Oud 21-06-2018, 09:47
Leonie28
Leonie28 is offline
Hoi,

Voor mijn scriptie wil ik graag weten wat middelbare scholieren van Magister vinden. Dit kan je doen door onderstaande link te volgen naar een korte vragenlijst. Die is volledig anoniem en het duurt minder dan 10 minuten om het in te vullen.

Link: https://leidenuniv.eu.qualtrics.com/...ILCMVhnV33ai0J

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2018, 12:36
Verwijderd
Waarom alleen Magister en niet SOMtoday? SOMtoday heeft een veel groter marktaandeel als het gaat om aantallen leerlingen en volgens mij wil je dingen weten over een leerlingvolgsysteem/leerlinginformatiesysteem en niet zozeer over Magister. Hoop ik dan.

Magister is namelijk broddelwerk en moet zo snel mogelijk van de markt verdwijnen.

Laatst gewijzigd op 21-06-2018 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 16:07
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Van de mensen die ik over Magister hoor, scope volstrekte n00b tot 1337, is het steevast hetzelfde: dat het waardeloos is.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 17:38
Leonie28
Leonie28 is offline
Juist daardoor willen wij wetenschappelijk onderzoek naar doen zodat er wellicht iets aan gedaan kan worden. Magister is laatste tijd vaker in het nieuws, vandaar dat we voor Magister hebben gekozen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 18:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Waarom Magister verbeteren als er al betere alternatieven schijnen te zijn? De enige partij die daar belang bij heeft, is dan Magister zelf toch?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Juist daardoor willen wij wetenschappelijk onderzoek naar doen zodat er wellicht iets aan gedaan kan worden. Magister is laatste tijd vaker in het nieuws, vandaar dat we voor Magister hebben gekozen.
Maar dan heb je toch geen vergelijkingsmateriaal in je resultaten? Ik heb de enquête niet afgemaakt want ik beheer beide leerlingvolgsystemen en ben dus te oud, maar ik denk dat wetenschappelijk onderzoek hier totaal het doel voorbij schiet. Klinkt als een gestapeld onderzoek.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom Magister verbeteren als er al betere alternatieven schijnen te zijn? De enige partij die daar belang bij heeft, is dan Magister zelf toch?
Daarnaast zijn de pijnpunten van magister pijnlijk duidelijk en is het niet zo relevant wat eindgebruikers er van vinden. De inzet in de organisatie is veel belangrijker en daar gaat het vaak fout. Ik ga even bij onze juristen checken wat ik wel en niet mag zeggen voor ik een kostbare fout maak in verband met aanbestedingen, maar het technisch niveau van de producent is in ieder geval om te huilen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 15:49
NovaBoy15
NovaBoy15 is offline
Super handig, ik ben zelf heel slecht in dingen bij houden dus ben heel blij dat magister dat voor me doet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Magister App
MisterApp
6 03-06-2015 19:20
Algemene schoolzaken School gehackt doen of niet.
JorisLmao
52 14-02-2015 21:27
Algemene schoolzaken Informatie online scholenpakket
Nyreve
5 19-07-2013 09:47
Algemene schoolzaken ELO op school?
Aizza
9 05-01-2012 12:43
Verhalen & Gedichten Rollenspel II - Een magisch begin
Kitten
56 03-12-2009 16:29
Levensbeschouwing & Filosofie satanisme
morgainemanson
136 29-01-2007 07:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.