Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2009, 21:23
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag de studio in gegaan met mijn band om een nummer op te nemen bij Mike D. voor een compilatie cd. Eerste keer om op te nemen met mijn band. Erg tof om te doen! Zo meteen maar eens de hoer op gaan.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Advertentie
Oud 28-03-2009, 21:36
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
de hoer op gaan?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 28-03-2009, 22:01
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Er op uit trekken. De wijde wereld in. Je bezatten in de stad!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 29-03-2009, 00:25
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ben gisteren terug gekomen uit Portugal en het was daar heerlijk en ik mis de zon!!! Op Schiphol heb ik de Schotten ook gespot en ik vroeg mij ook af waarom het er zoveel waren incl rokjes. Nu ben ik verkouden en gisteren had ik ook koorts, dus dat was een beetje kut in het vliegtuig en ik ben bijna mijn stem kwijt en ik wil graag zingen, maar dat kan dus niet .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-03-2009, 07:08
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^misschien gingen ze allemaal naar de rugby 7's in Hong Kong. Heel central is een weekend overgenomen door dronken mannen in rokjes.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 29-03-2009, 10:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga vandaag het volgende doen:
- niks
- niks
- niks
- niks
- niks
- niks
- niks
- niks
- niks
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-03-2009, 12:21
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
^misschien gingen ze allemaal naar de rugby 7's in Hong Kong. Heel central is een weekend overgenomen door dronken mannen in rokjes.
Omg. In Portugal was de stad waarin ik verkeerde ook overspoeld met dronken Britten, maar dat was te verwachten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-03-2009, 21:03
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
schotland - nederland speelde in de arena. en ze verloren met 3-0 hihaho.

ik kwam vandaag terug van een paar daagjes vrienden en vriendjeidee bezoeken in belfast en ik mis het nu alweer want de verplichtingen komen via de mail allemaal binnen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 29-03-2009, 21:29
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
is het niet des dags ipv der dag?
omdat het ook des zondags is.

wanneer is het eigenlijk der, en wanneer des, en wanneer den?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 29-03-2009, 22:17
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
aaah ik heb vandaag bijzonder weinig uitgevoerd. ik ging naar mijn nieuwe huis om samen te leren met een huisgenootje. maar uiteindelijk heb ik alleen maar thee gedronken, mijn nieuwe kamer gecheckt, bedacht hoe ik het ga inrichten, met nieuwe huisgenootjes gekletst en verhuisdozen ingepakt. morgen toch maar geen hertentamen, want dat zou vrij kansloos zijn. ipv daarvan ga ik naar ikea en de gamma en daarna schilderen. yaaay.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 30-03-2009, 19:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag gewerkt en toen zei zo'n actrice dat mijn vriend stonk en toen zei ik 'ha lols dat is mijn vriendje' en toen keek ze nogal sip. verder heb ik een hoop sproeten gekregen want ik heb de hele dag buiten gefilmd. hadden we wel eerst heel de huiskamer gedressed ( echt 1.5 uur over gedaan met 6 man...) en die konden we dus weer terugdressen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 30-03-2009, 19:32
Verwijderd
afgelopen weekend in utrecht geweest, was erg leuk, avant-garde lastig gevallen en een mooi nieuw jurkje gekocht. .
Oud 30-03-2009, 23:25
Verwijderd
ja en we kregen brood met kaas en pindakaas van hem en thee, en dat om 6 uur 's ochtends! GOEDE GASTMAN! utrecht dus, was tof! gisteren daar uit eten geweest met m'n lover, en daarna bier gedronken en gaan pitten. net met een toffe klasgenoot een presentatie in elkaar gezet en bier gedronken, en morgen gaat onze projectgroep niet zo blij met ons zijn meheheh. en hij heeft per ongeluk de nieuwe msn voor me gedownload en ik snap er niks van maar hij kan niet meer normaal worden mehh
Oud 31-03-2009, 00:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
druk weekend gehad met verjaardagen in het zuiden des lands, gisteren nog gerepeteerd met dn band en vandaag gewerkt. Op de koop toe net nog naar Metallica geweest en dat was vrij gaaf. Maar ja, dat vind ik al snel als er lasers en vuurwerk aanwezig is. Ik ben makkelijk. Morgen weer n hele dag werken, maar hopelijk is het fraai weer zodat ik vanuit 5 hoog over utrecht-city kan uitstaren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2009, 01:15
EvilConduct
EvilConduct is offline
Vervelen, CD's rippen, vervelen...
Oud 31-03-2009, 02:02
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
is het niet des dags ipv der dag?
omdat het ook des zondags is.

wanneer is het eigenlijk der, en wanneer des, en wanneer den?
ah who gives a damn anyway?

