Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2005, 17:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*knuf voor ise_smiles* ik herken het...

nou ik heb net zitten huilen aan tafel
schrok me rot van me vader en zit al onder de stress en emoties en zooi...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 24-05-2005, 17:59
Verwijderd
thanxx

*knuf ook voor jou!*

ot:
ben wel heel blij met mn lieve vriendjes en vriendinnetjes , ze proberen me allemaal op te vrolijken. Maar ik ben wel een beetje bang dat ik nu echt ga instorten. Alles verergerd gewoon... Ik ben ook zooo bang dat ik het ook krijg... Als dat gebeurt spring ik echt voor een trein...
Al weet ik wel dat het geen zin heeft er een einde aan te maken omdat ik dan alles nog een keer moet doen...
Maar toch gaan m'n gedachten er steeds weer heen
Oud 24-05-2005, 17:59
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
En nu weet ik precies waarom ik niet met mijn moeder naar Spanje wilde verhuizen. Dat mens kan niet eens normaal mijn verhaal aanhoren en een fatsoenlijk, respectvol antwoord geven. Ze begon tegen me te schreeuwen over de telefoon dat ik niet zo moet jammeren over een aanmaning die ik had ontvangen. Ik ben als de dood dat ze straks op de stoep staan om mijn huis leeg te halen, terwijl ik die rekening van háár niet mocht betalen omdat zij vond dat het onzin was.
Ik pik het niet meer als ze tegen me schreeuwt, dus ik heb zo opgehangen
Oud 24-05-2005, 19:03
Verwijderd
Ze wil als we gaan studeren nieuwe mensen leren kennen. Niet meer dromen over samen in één huisje, ze wil zelf. Ik snap het niet, zo was ze nooit.

Au. *huilt*

Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 19:11.
Oud 24-05-2005, 20:41
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
hoe het ook mag zijn, sommige jongetjes van 14 zijn toch wel te schattig
net als een paar schoenen dat helemaal geweldig is maar er niet meer is in mijn maat
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 24-05-2005, 21:12
Verwijderd
gillend gek worden, noemen ze dit geloof ik. bleghbahgrmmbl. en mn hoofd s taat maar niet stil. ik word er niet goed van. al dat gedenk. mag ik ook even eens niet denken? en ik verwaarloos iedereen, allemaal examens, en ik laat niets horen. ik heb er geen tijd voor, sorry. het spijt me echt. ik was ook gewoon niet aardig afgelopen week. ik doe het niet expres, en vind het ook niet leuk van mzelf, maar het gebeurt. het gaat gewoon nog steeds niet helemaal toppie met me. bah.
Oud 24-05-2005, 22:11
Verwijderd
*aai geeft aan marlies* Het komt allemaal goed lieverd, weet je toch? Ik hou het mezelf ook nog steeds voor..

Ja. Dus. En dan is het weer 23.00. Het blijft feest denk ik wel eens. Maar ik kan mijn hoofd niet rustig krijgen. Het is 24 mei vandaag, mijn oma zou jarig zijn vandaag. Of is jarig vandaag. Ik weet niet hoe ik dat nou moet zeggen. En het is apart. En dan hoor ik vandaag weer slecht nieuws van een basisschooljuf. En dan kan ik het gewoon even niet erbij hebben. Crap, dan heb ik dus weer koppijn. Heb wel vanavond pluk van de petteflet gekeken op dvd. Dat was wel leuk. Jammer alleen dat ze dingen weg hebben gehaald. We hebben al kaartjes gereserveerd voor youp dit seizoen. Ben benieuwd of het lukt om ze te krijgen. Anders wordt het weer heel lang in de rij staan. Maar ach, dat hebben we vorig jaar ook overleeft. En ik merk nu al aan mezelf dat mijn hoofd weer veel te ver doordraait en over teveel dingen wil denken. Bah. Kan ik nou nooit es rust hebben in mijn kop. Ik word er zo moe van. J. wel lief net. Deze week is op zich heel rustig, ik maak het alleen zo vreselijk druk. En daar word ik zo moe van.

