Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 15:53
NBV
NBV is offline
hoe denken jullie over skinheads????
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 15:54
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Skinheads zijn debiele mensen met het IQ van een goudvis. Zoals zij over anderen denken, op grond van huidskleur of geloof... daar word ik kotsmisselijk van
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 15:58
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
ja toch?
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 15:58
NBV
NBV is offline
ik bemoei me nergens mee. ik wil alleen jullie mening
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:01
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
waarom?


(Jouw naam doet me aan iets fascistisch denken... als het niet zo is... excuus)
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:01
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Dit hoort op Lifestyle
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:02
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
zucht...
GENERALISATIE
__________________
Can’t live in yesterday!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:06
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Skins zijn volop Oi ..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:09
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
he, gefeliciteerd
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:10
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Bedankt ..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:12
NBV
NBV is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 30-05-2003 @ 17:01:
Dit hoort op Lifestyle
dank je wel. wist ik nie. srry
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:13
NBV
NBV is offline
Citaat:
telluriet schreef op 30-05-2003 @ 17:01:
waarom?


(Jouw naam doet me aan iets fascistisch denken... als het niet zo is... excuus)
wrm? omdat ik gewoon jullie mening wil weten.... hoe jullie er over denken. en mijn naam heeft inderdaad iets in zich maar ik bedoel er nix mee
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:14
Verwijderd
Skinheads in de zin van mensen met kale hoofden is een neutraal begrip. Als iemand het mooi vindt om z'n hoofd kaal te scheren moet hij dat zelf weten, ik vind het niet mooi maar over smaak valt niet te twisten.

Als je skinheads bedoelt in de zin van mensen met neonazistische of rechts-extremistische denkbeelden, is het een ander verhaal. Die mensen zijn over het algemeen bang om onder de voet gelopen te worden omdat ze zich zelf aan de onderkant van de samenleving bevinden. Oordelen op huidskleur is de meest kortzichtige manier van oordelen en neonazistische skinheads zijn daarop geen uitzondering.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:15
NBV
NBV is offline
Citaat:
Bruce schreef op 30-05-2003 @ 17:06:
Skins zijn volop Oi ..
leg uit
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:16
NBV
NBV is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2003 @ 17:14:
Skinheads in de zin van mensen met kale hoofden is een neutraal begrip. Als iemand het mooi vindt om z'n hoofd kaal te scheren moet hij dat zelf weten, ik vind het niet mooi maar over smaak valt niet te twisten.

Als je skinheads bedoelt in de zin van mensen met neonazistische of rechts-extremistische denkbeelden, is het een ander verhaal. Die mensen zijn over het algemeen bang om onder de voet gelopen te worden omdat ze zich zelf aan de onderkant van de samenleving bevinden. Oordelen op huidskleur is de meest kortzichtige manier van oordelen en neonazistische skinheads zijn daarop geen uitzondering.
ik bedoel het inderdaad in de zin van extreem rechts. maar hoe kom je erbij dat die mensen zich aan de onderkant van de samenleving bevinden? er zijn ook directeuren die extreem rechts zijn maar waarvan je het helemaal nie ziet..... onderkant samenleving? dacht het nie.....
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:17
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2003 @ 17:14:
Skinheads in de zin van mensen met kale hoofden is een neutraal begrip. Als iemand het mooi vindt om z'n hoofd kaal te scheren moet hij dat zelf weten, ik vind het niet mooi maar over smaak valt niet te twisten.