Gisteren chill aan doen, oefenen ging niet door. Toen stond mijn tig jaar lopende on again, off again scharrel op de stoep. Gehangen, gedronken, Juno gekeken. Vandaag werk en gedonder met mijn vorige scharrel. Werk en chicks... nooit mixen. Verder vandaag veel slap geouwehoer met een maat van me op werk. Vooral heel veel Poelmo slap gelul. Daarna nog even een biertje gedaan. Productief om elf uur nog eens een afwas doen. Bende opruimen. Daarna een beetje Life kijken. Er achter komen dat er een nieuwe kroeg in mijn super old school stamkroeg is sindskort. Daar van de week maar eens gaan kijken. Net wat buffelkut getjekt en morgen vroeg op om belasting shite te regelen en drank in te slaan voor al het volk dat morgen over de grond komt,.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 31-03-2009, 13:49
Verwijderd
De zon schijnt en ik moet de hele dag binnen leren,meh.
Oud 31-03-2009, 13:59
Verwijderd
de zon schijnt en ik ben te lui om op te staan, das pas treurig
m'n flipflap heeft t wel naar zn zin
ik heb mn agenda gevuld, me beter gemeld, een postzegel op een envelop geplakt en vergeten de dokter te bellen...
Ads door Google
Oud 31-03-2009, 15:58
Verwijderd
hier schijnt de zon niet, dat is pas treurig. ik had een presentatie en de jongen met wie ik dat deed zei seksvol ipv succesvol, en ik zei ghb ipv gkb want voor die presentatie hadden we het daar nog over, dat doe ik dus niet weer. oh, nu schijnt de zon ineens en ik ga m'n kamer opruimen.
Oud 31-03-2009, 16:17
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb vandaag gewerkt, daarna een muurtje en de schouw geschilderd in mijn nieuwe kamer om het af te sluiten met biertjes in het zonnetje op de gracht met nieuwe huisgenoten, noooh het is zo leuk. nu ben ik thuis en wordt de muziekterror weer gebracht door mijn KUTbuurman. zometeen uit eten bij de libanees .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 31-03-2009, 16:51
EvilConduct
EvilConduct is offline
Muziek luisteren, CD's rippen en nu kijk ik Bully Beatdown op de MTV site.
Oud 31-03-2009, 19:06
Annet.
Avatar van Annet.
Annet. is offline
school, hw, naa enschede voor werk, nog wat drinken, mtv&tmf, bed.
Oud 31-03-2009, 19:17
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gewerkt weer, en dat was wel leuk want lekker in de zon de hele dag.lekker gehangen en geluld maar echt veel werk was er niet. De catering viel tegen, pasta's en noodles als wrapsnack. Gelukkig wel muffins als vieruurtje!
Oud 31-03-2009, 21:08
Verwijderd
ik ging net eten met een vriendinnetje, en dat was gezellig. zo lezen en slapen, want ik heb morgen om 10:00 met m'n moeder bij afgesproken bij ikea.
Oud 31-03-2009, 21:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik had vandaag een date met een Chileen die 1.68m lang bleek te zijn, niet echt een succes, zacht gezegd. Al had hij wel bloemen voor me meegenomen. Verder had ik college wat saai was, en ga ik nu slapen want ik moet morgen keihard aan papers gaan schrijven. Gats.
__________________
look back and laugh
Advertentie
Oud 31-03-2009, 22:15
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
het is hier nu 5,13 en een kroeg waar ze vodka mixes hebben voor 10 hkd (1,-) is nooit verkeerd. Bovendien was het een verjaardag dus was er taart. De opdringerige kerel uit NY was dan wat minder, maar omdat we verloofd zijn viel het weer mee. oh en er was ook nog vechten. Al met al, een top avond.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 31-03-2009, 23:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
flink gearbeit ivm afwezigheid collega. Kreeg een uitnodigings-SMS voor de voorjaars-BBQ, dus dat maar gedaan

