongeveer 165 uur op het chassis en de buizen, dus eigenlijk zo goed als nieuw. Inclusief originele verpakking

En nog meer leesvoer: www.curtpalme.com -> faqs -> crt primer
Mja eigenlijk staat een EF 50 1.4 eigenlijk veel hoger op mn verlanglijst: goedkoper en lichtsterker. Bovendien wordt het wat zwaar voor mn lichtgewicht statiefje zo'n L lens.

Terug naar barco's: HTPC is een goed idee ook ivm het materiaal (vaak 720p) wat ik van usenet betrek. Ik hou een mooie Graphics 808 in de gaten met 3900 uur op de teller.. Ik ben alleen bang dat ie toch op gaat lopen naar een voor mij onbetaalbare prijs. Ophalen is wel een optie, uurtje of 2 rijden oke..Ik ga es wat meer lezen. Ik geef liever veel geld uit aan een goede projector dan hetzelfde aan een 40'' TFT scherm. Maar bedankt voor info ik ga het checken.

''Zustand der Röhren siehe Bild: die blaue Röhre hat eine leichte, die grüne eine mittlere Maske. Die Masken sind aber sehr gross, so dass man problemlos darin bleiben kann. Alternativ kann ich eine neue (!) orginale grüne Panasonic Röhre für 550 Euro dazugeben.

Eventuell bin ich auch bereit den Projektor auszuschlachten - daher bitte ich um Mails, was gesucht wird (mit Preisangebot).''



Wat betekent dit voor de waarde van het ding?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2007, 21:55
Verwijderd
Ooit hoop ik ook zo over fotografie (en alles wat er bij komt kijken) te kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 22:19
Verwijderd
waarvoor?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
waarvoor?
Als je weet waar je over praat, dan gaan dingen een stuk soepeler.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 22:52
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mja eigenlijk staat een EF 50 1.4 eigenlijk veel hoger op mn verlanglijst: goedkoper en lichtsterker. Bovendien wordt het wat zwaar voor mn lichtgewicht statiefje zo'n L lens.
En de torsiekrachten op de lensmount van de camera! Zo'n ding is natuurlijk lang en zwaar, hm hmm..Een 135 mm nikon telelens was al zo zwaar dat de camera met die lens op het statief zetten niet verstandig leek.

Citaat:
Mja eigenlijk staat een EF 50 1.4 eigenlijk Terug naar barco's: HTPC is een goed idee ook ivm het materiaal (vaak 720p) wat ik van usenet betrek.
Ja, ik moet 'schijnlijk ook van de scaler af naar een HTPC, omdat 1080p @ 75 Hz te hoog is voor de scaler. HTPC moet ook op de projector komen te staan waarschijnlijk, want er bestaan domweg geen DVI dual link -> VGA converters. DVI single link heeft dezelfde 165 Mhz pixel clock limiet als m'n scaler.

Citaat:
''Zustand der Röhren siehe Bild: die blaue Röhre hat eine leichte, die grüne eine mittlere Maske. Die Masken sind aber sehr gross, so dass man problemlos darin bleiben kann. Alternativ kann ich eine neue (!) orginale grüne Panasonic Röhre für 550 Euro dazugeben.
Eventuell bin ich auch bereit den Projektor auszuschlachten - daher bitte ich um Mails, was gesucht wird (mit Preisangebot).''
[afbeelding]
Wat betekent dit voor de waarde van het ding?
Als je bedenkt dat er ook 808's te vinden zijn met een 3000 uur zonder achterlijk veel wear voor een 1000 euro dan kan je op je vingers natellen dat deze niet zo heel duur gaat worden.
Ik denk dat-ie richting de 5 a 600 euro gaat. Wil je een fijne projector voor een lange tijd dan zul je groen en blauw moeten vervangen. Als je een beginner bent en geen beschikking hebt over een scope enzo, dan wordt het nog lastig.

