Oud 19-04-2018, 08:23
s.blecourt
s.blecourt is offline
Geachte lezers,

Ik ben Steffen de Blécourt en ben student aan Stenden Hogeschool te Leeuwarden. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Mijn afstudeeronderzoek voer ik uit in opdracht van de afdeling marketing van Stenden Hogeschool. In het kader van dit onderzoek moet ik onder examenleerlingen havo/vwo een enquête afnemen m.b.t. hun keuze voor een vervolgopleiding en hogeschool.

Het invullen van deze enquête kan digitaal (op mobiel, iPad, laptop, computer etc.) en neemt ongeveer 5 tot 10 minuten in beslag. Deelname is op vrijwillige basis en volledig anoniem.

-----------------------------------------------------------------

Beste (aankomend) student,
Ben je van plan om volgend studiejaar te gaan studeren aan een hoger onderwijsinstelling? Graag nodig ik je dan uit om deel te nemen aan deze enquête. In dit onderzoek zal worden gevraagd naar de verschillende factoren die voor jou als aankomend student belangrijk zijn om te kiezen voor een hogeschool. De enquête zal ongeveer 5/10 minuten van je tijd in beslag nemen en is volledig anoniem. Alvast bedankt voor je deelname!

Voor vragen en opmerkingen kun je contact opnemen met mij via onderstaand mailadres:
steffen.de.blecourt@student.stenden.com

Steffen de Blécourt.



De link naar de enquête: https://goo.gl/forms/Oofm8tgGgUCFCEzA2
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.