Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2009, 20:37
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Waar leid je uit af dat de posters hier van rond de 20 denken dat ze "heel de wereld aankunnen"? Overigens heeft niemand gezegd dat je een identiteitscrisis hebt, maar aangezien je er zelf mee komt zal dat ook wel zo zijn.

Ontopic: uggs, broek in laarzen, hoogwaterbroeken. En die gordijnen die meisjes tegenwoordig weleens dragen waardoor ze helemaal geen taille meer hebben, vreselijk.
Daar lijkt het anders wel op, gezien al die domme berichten hier.

''oh man wat een herkenning van uitdrukkingen van toen ik zelf nog alto was''

Wat the fuck denk je wel dan niet. je hebt me nog nooit in het echt gezien, hoe de fuck kom je erbij dat ik een boze gothic, alto, of weet ik veel ben. Echt grappig man. Hoe mensen altijd dingen op subculturen afgooien als iemand alleen maar z'n eigen mening hier neerzet.

En weet je, ik heb een keiharde identiteitscrisis joh, WAT JIJ WIL. Fucking onzin allemaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2009, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Daar lijkt het anders wel op, gezien al die domme berichten hier.

''oh man wat een herkenning van uitdrukkingen van toen ik zelf nog alto was''

Wat the fuck denk je wel dan niet. je hebt me nog nooit in het echt gezien, hoe de fuck kom je erbij dat ik een boze gothic, alto, of weet ik veel ben. Echt grappig man. Hoe mensen altijd dingen op subculturen africhten als iemand alleen maar z'n eigen mening hier neerzet.

En weet je, ik heb een keiharde identiteitscrisis joh, WAT JIJ WIL. Fucking onzin allemaal.
Nou, die herkenning is natuurlijk gebaseerd op wat jij hier post, niet op hoe jij in het echt bent of hoe je eruit ziet.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Overigens heb je nog steeds niet verteld wat je wel draagt. Ik ben wel benieuwd!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:49
Verwijderd
Ja, ik wilde net zeggen, laat Klein-Prinsesje eens uitpraten over haar hyperoriginele stijl. Met pics graag, Prinses, or it didn't happen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:49
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Overigens heb je nog steeds niet verteld wat je wel draagt. Ik ben wel benieuwd!
Ik draag alles wat ik mooi vind, waar het vandaan komt maakt me geen reet uit. Er zijn ook kledingstukken die ik lelijk vind, maar dat heeft iedereen. Hoe de stijl heet, of het een trend is, of het 'in' of 'uit' is boeit mij niks. Dus ik kan hier niet neerzetten wat ik draag, want het varieert gewoon puur op basis van wat ik leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:53
Verwijderd
Geef dan voorbeelden. Iedereen draagt wat 'ie mooi vindt, daar ben je niet gelijk origineel mee.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:01
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Geef dan voorbeelden. Iedereen draagt wat 'ie mooi vindt, daar ben je niet gelijk origineel mee.
Waar heb ik gezegd dat ik origineel ben? Bovendien zijn er altijd wel mensen die origineel op hun eigen manier zijn. Ik heb jou eigelijk ook niets te bewijzen, volgens mij ben je gewoon op zoek naar een of andere bevestiging. Maar als je graag voorbeelden wil, dan ben ik een tijd bezig.

En nee niet iedereen draagt wat ie mooi vind, er is een groot hoeveelheid die bewust dingen dragen alleen puur om het feit dat het een trend is, alleen om die reden.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:06
93sfie
93sfie is offline
Grootste blunder OOIT, in het lange lange modebestaan; Sandalen met geitenwollen sokken.
Ik denk dat vrijwel iedereen het hiermee eens is, op de mensen met sokken in sandalen na dan..
Ze zullen er vast een goede reden voor hebben; Het zit lekkerder, je kunt én open schoenen dragen én toch je aftans lelijke voeten verbergen. Maar het kan. echt. NIET! Maar hoe vertel je zoiets aan je opa..?

Verder heb ik ballerina's ook altijd lelijk gevonden, géen idee hoezo, dat vind ik gewoon.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Waar heb ik gezegd dat ik origineel ben? Bovendien zijn er altijd wel mensen die origineel op hun eigen manier zijn. Ik heb jou eigelijk ook niets te bewijzen, volgens mij ben je gewoon op zoek naar een of andere bevestiging. Maar als je graag voorbeelden wil, dan ben ik een tijd bezig.

