Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2012, 11:56
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Je pet boven je hoofd dragen.
Mja, moslims moeten bij het bidden met hun hoofd de grond raken hé, dan mag er geen rand in de weg zitten

Ik vind het de laatste tijd trouwens wel meevallen met de wansmaken, we zullen zien wat de zomer brengt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Advertentie
Oud 26-02-2012, 12:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik HAAT dit soort knotten bij vrouwen:



Het ziet er uit alsof je net uit je nest komt en ik vind het echt dom. Vooral omdat het altijd een bepaald soort modemeisje is wat ermee loopt. Jullie zijn Selah Sue niet!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-02-2012, 12:54
Verwijderd
Brillen.
Oud 26-02-2012, 15:05
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Deze moeten ze verbieden want ze doen me denken aan omgeklapte nagels.
Brrrrrr, moest je dat nou zeggen?

Dit soort kapsels:


en
Kuitbroeken, platte laarzen, fleece en kort haar bij moeders met zonen met sandalen en stekeltjes en een dochter met crocs en overgewicht en een chagrijnige pa met een sjekkie die erachter loopt met wandelschoenen/sandalen met sokken, een edwin spijkerbroek en een lekkere warme trui met hoge kraag en rits op zaterdag gezellig samen winkelen in de GROTE stad.
DAT WIL IK OOK NOOIT WORDEN
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-02-2012, 15:06
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik HAAT dit soort knotten bij vrouwen:

[afbeelding]


Het ziet er uit alsof je net uit je nest komt en ik vind het echt dom. Vooral omdat het altijd een bepaald soort modemeisje is wat ermee loopt. Jullie zijn Selah Sue niet!
Vind dit soort knotten wel leuk, maar dan het lieftst met wat losse plukjes haar aan de zijkanten zodat het wat speels en nonchalant eruitziet, en netter opgestoken. Nog effe en ik kan een mooie dikke knot maken, dier er netter uitziet als op de foto.
Oud 26-02-2012, 17:24
Verwijderd
Hakuna, betrek het niet altijd op jezelf. Laat dat nu eens. Ik weet dat je trots bent op je haar en je lichaamsbouw en je kledingstijl, maar dat is nu wel duidelijk genoeg.



Oud 26-02-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik HAAT dit soort knotten bij vrouwen:

[afbeelding]


Het ziet er uit alsof je net uit je nest komt en ik vind het echt dom. Vooral omdat het altijd een bepaald soort modemeisje is wat ermee loopt. Jullie zijn Selah Sue niet!
Ik vind die juist wel leuk, hoewel ik wel dat soort modedoosjes ken.
Oud 26-02-2012, 17:50
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Hakuna, betrek het niet altijd op jezelf. Laat dat nu eens. Ik weet dat je trots bent op je haar en je lichaamsbouw en je kledingstijl, maar dat is nu wel duidelijk genoeg.
Sorry, ik krijg er gewoon niet genoeg van!
Oud 26-02-2012, 21:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik HAAT dit soort knotten bij vrouwen:

[afbeelding]


Het ziet er uit alsof je net uit je nest komt en ik vind het echt dom. Vooral omdat het altijd een bepaald soort modemeisje is wat ermee loopt. Jullie zijn Selah Sue niet!
God, ja! Ik noem het altijd 'zo'n meisje met een drol op haar hoofd'. Sommige meiden hebben hem ook echt BOVEN op hun hoofd zitten. Bovenop . Doe eens normaal! Degene die daarmee is begonnen, mag van mij wel dood ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-02-2012, 21:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Er stond in het Volkskrant Magazine van vorige week een pagina met allemaal foto's van meisjes met die knotjes en daar noemden ze het vogelnestjes. Mijn bestuursgenootjes en ik doen ze sindsdien ook, maar wij zijn ironisch.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-02-2012, 22:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
God, ja! Ik noem het altijd 'zo'n meisje met een drol op haar hoofd'. Sommige meiden hebben hem ook echt BOVEN op hun hoofd zitten. Bovenop . Doe eens normaal! Degene die daarmee is begonnen, mag van mij wel dood ofzo.
Ik heb ook niks tegen gewone knotjes, die heb ik zelf ook af en toe, maar dus alleen die zogenaamd nonchalante knotten bovenop het hoofd. (Waarover ik dus las dat het helemaal niet zo 'nonchie' is, omdat je er dus vanalles in dient te smeren en het strak op te rollen en dan precies de juiste plukken moet lostrekken voor de gewenste 'speelsheid'. )

Dit is ok:


Dit is debiel:

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-02-2012, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook niks tegen gewone knotjes, die heb ik zelf ook af en toe, maar dus alleen die zogenaamd nonchalante knotten bovenop het hoofd. (Waarover ik dus las dat het helemaal niet zo 'nonchie' is, omdat je er dus vanalles in dient te smeren en het strak op te rollen en dan precies de juiste plukken moet lostrekken voor de gewenste 'speelsheid'. )

Dit is ok:
[afbeelding]


Dit is debiel:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ja die laatsten zijn stom, maar die eerste die jij postte was wel anders dan dat, die vond ik wel leuk.

