Oud 21-07-2003, 14:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
http://nu.nl/news.jsp?n=177484&c=13

Vier arrestaties na groepsverkrachting 14-jarig meisje

Uitgegeven: 18 juli 2003 11:50

AMSTERDAM - De politie van Amsterdam heeft drie mannen gearresteerd die ervan worden verdacht vorig jaar een veertienjarig meisje in een woning in de wijk Overtoomse Veld te hebben verkracht. In Frankrijk is een vierde verdachte aangehouden, die wacht op zijn uitlevering naar Nederland. Dit maakte de Amsterdamse politie vrijdag bekend.

Het viertal lokte het meisje en een vriendin van haar in september naar de woning, waar het slachtoffer werd van een groepsverkrachting. De vriendin wilde haar helpen, maar de mannen hielden haar tegen.

De politie traceerde de woning waar de verkrachting plaatsvond en arresteerde daar de eerste verdachte. Na een vervolgonderzoek van de jeugd- en zedenpolitie kon kort na de verkrachting een tweede verdachte in de boeien worden geslagen. De derde probeerde naar Suriname te vluchten, maar de Franse politie hield hem in februari tegen op een vliegveld van Parijs. Deze maand meldde de laatste verdachte zichzelf bij het hoofdbureau van politie.

Alle verdachten zijn inmiddels voorgeleid bij de officier van justitie.
Advertentie
Oud 21-07-2003, 14:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wel wel, wat zullen we daar eens mee doen?

Door het publiek laten lynchen?
Op een podium op de Dam onthoofden?
Kogel door de kop, of door het hart?
Injectie?
Elektrische stoel?

Oh ja, voor ze een enkeltje in ontvangst mogen nemen, verpletteren we eerst hun balletjes met een sloophamer. Zonder verdoving.

Die opties staan open voor mij...
Oud 21-07-2003, 14:35
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:33:
Wel wel, wat zullen we daar eens mee doen?

Door het publiek laten lynchen?
Op een podium op de Dam onthoofden?
Kogel door de kop, of door het hart?
Injectie?
Elektrische stoel?

Oh ja, voor ze een enkeltje in ontvangst mogen nemen, verpletteren we eerst hun balletjes met een sloophamer. Zonder verdoving.

Die opties staan open voor mij...
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 21-07-2003, 14:36
DaDude
Avatar van DaDude
DaDude is offline
optie 1.....
__________________
Non Human prescense detected.......
Oud 21-07-2003, 14:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
DaDude schreef op 21-07-2003 @ 15:36:
optie 1.....
Oh ja, en het vanaf een maand van tevoren 30x op de voorpagina van ieder dagblad zetten.
En elke dag op het nieuws mensen eraan herinneren.

Reken maar dat het dan druk zal worden.
Oud 21-07-2003, 14:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Verkrachting staat gelijk aan moord.
Oud 21-07-2003, 14:39
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
fuck die gasten triest zeg,balle verpletteren met hamer idd.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Oud 21-07-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:33:
Wel wel, wat zullen we daar eens mee doen?

Door het publiek laten lynchen?
Op een podium op de Dam onthoofden?
Kogel door de kop, of door het hart?
Injectie?
Elektrische stoel?

Oh ja, voor ze een enkeltje in ontvangst mogen nemen, verpletteren we eerst hun balletjes met een sloophamer. Zonder verdoving.

Die opties staan open voor mij...
Het is dat ik weet dat je een geintje maakt, anders had ik je een heel triest figuur gevonden

( )
Oud 21-07-2003, 14:46
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
once again...er is iets ergs gebeurt het wordt gepost en iedereen begint weer om t hardst te roepen om een middeleeuwse straf.

heeft iemand t berichtje goed gelezen?? niet dat ik niet erg vind wat er is gebeurt, maar hoe dom ben je dat je je als 14-jarig meisje zomaar naar binnen laat lokken door 1 of meerdere volwassen mannen die je niet goed kent.

dat die mannen zoiets gedaan hebben, betekend niet dat 'wij' (de samenleving) ons tot hun niveau moeten verlagen; wij zijn immers wel humaan (toch??). daarom lijkt me n jaar of 8 zitten en tbs oid veel redelijker dan al die barbaarse dingen waar hierboven om geroepen wordt.

en hoezo staat verkrachting gelijk aan moord?? wat een onzin, dat zijn 2 heel andere dingen. wordt je zelf liever verkracht of vermoord?? nou dan
__________________
ignorance is bliss
Oud 21-07-2003, 14:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Jammer he, dat ik zo'n triest figuur ben...


