Oud 30-08-2018, 22:57
Anoniempje2001
Anoniempje2001 is offline
Hoi,
Ik zit in vwo 5 en ik volg wiskunde A. Ik wil de rij van fibonacci invoeren op de TI-84 plus CE-T. Ik weet ondertussen al dat je naar mode moet gaan en dan function naar seq moet veranderen. Alleen krijg als ik daarna op y= druk een totaal ander scherm te zien. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2018, 01:19
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kijk eens op Youtube bij : How to program Fibonacci on TI calculator. Heb je daar wat aan?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 31-08-2018, 09:45
Anoniempje2001
Anoniempje2001 is offline
Dan krijg ik totaal iets anders te zien. Er zijn wel Nederlandse filmpjes waar ze exact hetzelfde doen als ik. Alleen krijgen zij wel het juiste scherm te zien.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2018, 10:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dan krijg ik totaal iets anders te zien. Er zijn wel Nederlandse filmpjes waar ze exact hetzelfde doen als ik. Alleen krijgen zij wel het juiste scherm te zien.
Vraag het even aan je docent op school, of aan een klasgenoot. Waarschijnlijk staat één van je instellingen niet helemaal goed.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-08-2018, 19:06
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline


Als dit niet is wat je ziet, moet je toch echt duidelijker aangeven wat je wel ziet om te kunnen bepalen waar het misgaat. We zijn niet helderziend.

Laatst gewijzigd op 31-07-2019 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2018, 21:37
Verwijderd
Echt wel!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2018, 22:09
Anoniempje2001
Anoniempje2001 is offline
Citaat:
[afbeelding]
[afbeelding]


Als dit niet is wat je ziet, moet je toch echt duidelijker aangeven wat je wel ziet om te kunnen bepalen waar het misgaat. We zijn niet helderziend.
Dat is idd wat ik zie, maar er hoort dus in plaats van u(1), u(2),v(1),v(2),etc. alleen maar u(min), v(min) te staan.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2018, 08:34
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Je doelt op de volgende schermen:



Zo zagen de schermen eruit op de TI-84 en TI-84 Plus. Jij hebt een nieuwere rekenmachine, daarom ziet het er op jouw rekenmachine iets anders uit. Je moet gewoon invullen wat ik in mijn vorige bericht liet zien.

Laatst gewijzigd op 31-07-2019 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2018, 13:41
Anoniempje2001
Anoniempje2001 is offline
Citaat:
Je doelt op de volgende schermen:

[afbeelding]
[afbeelding]


Zo zagen de schermen eruit op de TI-84 en TI-84 Plus. Jij hebt een nieuwere rekenmachine, daarom ziet het er op jouw rekenmachine iets anders uit. Je moet gewoon invullen wat ik in mijn vorige bericht liet zien.
Je bent een engel😇, thanks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.