Sowieso is het altijd nepnonchalant bij die hippe types, zelfs al vinden ze het zelf echt nonchalant. Daaraan weet ik dat ik nooit echt hip zal worden, want als ik nonchalant doe, dan ziet m'n outfit er ongeveer zo uit:



en niet zo:



Oud 27-02-2012, 00:23
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik heb ook niks tegen gewone knotjes, die heb ik zelf ook af en toe, maar dus alleen die zogenaamd nonchalante knotten bovenop het hoofd. (Waarover ik dus las dat het helemaal niet zo 'nonchie' is, omdat je er dus vanalles in dient te smeren en het strak op te rollen en dan precies de juiste plukken moet lostrekken voor de gewenste 'speelsheid'. )


Dit is debiel:
[afbeelding]

[afbeelding]
Die ''drol'' waar hier over geschreven wordt is eiigenlijk een zg haar donut , dat is een schuimrubber ring waarom het haar gewikkeld wordt waardoor het lijkt alsof je heel; dik en veel haar hebt opgestoken. Is eigenlijk een soort van optisch bedrog.

Haar donut.

Oud 27-02-2012, 02:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die ''drol'' waar hier over geschreven wordt is eiigenlijk een zg haar donut , dat is een schuimrubber ring waarom het haar gewikkeld wordt waardoor het lijkt alsof je heel; dik en veel haar hebt opgestoken. Is eigenlijk een soort van optisch bedrog.

Haar donut.

[afbeelding]
Nee, dat is het niet, want ik heb ook wat 'how to's' gelezen, en het is gewoon een hoge paardenstaart waarvan je de losse plukjes vastzet met speldjes, waardoor het bol lijkt. Daar komt geen donut aan te pas.

Hoe dan ook, donut of niet, ik blijf het lelijk vinden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-02-2012, 08:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik lachte hardop om die flipper-schoenen
Ik erger me trouwens aan die vesten die helemaal niet dichtkunnen en achter vaak wel lang zijn, maar voor nog veel langer met van die flappen. Echt alle zangeressen dragen ze. Doe het niet

Dit maar dan zonder riem.
Oud 27-02-2012, 08:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb ook niks tegen gewone knotjes, die heb ik zelf ook af en toe, maar dus alleen die zogenaamd nonchalante knotten bovenop het hoofd. (Waarover ik dus las dat het helemaal niet zo 'nonchie' is, omdat je er dus vanalles in dient te smeren en het strak op te rollen en dan precies de juiste plukken moet lostrekken voor de gewenste 'speelsheid'. )

Dit is ok:
[afbeelding]


Dit is debiel:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind die tweede dus echt SUPERleuk. <3

Citaat:
Nee, dat is het niet, want ik heb ook wat 'how to's' gelezen, en het is gewoon een hoge paardenstaart waarvan je de losse plukjes vastzet met speldjes, waardoor het bol lijkt. Daar komt geen donut aan te pas.

Hoe dan ook, donut of niet, ik blijf het lelijk vinden.
Heb je links?
Oud 27-02-2012, 09:07
Verwijderd
Die flipperhakken zijn trouwens niet bedoeld om te dragen. Het is een tentoonstelling. Misschien zelfs bedoeld als statement tegen mode, maar daar kan ik niet achterkomen want de website over de tentoonstelling bevat niet echt tekst.
Oud 27-02-2012, 09:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb ook niks tegen gewone knotjes, die heb ik zelf ook af en toe, maar dus alleen die zogenaamd nonchalante knotten bovenop het hoofd. (Waarover ik dus las dat het helemaal niet zo 'nonchie' is, omdat je er dus vanalles in dient te smeren en het strak op te rollen en dan precies de juiste plukken moet lostrekken voor de gewenste 'speelsheid'. )

Dit is ok:
[afbeelding]


Dit is debiel:
[afbeelding]

[afbeelding]
Idd, met gewone knotten is niets mis, dat draag ik zelf ook weleens.