En eigenlijk voel ik me ook helemaal niet lekker, maar dat doet er nu even niet toe..
Of misschien ook wel.

the summer smiles...
the summer knows...
and unashamed...
she sheds her clothes...
Oud 24-05-2005, 23:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou ja, dat was wel een erg onfatsoenlijk telefoontje dat ik daar geen stage mag lopen komend jaar. Als het op deze manier moet, vind ik dat niet eens erg.
Nu ga ik nog meer hopen dat het gesprek komende donderdag goed gaat en dat ze me daar wel willen hebben als stagiaire. Ik begin er intussen wel een beetje zenuwachtig voor te worden, maar ik heb me goed voorbereid, en meer kan ik toch niet doen.
Ik heb vandaag ontzettend lang aan het verslag gewerkt, en het gaat echt de goede kant op! Ik heb er weer vertrouwen in, zelfs al doen mijn groepsgenoten nog steeds eigenlijk niet veel.
En ik wil echt het huis uit... Ik heb het gehad met de stress en de ruzie en het altijd-alles-voor-iedereen-in-de-gaten-moeten-houden-en-het-uiteindelijk-toch-
nog-niet-goed-doen...

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 09:36.
Oud 25-05-2005, 07:16
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik heb nou al geen zin in de dag.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 25-05-2005, 08:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 25-05-2005 @ 08:16 :
ik heb nou al geen zin in de dag.
k ook niet....moet straks werken
liever een vroege dienst dan heb je tenminste een avondje rust nu moet je nog op gang komen als iedereen al weer maar afremmen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2005, 09:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben even alles en iedreeen (vooral mezelf) zat.

Ik moet nodig een nieuwe kiezen, meer zekerheden proberen in te bouwen, weer bepaalde mensen gaan zien, meer dingen doen, mezelf nuttig proberen te maken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-05-2005, 10:02
moon
Avatar van moon
moon is offline
werd om 9 uur opgebeld, moest binnen een half uur op 't examen aanwezig zijn. ik schrok me echt dood, was helemaal in paniek. Ik dacht datik 't examen pas 's middags had. Heb mezelf volgestoptmet kalmeringstabletjes want 'k was helemaal aan 't hyperventileren.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 25-05-2005, 10:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moon schreef op 25-05-2005 @ 11:02 :
werd om 9 uur opgebeld, moest binnen een half uur op 't examen aanwezig zijn. ik schrok me echt dood, was helemaal in paniek. Ik dacht datik 't examen pas 's middags had. Heb mezelf volgestoptmet kalmeringstabletjes want 'k was helemaal aan 't hyperventileren.

*knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2005, 10:58
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
moon schreef op 25-05-2005 @ 11:02 :
werd om 9 uur opgebeld, moest binnen een half uur op 't examen aanwezig zijn. ik schrok me echt dood, was helemaal in paniek. Ik dacht datik 't examen pas 's middags had. Heb mezelf volgestoptmet kalmeringstabletjes want 'k was helemaal aan 't hyperventileren.
Zoo dat is rot heb je toch nog wel een beetje kunnen maken dan?

OT: Ik heb eindelijk een baan heb er erg veel zin in, zeker omdat ik nou iig wat te doen heb deze zomer en dan zometeen nog even dat telefoontje waar ik toch een beetje bang voor ben. 't Is vast wel goed gegaan, maar toch.
__________________
Reina de la Calle
Oud 25-05-2005, 11:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik kom pas als je liggen gaat
Je klaar bent voor de nacht
Ik kom in beelden en fragmenten
Hard ineens en onverwacht

Ik kom terwijl je uit het raam kijkt
Van je favoriet café
Ik zal er zijn zodra je even denkt
Ik heb er vrede mee...

Ik kom het liefste als je luistert
naar een onverwacht mooi lied
Ik kom pas kijken weken maanden
na het echte groot verdriet

Ik schuil in weggestopte foto's
iets wat je vind onder de bank
En echt ik ben niet te verdrinken
ik schuil het makkelijkst in de drank

Je noemt me oud verdriet, doe wat je wil, maar zo vreselijk oud ben ik nog niet...

