Oud 13-06-2018, 13:38
Verwijderd
Hoi,

Weet iemand hoe het zit met VWO deelcertificaten? Zijn die alleen voor VWO'ers met het verkeerde profiel of kunnen havisten de vereiste vakken voor een studie op deze manier ook halen? Ik zou namelijk graag dgk willen studeren, maar heb echt geen zin meer in 2 jaar tussen de jongetjes die zich volwassen gedragen, not.

Groetjes ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2018, 14:20
Verwijderd
Citaat:
maar heb echt geen zin meer in 2 jaar tussen de jongetjes die zich volwassen gedragen, not.

Groetjes ^^
Dit komt anders niet bepaald volwassen over op mij.

Maar goed, daar ging je vraag niet over. In theorie staan deelcertificaten open voor iedereen (je legt gewoon staatsexamen af, het maakt verder geen fluit uit hoe je je daarop voorbereid hebt), dus in theorie ook voor mensen die bijvoorbeeld niet eens de basisschool hebben afgemaakt. In de praktijk is het vooral gericht op mensen die of de HAVO afgerond hebben, of een deel van het VWO gedaan hebben (of op buitenlanders met andere situatie). Je komt dus prima in aanmerking hiervoor. Hoe weet ik dit? Ik heb het even ingetypt op google. Een volwassen oplossing, zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Dit komt anders niet bepaald volwassen over op mij.

Maar goed, daar ging je vraag niet over. In theorie staan deelcertificaten open voor iedereen (je legt gewoon staatsexamen af, het maakt verder geen fluit uit hoe je je daarop voorbereid hebt), dus in theorie ook voor mensen die bijvoorbeeld niet eens de basisschool hebben afgemaakt. In de praktijk is het vooral gericht op mensen die of de HAVO afgerond hebben, of een deel van het VWO gedaan hebben (of op buitenlanders met andere situatie). Je komt dus prima in aanmerking hiervoor. Hoe weet ik dit? Ik heb het even ingetypt op google. Een volwassen oplossing, zeg maar.
Geloof me, je weet niet wat voor types er op mijn school rondlopen. Zijn ouder dan mij, maar gedragen zich als maximaal 12.

Maar lol, thanks voor het antwoord iig.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 14:31
Verwijderd
Ik geloof je niet, dat je alweer verwijderd bent geeft ook al veel aan.

Graag gedaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Toegepaste psychologie of SPH
Secretdog
6 11-03-2013 19:36
Studeren Geneeskunde studeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :confused: :confused:
Verwijderd
49 29-12-2011 14:40
Studeren Studie/opleidings richting vraag (PDB - MBA - SPD)
APRILIA RS
15 19-01-2007 22:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.