Deze bijvoorbeeld, met zo'n kleine donut erin. Vind ik wel mooi, met die vlechtjes ook:


Oh en die vestjes van Fizzle vind ik ook afschuwelijk. En het feit dat je tegenwoordig geloof ik duisentmiljoen printjes (al dan niet door elkaar) mag dragen . Zoiets dus:


Daar ga je toch met een beetje gezond verstand toch niet in lopen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-02-2012, 09:58
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Knottendiscussie

Ik heb sowieso een hekel aan knotten, helemaal bij mensen die onder de 40 zijn want ik vind het gewoon iets voor oma's
en dan komt mn moeder gister aan van 'ja je hebt je haar bijna altijd los waarom niet eens een knotje'
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 27-02-2012, 11:47
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind knotjes wel leuk
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 27-02-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ik HAAT dit soort knotten bij vrouwen:

[afbeelding]


Het ziet er uit alsof je net uit je nest komt en ik vind het echt dom. Vooral omdat het altijd een bepaald soort modemeisje is wat ermee loopt. Jullie zijn Selah Sue niet!
Citaat:
God, ja! Ik noem het altijd 'zo'n meisje met een drol op haar hoofd'. Sommige meiden hebben hem ook echt BOVEN op hun hoofd zitten. Bovenop . Doe eens normaal! Degene die daarmee is begonnen, mag van mij wel dood ofzo.
Ik heb echt precies dit soort knotten áltijd in mijn haar . Ik vind mijn haar los irritant, want dan moet er veel spul en moeite in, in een staart zwiept het zo achter je aan en een lage knot kan niet want dan vallen de voorste plukken eruit.

Maar Trimm, ik ben geen modemeisje
Oud 27-02-2012, 11:53
Verwijderd
Ik ken ook genoeg chicks die er prima uitzien met dat haar zonder een bepaald soort modemeisje te zijn. Tribb spaced.
Oud 27-02-2012, 12:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik draag ook bijna altijd mijn haar vast en daarvan mééstal in een knotje, want ik vind het irritant als mijn haar los hangt. Maar mijn knotje is dan ook oprecht nonchalant.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 27-02-2012, 14:10
Verwijderd
Ik haat sleehakken echt intens.
Oud 27-02-2012, 15:25
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik heb straks op school weer iets walgelijks gespot. BRETELS!!!
Getver!
Ik vind ze er hoe dan ook niet uitzien(bij kleine jochies tot 5 jaar is het nog wel schattig maar anders niet)
Je gaat die dingen toch niet aantrekken? En het is al helemaal achterlijk als ze zo achter je kont lopen te hangen.
Net of een riem minder makkelijk is om je broek omhoog te houden.


__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 27-02-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ik haat sleehakken echt intens.
Ohhh ik ben er verliefd op .

En Duckdonkey, zo heb ik ook jaren rondgelopen ^^ Los achter me aan he. Ik vind het wel leuk ^^.
Oud 27-02-2012, 16:44
Verwijderd
http://ugliesttattoos.failblog.org/

Hier vind ik altijd een hele resem aan wansmaak.
Oud 27-02-2012, 17:22
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ben dit jaar net zoals de 2 voorgaande jaren weer gevallen voor een mooie sleehakpump, nouja ze zijn niet enorm hoog! Ik vind het geweldig!
Ik vind knotjes wel leuk, maar niet op je hoofd! Gewoon aan de achterkant, midden of laag of schuin.
Ik vind die vestjes, die niet dicht kunnen eigenlijk ook heel leuk!

Ik vind die 'gezellige' truien van afgelopen winter echt vreselijk!
Oud 27-02-2012, 18:05
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
http://ugliesttattoos.failblog.org/

Hier vind ik altijd een hele resem aan wansmaak.
ik heb sowieso een afgrijselijke hekel aan tattoo's die voor de grap zijn gezet.
Als je op die pagina naar beneden scrollt heb je er ergens een met een soort leeuwenbek onder een oksel en die foto van die vrouw met al die snorren
ik vind tattoos echt heel gaaf maar niet als het voor de grap is gezet of voor aandacht.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 27-02-2012, 18:06
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
En ik snap niet waarom een hoop meiden van mijn leeftijd er tegenwoordig óf blond met zwarte kleding en ongelofelijk sletterig uitzien, óf ze denken dat ze volwassen zijn en lopen er bij als kantoortutjes met zwarte nette hakschoentjes en bla bla bla.
heeft er nou echt niemand een eigen stijl meer tegenwoordig?
tenminste, meiden van mijn leeftijd die dat wel hebben spot ik maar zelden
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 27-02-2012, 20:12
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik HAAT dit soort knotten bij vrouwen:

[afbeelding]


Het ziet er uit alsof je net uit je nest komt en ik vind het echt dom. Vooral omdat het altijd een bepaald soort modemeisje is wat ermee loopt. Jullie zijn Selah Sue niet!
die vind ik awesome, alleen krijg ik het zelf niet zo rommelig. mijn knotten zijn altijd netjes, ook al probeer ik een rommelig geval er van te maken.