*zucht*

Oud 25-05-2005, 11:44
Verwijderd
Ik heb een stageplaats. Ben er erg blij mee. Hopelijk bevalt het ook, anders heb je niet zoveel aan blij zijn dat je een stageplaats hebt. Verder heb ik het (veel) te druk...moet ik volgend jaar heel erg op gaan letten.
Oud 25-05-2005, 12:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeeeeeej avonddienst
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2005, 12:38
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik heb aardrijkskunde verknalt. Tussen de 4.5 en de 6.0. 23 punten.
Als ze nou een normering van 1.5 doen dit jaar heb ik een voldoende. Laat ik daar maar voor gaan duimen.
Oud 25-05-2005, 12:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh, over 10 minuten mijn eerste rijles.. Ben bloody nerveus Ik ga nog snel tanden poetsen en wat nicotine moed inhaleren.. Andersom dus!

Wish me luck
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-05-2005, 12:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-05-2005 @ 12:44 :
Ik heb een stageplaats. Ben er erg blij mee. Hopelijk bevalt het ook, anders heb je niet zoveel aan blij zijn dat je een stageplaats hebt. Verder heb ik het (veel) te druk...moet ik volgend jaar heel erg op gaan letten.
Geliciteerd!!!! Waar ga je stage lopen?!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-05-2005, 13:07
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-05-2005 @ 13:49 :
Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh, over 10 minuten mijn eerste rijles.. Ben bloody nerveus Ik ga nog snel tanden poetsen en wat nicotine moed inhaleren.. Andersom dus!

Wish me luck
luck!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 25-05-2005, 13:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-05-2005 @ 12:44 :
Ik heb een stageplaats. Ben er erg blij mee. Hopelijk bevalt het ook, anders heb je niet zoveel aan blij zijn dat je een stageplaats hebt. Verder heb ik het (veel) te druk...moet ik volgend jaar heel erg op gaan letten.
Gefeliciteerd! Nu ik nog, mijn gesprek morgen... Ben benieuwd...
Oud 25-05-2005, 13:23
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik word er gwn zot van! Gewoonlijk nog enkele dagen wachten eer ik mijn regels krijg.. Maar het maakt me zot de onwetendheid! Mss wel dat ik door deze stress mijn regels later ga krijgen.. Aaaaarghh! Zwanger of niet?
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 25-05-2005, 14:21
Verwijderd
Ik wil geen sociale angsstoornis hebben. Ik wil het niet, ik wil het niet, ik heb het niet!
*Steekt gemeen dr tong uit*

Morgen ga ik haar even vertellen wat er nou echt in me om gaat, want ik kan het niet meer, ik weet het niet meer en wil zo ook niet meer verder. Maar ik weet ook niet wat ik dan wil. En zij weet dit blijkbaar allemaal niet. En dan nog, ik moet het gewoon kwijt, ik moet het aan iemand vertellen. Morgen dus...

