Oud 04-02-2009, 16:48
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Gefeliciteerd!
__________________
niet alleen =)
Advertentie
Oud 04-02-2009, 18:07
Verwijderd
Piercing verwisseld Beetje geïrriteerd maar niets buitengewoons, nu alleen snel mooie balletjes kopen
Oud 06-02-2009, 13:02
Verwijderd
nu al? ik durfde t nu pas en die van mij zit er al meer dan n half jaar in...
Oud 06-02-2009, 14:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Haha, heb gister macdonalds naar binnen gewerkt.
Nu weer iets gezwollen tong, maar al met al valt het me allemaal mee
Kan niet wachten tot ik een korter staafje kan.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 06-02-2009, 14:43
Verwijderd
Citaat:
nu al? ik durfde t nu pas en die van mij zit er al meer dan n half jaar in...
Joh, niet zo eng toch? Irritatie is weer zo goed als over, blijft toch een gevoelige plek maar even extra goed schoongehouden en nu is t prima.
Oud 06-02-2009, 22:28
Verwijderd
meer bang voor de pijn enzo soms kon ie nogal pijnlijk zijn
Oud 12-02-2009, 16:10
Verwijderd
ok mensen met stretches, waar halen jullie je sieraden vandaan? want ik wil graag witte driehoekige spirals in 3 mm van glas maar volgens mij bestaat dat niet of zijn ze 15 euro per stuk en dat vind ik belachelijk veel geld
Oud 12-02-2009, 16:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik zoek iemand die ervaring heeft met het piercen van twee oren tegelijk. Omdat ik niet zo goed kan kiezen heb ik besloten dat ik waarschijnlijk zowel een rook- als een tragus piercing wil, de een links en de ander rechts. Nou kan ik daar natuurlijk een tijdje tussen laten zitten, maar gezien het moment waarop ik die piercings kan laten zetten, de genezings tijd en mijn zomerplannen zou tegelijk piercen het meest handig zijn. Zou het alleen vervelend zijn met slapen, of genezen ze ook moeilijker omdat het er twee tegelijk zijn?
Oud 12-02-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
ok mensen met stretches, waar halen jullie je sieraden vandaan? want ik wil graag witte driehoekige spirals in 3 mm van glas maar volgens mij bestaat dat niet of zijn ze 15 euro per stuk en dat vind ik belachelijk veel geld
http://bodyartforms.com/productdetai...ProductID=2562 maar die zijn van bot...
Oud 12-02-2009, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek iemand die ervaring heeft met het piercen van twee oren tegelijk. Omdat ik niet zo goed kan kiezen heb ik besloten dat ik waarschijnlijk zowel een rook- als een tragus piercing wil, de een links en de ander rechts. Nou kan ik daar natuurlijk een tijdje tussen laten zitten, maar gezien het moment waarop ik die piercings kan laten zetten, de genezings tijd en mijn zomerplannen zou tegelijk piercen het meest handig zijn. Zou het alleen vervelend zijn met slapen, of genezen ze ook moeilijker omdat het er twee tegelijk zijn?
nou het is niet aan te raden om t tegelijk te doen, ik weet niet hoe je weerstand is maar t genezen zou evt kunnen bitchen en t slapen is crap en kraakbeen is sowieso naar bij genezing


ja en dat mag niet als je net gestretched hebt en ik wil er eigenlijk gewoon mee stretchen
Oud 12-02-2009, 16:31
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
nou het is niet aan te raden om t tegelijk te doen, ik weet niet hoe je weerstand is maar t genezen zou evt kunnen bitchen en t slapen is crap en kraakbeen is sowieso naar bij genezing
Daar was ik al bang voor ja. Hmm.
Oud 12-02-2009, 16:39
Verwijderd
Citaat:
ja en dat mag niet als je net gestretched hebt en ik wil er eigenlijk gewoon mee stretchen
lakken met fimoklei-lak

[edit] nog beter: zelf maken van fimo en dan wel lakken natuurlijk
Oud 12-02-2009, 16:57
Verwijderd
fimo klei is toch helemaal niet aan te raden om mee te stretchen? en mijn oren zijn al zo intolerant als de pest dus ik hou t liever bij glas
Oud 12-02-2009, 17:34
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
fimo klei is toch helemaal niet aan te raden om mee te stretchen? en mijn oren zijn al zo intolerant als de pest dus ik hou t liever bij glas
Ik heb het wel gedaan en er geen last van gehad, maar dat zal dan wel bij iedereen verschillen