Ja ja, laten we ze maar 2 jaartjes de cel in sturen.
Kunnen ze het straks opnieuw doen.
Want ach, zo erg is het niet he.

En een van de mannen zal de hoofddader zijn, die krijgt dan 3 jaar. Minder dan het maximum.

Alle daders zijn waarschijnlijk zo triest, ze leven van een uitkering en de sociale druk is zo groot. Ze werden door de hoofddader overgehaald om mee te doen, en ze konden geen nee zeggen.

Bovendien zijn ze waarschijnlijk depressief en ontoerekeningsvatbaar.

Ik zie het proces al voor me...
Oud 21-07-2003, 14:47
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
iik kies voor mijn eigen optie, opsluiten en niet meer loslaten.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 21-07-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:46:
Jammer he, dat ik zo'n triest figuur ben...


Ja ja, laten we ze maar 2 jaartjes de cel in sturen.
Kunnen ze het straks opnieuw doen.
Want ach, zo erg is het niet he.

En een van de mannen zal de hoofddader zijn, die krijgt dan 3 jaar. Minder dan het maximum.

Alle daders zijn waarschijnlijk zo triest, ze leven van een uitkering en de sociale druk is zo groot. Ze werden door de hoofddader overgehaald om mee te doen, en ze konden geen nee zeggen.

Bovendien zijn ze waarschijnlijk depressief en ontoerekeningsvatbaar.

Ik zie het proces al voor me...
Je zou jezelf eens moeten zien
Oud 21-07-2003, 14:48
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
soms overdrijf je maar in dit geval geef ik je gelijk

ik stem voor levenslange marteling/doodmartelen
Oud 21-07-2003, 14:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-07-2003 @ 15:46:
en hoezo staat verkrachting gelijk aan moord?? wat een onzin, dat zijn 2 heel andere dingen. wordt je zelf liever verkracht of vermoord?? nou dan
Liever vermoord.

-Meestal snel voorbij.
-Geen pijn achteraf.
-Geen enge dromen, geen erge psychische klachten.
-Je komt de dader niet nog eens tegen.

Dus ik zou liever vermoord dan verkracht worden.

(Misschien speelt het ook wel mee dat ik een aantal mensen ken die verkracht zijn.)
Oud 21-07-2003, 14:57
Aesar
Aesar is offline
Waarom middeleeuwse straffen? als dat goede waren hadden we die nu nog inb ons rechtsstelsel, het is heel fout, geef ze maar flink wat jaartjes om er over te denken
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Oud 21-07-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Aesar schreef op 21-07-2003 @ 15:57:
Waarom middeleeuwse straffen?
Fleet Admiral kan zijn eigen primitieve woede nog niet zo goed onderscheiden van genuanceerd over de actualiteit praten op een forum. Zelfs op vakantie lijkt hij er nog plezier in te scheppen z'n bloeddruk omhoog te jagen over dit soort dingen.

Gefeliciteerd, trouwens.
Oud 21-07-2003, 15:02
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2003 @ 15:59:
Fleet Admiral kan zijn eigen primitieve woede nog niet zo goed onderscheiden van genuanceerd over de actualiteit praten op een forum. Zelfs op vakantie lijkt hij er nog plezier in te scheppen z'n bloeddruk omhoog te jagen over dit soort dingen.

Gefeliciteerd, trouwens.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 21-07-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:49:
Liever vermoord.

-Meestal snel voorbij.
-Geen pijn achteraf.
-Geen enge dromen, geen erge psychische klachten.
-Je komt de dader niet nog eens tegen.

Dus ik zou liever vermoord dan verkracht worden.