De woede getekend op mijn gezicht
...
Met woorden als wapens zo scherp als mijn tong
Sla ik het geluk uit mijn handen
...
Koud is mijn wereld, het sneeuwt in mijn hart
Er staat ijs op het wit van mijn ogen
Oud 25-05-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 25-05-2005 @ 13:49 :
Geliciteerd!!!! Waar ga je stage lopen?!
Dank je. Op een basisschool bij een intern begeleider (heb ik al eens gedaan, maar hier ga ik veel meer mogen (bv. twee kinderen met pdd-nos begeleiden), dus is het toch weer interessant en vooral ook leuk ed ).
Citaat:
HaWaHaai schreef op 25-05-2005 @ 14:07 :
Gefeliciteerd! Nu ik nog, mijn gesprek morgen... Ben benieuwd...
Dank je. Ik zal morgen voor je duimen. Laat je weten hoe het ging?
Oud 25-05-2005, 15:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Shit, de enige persoon waarmee ik nou echt nog steeds een keigoede band mee heb, heb ik ontzettend gekwetst...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-05-2005, 15:39
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 25-05-2005 @ 14:07 :
luck!
Zenks (Het is reuze mee gevallen)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-05-2005, 15:41
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-05-2005 @ 15:36 :
Dank je. Op een basisschool bij een intern begeleider (heb ik al eens gedaan, maar hier ga ik veel meer mogen (bv. twee kinderen met pdd-nos begeleiden), dus is het toch weer interessant en vooral ook leuk ed )
Wow, dat klinkt als een fantastische uitdaging!!! Persoonlijk vind ik pdd-nos erg interessant
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-05-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 25-05-2005 @ 16:41 :
Wow, dat klinkt als een fantastische uitdaging!!! Persoonlijk vind ik pdd-nos erg interessant
Dit jaar loop ik stage bij kinderen met een verstandelijke beperking, een aantal daarvan hebben ook autisme. Sommige kinderen zijn echt van die 'standaard voorbeelden' uit boeken. Ik vind het we leuk om het volgend jaar eens anders te zien (wilde ik eigenlijk dit jaar al, maar ja ) en dus met kinderen te werken waarbij het niet zo overduidelijk is dat ze autisme/een aan autisme verwante stoornis hebben. Het lijkt me idd een uitdaging om die kinderen goed te begeleiden.
Oud 25-05-2005, 16:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vannacht toen ik niet kon slapen, ging ik te ver, ik weet het zeker. Ooit raak ik hier nog mensen mee kwijt, ik ben het gewoon zat maar wil alles tegelijkertijd zo graag. Dít breekt me, ik ben bang dat ik mezelf verlies, maar ik wil het niet, écht niet. Godverdomme.. help me dan! [ = boos, agressief, gevoelig.. slaat door*]

* maar nog net niet helemaal..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-05-2005, 18:01
Verwijderd
Yup, alles gaat weer fout. Er is zoals gewoonlijk weer geen vooruitzicht, zelfde klein klote kutgat. Werk nergens te vinden, huis evenmin, mensen die weer alleen maar achterlijk kunnen doen hoe hard ik me ook uitsloof.


+ ik word steeds dommer, ole
Oud 25-05-2005, 18:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik trek het niet meer hoor
klote stage,\...stond net te huilen in t hokkie
niemand heeft het gelukkig gezien...laat het 12 uur zijn
please...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-05-2005, 18:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Opgelost, tof mens
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-05-2005, 19:29
Freestyler*
Freestyler* is offline
hetgeen waar ik me maanden op verheugd had,
is nu voorbij

en wat blijft er over?
niets

niks is veranderd
nog steeds opgesloten in mezelf

en ik zou het zo graag iemand vertellen
__________________
I love dr Phil :D
Oud 25-05-2005, 20:33
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
oke, god zeg. Van alles is er nu op dit moment. Het is alsof er een stortvloed verborgen zit in m'n hoofd en de tranen er elk moment uit kunnen komen. Alleen ze komen maar niet, een ontzettend kut gevoel. Ik moet schreeuwen, rennen, slaan, iets doen. Zoveel gevoelens. Ik zit in een dubio of ik iemand nou wel of niet moet vertellen wat ik gevoeld hebt. En wat er nou die avond gebeurt is.

Aan de ene kant wil ik 't vragen, aan de andere kant niet. Bang voor de reactie ofzo...kut zooi. En dan ook nog Examens, en 't feit dat ik volgend jaar naar een nieuwe school ga. Nieuwe vrienden en vriendinnen maken, maar nog erger...m'n oude achterlaten.

