Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2018, 12:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 28-08-2018, 22:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik hoor zo een fucked up shit van de ex van mijn smatje. Vooral van haar ex-schoonouders. Ik snap het echt totaal niet hoe mensen zo bat shit crazy kunnen zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-08-2018, 15:52
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
belgen zeker
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 31-08-2018, 12:44
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Mensen die naast hun lief slapen, worden jullie ook altijd dan moe wakker?
Oud 31-08-2018, 12:53
Verwijderd
Ja.
Oud 31-08-2018, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Mensen die naast hun lief slapen, worden jullie ook altijd dan moe wakker?
Ik niet.
Oud 31-08-2018, 13:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-08-2018, 13:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Juist niet. In mijn eentje slaap ik veel beroerder.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-08-2018, 16:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mensen die naast hun lief slapen, worden jullie ook altijd dan moe wakker?
Alleen als ze me wakker houden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-08-2018, 21:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik slaap ook beter door als ik alleen slaap. Ik val overigens wel beter in slaap als vriendlief in tzelfde bed ligt/thuis is dan wanneer hij er niet is.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 01-09-2018, 03:28
Verwijderd
Citaat:
Mensen die naast hun lief slapen, worden jullie ook altijd dan moe wakker?
Nope.
Oud 01-09-2018, 07:30
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik slaap lekkerder als er iemand bij me is, zelfs als ik minder of slechter slaap dan normaal. Veiliger gevoel of zo?? Volgen jullie het nog?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-09-2018, 08:31
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik slaap lekkerder als er iemand bij me is, zelfs als ik minder of slechter slaap dan normaal. Veiliger gevoel of zo?? Volgen jullie het nog?
Ik bedoel dat ik lekkerder/uitgeruster wakker word als ik bij hem wakker word, ondanks dat ik slechter of minder slaap dan normaal

Oh jongens en meisjes, ik ben tot over mijn oren verliefd. Lang geleden dat ik me zo voelde! Voel me zo’n puber
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-09-2018, 09:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik slaap prima alleen of met iemand naast me. Tenzij die persoon eerder in slaap valt en snurkt. Mijn ex deed dat, maar ik kon haar gewoon omrollen of zeggen “je snurkt” en dan zei ze sorry in haar slaap en draaide ze zichzelf om

Maar ik vind diagonaal in bed liggen wel extreem lekker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-09-2018, 10:03
Verwijderd
Of ik chill slaap naast iemand hangt helemaal af van de relatie die ik heb met die ander en wat we doen voor het slapen.

Ik kan meestal niet goed slapen en ik rol sowieso mijn hele bed door, maar ik slaap wel het beste naast iemand die me eerst me het hele bed doorgooit tot ik moe ben en die ik blindelings vertrouw.

Dus ik slaap maar zelden goed.
Oud 01-09-2018, 10:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik bedoel dat ik lekkerder/uitgeruster wakker word als ik bij hem wakker word, ondanks dat ik slechter of minder slaap dan normaal

Oh jongens en meisjes, ik ben tot over mijn oren verliefd. Lang geleden dat ik me zo voelde! Voel me zo’n puber
:Boks:

Ik ben wel extreem actief in mijn slaap dus ik heb altijd schrik dat ik haar slaap verneuk. Blijkbaar geen probleem dat ik hele verhalen vertel of haar vastneem. Want ze voelt zich inderdaad ook veilig als ze bij mij slaapt en komt zelf heel de nacht lang mij opzoeken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-09-2018, 10:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
We hebben elkaars ouders ontmoet en ik ook haar vrienden. Mijn ouders vinden haar een schatje en ik ben blijkbaar helemaal goedgekeurd door de beste vriendinnen

Ze is gisteren blijven slapen en ik sta vol blauwe plekken en schuurplekjes. Mijn moeder merkte dat op en dan was het wel even awkward toen ze aan de eettafel vroeg wat ik had gedaan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-09-2018, 16:10
Verwijderd
Waarom zou je moeder zoiets vragen? Dat kan ze toch zelf ook wel bedenken?
Oud 01-09-2018, 16:11
Verwijderd
Hmm, het duurt wel even voordat ik me echt vertrouwd genoeg bij iemand voel om lekker te slapen. Meestal lig ik de eerste (paar) keer de hele nacht wakker. Maar ik ben sowieso een slechte slaper.