(Misschien speelt het ook wel mee dat ik een aantal mensen ken die verkracht zijn.)
geloof me jij wordt niet verkracht

Maar even on-topic, ik vind dat die gasten gewoon moeten worden berecht hoe erg het ook is wat ze hebben gedaan. Het Nederlandse Rechtsysteem zit prima in elkaar en ik heb daar alle vertrouwen in. Ookal ben ik het niet eens met de berechting van Volkert vd G. (lagere straf) maar jah das een andere discussie.
Ads door Google
Oud 21-07-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:37:
Oh ja, en het vanaf een maand van tevoren 30x op de voorpagina van ieder dagblad zetten.
En elke dag op het nieuws mensen eraan herinneren.

Reken maar dat het dan druk zal worden.
Omg wat ben jij een nerd zeg!
Net alsof dit ook maar een haar beter is dan wat zij gedaan hebben!
Oud 21-07-2003, 15:05
poesiefox
poesiefox is offline
De woning inlokken is zo makkelijk. Er staan heus niet 4 kerels voor je neus met een piem in de aanslag. Misschien kwamen die meisjes gewoon collecteren, moest hij even zijn portemonnee pakken," kom maar even binnen staan, anders loopt de kat weg", en hoppa, in de val.

De kerels in kwestie: duidelijk opzettelijk, niet de eerste keer, veel kans op herhaling, TBS.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 21-07-2003, 15:08
Verwijderd
Het is volgens mij al de derde keer vandaag dat ik een topic zie staan met werkelijk geen enkele nieuws- of discussiewaarde. De nieuwswaarde van dit topic is echt vrijwel nihil, groepsverkrachtingen zijn niets nieuws, en met z'n allen verontwaardigd oooh en aaah schreeuwen hebben we ook al vaak genoeg gedaan.

Ik wil best voor de duizendmiljoenste keer een kneuzenlesje strafrecht opdreunen voor de nono's onder ons, maar volgens mij kan het beter dicht ofzo. Als ik de opmerkingen van Fleet tot zover zie, gaat het hem om niets anders dan z'n eigen frustratie te uiten en zichzelf mentaal af te trekken achter z'n computertje op een zo grof en wreed mogelijke lijfstraf.
Oud 21-07-2003, 15:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 16:05:
De woning inlokken is zo makkelijk. Er staan heus niet 4 kerels voor je neus met een piem in de aanslag. Misschien kwamen die meisjes gewoon collecteren, moest hij even zijn portemonnee pakken," kom maar even binnen staan, anders loopt de kat weg", en hoppa, in de val.

De kerels in kwestie: duidelijk opzettelijk, niet de eerste keer, veel kans op herhaling, TBS.
Helemaal mee eens, behalve de straf.

Zulke figuren zijn niet te genezen!

Waarom zou je daar geld en mankracht aan verspillen?
Die psychiaters kunnen beter aan de slag met mensen die wel te genezen zijn.
Of bv. de slachtoffers gaan helpen het beter te verwerken!

Zulke figuren mogen nooit meer loskomen, en waarom zou je ze levenslang in de cel zetten? Kost alleen maar geld en celruimte.
De overstap van levenslang naar de doodstraf vind ik niet zo groot.

En aangezien het denk ik al wel vast staat dat ze de daders zijn en dat het echt gebeurt is lijkt de kans dat je een onschuldige executeert mij hier heel erg klein.

(Ik wil absoluut geen Amerikaanse toestanden, mensen die alleen op grond van getuigenverklaringen ter dood worden veroordeeld...)
Oud 21-07-2003, 15:11
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mja, ik moet toegeven dat die straffen bedenken wel een beetje de sadistische aard in mij aan het woord laat...
Oud 21-07-2003, 15:12
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik moet zeggen, ik dacht echt dat onze admiraal een grapje maakte. Dat bleek echter niet het geval.
Oud 21-07-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2003 @ 16:08:
Het is volgens mij al de derde keer vandaag dat ik een topic zie staan met werkelijk geen enkele nieuws- of discussiewaarde. De nieuwswaarde van dit topic is echt vrijwel nihil, groepsverkrachtingen zijn niets nieuws, en met z'n allen verontwaardigd oooh en aaah schreeuwen hebben we ook al vaak genoeg gedaan.