En nee niet iedereen draagt wat ie mooi vind, er is een groot hoeveelheid die bewust dingen dragen alleen puur om het feit dat het een trend is, alleen om die reden.
Natuurlijk ben ik op zoek naar bevestiging, namelijk, een bevestiging van jouw woorden. Jij blaast hier heel hard van de toren over dat jij de enige ter wereld bent met een eigen stijl. Wij vermoeden dat je gewoon een boze gothic bent. Jij zegt van niet, maar wil niet zeggen wat je dan voor kleren draagt. Dus tot jij je woorden bevestigt met foto's of op z'n minst meer uitleg, blijf je voor ons een boos gothicje. LMFD.

En mensen die dingen dragen puur omdat het een trend is, vinden het kennelijk mooi om binnen een trend te passen. Dat het niet origineel of zelfbedacht is betekent niet dat die mensen elke dag vol afschuw in hun kleren klimmen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:29
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Natuurlijk ben ik op zoek naar bevestiging, namelijk, een bevestiging van jouw woorden. Jij blaast hier heel hard van de toren over dat jij de enige ter wereld bent met een eigen stijl. Wij vermoeden dat je gewoon een boze gothic bent. Jij zegt van niet, maar wil niet zeggen wat je dan voor kleren draagt. Dus tot jij je woorden bevestigt met foto's of op z'n minst meer uitleg, blijf je voor ons een boos gothicje. LMFD.
Waarom ga je vanuit dat het een boze gothic is? Ik heb eerder het idee dat princesje het type is dat semi-unieke vintagekleding draagt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:33
Verwijderd
Door haar houding. En door dit topic. Ze heeft ook eens gezegd dat ze 'alternatief' is. Net als de zoon van Bassie, trouwens!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:36
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Natuurlijk ben ik op zoek naar bevestiging, namelijk, een bevestiging van jouw woorden. Jij blaast hier heel hard van de toren over dat jij de enige ter wereld bent met een eigen stijl. Wij vermoeden dat je gewoon een boze gothic bent. Jij zegt van niet, maar wil niet zeggen wat je dan voor kleren draagt. Dus tot jij je woorden bevestigt met foto's of op z'n minst meer uitleg, blijf je voor ons een boos gothicje. LMFD.

En mensen die dingen dragen puur omdat het een trend is, vinden het kennelijk mooi om binnen een trend te passen. Dat het niet origineel of zelfbedacht is betekent niet dat die mensen elke dag vol afschuw in hun kleren klimmen, hoor.
1. Ik heb nergens gezegd dat ik de enige op deze wereld ben met een eigen stijl, dus ik vraag mij af waar je die ook weer vandaan heb gehaald.

2. De kleding die ik draag, geef ik geen naam, ik behoor tot geen enkel stijl.

3. Ik heb hier alleen neergelegd dat ik alles wat ik mooi vind draag en de verhalen erachter interesseren mij niks.

4. Mijn eerste post hier was alleen dat ik me erger aan mensen die puur dingen dragen alleen omdat het een trend is, een soort van brainwash. Gelijk krijg ik reacties met dat ik ook aan trends meedoe omdat alles een trend is, en daar was ik het niet mee eens, en dat mag.

5. Als ik hier verplicht ben om te gaan zeggen wat ik draag ben ik een heel tijd bezig aangezien zoals ik al eerder vermeld heb, ik draag alles wát ík móói vínd, pff.

6. Ik heb nergens gezegd dat die mensen vol afschuw in hun kleren klimmen. Ik ben het er zelf alleen niet mee eens dat je een kledingstuk draagt alleen maar omdat het een trend is zonder dat je het zelf überhaupt ooit zou kiezen mooi vinden.

7. Vind me maar een boos gothicje. Ik ken mezelf het beste. Dus je mag vinden wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:38
Verwijderd
Goed, los van al het andere, je kunt toch wel globaal omschrijven wat je draagt? We zijn onderhand behoorlijk nieuwsgierig geworden. Beschrijf gewoon drie van jouw favoriete outfits, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:39
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Door haar houding. En door dit topic. Ze heeft ook eens gezegd dat ze 'alternatief' is. Net als de zoon van Bassie, trouwens!
Ik wist wel dat je dat erbij zou gaan halen, haha, wow zeg wat een verklaring man. Dat zegt niks. En ik heb nooit gezegd dat ik alternatief ben, die topic die ik geplaatst had was over die gozer die ik leuk vind die alternatief is, en dat de kleinzoon van bassie alternatief is zegt niks over dit topic. So keep on dreaming.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wist wel dat je dat erbij zou gaan halen, haha, wow zeg wat een verklaring man. Dat zegt niks. En ik heb nooit gezegd dat ik alternatief ben, die topic die ik geplaatst had was over die gozer die ik leuk vind die alternatief is, en dat de kleinzoon van bassie alternatief is zegt niks over dit topic. So keep on dreaming.
Jammer dat je toen je posts verwijderd hebt, anders had ik je precies kunnen aanwijzen waar je beweerde alternatief te zijn.

