Oud 05-01-2013, 12:22
Yason
Yason is offline
Hallo,

Ik heb net een filmpje afgemaakt met zgn. stop motion techniek. Het is gebaseerd op een schilderij van Magritte: http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Trahison_des_Images.
Na het bezoek aan een museum waar ik diverse van Magritte's werk zag kreeg ik rond dit schilderij een bepaald idee dat ik gewoon moest uit proberen. Mijn filmpje is kort maar ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Commentaar is welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2013, 15:21
Verwijderd
heeeel leuk gedaan. was dit je eerste ervaring met stopmotion? zou het heel tof vinden om meer van dit te zien

edit: dan bedoel ik trouwens dat ik dit voor een beginner een leuk filmpje vind, niet dat het mooiste stopmotion filmpje op de wereld is . maar technisch ziet het er best goed uit en je lijkt ook een begenadigd kleier . ga zo door.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:34
Verwijderd
Wat bobje zegt Maar de volgende keer kun je misschien iets beter letten op belichting. Maak een paar proeffoto's voor je gaat animeren, dan zie je hoe het eruit komt te zien.

Nu heb je alleen een bureaulampje aan de rechterkant staan, dat is wat karig.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:52
Verwijderd
Ik vind dit gaaf!

En verder heb ik geen verstand van stopmotion, maar ik vind je pijp nu wel érg stilstaan als het gezicht enzo erop verschijnt. Misschien is het leuker als die een beetje wiebelt. Maar misschien ook niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:
heeeel leuk gedaan. was dit je eerste ervaring met stopmotion? zou het heel tof vinden om meer van dit te zien

edit: dan bedoel ik trouwens dat ik dit voor een beginner een leuk filmpje vind, niet dat het mooiste stopmotion filmpje op de wereld is . maar technisch ziet het er best goed uit en je lijkt ook een begenadigd kleier . ga zo door.
Dat. En ik moest lachen.

Erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 21:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ziet er goed uit zeg! Suggestie: álles in het Frans. Nu heb je een zin Frans (de titel van Magritte), dan een zin Engels en dan weer Frans.

Ceci n'est pas une pipe. It's Magritte motion. Fin.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 22:39
Yason
Yason is offline
Citaat:
Ziet er goed uit zeg! Suggestie: álles in het Frans. Nu heb je een zin Frans (de titel van Magritte), dan een zin Engels en dan weer Frans.
Ceci n'est pas une pipe. It's Magritte motion. Fin.
Ja, je hebt wel gelijk Ik dacht dat het met dat Engels duidelijker zou zijn. Mmm.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 00:27
DeMol
Avatar van DeMol
DeMol is offline
Sinds kort ben ik ook met '-Motion' bezig, alleen dan digitaler met minecraft. Dus leuk te zien dat andere hier ook mee bezig zijn, dan wel op een andere manier maar het ziet er leuk uit.

Vooral het gezicht is goed gedaan alleen de pijpsliert heeft een rare vorm..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.