Ik wil best voor de duizendmiljoenste keer een kneuzenlesje strafrecht opdreunen voor de nono's onder ons, maar volgens mij kan het beter dicht ofzo. Als ik de opmerkingen van Fleet tot zover zie, gaat het hem om niets anders dan z'n eigen frustratie te uiten en zichzelf mentaal af te trekken achter z'n computertje op een zo grof en wreed mogelijke lijfstraf.
opzich weet jij best dat dit ongeveer het niveau is waar Fleet Admiral zich mee bezighoudt gezien zijn abbo op 1-1-2 en 0900-8844!

Maar jah, je hebt gelijk, SLOTJUH
Advertentie
Oud 21-07-2003, 15:24
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
leuke advocaat erbij van 2 miljoen per minuut...taakstraf en probleem opgelost


de wereld is zo'n toffe plaats
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 21-07-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 16:10:
(...)

Zulke figuren mogen nooit meer loskomen, en waarom zou je ze levenslang in de cel zetten? Kost alleen maar geld en celruimte.
De overstap van levenslang naar de doodstraf vind ik niet zo groot.

(...)
We gaan hier geen discussie meer voeren over de doodstraf of niet. Ik vind het menselijk leven onaantastbaar. De overheid mag onder geen omstandigheid het leven van een onderdaan nemen en onze wetgever vindt dat met mij.

Voor een doodstraf voor mensen die honderd procent bewust en opzettelijk een ernstig delict hebben gepleegd (voor zowel je dat bewustzijn en het opzet zuiver kunt vaststellen, maar laten we daar even vanuit gaan) is dan eventueel nog wel wat te zeggen, maar de doodstraf louter en alleen om financiële redenen is écht domweg barbaars.

Je bent trouwens ongelooflijk ongenuanceerd bezig nu.

Zulke figuren zijn niet te genezen!

...aangezien het denk ik al wel vast staat dat ze de daders zijn...

En dan nog het gore lef hebben om te zeggen:

Ik wil absoluut geen Amerikaanse toestanden, mensen die alleen op grond van getuigenverklaringen ter dood worden veroordeeld...

terwijl je werkelijk geen reet van de casus afweet en geen enkel medisch of forensisch-psychiatrisch feit over de verdachten kent. Jij bent nu al bezig met het verzinnen van de meest zieke lijfstraffen louter en alleen op grond van je eigen vermoedens. En dan nog zeggen dat je geen Amerikaanse toestanden wilt...OMFG.
Oud 21-07-2003, 15:31
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-07-2003 @ 15:46:
once again...er is iets ergs gebeurt het wordt gepost en iedereen begint weer om t hardst te roepen om een middeleeuwse straf.

heeft iemand t berichtje goed gelezen?? niet dat ik niet erg vind wat er is gebeurt, maar hoe dom ben je dat je je als 14-jarig meisje zomaar naar binnen laat lokken door 1 of meerdere volwassen mannen die je niet goed kent.

dat die mannen zoiets gedaan hebben, betekend niet dat 'wij' (de samenleving) ons tot hun niveau moeten verlagen; wij zijn immers wel humaan (toch??). daarom lijkt me n jaar of 8 zitten en tbs oid veel redelijker dan al die barbaarse dingen waar hierboven om geroepen wordt.

en hoezo staat verkrachting gelijk aan moord?? wat een onzin, dat zijn 2 heel andere dingen. wordt je zelf liever verkracht of vermoord?? nou dan
welles aan gedacht dat je hele leven verneukt is als je verkracht ben?
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Oud 21-07-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
punkyfun schreef op 21-07-2003 @ 16:31:
welles aan gedacht dat je hele leven verneukt is als je verkracht ben?
Nee, daar hadden we in deze hele discussie nog niet aan gedacht, dus hartelijk bedankt dat je ons er even op wijst, en ga nu buiten spelen a.u.b.
Oud 21-07-2003, 15:54
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
tsssss tegenwoordig schijnt alles te kunnen. Er was eerst ook iemand een ex leraar die een jongetje misbruikt had. En later nog iemand vermoord. Ging die dus de bak in, wat denk je ? gaat die daar leren voor advocaat, haalt al ze papieren. Komt jaren later vrij en is advocaat en nu verdient ie bakken met geld.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 21-07-2003, 16:11
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:33:
Wel wel, wat zullen we daar eens mee doen?

Door het publiek laten lynchen?
Op een podium op de Dam onthoofden?
Kogel door de kop, of door het hart?
Injectie?
Elektrische stoel?