Maar dat doet er allemaal niet toe, vertel nou maar gewoon wat je in je kast hebt hangen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:43
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
1. Ik heb nergens gezegd dat ik de enige op deze wereld ben met een eigen stijl, dus ik vraag mij af waar je die ook weer vandaan heb gehaald.

2. De kleding die ik draag, geef ik geen naam, ik behoor tot geen enkel stijl.

3. Ik heb hier alleen neergelegd dat ik alles wat ik mooi vind draag en de verhalen erachter interesseren mij niks.

4. Mijn eerste post hier was alleen dat ik me erger aan mensen die puur dingen dragen alleen omdat het een trend is, een soort van brainwash. Gelijk krijg ik reacties met dat ik ook aan trends meedoe omdat alles een trend is, en daar was ik het niet mee eens, en dat mag.

5. Als ik hier verplicht ben om te gaan zeggen wat ik draag ben ik een heel tijd bezig aangezien zoals ik al eerder vermeld heb, ik draag alles wát ík móói vínd, pff.

6. Ik heb nergens gezegd dat die mensen vol afschuw in hun kleren klimmen. Ik ben het er zelf alleen niet mee eens dat je een kledingstuk draagt alleen maar omdat het een trend is zonder dat je het zelf überhaupt ooit zou kiezen mooi vinden.

7. Vind me maar een boos gothicje. Ik ken mezelf het beste. Dus je mag vinden wat je wil.
1. Zodra je iets in een winkel koopt is het in de mode.
2. Dus eigenlijk ben je gehersenspoeld zonder dat je het door hebt.
3. Ik vind je schattig.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:53
Verwijderd
*amusement leest, lacht, dan ontopic post*

- sjaaltjes. zo ontzettend lelijk
- Een dikke laag make-up bij kinderen. KINDEREN. 11, 12. En een laag make-up waar Van Gogh nog wat van kan leren. buh
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:58
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline


























wat IK oa draag mooi VIND
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 22:00
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Jammer dat je toen je posts verwijderd hebt, anders had ik je precies kunnen aanwijzen waar je beweerde alternatief te zijn.

Maar dat doet er allemaal niet toe, vertel nou maar gewoon wat je in je kast hebt hangen.
Dat lieg je. Want ik had alle berichten die ik plaatste gewijzigd die PERSOONLIJK waren, over die vriendin en gebeurtenissen, die had ik gewijzigd omdat het openbaar werd.

Bovendien kan je berichten niet eens verwijderen.

Hopelijk hebben de mods me berichtjes, want ik heb nergens beweerd dat ik alternatief ben.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 22:07
Verwijderd
Kijk, was dat nou zo moeilijk? Er staan wel leuke dingen bij. Een paar.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Dat lieg je. Want ik had alle berichten die ik plaatste gewijzigd die PERSOONLIJK waren, over die vriendin en gebeurtenissen, die had ik gewijzigd omdat het openbaar werd.

Bovendien kan je berichten niet eens verwijderen.

Hopelijk hebben de mods me berichtjes, want ik heb nergens beweerd dat ik alternatief ben.
Ik zat in het verkeerde topic, hier is je post.