Trouwens, die 1209s, heeft 3400 uur op het chassis en de buizen, en alleen een lichte masking op de groene buis. Ik denk dat deze 808 gelopen heeft met het contrast flink hoog op een groot scherm.

Maargoed, 550 euro voor een nieuwe buis is redelijk. Dan nog een tweede eventueel.. Zit je al snel boven de prijs van een andere met minder wear. Dat schiet dus niet op.

Eh ja, wat is wijsheid.. een 7" Barco zoals de 708 heeft mooie HD144 lenzen, alleen is dat weer geen EM focus bak. Een 808 kan een hoop en heeft erg weinig problemen, maar standaard geen kleurenfiltering etc.
Een Graphics 808s kan trouwens MEC buizen aan, mits de RGB eindtrappen vervangen worden, die zijn redelijk zeldzaam, maar als je er eentje vindt, een Graphics 808s met die buizen in redelijke staat is't wel aardig om het te volgen. Die hebben namelijk een hogere bandbreedte als de rest van de 808 serie.

Of eens kijken tot er een buitenkansje langskomt, een 1208s/2 met PT18 of P16 buizen kan ook 1080p aan. Een enkele keer is er wel eens een retubed 808 te vinden met die P16 buizen, die kunnen meer lijnen weergeven dan de standaard 180DVB buizen.
Maar dat is weer duurder, en dan kan je bijna beter voor een Sony G70 gaan, kleurgecorrigeerde 8" vloeistofgekoppeld..

In ieder geval gaat wel op dat de staat van de buizen vaak bepaalt wat't uiteindelijk kost. Maar als je toevallig door een buitenkansje highres 9" buizen hebt, ja, dan is een 9"er met versleten buizen natuurlijk wel goed te doen.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Als je weet waar je over praat, dan gaan dingen een stuk soepeler.
ja, maar om er nou hele gesprekken over te gaan voeren.
beter doe je gewoon je ding.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 01:44
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Wat wil jij nog hebben / waar spaar je voor?

Ik spaar voor een Iphone. Als ik rijk was kocht ik eerst de nieuwe Ipod met touchscreen om mijn craving te SUSSEN. Ik spaar ook voor een Canon EOS 5D, hoi.

Verder wil ik nog een LCD tv, een tv kastje, een plaid, een oversized bag, een nieuw douchegordijn, verf voor m'n crib, meerdere boeken/DVD's/LP's, groene pumps, nieuw rokje, een theepot etc. Is dit normaal? .
Tuurlijk, sufferd.

.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 20:36
Verwijderd
ik wil ineens allemaal rokjes en jurkjes kopen, geen idee waarom maar weer eens wat anders he dan altijd maar mn spijkerbroeken. en gelukkig ga ik naar parijs en gelukkig is het dan uitverkoop <33333
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 20:40
Verwijderd
ik begin een drang naar schoenen kopen te ontwikkelen...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 22:13
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Tuurlijk, sufferd.

.
Wat betekent je signature? Een vriendin van mij uitte laatst een duistere drang om dat woord te pas en te onpas uit te spreken maar we kwamen er niet uit wat het exact betekent.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 00:52
Droomz
Avatar van Droomz
Droomz is offline
Ik wil een heleboel toffe accessoires, het liefst goedkoop. Op dit moment wil ik mijn zooi om kettingen te maken en mijn oorbellen binnenkrijgen, maar ik moet helaas wachten (en dat haat ik )

En ik spaar nergens voor, behalve voor school, maar dat is niet leuk.
__________________
♪ Oefenen is de sleutel tot het ongrijpbare
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 07:50
Verwijderd
Momenteel op mijn verlanglijstje staan:
iPhone, iPod Touch, Mac Pro (8-core) met 30inch screen, een grote lcdtv en nog zoveel meer (PS3/Xbox360/Wii etc etc)