Oh ja, voor ze een enkeltje in ontvangst mogen nemen, verpletteren we eerst hun balletjes met een sloophamer. Zonder verdoving.

Die opties staan open voor mij...

hehe

ik stem ervoor dat elk dagelijks door 10 grote gevangenisnegers met grote piemels verkracht wordt, lijkt me wel een fijne straf voor dat soort figuren
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 21-07-2003, 16:18
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-07-2003 @ 15:46:
once again...er is iets ergs gebeurt het wordt gepost en iedereen begint weer om t hardst te roepen om een middeleeuwse straf.

heeft iemand t berichtje goed gelezen?? niet dat ik niet erg vind wat er is gebeurt, maar hoe dom ben je dat je je als 14-jarig meisje zomaar naar binnen laat lokken door 1 of meerdere volwassen mannen die je niet goed kent.

dat die mannen zoiets gedaan hebben, betekend niet dat 'wij' (de samenleving) ons tot hun niveau moeten verlagen; wij zijn immers wel humaan (toch??). daarom lijkt me n jaar of 8 zitten en tbs oid veel redelijker dan al die barbaarse dingen waar hierboven om geroepen wordt.

en hoezo staat verkrachting gelijk aan moord?? wat een onzin, dat zijn 2 heel andere dingen. wordt je zelf liever verkracht of vermoord?? nou dan
Nou het staat misschien niet gelijk aan elkaar.. maar het komt zeker wel onwijs dicht in de buurt. Iemand die vermoord wordt... das onverdraagbaar voor de ouders, maar een verkrachting blijft je hele leven bij je.. je bent bang om over straat te lopen en houdt afstand van jongens enzo... dat is ook geen lekker leven..
Ik denk dat veel mensen die verkracht zijn denken van: was ik maar dood..
__________________
Always look at the bright side op Life!
Oud 21-07-2003, 16:57
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ik vind dat ze die vier mannen als straf in het vervolg elke maagd mogen verkrachten

ehm

yea whatever, zeikerd
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 21-07-2003, 17:13
KBrink
KBrink is offline
Het is barbaars om te roepen: plet zijn ballen, hak zijn kop er af maar wel begrijpelijk voor mensen met een beperkt denkvermogen, die zinnen op zichtbare wraak.
Je kan zo een dader beter eerlijk laten berechten en hem wat jaartjes weg laten rotten in een cel zodat hij met zichzelf moet leven.
Wanneer het zo is dat dit al de zoveelste keer is dat de dader dit doet ben ik zeer zeker voor castratie, het is een enorme aanslag op zijn leven maar wat hij doet is in sommige gevallen genoeg reden voor zelfmoord van het slachtoffer, oftewel ook zeer ingrijpend.
Oud 21-07-2003, 17:36
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Toch 3 dagen oud. Ik dacht al, alweer een soortgelijk verhaal in Amsterdam? Zie mijn mening in de andere topics

Verkrachting staat gelijk aan moord..
__________________
Czech us out
Oud 21-07-2003, 17:42
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:33:
Wel wel, wat zullen we daar eens mee doen?

Door het publiek laten lynchen?
Op een podium op de Dam onthoofden?
Kogel door de kop, of door het hart?
Injectie?
Elektrische stoel?

Oh ja, voor ze een enkeltje in ontvangst mogen nemen, verpletteren we eerst hun balletjes met een sloophamer. Zonder verdoving.

Die opties staan open voor mij...
Ohhh, damn, wat ben jij een stoere jongen. Gadverdamme!!


TUURLIJK vind ik het erg dat dit soort wanpraktijken gebeuren en ook vind dat ik deze mannen zwaaaaaar gestraft moeten worden. Het is Nederland alleen NIET zo dat je kwaad met kwaad kan vergelden. Dit KAN wel, maar de Nederlandse rechterlijke macht trekt dit heel slecht. Geweld met geweld vergelden slaat terug op de maatschappij en zoals SIRE ons probeert wijs te maken, de maatschappij dat ben jij. Ik zeg niet dat dit direct op jou terugslaat, maar zeg wel dat ik eerder ben voor een zware, wettelijke toegestane straf. Dus GEEN hersenloos stoer gedrag als "we gaan hun balletjes verpletteren met een sloophamer". Door deze gedachtes zou de in Nederland zorgvuldig opgebouwde democratie en grondwettelijke bescherming van de burger naar de klote kunnen gaan (als genoeg mensen zo gaan denken). Oftewel, ik probeer je duidelijk te maken:
wat je zegt, werkt niet!!!!
__________________
Derp

Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 17:45.
Ads door Google
Oud 21-07-2003, 18:14
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:33:
Wel wel, wat zullen we daar eens mee doen?

