Oud 21-07-2018, 18:04
KaedeAkamatsu
KaedeAkamatsu is offline
Ik ben bezig met een essay over de druk die studenten op Nederlandse middelbare scholen krijgen.

Hierbij zou ik meningen, ideeën en opmerkingen waarderen. Klagen over bepaalde aspecten van jouw school is ook waardevol voor mij.

Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2018, 18:41
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik ben bezig met een essay over de druk die studenten op Nederlandse middelbare scholen krijgen.

Hierbij zou ik meningen, ideeën en opmerkingen waarderen. Klagen over bepaalde aspecten van jouw school is ook waardevol voor mij.

Bedankt alvast!
Als ze nou is beginnen met (vaak zijn er op een school meerdere gebouwen of verdiepingen) de nivea's in andere verdiepingen te doen of in andere gebouwen... Zodat niet alle leerlingen in een gang lopen!!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 20:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ze nou is beginnen met (vaak zijn er op een school meerdere gebouwen of verdiepingen) de nivea's in andere verdiepingen te doen of in andere gebouwen... Zodat niet alle leerlingen in een gang lopen!!!
Sommige scholen doen dat al. Dat is meer een logistiek issue dan iets wat betrekking heeft op het hele schoolsysteem.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 22:21
KaedeAkamatsu
KaedeAkamatsu is offline
Citaat:
Als ze nou is beginnen met (vaak zijn er op een school meerdere gebouwen of verdiepingen) de nivea's in andere verdiepingen te doen of in andere gebouwen... Zodat niet alle leerlingen in een gang lopen!!!
Bedankt voor de reactie! Dit is inderdaad een goed punt, sommige scholen houden zich er gelukkig wel aan.

Zijn er ook andere punten waar je misschien iets over te zeggen hebt?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 22:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik had op mijn school met name in de bovenbouw echt een gatenkaas als rooster. Heb maandenlang op vrijdag het eerste uur les gehad, daarna 3 (!!) tussenuren en dan weer 2 uur les gehad. Ik had die eerste les dan liever op een ander moment met een andere klas gevolgd (er waren 3 vwo klassen in mijn jaar), maar dat mocht niet omdat het ook mijn mentor uur was.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 22:42
Verwijderd
deadlock tvp voor straks want ik heb hier wel een beetje over nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Sommige scholen doen dat al. Dat is meer een logistiek issue dan iets wat betrekking heeft op het hele schoolsysteem.
Niet helemaal. Het is soms een bewuste keuze, het gebeurt ook dat er per verdieping een schoolsoort gehuisvest wordt maar bepaalde vakken worden aan alle kinderen gegeven en soms betekent dat je roostertechnisch een docent Nederlands die eigenlijk overgekwalificeerd is voor de bovenbouw VMBO TL zet. Helemaal op kleinere scholen. Zo'n docent ga je dan natuurlijk niet uit zijn eigen lokaal halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Harry Potter]
FF-FeliX-FF
25 15-09-2004 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.