Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2009, 16:10
DiarY
DiarY is offline
Oke, Ik zit dus in 5 havo nu maar ik wil heel graag na de havo aan de University College London studeren. Ik heb naar wat inofrmatie gezocht op internet en vond op hun website wat toelatingseisen voor de foundation year degree en daar stond dus alleen bij dat je je diploma moet hebben voor school dus bijv duitse abiteur. Nu weet ik niet of havo ook genoeg is. Ik weet dat ik het beste vwo kan gaan doen een jaar, maar daar heb ik geen zin in want ik heb nogal veel problemen met het nederlandse taal en woon hier maar pas 6 jaar. Ik zou heel erg fijn vinden als iemand mij hier kan helpen, het liefst iemand die in engeland studeert.
__________________
Iam a Victim of Desire"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2009, 17:43
DiarY
DiarY is offline
?
__________________
Iam a Victim of Desire"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 18:31
Verwijderd
Nou dat je hier pas 6 jaar woont is in elk geval niet aan je posts te merken.

Kan je niet eerst bijvoorbeeld 1 jaar HBO gaan doen en je propedeuse halen? Dan kun je naar de universiteit. Al weet ik niet of het genoeg is voor een studie in Engeland, maar ik ga ervan uit van wel. En ik weet niet hoe die aansluiting is.

Maar stel dat HBO kan dan zou ik dat doen. Ik denk namelijk niet dat een Havo-diploma je toegang geeft tot die studie.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 18:58
DiarY
DiarY is offline
HBO? nee...dat wil ik niet.

Ik zat na te denken over foundation degree.
__________________
Iam a Victim of Desire"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 19:15
HarrydeYaeger
HarrydeYaeger is offline
Citaat:
Undergraduate Study

For entry into UCL’s undergraduate degree programmes, students who hold A-Levels, the International Baccalaureate, the European Baccalaureate or the Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs (VWO) with good grades will be considered.

For specific entry requirements for individual programmes, students are best advised to contact the undergraduate admissions tutor as listed in the Undergraduate Prospectus.

English Language Requirements

If English is not your first language you will also need to satisfy UCL’s English Language Requirements. A variety of English language programmes are offered at the UCL Language Centre.
Je zal dus toch echt VWO gehaald moeten hebben met degelijke cijfers om toegelaten te worden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 15:36
Verwijderd
Volgens mij moet je VWO + goede cijfers hebben. Maar er zijn een aantal mensen hier op het forum die ook in Engeland studeren en je waarschijnlijk meer kunnen vertellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Na de HAVO, VWO gaan doen
Nabil Djeddi
0 27-11-2016 12:15
Algemene schoolzaken van havo 5 naar vwo 5 met cm
theycallmelaura
4 30-07-2015 20:50
Algemene schoolzaken VWO leerling op de HAVO
Remco Reinders
4 27-01-2014 17:19
Algemene schoolzaken Na de havo vwo doen
Eind-Baas
10 24-04-2011 14:10
Studeren Studeren in Engeland (buitenland)
Koreyca
8 23-01-2009 11:29
Algemene schoolzaken Studeren aan de KMA
TLO
16 07-07-2005 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.