Door het publiek laten lynchen?
Op een podium op de Dam onthoofden?
Kogel door de kop, of door het hart?
Injectie?
Elektrische stoel?

Oh ja, voor ze een enkeltje in ontvangst mogen nemen, verpletteren we eerst hun balletjes met een sloophamer. Zonder verdoving.

Die opties staan open voor mij...
geheh dat laatste zou wel goed voor ze zijn jah, mensen die andere zoiets aandoen horen niet te leven
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 21-07-2003, 18:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:46:
Bovendien zijn ze waarschijnlijk depressief en ontoerekeningsvatbaar.

Ik zie het proces al voor me...
Leuk he, voor t zelfde geldt heb jij plotseling last van een psychische stoornis die je zelf niet kan tegen houden...
Of vallen dan de straffen die ervoor gegeven worden misschien qua zwaarte ineens tegen

Hou toch op zeg, wat jij voor je ziet is een onrealistische gang van zaken...

Ik ben blij dat er nog een rechtsstaat hier is, die pas op grond van getuigenissen en bewijzen schuld aantoont en niet dat een of andere nitwit denkt dat ik de dader ben en dat de hele pers dat vervolgens ook vind en dat ik als onschuldige mn leven lang getekend ben door jou...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 21-07-2003, 18:24
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-07-2003 @ 15:33:
Wel wel, wat zullen we daar eens mee doen?

Door het publiek laten lynchen?
Op een podium op de Dam onthoofden?
Kogel door de kop, of door het hart?
Injectie?
Elektrische stoel?

Oh ja, voor ze een enkeltje in ontvangst mogen nemen, verpletteren we eerst hun balletjes met een sloophamer. Zonder verdoving.

Die opties staan open voor mij...


Ik moet ineens denken aan dat venstertje dat sommige mensen in hun CU2 hebben gestopt:

YOU ARE AN IDIOT, HAHAHAHAHAHAHAHA, YOU ARE AN IDIOT, HAHAHAHAHAHAHAHA, YOU ARE AN IDIOT, HAHAHAHAHAHAHAHA, YOU ARE AN IDIOT, HAHAHAHAHAHAHAHA, YOU ARE AN IDIOT, HAHAHAHAHAHAHAHA!

enz.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 21-07-2003, 18:25
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Zullen we ze niet gewoon naar een amerikaanse gevangenis sturen?

Kijken hoe leuk ze het vinden als ze 2-3 jaar zeep moeten oprapen met hun tenen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-07-2003, 19:25
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2003 @ 16:32:
Nee, daar hadden we in deze hele discussie nog niet aan gedacht, dus hartelijk bedankt dat je ons er even op wijst, en ga nu buiten spelen a.u.b.
Whaha
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 21-07-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-07-2003 @ 19:25:
Zullen we ze niet gewoon naar een amerikaanse gevangenis sturen?

Kijken hoe leuk ze het vinden als ze 2-3 jaar zeep moeten oprapen met hun tenen
Listen shorty. From now on you're my favorite bitch. Pick up the soap, bitch.

Een zinloze reply in een zinloos topic. Ik krijg sterk de neiging de rechtse schreeuwerds hier een behandeling te geven die ze voorstaan. Gelukkig beschik ik over een dosis gezond verstand.