Als je skinheads bedoelt in de zin van mensen met neonazistische of rechts-extremistische denkbeelden, is het een ander verhaal. Die mensen zijn over het algemeen bang om onder de voet gelopen te worden omdat ze zich zelf aan de onderkant van de samenleving bevinden. Oordelen op huidskleur is de meest kortzichtige manier van oordelen en neonazistische skinheads zijn daarop geen uitzondering.
nu ga je er meteen vanuit dat skinheads extreem rechtse idealen of denkbeelden hebben...
dat is dus niet zo... er zijn genoeg bands bijvoorbeeld waar skins inzitten en die gwoon zijn (bijvoorbeeld dropkick murphys)
en de extreem rechtse zijn gewoon iets te vaak op hun hoofdje gevallen toen ze klein waren
__________________
Can’t live in yesterday!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:18
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
nederlandsche blanken verzet

jaja... leuke sig...
__________________
Can’t live in yesterday!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:19
NBV
NBV is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 30-05-2003 @ 17:02:
zucht...
GENERALISATIE
hoezo?
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2003, 16:20
NBV
NBV is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 30-05-2003 @ 17:18:
nederlandsche blanken verzet

jaja... leuke sig...
ja hallo de site is nie alleen van mij hoor
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:20
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:19:
hoezo?
dat alle skins meteen extreem rechts zijn
en dat alle skins daarom ook meteen idioot zijn...
__________________
Can’t live in yesterday!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:22
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:20:
ja hallo de site is nie alleen van mij hoor
zeg ik dat dan? dus wel gedeeltelijk van je?
doe je goed...
meid, 1 advies, ga gewoon even nadenken over het leven voordat je een paar twijfelachtige mensen achterna loopt...
__________________
Can’t live in yesterday!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:22
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:20:
ja hallo de site is nie alleen van mij hoor
ja verschuil je maar achter je vriendjes

btw wie heeft het over een site?
t ging om je nick en sig. heb geen site gezien hoor.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:16:
ik bedoel het inderdaad in de zin van extreem rechts. maar hoe kom je erbij dat die mensen zich aan de onderkant van de samenleving bevinden? er zijn ook directeuren die extreem rechts zijn maar waarvan je het helemaal nie ziet..... onderkant samenleving? dacht het nie.....
Extreemrechts houdt over het algemeen in het beoordelen van mensen op hun huidskleur, ras of afkomst. Dat is het kenmerk van extreemrechts in de gangbare zin van het woord. Oordelen op huidskleur, ras of geloof is zoals ik zei de simpelste manier van oordelen. Het vereist geen enkel nader onderzoek naar iemands persoonlijke kwaliteiten. Het is een feit dat mensen die extreemrechtse sympathiëen aanhangen zich vrijwel altijd aan de onderkant van de samenleving bevinden, in slechtbetaalde, laaggeschoolde banen. Als je je daar namelijk niet bevindt, hoef je niet te oordelen op uiterlijk. Dan kun je wel andere manieren vinden om tot een oordeel over iemand te komen.

Je maakt mij ook niet wijs dat er tussen de extreemrechtse skinheads van bv. de NVU mensen lopen met een hoog opleidingsniveau. Misschien zijn er wel hoger opgeleiden die bepaalde dubieuze denkbeelden hebben, maar dan nog zijn ze niet zo dom om dat te uiten door middel van een kaal hoofd. Dus de hoofdvraag, wat ik van extreemrechtse skinheads in de zin van personen vind, is daarmee bevredigend beantwoord.

Citaat:
killermachine85 schreef:
nu ga je er meteen vanuit dat skinheads extreem rechtse idealen of denkbeelden hebben...
dat is dus niet zo... er zijn genoeg bands bijvoorbeeld waar skins inzitten en die gwoon zijn (bijvoorbeeld dropkick murphys)
en de extreem rechtse zijn gewoon iets te vaak op hun hoofdje gevallen toen ze klein waren
Ben je nou echt zo dom? Ik schreef toch dat ik onderscheid maakte tussen skinheads die het doen vanwege een voorkeur op het gebied van uiterlijk (de 'goede' skinheads') en skinheads die het doen omdat ze het extreemrechtse/neonazistische gedachtengoed aanhangen. Met de eerste categorie heb ik geen enkel probleem, met de tweede wel. Gewoon even lezen, knul.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:28
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
niets mis met skinheads, alleen extreem-rechtse skinheads mogen tegen een muur aan rijden.


Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:29
NBV
NBV is offline
mensen jullie hebben geen enkele reden om mij aan te vallen. ik ben hier net 5 minuten. hoe willen jullie nu in godsnaam weten hoe ik ben? en ik vroeg alleen maar jullie mening. en ik loop niemand achterna.... waar baseer je dat in godsnaam op???

ik kan het ook verkeerd hebben hoor. ik hoef geen problemen. ik kom hier gewoon met plezier. net als jullie.
__________________
nederlandsche blanken verzet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 16:30
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2003 @ 17:24:


Ben je nou echt zo dom? Ik schreef toch dat ik onderscheid maakte tussen skinheads die het doen vanwege een voorkeur op het gebied van uiterlijk (de 'goede' skinheads') en skinheads die het doen omdat ze het extreemrechtse/neonazistische gedachtengoed aanhangen. Met de eerste categorie heb ik geen enkel probleem, met de tweede wel. Gewoon even lezen, knul.
het is niet alleen een voorkeur op het gebied van uiterlijk... maar het ging er mij ook om dat veel mensen denken dat alle skins extreem rechts zijn... kijk maar naar de eerste reacties van telluriet
__________________
Can’t live in yesterday!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:29:
mensen jullie hebben geen enkele reden om mij aan te vallen. ik ben hier net 5 minuten. hoe willen jullie nu in godsnaam weten hoe ik ben? en ik vroeg alleen maar jullie mening. en ik loop niemand achterna.... waar baseer je dat in godsnaam op???

ik kan het ook verkeerd hebben hoor. ik hoef geen problemen. ik kom hier gewoon met plezier. net als jullie.
Ik val je ook helemaal niet aan. Zoals je uit mijn betoog kunt afleiden probeer ik zo serieus en neutraal mogelijk antwoord te geven op je vraag, en ik denk dat ik daar toch wel redelijk in geslaagd ben.

En killermachine85: je zult moeten toegeven dat het woord 'skinhead' bij veruit de meeste mensen een beetje negatieve bijklank heeft. Als jij aan de gemiddelde voorbijganger vraagt wat een skinhead is, zullen 9 van de 10 mensen antwoorden dat dat een neo-nazi is. Het woord heeft nu éénmaal een bepaalde betekenis gekregen. Dat wil inderdaad niet zeggen dat alle skinheads neo-nazistische denkbeelden hebben, daarom maakte ik ook zo expliciet het onderscheid in mijn stukje, om niemand tegen het zere been te stoten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:38
Faery
Faery is offline
Extreemrechtse skins moeten in mijn papierversnipperaar.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:42
Verwijderd
Mja, dat is wel weer wat drastisch. Ik wil op zich ook best wel met ze in discussie gaan over het hoe en waarom van hun denkbeelden. Het probleem is echter altijd dat hun argumenten zo snel uitgeput zijn, juist omdat ze gebaseerd zijn op één uitgangspunt, namelijk de gedachte dat huidskleur doorslaggevend is voor iemands intelligentie.

De discussie óf huidskleur misschien meer is dan alleen een verhoogde concentratie van melanine in de huid is (nog) niet gevoerd, althans niet met bevredigende resultaten. Het is altijd een beetje op eieren lopen bij dit soort onderwerpen omdat het koppelen van waardeoordelen aan biologische kenmerken toch heeft geleid tot verschillende gruwelijkheden in de geschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:42
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
wel eens gehoord van S.H.A.R.P.
(skinheads against racial prejudice)?

een bewijs dat niet iedere skinhead een extreem rechtse nazimongool is
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:50
Nostra
Avatar van Nostra
Nostra is offline
De echte skins (dus niet die extreemrechtse) heb ik geen problemen mee, maar die wannabee gabberskins die op feesten de hitlergroet doen vindt ik kneuzen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:02
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:15:
leg uit
Trad skins luisteren naar muziek wat Oi wordt genoemd..
Oi wordt vaak in verband gebracht met punk, alleen oi is rauwer dan punk muziek..
Naar oi luisteren dus skins en punks..
Skins zijn dus volop Oi ..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:04
Verwijderd
Oi is toch vooral jezelf volgieten met bier en kapitalistische zwijnen in elkaar stampen met een anarchistische wereldorde als rechtvaardiging?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:10
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 30-05-2003 @ 17:42:
wel eens gehoord van S.H.A.R.P.
(skinheads against racial prejudice)?