jammergenoeg duurt het nog wel even voordat ik dat bij elkaar heb
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 12:30
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
hm ik wil een jurk om aan te trekken op mijn verjaardag en hij moet tule hebben en liefst ook nog rood of groen of blauw.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Wat betekent je signature? Een vriendin van mij uitte laatst een duistere drang om dat woord te pas en te onpas uit te spreken maar we kwamen er niet uit wat het exact betekent.
Google is your friend:
http://www.moorsmagazine.com/geloofs...zengefuhl.html
http://www.moorsmagazine.com/geloofs...zengefuhl.html
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 17:13
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Nieuw deck/elementen, flinke amp, nieuwe speakers. Spiegelreflex zou ook dope zijn, evenals een laptop
check
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 09:24
Derreck Forreal
Avatar van Derreck Forreal
Derreck Forreal is offline
Ik wil:

Tommy Hilfiger jas
Armani horloge
Mooi schoenen
Nieuwe tas voor sport
Paar nieuwe boxers
nieuw luchtje
enz

Over 3 weken ga ik het ook allemaal kopen Eerst nog even wat centjes verdienen..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 09:27
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
kk gave nickname.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 09:34
Verwijderd
oh ik wil ook een compleet skateboard maar dat doe ik wel in de lente
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:08
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik wil mn eigen kroeg!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil m'n eigen platenzaak slash koffiebar slash louuuunge.

En alle 8 series van Red Dwarf op DVD.
En ik wil ooit nog eens goed worden in basgitaren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 09:31
Verwijderd
ik wil een macbook pro en alle series van red dwarf klinkt ook heel cool maar ik wil ook genoeg geld zodat ik op vakantie naar Sint Petersburg kan en ik wou dat ik net zoveel geld verdiende als toen ik full time werkte
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 10:58
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Zo, 1150 km verder op één dag. Lenzen er maar even af gehaald voor het naar binnen sjouwen. Nu was het al bijna niet te doen.



En binnenkort komt er kleurenfiltering in, en nieuwe buizen. En misschien nog een tweede chassis, waar deze buizen dan weer in gaan.

Materialistisch? Ach, het lijkt alleen maar zo.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 11:58
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
tof, maar wat doet het?
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:01
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
tof, maar wat doet het?
Nouja, het is een projector, dus daar ga ik lekker filmpjes op kijken enzo.

http://www.curtpalme.com/docs/BarcoG...s_Brochure.pdf
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 19:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Whoa nice! Heftig. Voor mij is het even van de baan besloot om te gaan verhuizen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 19:58
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
waar zijn je lampuuuh
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:57
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
waar zijn je lampuuuh
Ja inderdaad, het is een beamer met drie lampen.. Gelukkig heeft-ie geen ingebrande lenzen!
Röhren, kein lampen oder sowas!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:52
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline


# Goldmund Mimesis 24 System Controller/Processor
# Goldmund Eidos 36 Ultimate Series Universal CD/SACD/DVD Player
# Full Epilogue Reference Speaker System
# Mini-Logos Surround Speakers (6each)
# Telos 600 Reference Amlifiers (6 each)

'swiss made'..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Je gaat me toch niet vertellen dat dat van jou is?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:02
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Dat zou wat zijn ja
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 12:40
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Oh brrr, die goldmund speakers. Ik vind ze er verschrikkelijk uit zien. Beetje vaag bedrijf ook, over hun iets oudere producten vind je helemaal niets. Dus op de tweedehands markt heb je echt geen idee wat je zou kopen.

Er staat trouwens een Graphics 808 op marktplaats. Er staat een foto bij van dat ding op een kast. Er is iemand wezen kijken, buizen helemaal op, rating 5 a 6, dus don't bother
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 13:18
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Oh brrr, die goldmund speakers. Ik vind ze er verschrikkelijk uit zien. Beetje vaag bedrijf ook, over hun iets oudere producten vind je helemaal niets. Dus op de tweedehands markt heb je echt geen idee wat je zou kopen.