En momenteel is het bijna te lang geleden om me te herinneren.
Oud 01-09-2018, 16:18
Verwijderd
Ik slaap eigenlijk altijd prima, maar ik ben moeite met in slaap vallen als Jos niet thuis is. Als hij een uur later naar bed komt omdat hij nog zit te gamen, heb ik er geen enkele moeite mee. Als hij niet thuis is omdat hij repetitie heeft of ergens anders slaapt, is het een heel ander verhaal, dan kom ik bijna niet in slaap.
Oud 01-09-2018, 16:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Waarom zou je moeder zoiets vragen? Dat kan ze toch zelf ook wel bedenken?
Zo is ze gewoon. Dan ook echt "Zij ge ergens tegen gelopen of met de trapper van uw fiets?"
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-09-2018, 17:49
neardo
neardo is offline
Als jullie het niet tussen de jassen hebben gedaan en betrapt werden en alles opeens daarover ging, lijkt het mij niet zo problematisch toch?
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 18:06. Reden: Op verzoek
Oud 01-09-2018, 18:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik denk dat je er veel zwaarder aan tilt dan zij hoor. Is toch totaal niet zo boeiend.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-09-2018, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Zo is ze gewoon. Dan ook echt "Zij ge ergens tegen gelopen of met de trapper van uw fiets?"
hahaha superdom
Oud 01-09-2018, 18:15
Verwijderd
Huh, ik zie het probleem niet?

Lijkt me juist een awesome einde van een bruiloft waar twee personen het ja-woord tegen elkaar zeggen en echt met niemand anders meer gaan neuken dan met elkaar hahaha. Thanks voor de tip, op de volgende bruiloft van vrienden ga ik dit ook proberen.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 18:06. Reden: Op verzoek
Oud 01-09-2018, 18:27
Verwijderd
Sowieso! Als ik ga trouwen (haha lulz), dan wil ik een mega-groot feest en wil ik ook dat dit soort dingen gebeuren, iedereen bezopen naar huis, snuiven op de wc enzo. Feest is feest.
Oud 01-09-2018, 18:34
neardo
neardo is offline
Ik was donderdag op een bruiloft en toen eindigde de after party bij het bruidspaar om half 6 ‘s ochtends en het was fantastisch
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 01-09-2018, 18:36
Verwijderd
Jaa oké, het valt misschien wel mee en ik zie vast spoken ook supermoe. Dank voor jullie relativerende antwoorden

Dankzij jullie heb ik gewoon geen vent nodig joh 💪
Oud 01-09-2018, 18:38
Verwijderd
Misschien is ze bang dat één van de twee gekwetst raakt of zo of dat het ongemakkelijk wordt.. Je staat daar dan als zus/vriendin natuurlijk wel tussenin.
Oud 01-09-2018, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Misschien is ze bang dat één van de twee gekwetst raakt of zo of dat het ongemakkelijk wordt.. Je staat daar dan als zus/vriendin natuurlijk wel tussenin.
Dat is waar. Dat kan heel goed natuurlijk..
Oud 01-09-2018, 22:52
Verwijderd
Tja, maar hebben jullie iets uitgesproken naar elkaar? Vaker daten? Misschien is het wel de liefde van je leven joh! En daarnaast, tja, in het leven heb je nu eenmaal ongemakkelijke dingen... Heb je haar ook gevraagd waarom ze het vroeg?
Oud 01-09-2018, 22:54
Verwijderd
Maar goed, ik ben dan wel steeds vrijer en relaxter aan het worden betreft dit soort dingen. Het is maar seks he. En ik heb niet alle wijsheid in pacht, dus kan er ook helemaal naast zitten.

En verder ontopic: Sinds ik nu al een hele poos bewust niet meer op zoek ben naar dates, vrienden en relaties, ontmoet ik juist superleuke mensen die mijn vrienden worden, of heb ik relaxte dates. De kwaliteit van de personen wordt ook gewoon beter en er is altijd iemand met wie ik gedachten kan wisselen en biertje doen etc. En dan zie ik wel. Echt heeeeel relaxt.

Dus de cliché: als je op zoek gaat vind je het niet, klopt waarschijnlijk. of ik word steeds leuker.

Laatst gewijzigd op 01-09-2018 om 23:03.
Oud 02-09-2018, 08:39
Verwijderd
Straatmeid ik ben op Diemen Zuid op de trein aan het wachten.
Oud 02-09-2018, 15:03
Verwijderd
Toen lag ik nog te slapen!
Oud 02-09-2018, 15:56
Verwijderd
Luie trut.
Oud 02-09-2018, 16:01
Verwijderd
jwz
Oud 02-09-2018, 16:57
Verwijderd
Tut tut wat een taalgebruik.
Oud 02-09-2018, 17:07
Verwijderd
Citaat:
jwz
Oud 02-09-2018, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Tut tut wat een taalgebruik.
Hey euh, ik ruik een enorme bierlucht als jij post.
Oud 02-09-2018, 17:10
Verwijderd
Je ruikt je eigen bovenlip stinkerd.
Oud 02-09-2018, 17:11
Verwijderd
Kan niet, mijn bovenlip stinkt naar smegma.
Oud 02-09-2018, 17:34
Verwijderd
Gadverdamme
Oud 02-09-2018, 17:35
Verwijderd
Deze topic kan wel dicht. Ik draag Mieke op een nieuwe te openen en te vertellen over de gast waar ze een beetje op is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.