Citaat:
Ik ben zelf ook alternatief en weet ongeveer wel hoe en wat, ik kraam geen onzin uit
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 22:13
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Ik zat in het verkeerde topic, hier is je post.
Goed dat je het in ieder geval gevonden hebt, want nu weet ik tenminste ook waar die post nou om ging. Het feit dat ik er zei dat ik alternatief ben was niet in de zin van dat ik een boze gothicje, alto of weetikveel ben. Alternatief als in alternatieve muziek, en meningen die buiten het standaard valt in de maatschappij. Dat vind ik tenminste.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 22:16
Verwijderd
Okay.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Je probeert wel heel erg grappig over te komen he. Bij deze, mislukt.
Hoewel ik dat plaatje inderdaad vaak grappig bedoel was het deze keer eigenlijk best serieus.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 23:10
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Hoewel ik dat plaatje inderdaad vaak grappig bedoel was het deze keer eigenlijk best serieus.
Koop een taart en vier het.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 23:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Als ik het niet dacht: foto's van Amanda Palmer!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 23:33
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Als ik het niet dacht: foto's van Amanda Palmer!
Foto, niet foto's . En ja ik hou van The Dresden Dolls.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 01:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dresden dolls zijn cool en tussen die kleren zitten een paar leuke dingen, maar verder vind ik je idd Klein Prinsesje. Vervelend, verwend en met een te grote bek.
Als je een beetje serieus genomen wilt worden in 't leven kun je je mening ook op een normale manier overbrengen (Al boeit het je natuurlijk geen FUCK wat mensen van je denken. Terecht, Ik heb er ook schijt aan).
Je loopt te schelden en tieren dat mensen een mening over je hebben terwijl 'ze je geneens kennen', maar zelf maak je ook allerlei (foute) beweringen over mensen die jij ook niet kent.

Ik deel je mening dat de meeste mensen mode-schaapjes zijn en vroegah reageerde ik vast ook net als jij, maar later kom je erachter dat je je, door jezelf zo heftig te verdedigen, alleen maar belachelijk maakt.

Trouwens, ik vind veel van die outfits die je postte wel erg eh... Lady Gaga. Krijg je het niet koud met die korte rokjes en doorschijnende truitjes? Of vind je dat gewoon lekker geil, net als alle aandacht die je erdoor krijgt?

Citaat:
Nee geirriteert. Ben allergisch voor kortzichtige domme mensen.
Hee, ik ook. *boks*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 09:00
johanneke95
johanneke95 is offline
Je ziet iedereen lopen in de zelfde kleding en het grapperige is dat die kleding van vroeger was. BIRKENSTOCK! als je dat een paar jaren geleden aan had dan werd je als oud wijf genoemd en nou kijk iedereen loopt ermee.
Die Ugg’s je moet er 1 hebben anders hoor je er niet bij.
Nou ik heb liever gewoon nike’s en niet al die troep waar je 100,- voor betaald en meer.
Ik koop alleen dingen wat ik mooi vind en waar ik me goed in vind.

Kiss and Hugs Johanneke
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 09:48
Sedaa-66
Sedaa-66 is offline
Ik vind dat iedereen zijn eigen smaak moet hebben en dat ze niet zomaar kleding gaan aantreken wat hij of zij zelf niet mooi vind maar hij of zij draagt het omdat hij of zij er bij wilt horen !
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
En ik vind het onnodig om meningen cursief, gekleurd en onderstreept te vermelden

Anyway: Willen jullie dit topic aub gemoedelijk houden? Ik ben blij dat er eindelijk weer wat activiteit is op Lifestyle, maar met z'n allen tegen één is niet echt eerlijk.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:49
BenWolf
Avatar van BenWolf
BenWolf is offline
ik wil mijn mening eff geven,

ik zie mensen met kleding merken lopen,
BELACHELIJK,
ze gaan stoer doen er mee.
ik vind dat als je merkkleding draagt dat je aleen voor het logo en raclame betaalt.
het komt uit het zelfde land(meestal) en mischien is het het zelfde stof?

of dat ze hun broeken heel laag hebben, dan denk ik "waarom draag je nog een broek?"
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:53
BenWolf
Avatar van BenWolf
BenWolf is offline
ik vind broek laag en onderbroek heel hoog
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:57
appelsgeit
appelsgeit is offline
hee benwolf.
ik ben het een gedeelteljk met je eens.
dat van dat merkkleding is inderdaad dikke onzin ja maar je broek laag zit meestal wel lekkerder.

gr je klasgenootjeXD
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:58
BenWolf
Avatar van BenWolf
BenWolf is offline
Citaat:
hee benwolf.
ik ben het een gedeelteljk met je eens.
dat van dat merkkleding is inderdaad dikke onzin ja maar je broek laag zit meestal wel lekkerder.

gr je klasgenootjeXD
dat is zo maar ook niet te laag
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:59
appelsgeit
appelsgeit is offline
Citaat:
dat is zo maar ook niet te laag
ja klopt want dan kun je soms iemands naat zien
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 12:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ieh ja, van die meisjes die net een bezweet stukje bilnaad laten zien... Brrr.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 18:45
EvilConduct
EvilConduct is offline
Laats tijdens koopzondag, sowieso al een verschrikkelijke uitvinding, in de HEMA in Arnhem. Komt er opeens een of andere teef van een yup aan zetten met een kapiteinspet op. Dat ding was ook nog eens veel te groot voor haar lelijke rotkop.