Wie wil er een knuff?
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 25-05-2005, 20:40
George
Avatar van George
George is offline
Jezus. Anders ben ik even een complete retard.
En zo moe.
En ik word hier helemaal gek van, ik moet tegen iedereen sorry zeggen om alles wat ik doe, het enige wat ik doe is school werk werk werk school school en het minieme aantal uurtjes dat nog overblijft soms slapen, en ik moet nog zoveel doen en iedereen verwacht zoveel en ik bak er ook helemaal niks van. Godzijdank ben ik zelf de enige die het door heeft.
En ik heb honger maar ik mag niet eten.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 25-05-2005, 20:45
George
Avatar van George
George is offline
Hoera, leuk voor ze dat ze een zondebok hebben! Beetje jammer dat ik diegene ben. Maar ach. Zolang het met hun maar goed gaat is alles best.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 25-05-2005, 20:55
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 25-05-2005 @ 21:33 :
oke, god zeg. Van alles is er nu op dit moment. Het is alsof er een stortvloed verborgen zit in m'n hoofd en de tranen er elk moment uit kunnen komen. Alleen ze komen maar niet, een ontzettend kut gevoel. Ik moet schreeuwen, rennen, slaan, iets doen. Zoveel gevoelens. Ik zit in een dubio of ik iemand nou wel of niet moet vertellen wat ik gevoeld hebt. En wat er nou die avond gebeurt is.

Aan de ene kant wil ik 't vragen, aan de andere kant niet. Bang voor de reactie ofzo...kut zooi. En dan ook nog Examens, en 't feit dat ik volgend jaar naar een nieuwe school ga. Nieuwe vrienden en vriendinnen maken, maar nog erger...m'n oude achterlaten.

Wie wil er een knuff?
*knuf* Sterkte

OT: ik word een beetje gek van mezelf. maar verder was vandaag wel een dag met alleen maar goed nieuws... baan geregeld, operatie gelukt, mooi weer, moeder mag naar Amerika
__________________
Reina de la Calle
Oud 25-05-2005, 21:05
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 25-05-2005 @ 21:55 :
*knuf* Sterkte

OT: ik word een beetje gek van mezelf. maar verder was vandaag wel een dag met alleen maar goed nieuws... baan geregeld, operatie gelukt, mooi weer, moeder mag naar Amerika
Bedankt, ben blij dat het voor jou allemaal goed loopt vandaag
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 25-05-2005, 21:06
Verwijderd
Ik word helemaal gek hier!! Ik wil hier weg.
Mijn ma is klote, pa begrijpt nergens iets van.
Tuurlijk snap ik dat i-net duur is, maar dan moet ie maar adsl nemen hoor! Tis mijn enige manier van communiseren thuis, zodat niemand iets hoort...
Het is zo klote druk en ik ben op...
Slaap al 2 maanden miss 3 uur per nacht.
Morgen gelukkig toch wel gesprek, ben wel heel blij daarom!
Oh ik word gek...
Waarom mag ik niet gelukkig zijn ...
Oud 25-05-2005, 21:24
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 25-05-2005 @ 19:17 :
ik trek het niet meer hoor
klote stage,\...stond net te huilen in t hokkie
niemand heeft het gelukkig gezien...laat het 12 uur zijn
please...
*knuf terug* hoelang moet je nog stage lopen?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 25-05-2005, 21:31
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ik stop met mn medicatie
val geen vrienden meer lastig met mn mentale staat.
ben alleen maar tot last, ben niet leuk om mee om te gaan en mn ex vind me een psychopaat. net als de rest van mn vrienden trouwens.
Ze wachten op verbetering die niet komt, en dat zijn ze zat.
Doet pijn, kan er niks aan doen.
Ik zie maar een uitweg.

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 21:35.
Oud 25-05-2005, 21:34
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 25-05-2005 @ 22:31 :
oef
__________________
In love with my oven glove. <3

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 21:41.
Oud 25-05-2005, 21:41
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Heb liever geen reacties als "Valt wel mee"
Nee ik heb het jarenlang laten escaleren.
Ik heb t opgegeven. ja ik ben kwaad
was altijd kwaad op alles. en ineens heb je het
tis je eigen fucking schuld.
Oud 25-05-2005, 22:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mwah, een ban is op zich nog wel te doen, ook al is het een hele week... Maar een ip-ban, da's andere koffie dan thee! Kon dus ook niet meer meelezen. En niet op de hoogte blijven van enkele 'stamgasten' in dit topic.