Oeh, morgen wordt ik weer geprikt <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 13-02-2009, 17:12
waterijsje
Avatar van waterijsje
waterijsje is offline
Ik heb een hard bobbeltje bij mijn navelpiercing. Mijn moeder zegt dat dit wild vlees is.. Heeft iemand dit ook gehad?
__________________
Het lijkt simpel ... en dat is het ook.
Oud 13-02-2009, 17:14
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
hmmm... heb ik nooit last van gehad, maar het kan idd wild vlees zijn.
__________________
niet alleen =)
Oud 13-02-2009, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hard bobbeltje bij mijn navelpiercing. Mijn moeder zegt dat dit wild vlees is.. Heeft iemand dit ook gehad?
zou kunnen, je kan altijd langs je piercer gaan
Oud 17-02-2009, 00:30
Armie
Armie is offline
ff een vraagje moet je om 2-3mm fleshtunnels te laten zetten eerst geeel genezen oorbellen hebben?
Oud 17-02-2009, 08:57
Verwijderd
eh hoe bedoel je? en je stretches moeten idd sowieso genezen zijn anders word t lelijk en bah
Oud 17-02-2009, 13:30
Verwijderd
zie: http://www.alloverpiercings.nl/10361...stretchen.html
Oud 17-02-2009, 14:34
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
eerst genezen is het beste ja
__________________
niet alleen =)
Oud 17-02-2009, 14:58
Verwijderd
niet het beste gewoon nodig net als dat je niet met staafjes moet etteren als je piercing nog niet helemaal genezen is
Oud 21-02-2009, 00:24
Verwijderd
ik weet niet of dit geldt als reclame, maar ik heb een community opgezet om plugjes en tunnels te kopen en verkopen: http://community.livejournal.com/tk_opgerekt/
misschien vinden mensen dit handig om te weten...

misschien is het ook wel een beetje reclame, maar het is een beetje dubbel. als ik zeg dat ik een handige site ben tegengekomen zoals http://community.livejournal.com/te_kooppiercing/ is dat geen reclame, maar als ik hem zelf heb gemaakt wel...
Oud 21-02-2009, 01:17
Verwijderd
Meisjes doe het niet, ik hou van een kleine plug, maar de terror die het achterlaat als je er klaar mee bent is zooo lelijk.
Oud 21-02-2009, 06:26
Verwijderd


gewoon dichtnaaien, huppakee.
Oud 22-02-2009, 14:23
Verwijderd
ik ga toch niet verder dan 4mm en t is zo weer dicht hoor
Oud 22-02-2009, 14:29
Verwijderd
ik maak me er ook eigenlijk echt niet druk om. ik ga lekker naar 12mm. stretcher en plugjes bestellen, woei! zit me er nu al helemaal op te verheugen hahahaha.
Oud 22-02-2009, 14:50
Verwijderd
iemand trouwens ervaring met de oliën die ze bij BAF verkopen? emu-oil, naked oil en holey butter?
Oud 22-02-2009, 15:08
Verwijderd
*spam*

koekjes naamzoek: www.liquid-glass.com en www.glasswearstudios.com
misschien zit daar iets bij
Oud 22-02-2009, 18:03
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
iemand trouwens ervaring met de oliën die ze bij BAF verkopen? emu-oil, naked oil en holey butter?
Jojoba werkt net zo goed en is tenminste makkelijk te verkrijgen.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 22-02-2009, 18:10
Verwijderd
Citaat:
*spam*

koekjes naamzoek: www.liquid-glass.com en www.glasswearstudios.com
misschien zit daar iets bij
haaaaa cool die eerste kende ik nog niet! thanks!
ow en emu oil is van emoes gemaakt
heb zelf ook jojoba van aop en die is erg fijn en vet en sagt
Oud 24-02-2009, 15:24
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
hey sterrenmeisje, heb je toevallig ook iets liggen in 9mm? wil toch weer verder, maar heb geen zin om van 8 naar 10 te gaan taper kan ik wel online kopen, maar 9mm plugs zijn soms wel 10 euro per stuk
Oud 24-02-2009, 17:22
Verwijderd
nee sorry, ik heb 9mm overgeslagen (langzaam gerekt met een spiral), dus ik heb niks in de maat.
ik heb wel 9.5mm plugjes maar dan kan je net zo goed 10mm kopen. al droeg ik gewoon 9.5 en 10mm door elkaar heen. dat gaat prima.
Oud 28-02-2009, 13:12
Verwijderd
ow trouwens sterrenmeisje, ken je deze site? http://www.bodyjewelleryshop.com/ ze hebben boven de 10 pond ook free shipping en zijn enorm snel en doen aan paypal
Oud 28-02-2009, 14:27
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Waar is btw een goede piercingshop in Utrecht? Ik heb nieuwe tunneltjes nodig
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-02-2009, 14:28
Verwijderd
oe, die heb ik een paar weken terug ontdekt idd, toen ik zocht naar een 12mm spiral van acryl. supernette shop idd. heb die aardbeien-ikon plugs besteld <3
Oud 28-02-2009, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Waar is btw een goede piercingshop in Utrecht? Ik heb nieuwe tunneltjes nodig
online kopen scheelt je echt ontzettend veel geld
Oud 28-02-2009, 14:31
Verwijderd
ja idd, in de shop kosten balletjes bv best veul behalve bij die amsterdamse beunhazenstore, en bij aop kosten ze 1,50
Oud 01-03-2009, 16:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Beginnersvragen over stretchen: wat stop je er in als je nog op 1.6mm of zo zit? Ik heb wat gegoogled en vind van alles over tapers(?), die zijn bedoeld om op te rekken toch? Ik kom alleen voornamelijk tunnels en "single flared eyelets" (er gaat een wereld voor me open...) tegen vanaf 3mm.