Ik werd al naar van alle debielen op straat, maar toen werd ik wel zo woest dat ik naar huis ben gegaan om met een biertje af te koelen.

Citaat:
Ieh ja, van die meisjes die net een bezweet stukje bilnaad laten zien... Brrr.
Fapfap...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 18:55
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Dresden dolls zijn cool en tussen die kleren zitten een paar leuke dingen, maar verder vind ik je idd Klein Prinsesje. Vervelend, verwend en met een te grote bek.
Als je een beetje serieus genomen wilt worden in 't leven kun je je mening ook op een normale manier overbrengen (Al boeit het je natuurlijk geen FUCK wat mensen van je denken. Terecht, Ik heb er ook schijt aan).
Je loopt te schelden en tieren dat mensen een mening over je hebben terwijl 'ze je geneens kennen', maar zelf maak je ook allerlei (foute) beweringen over mensen die jij ook niet kent.

Ik deel je mening dat de meeste mensen mode-schaapjes zijn en vroegah reageerde ik vast ook net als jij, maar later kom je erachter dat je je, door jezelf zo heftig te verdedigen, alleen maar belachelijk maakt.

Trouwens, ik vind veel van die outfits die je postte wel erg eh... Lady Gaga. Krijg je het niet koud met die korte rokjes en doorschijnende truitjes? Of vind je dat gewoon lekker geil, net als alle aandacht die je erdoor krijgt?



Hee, ik ook. *boks*
Ik wil niet constant offtopic gaan. Zoal *oma* ook duidelijk maakt.

Maar bij deze, ik boks je terug voor je humor ouwe.

Je mag vinden wat je wil, je ziet duidelijk dat die kleren niets weg heeft van lady gaga, behalve die ene met die neonblauwe doorzichtige topje dan.

En ik vind die kleren gewoon mooi, en die speciale outfits draag ik niet elke dag. En aandacht krijg ik zowieso genoeg, daarvoor heb ik die outfits niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 21:33
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Broek in laarzen.
maar heb jij dan allemaal bootcut broeken ofzo? (met wijd uitlopende pijpen) of heb je gewoon geen laarzen?

want vaak past een broek gewoon niet over een laars heen.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 21:44
Verwijderd
Laarzen uberhaupt.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 23:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
maar heb jij dan allemaal bootcut broeken ofzo? (met wijd uitlopende pijpen) of heb je gewoon geen laarzen?

want vaak past een broek gewoon niet over een laars heen.
Geen laarzen dragen is ook een optie.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 23:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
[afbeelding]


wat IK oa draag mooi VIND
Is dat van Pauline Po?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 17:02
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Is dat van Pauline Po?
Nee. zover ik weet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Je probeert wel heel erg grappig over te komen he. Bij deze, mislukt.
Heuj ik vond het wel geslaagd!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:39
Verwijderd
Verder, hoog irritatie gehalte aan uggs gecombineerd met een colbert. Niet omdat het lelijk is, maar omdat het bij mij op school onderhand zo erg is geworden dat ik ze niet meer uit elkaar kan halen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 13:13
Verwijderd
Bij ons op de campus is het een trend om een zo kort mogelijk rokje/jurkje/tuniekje aan te doen met daar onder een erg dunne panty. Er liep zelfs een meisje met een blouse als jurkje was niet zo erg kort...net onder haar kont, maar hij scheen wel door. En ze had een heel dunne zwarte panty aan

Of gewoon een legging als broek (al eerder gelezen hier). Verdorie koop een broek
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Bij ons op de campus is het een trend om een zo kort mogelijk rokje/jurkje/tuniekje aan te doen met daar onder een erg dunne panty. Er liep zelfs een meisje met een blouse als jurkje was niet zo erg kort...net onder haar kont, maar hij scheen wel door. En ze had een heel dunne zwarte panty aan
Ik zag laatst ook zo iemand ja, met alleen een blouse en een panty. Lijkt net of je je vergeten bent aan te kleden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 18:13
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Uggs, crocks, van die schoenen met n scherpe punt, eww
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.