Oud 30-04-2018, 09:41
daanthijs
daanthijs is offline
Mijn naam is Daan Thijs en ik mag voor mijn stage bij AaboGreenTech een onderzoek doen naar duurzaamheid in een woning/pand. Deze stage dient tevens als mijn afstudeerstage voor mijn studie marketingcommunicatie bij GildeOpleidingen.

AaboGreenTech is een bedrijf dat maatwerk levert voor duurzame vraagstukken.

De resultaten van de enquête worden alleen gebruikt voor mijn marktonderzoek. DE ENQUÊTE IS COMPLEET ANONIEM EN DUURT ONGEVEER 5 MINUTEN. U kunt een DINER BON WINNEN TER WAARDE VAN € 25 te besteden in 2.500 restaurants.

Alvast bedankt voor het invullen.

Link: https://www.thesistoolspro.com/surve...z5ae16df4bf222
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2018, 10:42
Verwijderd
Hoe kan de enquête anoniem zijn als je waardebonnen gaat verdelen? Hoe maak je de winnaar bekend? Hoe ga je om met de privégegevens die mensen achterlaten?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 10:42
Verwijderd
Laat je dan ook hier weten wie de dinerbon heeft gewonnen zodat wij kunnen controleren dat je de dinerbon niet in je eigen zak hebt gestoken/dat er daadwerkelijk een dinerbon is uitgereikt?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 10:42
Verwijderd
Oei deadlock en ik waren tegelijk
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 10:43
Verwijderd
Zo zijn wij
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 10:56
daanthijs
daanthijs is offline
Citaat:
Hoe kan de enquête anoniem zijn als je waardebonnen gaat verdelen? Hoe maak je de winnaar bekend? Hoe ga je om met de privégegevens die mensen achterlaten?
De dinerbon wordt verloot onder de ingevulde e-mail adressen.

De enquête is anoniem omdat:
1. Je mail invullen optioneel is
2. Ik buiten leeftijd en geslacht geen persoonlijke info en met die gegevens kan ik natuurlijk geen persoon traceren of iets dergelijks.
3. Ik in het het onderzoek zeg dat ik de e-mail alleen gebruik voor het verloten van de dinerbon. Dus hier kan je naar refereren als ik er wel iets mee zou doen.
4. In het begin meld ik dat de gegevens alleen voor het marktonderzoek worden gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 10:57
daanthijs
daanthijs is offline
Citaat:
Laat je dan ook hier weten wie de dinerbon heeft gewonnen zodat wij kunnen controleren dat je de dinerbon niet in je eigen zak hebt gestoken/dat er daadwerkelijk een dinerbon is uitgereikt?
Dat kan. Maar ik ga uiteraard geen mail adres posten. Dus weet niet of je het dan wel vertrouwd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VWO Aardrijkskunde
Gadje
500 26-05-2005 22:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.