een bewijs dat niet iedere skinhead een extreem rechtse nazimongool is
idd oorspronkelijk was skin gewoon een soort punk van de working class. Maar na een tijdje zijn er een groep randdebielen hun skin-levenswijze beginnen verkondigen als een neo-nazistische. Dus zeker niet alle skinheads zijn neonazi's.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:10
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:29:
ik kom hier gewoon met plezier.
Nú nog wel ja

Sorry, ben niet zo goed in klantenbinding..

Maar ik hou niet zo van skinheads, niet alleen om hun ideeën, maar ook hun gehele uitstraling is vijandelijk, zelfs tegen mij als blanke. Ik ga liever een blokje om....

Maar goed als jij niet zo bent, misschien ga ik dan niet voor jou een blokje om En misschien heb ik wel een verkeerd beeld bij het woord "skinhead"..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:22
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-05-2003 @ 18:10:
Nú nog wel ja

Sorry, ben niet zo goed in klantenbinding..
hahaha

"gewone" skins: no problemo!
nazi skins:
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2003, 17:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik maak me er niet druk om.
Iedereen heeft z'n eigen mening, met sommige meningen ben ik het totaal niet eens, maar wie ben ik om daar iets van te vinden?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:21
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
skinheads zijn cool!!! ze zien er cool uit (vooral met bomberjack, combat broek, kaal geschoren koppie en van die kisten)

nee ik ben er zelf geen een, ik ben racistisch, maar ik zit wel in 3 atheneum en dus dat gezeik over "racisten zijn dom" is echt onzin!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:21
Sundae
Avatar van Sundae
Sundae is offline
Sommige skinheads zullen best okee zijn, maar doordat er een aantal klootzakken tussen zitten verpesten ze het voor de rest. Ze krijgen gewoon een stempeltje 'fout'. En idd, nazi-skinheads ontloop ik maar liever.

Citaat:
Iedereen heeft z'n eigen mening, met sommige meningen ben ik het totaal niet eens, maar wie ben ik om daar iets van te vinden?
Als iedereen zn eigen mening heeft, mag ik tog ook mn eigen mening hebben over hun mening?
__________________
le bon bonbon napoleon
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 30-05-2003 @ 19:21:


nee ik ben er zelf geen een, ik ben racistisch, maar ik zit wel in 3 atheneum en dus dat gezeik over "racisten zijn dom" is echt onzin!
nee, want het feit dat je al zegt dat je een racist bent maakt je dom
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*~annûh~* schreef op 30-05-2003 @ 19:21:
Als iedereen zn eigen mening heeft, mag ik tog ook mn eigen mening hebben over hun mening?
Ja, zeg ik dan dat dat niet mag?

Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:42
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Zoals Nare Man al zei heb je twee verschillende soorten Skinheads. Maar de 'skinheads' die je tegenwoordig weer over straat ziet lopen (wat trouwens een slap aftreksel is van de skinheads van 20 jaar geleden, maargoed) hebben wel degelijk nazistische trekjes.

Ik zie zelfs mensen rondlopen met hakenkruizen op hun borst. Ik snap werkelijk niet wat die mensen bezield. Kisten aan, witte veters...

Ik mag ze niet.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:50
soske
Avatar van soske
soske is offline
Die echte neonazi-skinheads mag ik niet hoor. Daar wil ik nix mee te maken hebben. Maar gewone gabbers met kale hoofden daar heb ik geen problemen mee.
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 30-05-2003 @ 19:42:
Zoals Nare Man al zei heb je twee verschillende soorten Skinheads. Maar de 'skinheads' die je tegenwoordig weer over straat ziet lopen (wat trouwens een slap aftreksel is van de skinheads van 20 jaar geleden, maargoed) hebben wel degelijk nazistische trekjes.