Kan ik er gewoon een labret met kort staafje instoppen? Zoiets zeg maar? En zou van oorbelgaatje naar 1.2 of 1.6mm ook met zo'n taper moeten, of kan ik zelf wat proberen te frutten? Ik heb wel van alles gelezen over pijn en wanneer te stoppen, maar mijn oorbelgaatjes lijken vrij ruim dus misschien dat 1.6 er met een beetje geprut wel in zou willen.

En daarna? Voor elke nieuwe oprekpoging een nieuwe taper aanschaffen? Ik wil niet zo ver denk ik, max 4/5 mm.

Excuses als dit allang een keer besproken is hier, ik zie door de bomen het bos niet meer zo.
Oud 01-03-2009, 18:05
Verwijderd
nogmaals: http://www.alloverpiercings.nl/10361...stretchen.html

maar idd, als je op 1.6mm zit kan je gewoon een piercing erdoorheen dragen. deed ik ook. gewoon een beetje proppen, zolang je niet te veel druk erop zet (maar dat voel je zelf het beste aan).
daarna kan je in een paar stappen naar 5mm. eerst 2, dan 2.5, dan 3, dan 4 en dan 5mm. al kan dat laatste stukje vaak met één stretcher (of taper), zolang je het niet te snel doet. en 2.5mm kan je in principe overslaan, maar weer: niet te veel eraan kloten.

hoe langzamer je het doet en hoe netter, hoe een mooier 'gat' je krijgt en hoe minder risico op vervelende dingen als blow-outs.
Oud 01-03-2009, 19:56
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Die had ik gevonden ja, maar volgens mij stond daar ook niks in over sieraden kleiner dan de kleinste tunnels. Vandaar!

Thanx, ik ga die 1.6mm labrets wel bestellen en kijken of ik die er door krijg. Het zijn nu gewone oorbel gaatjes, maar ze zien er vrij ruim uit, mijn oorbel heeft ruimte over zeg maar.
Oud 01-03-2009, 21:54
Terreur Teef
Terreur Teef is offline
ik heb een tattoo op mijn rug ben ik best wel blij mee maar ik heb er nog een en daar ben ik niet meer zo blij mee maar het hoort wel bij mij maarja (het is een hakenkruis)
Oud 01-03-2009, 22:47
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Bij alloverpiercings heb ik niet 2 barbells besteld in 1.6 mm en een taper in 2mm en 3mm. Bedenk me net dat ik natuurlijk ook nog even iets op 2mm had moeten bestellen voor de kleinste tunnels er in kunnen, maar die bestel ik dan de volgende keer wel. En ik ben nu al fan van die flared eyelets, en van de jade kleurige plugs!

Nu nog even herstellen van een operatie en dan komen er 1 of 2 (bescheiden) piercings in mijn oren... jee, ik heb er helemaal zin in.
Oud 01-03-2009, 22:54
Verwijderd


ik zou ook even op www.bodyartforms.com kijken als je een creditcard of paypal hebt. zeer de moeite waard
Oud 02-03-2009, 00:49
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Of tof, daar hebben ze wel mini plugs
Oud 02-03-2009, 18:13
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
ik heb een tattoo op mijn rug ben ik best wel blij mee maar ik heb er nog een en daar ben ik niet meer zo blij mee maar het hoort wel bij mij maarja (het is een hakenkruis)
Vet joh, moet je een adelaar bij laten zetten
__________________
niet alleen =)
Oud 02-03-2009, 18:58
Mara
Mara is offline
Heeft iemand hier ervaring met een daith-piercing? Ik zit eraan te denken om 'm te laten zetten. Hoe zit 't qua pijn? Ik heb een rook en anti-tragus, als 't daarmee te vergelijken is valt 't wel mee
Oud 02-03-2009, 19:00
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Wat is een rook piercing?
__________________
niet alleen =)
Oud 02-03-2009, 19:02
Mara
Mara is offline
Oud 02-03-2009, 19:03
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
die moet toch pijn doen?
__________________
niet alleen =)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.