Citaat:
Die ''drol'' waar hier over geschreven wordt is eiigenlijk een zg haar donut , dat is een schuimrubber ring waarom het haar gewikkeld wordt waardoor het lijkt alsof je heel; dik en veel haar hebt opgestoken. Is eigenlijk een soort van optisch bedrog.

Haar donut.

[afbeelding]
Ha, handig, dat kende ik niet. Goede tip

Wat een knottenhaat hier.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 27-02-2012, 20:42
KoalaBroodje
Avatar van KoalaBroodje
KoalaBroodje is offline
Goude Uggs willen matchen met een Adidas originals trainingsbroek met zilvere strepen.
Oud 28-02-2012, 12:56
Verwijderd
Uit de goeie ouwe tijd: de skilegging.



Sowieso leggingen uit die tijd. Als kind. Met je Micky Mouse trui erop en je sokken erover.


En ik weet niet wat dit is, maar ik kwam het per ongeluk tegen:


Oud 28-02-2012, 13:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
T-shirts met V-hals bij mannen:

[afbeelding]


Nee. V-halzen zijn bedacht om de inkijk van vrouwen te showen, niet die van mannen
Wat een haat voor de V-hals! Waarom?
V-halsjes zijn staan juist erg mooi, ze laten fraai de sleutelbeenderen, nekspieren en borstspieren zien, ik heb een hekel aan shirts die strak om de nek zitten. Ik ben het met je eens dat sommige mensen te diepe v-hals dragen (al dan niet in combinatie met een grote hoeveelheid borsthaar), maar er is niks mis met een v-hals tot een centimeter of twee onder het jugulum (kuiltje in je hals).
__________________
you're not my demographic
Oud 28-02-2012, 13:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
In het verlengde daarvan overigens, wat wel moet worden verboden is dit:



Een overhemd, bovenste knoopjes geopend, met een wit t-shirt met ronde hals er onder.

1) Als je niet wil dat we iets zien onder je hals, doe dan de knoopjes dicht of draag geen overhemd

2) Draag een v-hals, dat past beter bij de vorm van het openvallende overhemd, of gewoon een hemd.

3) Als je een shirt onder je overhemd draagt, zorg er dan voor dat het een shirt is dat qua kleur een beetje bij je overhemd past, en dat het niet overheerst. HEMA-wit is zelden de juiste kleur
__________________
you're not my demographic
Oud 28-02-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
tattoo's
Oud 28-02-2012, 15:56
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Oud 28-02-2012, 16:25
Verwijderd
Oud 28-02-2012, 17:04
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik heb nog nooit op sleehakken gelopen. Het lijkt me zo raar - wel op hakken, maar toch contact met de grond.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 28-02-2012, 17:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
En ik snap niet waarom een hoop meiden van mijn leeftijd er tegenwoordig óf blond met zwarte kleding en ongelofelijk sletterig uitzien, óf ze denken dat ze volwassen zijn en lopen er bij als kantoortutjes met zwarte nette hakschoentjes en bla bla bla.
heeft er nou echt niemand een eigen stijl meer tegenwoordig?
tenminste, meiden van mijn leeftijd die dat wel hebben spot ik maar zelden
Wat is daar mis mee? Wie weet lopen ze er heel graag zo bij, ondanks dat ze nog niet volwassen zijn. Ik snap het gemiep over mensen die dezelfde kleren dragen nooit zo goed. C'mon, óók de alto's en óók de goths en óók de skaterbois zijn geïnspireerd door de tijdgeest. Daar kom je nooit vanaf. En al zijn het in mijn omgeving meer de studentes met zwarte leggings en spijkerrokjes en uggs, nou, als ze dat mooi vinden, vinden ze het toch mooi?
Ik weet niet zo goed wat je met een eigen stijl bedoelt, misschien is dat waar het misgaat.

En Mutant, de skilegging moet briljant zijn als je er laarzen overheen aan doet! Dan kruipt je legging in elk geval niet op.