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 31-03-2009 om 23:50.
Oud 01-04-2009, 19:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag gewerkt, locatie was een luxe discotheek in zaandam. de hele dag drankjes gemaakt, non-alcoholische en hele mooie cocktails, was eigenlijk wel heel leuk. en ik had eindelijk eens tijd om de acteurs uitgebreid te fotograferen. ohja, en iemand kwam binnen 'oh noeeees, de figuranten zijn allemaal weggelopen!!11!' en toen zei iemand 'oh noeeees!!!1!' en toen zei de ene weer '1 apriiiill muhahahaaah lols' nou en dat was toch best wel grappig, met 31 figuranten.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 01-04-2009, 22:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Tentamen gehad, zwaar verpest en sinds 12 uur mezelf zitten blindstaren op een gedicht..paper van 3000 woorden eruit geperst en nu voel ik me totaal leeg . Dus nu kap ik er mee en ga ik lezen tot ik omval .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 01-04-2009, 22:30
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Iets met een lepel.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 02-04-2009, 10:15
Verwijderd
ik ging gisteren winkelen en uit eten met m'n moeder, en dat was gezellig. zo meteen heb ik een belangrijk gesprek op school, en daarna ga ik met klasgenoten op het terras hangen of misschien ook wel in het noorderplantsoen. vanavond ga ik uit met urm, en misschien gaan we wel indrinken met m'n klasgenoten, maar misschien ook wel niet. wat een plannen! eens zien wat er allemaal van terecht komt.
Oud 02-04-2009, 11:04
Verwijderd
ik heb gister de hele dag terrasgelopen en dat was wel weer leuk alleen voel ik mn arm en benen nou erg goed, vandaag ga ik of naar de markt en de leen bakker en t park of ik ga helemaal geen ruk doen
Oud 02-04-2009, 11:16
Verwijderd
Ik eet de hele dag al waterijsjes (L)
Oud 02-04-2009, 17:18
Verwijderd
ik ben zat want ik heb vanaf 12 uur op het terras gezeten met klasgenoten. nu ga ik slapen, wnat ik ga vanavond bier drinken met URM.
Oud 02-04-2009, 19:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb de hele week als een idioot gewerkt, had ook 10-minuten gesprekken, bah bah. Maar dat ging allemaal prima.
Ik heb het contact verbroken met mijn ex, en ik voel me weer net zoals toen het net uit was. Dus beter gaan er nu mooie tijden voor me komen.
Mijn pc was stuk en weer gemaakt, ik heb veel gedanst met Mario en gekart met Mario , ik heb veel vrienden gezien, ik ben heel dronken geweest, omdat Steen in het echt net zo ongelooflijk kut is als dat ie op tv is, en ja... dit was het verslag van mijn week. Ik hoop dat jullie het met plezier gelezen hebben. Tot de volgende keer!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-04-2009, 11:42
Verwijderd
Steen als in Rapper Steen?
Ads door Google
Oud 03-04-2009, 11:57
Verwijderd
ik ging met urm de stad in waar we ons natuurlijk gruwelijk misdragen hebben. aldaar waren er JONGENSSSS waar we zo een date mee hebben in het noorderplantsoen haha.
Oud 03-04-2009, 14:01
Verwijderd
Vandaag fietste ik door het bos, zodadelijk ga ik naar Eindhoven om daar in de zon te gaan chillen totdat STRP begint.
Oud 03-04-2009, 16:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Laatste loodjes van deze werkweek. Daarna thuis wat eten en in de tuin zitten met een biertje. of twee. drie. vier.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-04-2009, 17:51
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren avond naar mijn ouders gegaan en toen 's avonds naar Breda geweest om een cadeau voor mijn moeder te halen want die is vandaag jarig, verder mezelf verwend met nieuwe kleding, dat was nodig. Vandaag met mn ouders in de zon gezeten en moeders was heel blij met haar cadeau! Nu ben ik net thuis en ga ik een lekker jointje roken en geniten van het weer buiten! Vanavond denk ik even de stad in, i wanna go loesooooe!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 03-04-2009, 21:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren ging ik werken, maar aan het eind werd ik toch steeds minder blij, want ik was de avond ervoor toch iets te laat naar bed gegaan... Vandaag met mijn SCHOONMOEDER naar de Tuinland geweest en daar hebben we ons woest uitgeleefd met volle karretjes met allerlei groen. Vanavond had een ik vergadering van het Wereld Natuur Fonds en sinds vandaag ben ik -geloof ik- coördinator van het educatieteam. Dus dat is wel hip.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 03-04-2009, 21:45
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Vanavond denk ik even de stad in, i wanna go loesooooe!
ik las dat ik ben weer thuis gedeelte eerst niet en dacht dat je loesoe ging e-l style haha.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 04-04-2009, 01:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren naar een feestje geweest van den studievereniging. Het thema was eigenlijk rock 'n roll, dus ik had met een klasgenootje staan tutten als een malle, met krullers in m'n haar en felrode lippenstift etc, maar toen we in de kroeg aankwamen, bleek dat de R&R playlist niet werkte. Dus toen kregen we muziek van oa Beyonce en Justin Timberlake.
En de pret werd ook een beetje bedorven door een studiegenoot die een beetje te enthousiast had lopen 'indrinken' en in de rij voor de WC over m'n schoen heen kotste.
Aber gut, na een aantal biertjes vond ik het toch nog gezellig worden en heb ik als een debiel staan dansen. Maar niet zo debiel als de anderen die zonodig moesten paaldansen. Omg, er zijn foto's van dus ik voorspel dat er chantage materiaal is.