Anyway, met mij: still the same. Er hebben zich de afgelopen week geen schokkende dingen voorgedaan, dus ik zal jullie deze keer niet vervelen met een veel te lang weekverslag in drie delen.

Het enige wat ik zeggen, is dat ik het flink beu ben om iedere dag wakker te worden met een droom over m'n ex en haar vriend in m'n hoofd. 'k Word er chagrijnig van.
Oud 25-05-2005, 22:48
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Wat baal ik hier van zeg..

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 23:00.
Oud 25-05-2005, 23:16
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben het een beetje zat. examens nederlands helemaal dood verpest. 23 van de 55 punten. En voor scheikunde 45 van de 65 punten. Ik vindt dat opzich wel mager omdat ik altijd 8-9 haal. Dus ook dat zat me vandaag dwars.

Mijn holle rug speelt weer parten. Ik moet echt naar de dokter gaan want zo kan het niet verder.

Ik heb natuurkunde geleerd maar snap er geen hol van. Alleen wiskunde Nou dat zal ook samen met biologie de enige vakken zijn waar ik messchien een 8 of hoger zal scoren.
Want over engels kan ik maar beter me mond houden.

Nu zie ik hem ook niet meer in verband met examens. Ik zie hem soms even in de pauze lopen. Maar jah. Het boeit hem toch niks of ik er wel of niet ben . Soms vraag ik me af of hij wel uberhaupt weet dat ik besta? Met zijn domme sarcastische opmerkingen. Ik weet het echt niet meer. Als hij alleen is doet hij aardig en als hij met zijn lekkere boeiende maten is doet hij stom en heel sarcastisch.

Nou ja toch droom ik altijd weer met hem. Ik krijg echt geen hoogte van mezelf. Elke nacht als ik ga slapen, wat ik ook droom hij komt voor of als iemand op de achtergrond, of bijroldroomspeler en heel soms de hoofdrol.

De computer heeft vandaag weer kuren. Wil internet niet aan me showen.

Ook me schildpad is ziek. Hij wil niet meer eten. Ik moet morgen kijken wat er met haar aan de hand is. Want ik zat vandaag de heletijd te leren. Bindt het zo zielig. De andere is gewoon te gulzig en speelt de baas in de bak. Die laat die andere niks eten en ik denk dat ik er wat aan moet doen.
Morgen laat ik ze als ik buiten ga leren me schildpadden even lopen op het gras. Ze houden van buiten hun bak lopen hoewel het waterschildpadden zijn.

Ik heb hard gestudeerd vopor wiskunde dus als ik nu onder de 7,5 haal wordt ik erg boos. De examens dit jaar zijn gewoon moeilijk. Maar ach.

Haaaaa me hele hart is uitgelucht. Alles wat me dwars zit is er nu uit. Nu kan me hart weer dingen opslaan
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-05-2005, 23:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moon schreef op 25-05-2005 @ 22:24 :
*knuf terug* hoelang moet je nog stage lopen?
nog 1.5 maand..
ga dr met lood in mn schoenen heen en kom met 2 keer zo veel lood steeds weer terug..
het gaat gewoon niet...

mijn hoofd zit vol-->vergeet dingen/niet goed opletten--> zelf de schuld geven--> hoofd nog voller--> mere dingen vergeten
en ga zo maar door..

ik heb echt hele foute gedachtes gehad
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2005, 00:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
And tonight we burn down everything we worked so hard to build

*ik verpest ff in hoog tempo alles wat ik opgebouwd heb..*

wat is er nog van me over?
een slechte vriendin, dochter, verpleegkundige...
ik laat mijn vriendinnen vallen, zij mij niet...
ik ga denk maar vragen of ze me een jaartje willen laten zitten...ik kan dit beroep nog helemaal niet aan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2005, 06:35
Verwijderd
Ik blijf m gewoon leuk vinden, en waarom zijn de dan ook nog zo fucking close. Wat vind ie nou van me?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.