Ik zie zelfs mensen rondlopen met hakenkruizen op hun borst. Ik snap werkelijk niet wat die mensen bezield. Kisten aan, witte veters...

Ik mag ze niet.
Toen ik nog niet wist wat kisten met witte veters betekenden, vond ik het mooi. Ik vind het, puur esthetisch gezien, leuk. Maar mensen die er met andere bedoelingen mee lopen, enkel om te laten zien wat voor stoere nazi's (?) ze wel niet zijn, vind ik een beetje zielig.

Ik ken een groep jochies, waar ik niet mee omga, die zogenaamd skinhead zijn. Maar ze hebben een Marokkaanse vriend die ze helemaal verrot schelden. Dàt is nou dom.

Van mij mag iemand er best als een skinhead bijlopen, ik vind het er op zich prima uitzien, alleen dat hakenkruizengedoe gaat te ver. Dan vraag je erom in elkaar getrapt te worden, hoewel dat natuurlijk nooit terecht is, welke mening je ook hebt en waar je ook voor staat.

Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 19:39
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 30-05-2003 @ 19:26:
nee, want het feit dat je al zegt dat je een racist bent maakt je dom
inderdaad.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 30-05-2003 @ 19:21:
nee ik ben er zelf geen een, ik ben racistisch, maar ik zit wel in 3 atheneum en dus dat gezeik over "racisten zijn dom" is echt onzin!
Niet iedereen die goed kan leren kan ook meteen relativeren en redeneren. Je zou het wel kunnen leren denk, als je moeite doet. Maar het feit dat jij in 3 atheneum zit doet niets af aan het terechte oordeel dat extreemrechtse skinheads dom zijn.

Waarom ze dom zijn heb ik boven al uitgelegd: iemand be- en veroordelen op z'n huidskleur is de makkelijkste manier van beoordelen en reeds daarom geschikt voor en vaak geliefd bij simpele mensen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 20:20
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Als je geen racist bent wil je er toch ook niet op lijken, eigenlijk?
Ik vind het onzin als een persoon in een bomberjack, kaal geschoren hoofd, kisten (met witte veters) etc. gaat zeuren dat men niet mag generaliseren.
Die persoon is zich ongetwijfeld bewust van het feit dat men die link met zo'n uiterlijk legt, of je het nou wil of niet.
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 03:20
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
ik vind ze maar mensen. :/
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 06:55
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
telluriet schreef op 30-05-2003 @ 16:54:
Skinheads zijn debiele mensen met het IQ van een goudvis. Zoals zij over anderen denken, op grond van huidskleur of geloof... daar word ik kotsmisselijk van
Ik ben ook geen skinhead-vriend ofzo, maar hou jij alsjeblieft je kop. Je hebt een Mayhem-avatar. Mayhem lui zijn/waren ook racisten. Vooral Hellhammer (die zelf ook een halve allochtoon is) heeft het altijd over superieure/inferieure volkeren. lees maar wat interviews met hem.

Je bent trouwens weer gedegradeerd tot skater. Terug bij af.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 07:04
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Over nazi's trouwens: die moeten gewoon niet gegeneraliseerd worden. Kijk nou eens naar het niveau van die Nederlandse Volksunie figuren of de leden van het Pagan Front. Toch niet te vergelijken?!

Het is trouwens ook te gek voor woorden dat je, als je kisten aan hebt, gelijk een nazi bent in de ogen van die groepen "Niggaz" (je weet wel wat ik bedoel) die normaal altijd zo relaxed over willen komen, maar meteen opgefokt zijn als ze een legerjas met patches zien. Slechte zaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Groepswerk over skinheads
Protn
2 21-02-2007 19:29
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 13:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43
Lifestyle Hoe staan jullie tegenover skinheads?
)Vampje(
106 10-10-2003 22:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.