Er staat trouwens een Graphics 808 op marktplaats. Er staat een foto bij van dat ding op een kast. Er is iemand wezen kijken, buizen helemaal op, rating 5 a 6, dus don't bother
Ik vind het design de goldmund speakers wel gaaf.. dat modulaire zo, maar zwaar overpriced en inderdaad een vaag bedrijf.
Het is ook meer het hele idee van een dedicated HT dan dat het een Goldmund systeem is (en dat maakt het net wat meer haalbaar )

Is een Sanyo PLV-Z5 beamertje eigenlijk niks.. of kan ik beter voor een tweedehands (en ingewikkeld) Barco bakbeest sparen?

http://www.cine4home.de/tests/projek...oZ5/Z5Test.htm
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 21:08
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nouja, het overgrote deel van de LCD en DLP beamers, zelfs de hele dure sony's zijn eigenlijk wegwerpapparaten. Vaak wel te repareren, maar dat loont niet. Als je een beetje leuke CRT projector tegen het lijf loopt, ben je veel goedkoper uit. Zeker als je nog een jaartje wacht, het begint nu echt te zakken. Ja, het kan ook stuk, maar er zijn veel onderdelen voor.
Uiteraard zul je er wel flink op moeten inlezen, heb je daar geen zin in, koop dan zo'n simpel beamertje.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:36
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Nouja, het overgrote deel van de LCD en DLP beamers, zelfs de hele dure sony's zijn eigenlijk wegwerpapparaten. Vaak wel te repareren, maar dat loont niet. Als je een beetje leuke CRT projector tegen het lijf loopt, ben je veel goedkoper uit. Zeker als je nog een jaartje wacht, het begint nu echt te zakken. Ja, het kan ook stuk, maar er zijn veel onderdelen voor.
Uiteraard zul je er wel flink op moeten inlezen, heb je daar geen zin in, koop dan zo'n simpel beamertje.
Oke wegwerpapparaten.. maar op mn werk, school etc zijn er beamers die wsl van eind jaren 90 stammen en al meerdere lamp switches doorstaan hebben. Dus ik vraag me af in hoeverre ik me daar zorgen om moet maken. CRT projectoren zijn erg nice.. maar eerlijk gezegd kan ik moeilijk zien wat nou een goede deal is. Nieuw kopen is geen optie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 11:00
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ik wil een Iphone, en gewoon veel geld om te feesten. Maar opzich heb ik daar wel genoeg geld voor dus dat hoef ik niet te missen. Ik ben momenteel alleen aan het sparen voor een tattoo. Als ik dan op een gegeven moment nog eens 400e over heb, koop ik wel die Iphone.
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 11:28
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Een ps3.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 12:08
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
gôh..
ik zou nog wel windows XP 32-bits willen hebben.. vista begint me een beetje de strot uit te komen..
een Nikon D80 of vergelijkbare digitale SLR..
misschien een leuke nieuwe monitor voor mijn PC..
maarja.. een auto of een MacBookPro lijken me ook wel leuk om te hebben, ook niet noodzakelijk.. maar wel leuk..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 12:36
Verwijderd
Hehe, ooit hebben wij op school zo'n Barco gerepareerd voor 25 cent. Dat was pas een goedkope beamer

En verder ja, ik heb net een Macbook Pro, en een nieuwe iPod en nu wil ik een 30 inch extern scherm of iig 24 inch en een iMac en een iPhone en iHebzucht
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 13:07
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Hehe, ooit hebben wij op school zo'n Barco gerepareerd voor 25 cent. Dat was pas een goedkope beamer

En verder ja, ik heb net een Macbook Pro, en een nieuwe iPod en nu wil ik een 30 inch extern scherm of iig 24 inch en een iMac en een iPhone en iHebzucht
op de macbooks en de ipod nano na heb ik echt heel weinig met Mac's
lucky me..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 13:48
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Eindelijk wat beters dan het 30" cinema display (iig op 30"):



Eizo komt met een nieuwe breedbeeld 30 inch LCD monitor, de Eizo SX3031W. Niet alleen de omvang van het scherm is gigantisch, maar ook de standaardresolutie mag er wezen: 2560 bij 1600 pixels. De SX3031W is daardoor erg geschikt om met meerdere applicaties naast elkaar te werken.