@nare man: ik aanbid je
Oud 22-07-2003, 08:35
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
nare man: hoe hou je t zo lang vol tussen al die hersenloze personen??

en...erm...mijn ma is vroeger verkracht...en heel gek...ze is dr nu overheen...vrij gelukkig eigelek wel...ik ben ook wel blij dat ze niet vermoord is anders was k dr niet he...dus wat een onzin om te zeggen dat je dr niet overheen kan komen ed

en nee dat meisje kwam niet langs voor een collecte, 1 van die mannen was dr sorta vriendje (wel leuk verzonnen hoor)

owja...je kan die mannen dus WEL leren om zichzelf normaal te gaan gedragen dus dat is geen verspilling van geld. ik weet niet waarom gedacht wordt van niet, maar kijk maar es naar de cijfertjes dan zie je dat t recidive-percentage met dit soort zaken vrijwel nihil is.

verder zijn wij beter dan de daders, dus moeten we ons niet tot hun nivo verlagen en ze dus niet martelen of wat dr nog meer voor onzinnigs geroepen is als k de reacties zo lees vraag k me trouwes af of dr niet meer mensen hier tot 'zinloos geweld' oid in staat zijn...
__________________
ignorance is bliss
Oud 22-07-2003, 09:28
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 22-07-2003 @ 09:35:
verder zijn wij beter dan de daders, dus moeten we ons niet tot hun nivo verlagen en ze dus niet martelen of wat dr nog meer voor onzinnigs geroepen is als k de reacties zo lees vraag k me trouwes af of dr niet meer mensen hier tot 'zinloos geweld' oid in staat zijn...
Sterker nog: wij zijn de daders, in zekere zin. Dat moet je niet letterlijk opvatten, maar je moet je even verplaatsen in de persoon en positie van de verdachte in het strafrecht. Iedereen kan verdachte zijn, daarom moeten de rechten en plichten van de verdachte zo afgewogen en genuanceerd mogelijk worden vastgesteld en gehandhaafd.

Het uitgangspunt van veel, zoniet alle, strafrechtswetenschappers is dat de verdachte boven alles een lid van de samenleving is. Hij wordt niet door zijn daad buiten de samenleving geplaatst, van zijn rechten ontdaan, verbannen, etcetera. Dat is de kern van de beschaafde samenleving.

En verder is 't best uit te houden tussen dat soort. Ik heb een sterke neiging mensen te onderwijzen (in de zin van lesgeven, ik hoef niet per se over ze te heersen ) maar bij sommigen is dat misschien wel hopeloos.
Oud 22-07-2003, 09:29
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Geef ons maar weer de schuld ipv de daders. Zoals altijd heeft nooit de dader het gedaan, maar zijn slechte omgeving die hem veroordeeld
__________________
Czech us out
Oud 22-07-2003, 09:33
Verwijderd
*shrug*
Oud 22-07-2003, 10:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2003 @ 16:32:
Nee, daar hadden we in deze hele discussie nog niet aan gedacht, dus hartelijk bedankt dat je ons er even op wijst, en ga nu buiten spelen a.u.b.
M'n dag is weer goed
Oud 22-07-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-07-2003 @ 10:28:
Sterker nog: wij zijn de daders, in zekere zin. Dat moet je niet letterlijk opvatten, maar je moet je even verplaatsen in de persoon en positie van de verdachte in het strafrecht. Iedereen kan verdachte zijn, daarom moeten de rechten en plichten van de verdachte zo afgewogen en genuanceerd mogelijk worden vastgesteld en gehandhaafd.

Het uitgangspunt van veel, zoniet alle, strafrechtswetenschappers is dat de verdachte boven alles een lid van de samenleving is. Hij wordt niet door zijn daad buiten de samenleving geplaatst, van zijn rechten ontdaan, verbannen, etcetera. Dat is de kern van de beschaafde samenleving.

En verder is 't best uit te houden tussen dat soort. Ik heb een sterke neiging mensen te onderwijzen (in de zin van lesgeven, ik hoef niet per se over ze te heersen ) maar bij sommigen is dat misschien wel hopeloos.
Precies, ik vraag me trouwens af of je mensen die andere mensen die in hun ogen iets fout hebben gedaan willen martelen niet op één lijn mag stellen met degenen die ze veroordelen.
Oud 22-07-2003, 11:18
waaromniet?
waaromniet? is offline
lol@sommige hier

Dicht.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen
juno
37 05-12-2005 11:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachtingen :s
Gatara
324 27-12-2004 19:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tienertrio bekent groepsverkrachting
Sky Jewel
130 01-12-2003 19:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap multiculturisten zijn de echte racisten
dutch lion
93 07-09-2002 14:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Steeds meer jeugdige verkrachters
arvid_18
77 01-01-2002 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.