Oud 25-05-2018, 13:05
nicoT
nicoT is offline
Hey beste mensen, ik weet niet of ik hier op het goede forum post, maar ik wil graag mijn verhaal ergens kwijt.

Om een lang verhaal kort te houden.. Ik ben nu 5 jaar bezig met mijn WO studie Bedrijfskunde en zit in het tweede jaar. Ik voel me daarbij helemaal niet op mijn plek en de motivatie om door te gaan ligt erg laag, ik denk dat ik een beetje depressief ben..

Waar ik me wel heel goed in kan uiten is sport, naast dat ik in teamverband hockey, fitness ik ook veel en dan voel ik me helemaal mezelf.

Ik woon in Nijmegen en studeer daar ook. Nu heb ik voor mezelf besloten (bijna) dat ik er graag mee zou willen stoppen, om in Eindhoven Fysiotherapie te gaan studeren. Het enige waar ik wel mee zit is dat mijn studentenOV jaarkaart verloopt (na 5 jaar) en het ergste voor mezelf is dat mijn vrienden allemaal bijna klaar zijn en ik nu weer opnieuw ga beginnen.. laat staan wat mijn ouders er van zullen vinden.. ik kijk daar zo tegenop en durf het daarom niet te zeggen.

Ookal krijg ik hier geen reactie op, het voelt voor mij al fijn om het ergens kwijt te kunnen. Als je tips voor me hebt zijn die heel erg welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2018, 19:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je dit al eens besproken met je studieadviseur? Die kan je vast adviseren. Fysiotherapie is een lotingstudie en behoorlijk pittig en heel anders dan bedrijfskunde. Heb je wel de juiste voorkennis?

Voor komend jaar ben je al te laat met aanmelden denk ik dus ga er snel achteraan om te overleggen wat je komend jaar het beste kan doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2018, 08:31
Verwijderd
Fysiotherapie pittig? hij komt van het WO he denk dat het wel mee zal vallen.

Als je na vijf jaar nog altijd maar in jaar twee zit, en er zijn geen bijzondere omstandigheden zoals een ernstige ziekte, is bedrijfskunde waarschijnlijk niet de studie voor jou. Ga iets doen waar je wel toekomst in ziet. Als dat fysiotherapie is, prima. Je ouders zul je het toch moeten vertellen en je vrienden zijn nu eenmaal nu al klaar, en je ov verlies je blijkbaar, daar kun je linksom of rechtsom niets aan veranderen, het heeft dus ook weinig zin je daar druk om te maken (gemakkelijk gezegd maar daarom niet minder waar). Bespreek het ook gewoon eens met je vrienden. Succes!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2018, 12:05
Verwijderd
https://forum.scholieren.com/showthr...=#post34479678

Dit is de andere (dezelfde) topic die blijkbaar gesloten is nu ipv verplaatst.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2018, 13:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
https://forum.scholieren.com/showthr...=#post34479678

Dit is de andere (dezelfde) topic die blijkbaar gesloten is nu ipv verplaatst.
Ja de posts komen nog hoor, maar ik heb geen rechten op dit subforum dus het lukte me niet. Als het goed is gaat little phoebe het voor me fiksen. Sorry!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2018, 13:36
Verwijderd
No problem, schatje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.