Oud 20-03-2019, 16:33
Verwijderd
Hoihoi,
Tijdje geleden ben ik over gestapt naar YouTube Music, ik heb nou eenmaal Google Home's en Chromecast audio's in huis en dacht dat een service van Google ook beter zou werken op een product van Google.(Spoiler: Nee)
Maar nu bleef ik YouTube Music gebruiken omdat je muziek die op YouTube is geplaats, zoals Future house mixes Mixes in mijn geval, gewoon kan luisteren op YouTube Music.
Nu heb ik dus al een behoorlijke stapel playlists opgebouwd maar nu heb ik toch twijfels om terug te gaan naar Spotify.
1. Smartwatch. Ik heb nu een Galaxy S10 met Galaxy Buds, muziek op de Buds zonder telefoon maar met een smartwatch(voor bijv hardlopen) lijkt me heel handig. Alleen dan is het zo dat er geen YouTube Music app of functionaliteit op Tizen(Samsung) watch os of Google wear os is, wel spotify. Dus dan heb ik ook wel Spotify nodig.
2. Google Assistant. Spotify werkt beter op Google Home zoals ik eerder al vertelde.
3. Gezin. M'n moeder is doof maar wil via haar gehoorapparaten meer muziek gaan luisteren, Spotify premium zou goed zijn, nu is het goed te combineren met een Gezins Spotify abbonement.

Dus blijven bij YT Music of Spotify en een Smartwatch kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.