De Eizo SX3031W heeft een contrastratio van 900:1 en een luminantie van 260 candela per vierkante meter. Daarnaast heeft het scherm een ruime kijkhoek van 178 graden en twee DVI-D ingangen. Hiermee kunnen twee PC's op het scherm worden aangesloten, één van beide DVI-D ingangen ondersteunt HDCP. Het paneel beschikt over de Overdrive-technologie, waardoor de reactietijd laag genoeg ligt voor snel bewegende beelden. De reactietijd voor zwart-wit-zwart bedraagt zo'n 12 ms, voor grijs-naar-grijs is de reactietijd ongeveer 6 ms.

~2000 euro

Eerst maar eens mn triplehead config aan het draaien krijgen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 14:40
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Hehe, ooit hebben wij op school zo'n Barco gerepareerd voor 25 cent. Dat was pas een goedkope beamer

En verder ja, ik heb net een Macbook Pro, en een nieuwe iPod en nu wil ik een 30 inch extern scherm of iig 24 inch en een iMac en een iPhone en iHebzucht
30" lijkt me ook wel wat, maar te duur. :') 24" ja.
en een iSight. En sneakers, altijd. Winterjas, random kleding en een ps3 of xbox360. Aangezien ze nergens meer xbox spellen verkopen. ZZZZZZZZZZ
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:40
EvilConduct
EvilConduct is offline
iHype. Zo bijzonder vind ik het allemaal niet.

Sterker nog: zo bijzonder is het allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
oke.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 00:19
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Aangezien ze nergens meer xbox spellen verkopen. ZZZZZZZZZZ
Kut is dat inderdaad. Bij de mediamarkt hier hebben ze nog wel wat spellen voor 6 euro, maar dat is dan EA Rugby 2005 en Cricket Voor een fatsoenlijk spel kan je niet meer terecht, hoogstens Colin Mcrae 2005 maar dat kost dan weer 20 e
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Kut is dat inderdaad. Bij de mediamarkt hier hebben ze nog wel wat spellen voor 6 euro, maar dat is dan EA Rugby 2005 en Cricket Voor een fatsoenlijk spel kan je niet meer terecht, hoogstens Colin Mcrae 2005 maar dat kost dan weer 20 e
Ooit gehoord van een gameshop?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 11:41
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Bij Nedgame hebben ze ook alleen maar B spellen en bij Dimensionplus kost alles nog 20 e.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 17:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Kut is dat inderdaad. Bij de mediamarkt hier hebben ze nog wel wat spellen voor 6 euro, maar dat is dan EA Rugby 2005 en Cricket Voor een fatsoenlijk spel kan je niet meer terecht, hoogstens Colin Mcrae 2005 maar dat kost dan weer 20 e
True, ze hebben nog maar 8 games ofzo. En idd van die bout titels.
Terwijl ze nog honderden ps2 titels (en nog steeds nieuwe binnenkrijgen) hebben.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag deze in een stripwinkeltje en nu wil er mijn laatste beetje geld aan uitgeven:

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:20
Verwijderd
Wat prachtig! Daar zou ik ook zo mijn laatste geld aan uitgeven...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:28
Verwijderd
jaaa die zag ik ook een keer bij iemand thuis, gaaf ding
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Materialisme combineren met .....
kabouterkop
25 03-05-2006 19:09
ARTistiek Nieuwe materialen en technieken in de actuele kunst
telefoontje
3 26-03-2006 21:48
Muziek The Sheer - Material Boy
pieter17
6 30-11-2004 07:55
Psychologie materialisme versus ideologisme
meisje
8 07-04-2004 11:15
De Kantine Materialisme goede basis voor huwelijk?
Secreet
25 15-10-2002 16:18
Levensbeschouwing & Filosofie Materialisme in de huidige samenleving
TMLWKY
27 24-07-2002 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.