Ik ben overigens met Martino als we het hebben over V-halsjes. Ben wel fan. Maar het overhemd-met-wit-shirtvoorbeeld vind ik dan wél weer afschuwelijk.

Verder erger ik me lichtelijk aan oude vrouwkes in panterprint. Tussen mijn huis en mijn werk kom ik langs drie winkels met kleren voor, eh, dames van middelbare leeftijd en daar is panterprint inmiddels hip.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-02-2012, 18:34
Verwijderd
V-halzen in het algemeen zijn natuurlijk geen probleem zo lang ze maar hoog genoeg zijn. 't Zijn die v-halzen waarbij je al het begin van dat lijntje tussen de borstspieren (of het gebrek daaraan) van mannen kunt zien, of nog dieper.
Edit: Die op de foto van Rivka is dus duidelijk véél te diep! Brrrr.

Kwam er gister eentje tegen op het station die zo ongeveer tot halverwege het borstbeen uitgesneden was en de gozer in kwestie had bovendien een heel lelijke teksttattoo op z'n borst. Daarom moest ie zo'n decolleté natuurlijk, anders zag je 'm niet.

Ik vind sleehakken trouwens ook meestal lelijk. Voor mijn gevoel is de balans meestal niet goed bij sleehakken - te dik deel onder de hak, en dan een heel dun laagje onder de tenen.
Oud 28-02-2012, 19:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat ik vind van V-halzen:

Dit is nog acceptabel:
Spoiler


Dit niet meer:
Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-02-2012, 20:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat laatste van die post van Trimm vind ik... raar. Toen ik er voor het eerst (en meteen één van de laatste keren, trouwens) er iemand mee zag lopen had ik echt zoiets van '... huh'.

En met het eerste heb ik geen enkel probleem, da's gewoon een hals in een andere vorm.

En over panterprint gesproken, ik zag een tijdje terug een meisje op uggs, met een panterprintlegging, een panterprintshirtje, een panterprintjas met kraag, een panterprinttas én een panterprintmobieltje. En natuurlijk allemaal nét even een andere panterprintje, want zo gaat dat met die dingen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 28-02-2012, 20:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik snap de panterprint in het algemeen niet zo. Ik vind het echt niet mooi, in geen geval. Alleen op het beest zelf.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-02-2012, 23:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat ik vind van V-halzen:

Dit is nog acceptabel:
Spoiler


Dit niet meer:
Dit is ook ongeveer mijn standaard ja. Maar bij bepaalde gelegenheden en sommige mannen vind ik de laatste twee nog wel kunnen (maar misschien is dat een homoding).
__________________
you're not my demographic
Oud 29-02-2012, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Dit is ook ongeveer mijn standaard ja. Maar bij bepaalde gelegenheden en sommige mannen vind ik de laatste twee nog wel kunnen (maar misschien is dat een homoding).
Als dat een homoding is, ben ik ook homo!
Oud 29-02-2012, 08:55
Verwijderd
Ik snap niet waarom het een homoding zou zijn Ik bedoel, ik val ook op mannen, en mooi gevormde borstspieren = grote turnon, maar die laatste twee vind ik echt niks. Het maakt het juist minder mooi.

Then again, ik vind zo'n hals bij vrouwen geloof ik ook meestal niet mooi, dus misschien is het echt het model. Een hals die dieper dan je tepels gaat = fout
Oud 29-02-2012, 16:10
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
wat ik trouwens echt geen gezicht vind zijn die jongens(en soms ook meiden) die hun onderbroek en kont boven de spijkerbroek uit laten steken.
en deze broeken vind ik mooi bij anderen, maar zou ik zelf nooit aantrekken, ze doen me nogal aan alladin denken
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 29-02-2012, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Nee ik meen het echt, maar jij duidelijk ook! Enorm lelijk... en ik had nog wel de mooiste uitgezocht
Ik ben het met je eens hoor ^^



Sowieso van die michelinman-achtige jasjes. Maar ik vind het echt gruwelijk lelijk als je een lange jas draagt (wat ik vind dat voor chique staat), maar het een nonchalant sportief model is.



En in de categorie gewatteerde jassen



Oud 29-02-2012, 22:20
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik HAAT dit soort knotten bij vrouwen:

[afbeelding]


Het ziet er uit alsof je net uit je nest komt en ik vind het echt dom. Vooral omdat het altijd een bepaald soort modemeisje is wat ermee loopt. Jullie zijn Selah Sue niet!
Een "ik heb geen zin om moeite voor mijn haar te doen maar wil het uit mijn ogen hebben knot?"

is meer een gebrek aan moeite.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.