Aber gut, was veels te laat thuis en vandaag moest ik weer werken en nu ben ik MOE.
Morgen de stad in met beste 'din en 's avonds naar The Sheer. Hopelijk is't mooi weer en kunnen we op terrasjes zitten, maar 't zal wel weer niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2009, 11:02
Verwijderd
gister hele dag gewerkt en nu ben ik brak en over n uurtje vertrek ik naar eindhovendegekste, strp here i come
Oud 04-04-2009, 12:54
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisterenavond toch niet de stad in gegaan, boring people around me. Maar goed zometeen even langs de kapper om mn haar te corrigeren want hij had het niet netjes afgewerkt de vorige keer, daarna dik mn kamer opruimen en vanavond Release The BEAAAAAAAAST.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 04-04-2009, 13:34
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren gewerkt, helaas was er weinig te doen voor me, maar het was lekker weer dus ach, geen verloren dag. dit weekend eindelijk mijn thuisopdracht v. toelating maken, en uitrusten en nog meer van dat soort bezigheden.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 04-04-2009, 17:07
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Lekker op boeven lopen jagen, maar ze hielden netjes hun handen in hun zakken vandaag. Dat was balen, maar gelukkig heb ik live een tokkiegevecht mee kunnen maken bij de prepaids!

Citaat:
en vanavond Release The BEAAAAAAAAST.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 04-04-2009, 17:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Vannacht was ik rond 2 uur klaar met het rippen van al mijn CD's. Vandaag uitgeslapen en de hele dag achter de PC en voor de TV gehangen. Zometeen naar een vriend van me en morgen naar Vlaanderen voor een saaie wielrenwedstrijd, puur voor de sfeer.
Oud 04-04-2009, 17:58
Verwijderd
14 uur geslapen, even gemiste slaap van afgelopen week ingehaald ofzo daarna kamer opgeruimd en even de stad ingeweest met uuf, vest met lelijke kleurtjes gekocht. nu ga ik eten bij een vriendin en daarna misschien nog even langs een soort van feestje, en dan werken.
Oud 04-04-2009, 18:49
Verwijderd
Negers zijn saai for real in utrecht. Ik ga niet naar release the beast omdat rotterdam en ver weg dus zoek ik het dichter bij huis. Misschien ergens wat bitches oppikken en slaan met mijn pimpcane.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 16:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.